آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

بررسی قوانین لیگ های کلش آف کلنز

آموزش های بازی

در این مطلب می خواهیم از چگونگی لیگ های کلش آف کلنز را که برگزار می شود بررسی کنیم ، جزئیات لیگ ها اصولا شما با بازی در قسمت مولتی پلیر و بدست آوردن حداقل ۴۰۰ کاپ وارد لیگ می شوید  ورود به لیگ مستلزم بازی در مولتی پلیر هست و شما وقتی وارد لیگ شدید با گرفتن یک ستاره از حمله یا بیشتر به شما نسبت به لیگ جایزه ای میدهد در کلش آف کلنز جایزه از ۴۰۰ گلد  و ۴۰۰ اکسیر شروع میشود تا ۱۲۰,۰۰۰ گلد و ۱۲۰,۰۰۰  اکسیر به همراه ۸۰۰ دارک ...

برای اطلاعات بیشتر از لیگ ها در ادامه مطلب با ما باشید ...

۱- هر بازیکنی که در هر لیگی حضور داشته باشد، نشان آن لیگ را دریافت می کند که در کنار نام او نمایش داده می شود
۲ – در هر نبردی که پیروز شوید، با توجه به لیگی که در آن حضور دارید پاداش دریافت خواهید کرد (دریافت ۱، ۲ یا ۳ ستاره).
       * – این پاداش برای نبرد های انتقامی (Revenge) ، دفاع های موفق و نبرد های تک نفره (جنگ با گابلین ها) اعمال نمی شود.
۳ – لیگ با پیروزی های شما در حمله و دفاع پیگیری می شود. شما می توانید این موارد را در صفحه ی لیگ و در کنار اسم خود مشاهده کنید. ای مقدار زمانی که فصل به پایان برسد یا کاپ های شما از ۳۰۰ کمتر شود، ۰ خواهد شد.

 ۴ – هیچ محدودیتی در تعداد صعود و سقوط به لیگ ها در طول یک فصل نیست.
۵ – شما در لیگی که هستید با ۱۰۰ نفر دیگر رقابت می کنید.

زمانی که فصل به پایان می رسد :

۱ – همه ی بازیکنان از ایگ های خود حذف می شوند و به صورت خودکار نشان Unranked یا بدون لیگ را دریافت می کنند (نشان خالی خاکستری)
۲ – بعد از شروع فصل جدید، زمانی که شما یک حمله انجام دهید (چه پیروز شوید و چه شکست بخورید) در لیگ قرار می گیرید و نشان آن را دریافت می کنید.
۳ – حتی اگر پس از شروع فصل جدید لیگ شما تغییر نکند، در فصل جدید شما با یک گروه جدید در لیگ قرار می گیرید.
۴ – در حال حاضر هر لیگ ۲ هفته طول می کشد که زمان پایان و شروع لیگ جدید در شب دو شنبه به وقت امریکا است (حدودا دوشنبه ساعت ۱۰ صبح به وقت ایران). شما می توانید زمان باقیمانده ی فصل را در صفحه ی لیگ مشاهده کنید ( با کلیک برروی آیکون کاپ در صفحه اصلی)

۵ – کلن های برتر پس از پایان فصل جوایزی از طرف بازی در یافت می کنند که کلن اول ۲۰٫۰۰۰ الماس (GEM) ، کلن دوم ۱۰٫۰۰۰ المس و کلن سوم ۶٫۰۰۰ الماس دریافت می کنند که این مقادیر بین ۱۰ نفر اول کلن به صورت مساوی توزیع می شود.

چگونه به لیگ چمپیون برویم ؟

 یکی از سوال هایی که هربازیکنی میپرسه اینکه چه طور طرف با لول ۵۰ در لیگ چمپیون هست.بسیاری از افراد میگن این هکه و غیرقابل انجام است.اما واقعیت این است که هیچگونه هکی وجود نداره.و این افراد بدونن که با  هیچ گونه هکی به این لیگ نمیرسند

.
خوب کلا ۲روش برای رسیدن به این لیگ وجود داره:


۱-تخریب کامل روستا و دریافت ۳ستاره از روستای حریف که نیازمند لول بالایی ۱۰۰ و نیرو هایی تقریبا مکس(max).


۲-نابود کردن تون هال(Town Hall) و گرفتن یک ستاره که نیازمند هیچ گونه مقدماتی نیست.(شما با بربر سطح یک نیز میتونید این کار را انجام دهید.)


خوب از اونجایی که من میدونم اکثر شما(نه همتون)میخواهین از روش دوم استفاده کنید ما فقط مورد دوم رو زیر ذره بین میبریم.


خوب اولین و مهمترین چیز برای رسیدن به لیگ چمپیون و جزو ۲۰۰ نفر برتر شدن صبر و شکیبای است.یه ضرب المثل هست میگه ره صد ساله رو یه شبه نمیشه رفت.به نظر من این روش برای کسایی خوبه که لول بین ۴۰-۶۰ باشند چون اگه لول ۷۵ باشید کلا از بازی شما را عقب میندازه(چون نمیتونید لوت به دست آورید و کارگرها بیکار میشند.)خوب ابتدا شما باید تو ترکیبتون چندتا هوگ یا جاینت و مینیون و چندتا دیوارشکن(هیلر هم میتونید ببرید اگر حوصله داشتید)داشته باشید و بقیه آرچر و بربر و اسپل خون و ریج(در صورت داشتن یک اسپل پرش).


خوب با ابن ترکیب شروع میکنید به سرچ فقط به روستاهایی حمله میکنید که تون هالشون بیرون باشه یعنی حتی اگر هم دورش یه لایه دیوار هم بود حمله نمیکنید و بعدی(Next) رو میزنید.خوب به یه روستا رسیدین که تون هالش بیرون هست(معمولا اونایی که تون هالشون گوشه ی نقشه هست چیزی ندارند سعی کنید فقط اونا رو بزنید)ابتدا چندتا بربر و آرچر میندازید که بمب ها و فنر ها عمل کنند و اگر هیدن تسلا داشت معلوم بشه اگه نداشت که با بربر و آرچر میزنید با خاک یکسان میکنید تون هال طرف رو.اگه ام داشت ابتدا یه بسم ا… میگید و بعدش بربر ها و ارچر ها رو میرزید.اگه دیدید جواب میده که هیچ اگه دیدید که نه خیر نمیشه کینگ و کویین رو میندازید(اگه کینگتون سطح ۵ و قدرت داره وقتی بربر ها رو میندازید کینگتون رو هم بندازید و نزدیک تون هال قدرتش رو بزنید)به همراه نیرو هایی کلن(بهتر یا دراگ بگیرید یا جاینت ۶)اگه دید وضع خیلی خرابه و هیچی براتون نمونده اسپل خون و خشم رو میندازید اگه ام نشد راحت پایان جنگ رو بزنید و یک ضربه به سر خود بزنید تا بشه براتون عبرت.این کارایی که بهتون گفتم انجام بدید برای وقتی ام که طرف یه لایه دیوار داره صدق میکنه با این تفاوت که اول جاینت های رو میندازید بعدش دیوارشکن هارو اگه دید دیوار ها نابود نشد اسپل پرش رو میندازید.(کلا زمین و زمان رو بهم بچسبوننین هرچی دارید بندازید یه چیزی میشه دیگه.)در بعضی موارد میبینید سربازا احمق بازی در میارن و ساختمان هایی دیگه ای میزنند در این موقع باید اول اون ساختمان هارو تخریب کنیید و بعدش چندتا سرباز بندازید ببنید سربازها تون هال رو میزنند  همه رو بندازید.خوب با این روش میشه تون هال رو بیارید پایین یه مورد مهم هم اینکه همیشه سعی کنید کمپتون پر باشه(full!!).معمولا تا کاپ ۲۲۰۰ به این مشکلات برنمیخورید از ۲۲۰۰ به بعد اینجوری میشه.یه مورد هم هست طرف جلویی تون هالش یه پنج شیش تا دیوار داره به ظاهر اینا رو میتونید بزنید ولی من خودم به شخصه این مدل ها رو تجربه کردم.تا به این حالت رسیدید next رو بزنید.اصلا نمیشه به تون هال طرف ضربه زد فقط کویین میتونه بزنه که اونم جونش کمه نمیشه سریع میمیره.ببنید این صبر و شکیابی خیلی مهمه ها انقدر باید next بزنید که یه تون هال خوب تو گوشه مپ بیاد و بزنید چون وقتی یکی رو منفی بخورید میخوایید گوشی رو بشکنید.(من خودم تا کاپ ۲۵۸۰ رفتم،رفتم یه اتک بدم منفی خوردم بعدشم یکی اومد ۳ستاره ازم گرفت دیگه گریه ام گرفته بود اومدم پایین از بازی ام که کلا عقب افتادم ۳هفته گارگرام بیکار بودن)خوب دیگه به مستر رسیدین اینجا تصمیم با خودتونه میتونید بیاید پایین یا باز ادامه بدید.من خودم شخصا از مستر به بالا رو تجربه نکردم ببینم مپ ها چه جوریه اگه کسی تجربه کرده حتما در نظرات بگید.تو مپتون هم تون هالتون رو بزارید بیرون وگرنه میان کلا مپتون رو با خاک یکسان کنند.(۳ستاره میگیرند.)فکر نکنم نکته ای مانده باشد.

راهنمای افزایش کاپ


توجه: این مطلب صرفا برای بالا بردن سریع کاپ هست و بخشی از استراتژی فارمینگ یا کاپ گرفتن معمولی نیست.

بالا بردن کاپ راحته: افزایش لول دفاع، چیدمان دفاعی، حمله کردن، حمله کردن، و از همه مهمتر حمله کردن!


این کار با هر هدفی که انجام بشه (مثلا گرفتن جم یا تفریح-فعلا به هدف کار نداریم و روی روش تمرکز میکنیم) کار ساده اما وقت گیر و حوصله بر هست. توجه کنید که با هر لول تون هال یا هر لولی امکان اینو دارید که تا جایی که بخواید کاپ بگیرید اما نمیتونید در اونجا ثابت بمونید چون اولا لیگ در سطح شما نیست و دوما با اتمام لیگ و اولینحمله سقوط میکنید. در این مطلب چند نکته برای ساده تر شدن کاپ گیری پیشنهاد میکنیم:

۱-  بیرون گذاشتن تون هال (در شرایط خاص نه همیشه): نکته ی اصلی در بیرون گذاشتن تون هال اون هم موقعی که هدف فقط و فقط کاپ هست اینه که با تخریب شدنش فقط یک ستاره از دست بدید ( حداکثر -۱۱ کاپ) و شیلد بگیرید. شاید بیرون گذاشتن تون هال برای کاپ گیری غیر منطقی به نظر بیاد اما این کار قاعده ی خاصی داره. بیرون گذاشتن تون هال سرعت کاپ گیری رو کم میکنه پس مهمه که از چیدمان دفاعی با تون هال داخل استفاده بشه اما: تا موقعی که دفاع کردن به شما کاپ بده. اگر به نقطه ای رسیدید که با باز کردن صفحه ی خلاصه ی دفاع ها (Defense Log) متوجه شدید در دفاع های متوالی کاپ از دست میدید و بیشتر دفاع هاتونو با سه ستاره شکست میخورید، این زمان بیرون گذاشتن تون هال هست (برای سادگی و خلاصه کردن به این موقعیت میگیم نقطه ی بحران!). این کار انتخاب بین بد و بدتره و حداقلش اینه که کاپ کمتری از دست میره چون دشمن های ضعیف تر با دیدن بیس شما فقط تون هال رو میزنن و بیشتر از این کاپ از دست نمیره و علاوه بر این، با گرفتن شیلد تا مدتی خیالتون از بابت حمله های بعد راحت میشه.

۲- طعمه گذاری برای دیرتر رسیدن به نقطه ی بحران: تا اینجای کار فهمیدیم که نقطه ی بحرانو چطور تشخیص بدیم. حالا ببینیم چطور رسیدن به اونو به تعویق بندازیم. در واقع بر اساس تجربه میشه گفت با این روش میشه ۳۰۰ الی ۴۰۰ کاپ بیشتر کسب کرد (البته در لیگ های پایینتر از مستر لیگ). مثلا فرض کنید شخصی ۲۳۰۰ کاپگرفته و تقریبا به نقطه ی بحران رسیده. با این روش میتونه به ۲۷۰۰ کاپ برسه. (نکته ی منفی در مورد طعمه گذاری اینه که خرج بسیار بالایی داره) و اما روش: یک ذخیره ی طلا یا مخزن الکسیر رو خارج از بیس و دور از همه ی ساختمان های دفاعی قرار بدید. اینکار باعث میشه مهاجم به منابع طمع کنه و ۲۰ الی ۳۰ کاپ خودشو فدای ۱۰۰۰۰۰ تا از طلا یا الکسیر شما کنه! اگر واقعا هدفتون کاپه حتی میتونید تمام انبارها رو بیرون بذارید اما این کار زیاد عاقلانه نیست. این روش قبل از این که امکان آپگرید دیوار ها با الکسیر داشته باشه خیلی کارآمد بود چون معمولا الکسیر روی دست همه میموند و به درد نمیخورد.

اگر دچار کمبود منابع هستید، پس بهتره که بیشتر به فکر حمله باشید تا از دست دادن منابع به قیمت کاپ.

جایزه های کاپ و رسیدن به لیگ ها به این صورته:

Reach 1250 trophies: 450 GEMS

Reach Crystal League (2000 trophies): 250 GEMS

Reach Master League (2600 trophies): 1000 GEMS

Reach Champion League (3200 trophies): 2000 GEMS


هرکاری سختی خودشو داره و اگر با لول های پایین قصد دارید جم بگیرید، اینو به خاطر داشته باشید که این کار زمان بر هست و شما به مقداری طلا هم نیاز دارید چون قراره زیاد روی Next کلیک کنید.

خب میرسیم به روش کار: باراکس خودتونو به طور مساوی با آرچر و بربرین پر کنید. اگر سه تا باراکس دارید، یکی رو با بربرین و دو تا رو با آرچر پر کنید و همیشه بدون توجه به در نظر گرفتن ظرفیت، صف ساخت سرباز رو پر نگه دارید. اگر دارک باراکس دارید، اونو با مینیون پر کنید. در این مرحله صبر خیلی مهمه. باید هدفی رو انتخاب کنید که مطمئن باشید از اون حداکثر ستاره رو میگیرید، مخصوصا کسایی که تون هال بیرون دارن. حمله های قهرمانانه انجام ندید. اصلا لازم نیست به قیمت از دست دادن سرباز، برای ستاره ی بیشتر ریسک کنید. اگر میخواید حمله های پشت سر هم و بی وقفه انجام بدید، میتونید باراکس رو با جم بوست کنید اما ضروری نیست.

به سوی لیگ های بالاتر:


۱- لیگ Silver II و پایین تر:
بیس های ساده ای رو انتخاب کنید که حتما سه ستاره بگیرید، اما اگر زمین متروکه ای با لول بالا پیدا کردید که تون هال بیرون داشت، بهش حمله کنید تا علاوه بر ستاره به مقداری منابع هم برای ساخت سرباز برسید. بعد از حدود یک ساعت شما قادر خواهید بود که از این لیگ صعود کنید. اگر شانس بیارید و زمین هایی با منابع پر پیدا کنید، میتونید غارت خوبی هم داشته باشید اما فراموش نکنید که در هر حمله ای که پیروز نشید مقدار قابل توجهیکاپ از دست میدید.

۲- لیگ Silver I تا Gold II:
این بخشی هست که اولین بیس های فارمینگ رو پیدا میکنید. اگر زمینی با تون هال بیرون پیدا کردید، مراقب باشید چون معمولا اطراف اون تله و بمب و هیدن تسلا وجود داره. شکست حتی در یک حمله در این مرحله بسیار هزینه بر هست چون کاپ رو به شدت کاهش میده. جنگ رو با پیاده کردن یک سرباز شروع کنید تا در تله نیفتید. اگر تله ای در اون محل بود، بقیه ی سربازارو دقیقا در همون محل پیاده کنید. مراقب فضاهای خالی وسط بیس باشید. اگر فضاهای ۲*۲ میبینید به وجود هیدن تسلا شک کنید. (البته برای حریف های تون هال ۷ به بالا). اگر با هیدن تسلا مواجه شدید، اولین اولویت رو نابودی اون قرار بدید. پیشنهاد من اینه که چند بربرین رو بفرستید تا هیدن تسلا رو سرگرم کنه (چون سطح سلامتیش از آرچر بالاتره) بعد حدود ۲۰ آرچر رو دقیقا پشت سر اون ها بذارید تا هیدن تسلا رو نابود کنن.

۳- لیگ Gold I تا Crystal II:
در این مرحله بیس های قابل حمله کمیاب میشن. (حدود یکی از هر ۲۰-۳۰ تا). پس باید دنبال کسب ستاره با تخریب ساختمان هم باشید، یعنی: حریف باید یا تون هال بیرون، یا تون هال در دسترس (که در این حالت باید سرباز ها رو در گروه های مختلف برای جلوگیری از اثر Splash Damage فرستاد)، یا ساختمان های زیاد و در دسترس (استفاده از یک آرچر برای هر ساختمان) داشته باشه. اگر قصد بوست کردن باراکس رو دارید الان موقع اینکاره.

۴- لیگ Crystal II به بالا:
تقریبا مثل مرحله ی قبل، با این تفاوت که بیس مناسب بسیار کمیاب تره و صبر زیادی میخواد.

نکته های اضافه:
میدونید که با این شرایط به محض خروج از بازی با یک حمله ی سه ستاره مواجه میشید. پس قبل از خروج تون هال رو بیرون بگذارید، مخصوصا در لیگ Gold I و بالاتر. چون با اینکار حداکثر یک سوم کاپ از دست میدید. توضیحات بیشتر در بالا آمده (بخش بیرون گذاشتن تون هال در شراط خاص)
اولین و مهمترین ویژگی برای این کار صبره. یک حمله ی نسنجیده و عجولانه میتونه زحمت چند حمله ی قبل رو به باد بده. اگر احساس خستگی میکنید، تمرکز ندارید، عصبی هستید و پشت سر هم کاپ از دست میدید، استراحت کنید و دوباره شروع کنید.
این کار رو شخصی با تون هال لول ۲ انجام داد و به لیگ مستر رسید!

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۸)

  1. مطالبتون عالی بود فقط برای رفتن به چمپیون میشه یه ترکیب خوب برای اتک و سه ستاره کردن تاون هال 9 و یه مپ مقاوم و آنتی سه ستاره برای تاون هال 9 هم معرفی کنین ، خیلی ممنون میشم اگه جواب بدین
  2. سلام
    از نکات و راهنماییتون استفاده کردم و تونستم به چمپین برسم ممنون از زحمات شما ...موفق و پیروز باشید
  3. سلام من لول 62 تاون حال 7 هستم میخواستم ببینم از چه راهی نفت بدست آورم دیگه تاون حال خیلی کم یاب شده و اینکه چجوری به لیگ کیریستال برسم من با جاینت و ارچر و ویزارد حمله میکنم به تاون حال هایی مثل 5_6 کلن هم ساختم لول 2 هست
    • پاسخ:

      استراتژی های غارت اکسیرسیاه

      برای لیگ کریستال هم فکر کنم هنوز زود است و باید پیشرفت بیشتری داشته باشید تا به این لیگ برسید و بالا بروید.

  4. سلام من تازه فهمیدم که لیگ چیه یه سوال میخواستم بدونم این لیگ که میگید ادم ازش حذف میشه یا نه
    • پاسخ:

      بله ، بستگی به کاپتون داره که لیگ تون تغییر میکنه
  5. سلام ببخشید لیگ مستر سه (یعنی سهتا خط داره)اگه ستاره بگیری چه قدر اکسیر و دارک میده ....ممنون
  6. سلام من لول 63 با تان هال 7 هستم و همه نیرو هام به جز هوگ و مینیون را تا لول اخر ممکن آپ کردم. من الان در لیگ کریستالIII گیر کرده ام و کاپم دروربر 2000 است.حدف من رسیدن به لیگ مستر است برای خرید کارگر پنجم.تان هال من داخل است اما وقتی از بازی خارج میشوم سریع بهم اتک میزنند و حداقل 15 کاپ از دست میدهم.در تک هم تان بیرون بسیار کم یابه.به نظر شما چه کار کنم؟لطفا راهنمایی کنید مرسی.
    • پاسخ:

      خوب رفتن به لیگ های بالا کاری سخت و طاقت فرسا است ! به نظر من اگر هدف تان کارگر 5 م است راحت بروید جم بخرید و کارگر 5 م را بگیرید و اعصاب خودتونو خرد نکنید - سیاست بازی هم خرید جم است و بازی هم سخت تر می شود !
  7. سلام میخواستم بگم رفتن به لیگ های مستر و چمپیون واقعا راحته البته روش خودشو داره من لول92 هستم تونستم در عرض پنج روز از لیگ سیلور به مستر راه پیدا کنم اون با یه برنامه عالیی.اگه میخوایین سریع پیشرفت کنید ایکس مود گیم رو نصب کنید که در اپدیت های جدیدش گزینه ای اومده اونو تنظیم میکنید که تاون هال رو بیرون بیاره و ایکس مود خودکار سرچ میکنه و کسایی که تاون هالشون رو گزاشتن بیرون رو میاره ومیزنید و حالشو میبرید...فقط روزی سه چهار ساعت این کارو انجام بدید100% نتیجه میگیرید با تشکر
  8. سلام
    میخواستم بدونم من وقتی برای اتک سرچ میکنم حریفام بر چه اساس تعیین میشن؟
    بر اساس لیگی که توش هستم ؟
    یا چیز دیگه؟
    • پاسخ:

      بیشتر - تاون هال و مقدار کاپتون 
  9. ‫علی بهروزی‬‎

    سلام من کاپم توی کریستال یک هست دیشب خیلی کاپ از دست دادم همون تجربه هایی رو که گفتین رو سرم امد اصلا داشتم میپکیدم!ایکس مود چجوریه برنامش؟بلدم نصب کردم چندبار ولی تاون هال بیرون یا برای به دست اوردن کاپ رو نمیدونم چجوری باید کار کنم باهاش اگه میشه توضیح بدید تروخدا فقط زود چون هی کاپ از دست میدم!
    اگه میشه بهم جیمیل بزنید
    joker.sheitan@gmail.com
  10. من به جرعت میتونم بگم که در بازی کلش بهترین شیلدرم(یعنی تان هال زن بیرونی) اما احساس مسکنم در این بازی وقی زیاد در یک لیگ بمونی تعداد تان هال های بیرونی که میده خیلی کمه باید سریعا لیگت رو عوض کنی اما وقتی به مستر لیگ و یا چمپیون مرسی دیگه به شدت تان هال های بیرونی کم میشه و نمیتوان روی جایزه هم حساب کرد و اگرم به اغب برگردی تا بهتر شه دیگه نمیتونی مثل سابق بری جلو ازتون کمک میخوام که خودم رو سریع برسونم به لیگ هایی نظیر چمپیون میخوام شما ی لیگ خوب معرفی کنید که عداد شیلد هاش زیاد باشه و جایزه هاش هم خوب لطفا کمک کنید
    • پاسخ:

      خوب این بازی یک مقدار هوشمندانه طراحی شده و هر چی به لیگ پایین بروید تاون هال بیرون زیاده و جایزه اش کم و هر چی به لیگ بالاتر بروید تاون هال بیرون کمه و جایزه اش زیاد و این از خاصیت ها ی بازی است و معمولا باید زیاد بازی کرد تا بتوان جایزه و لوت خوب جمع کرد و نمی توان دقیق گفت که کدام لیگ بهتره - ساعات حمله خودتون را هم با این سایت تنظیم کنید تا لوت خوب پیدا کنید:

      اینجا کلیک کنید
  11. سلام من تان هالم نه هست لول نودو هفت مستر یک هستم از اینجاب بعد تان هال بیرون نمیندازه باید چیکار کنم   :(
    • پاسخ:

      خوب همه تو این مراحل بالا کاپ نمیخواهند از دست بدهند
  12. به نظر شما بهتر نیست وقتی هیدن تسلا ظاهر شد اون رو با ده تا بربر بزنیم تا اینکه بریم تاون هال رو بزنیم؟ تازه من در این مدت طولانی که تاون هال بیرون زدم تجربه ثابت کرده که برای زدن تاون هال چهار تا آرچر بندازیم اون گوشه ی تاون هال که محدوده ی هیدن تسلا بهش نمی رسه.
    • پاسخ:

      این کارها سلیقه ای هم هست ... و قانون ثابتی ندارد
  13. سلام
    من تاون حالم هشت هس و کاپم چمپون ولی وقتی از 3200 کاپم  میره بالا فقط  تاون ده فول نشوون میده فقط، اما یکیو دیدم لولش 63 تاونش  9 اما نیروهاش از منم لولاشون پایین تر بود دفاعیاشم  آپ تاون شیش بود شاد بعضیاشون پایین تر اما دو ماه ک توو چمپیونه و اینکه کاپش3901 هس واسم خیلی عجیب ک چطوری اتک میره جونه من جواب بدید من خیلی درگیرم  من کاپم بینه 3100 تا 3200 نگه داشتم اونجا بم اتک میده  اما چمپیونم  خاهشن راهنمایی کنید، فقط سریع جوابم و بدید خیلی مهمه
    • پاسخ:

      حتما اینقدر سرچ می کنه تا تاون هال بیرون از دیوار پیدا کنه و انو بزنه و ستاره بگیره و با ایکس مود هم می تونه این کار را سریعتر انجام بده
  14. aval inke goshim be dard nemikhore
    chan bar khastam root kunam nashud :s
    dovom inke bishtar ro pc bazi mikunam
    ke moteasefane xmod ride felan vase pc nadade biron :D
    sanian merc az rahnaeit (:
  15. =))))))
    durod
    agha damet garm kuli khandidam xD
    man alan cup am 2600tas
    dg nemishe bishtar raf
    az har 40ta search yedone az ina miyad ke
    town hall e taraf birone
    enghad search kardam ke
    akhar ghati kardam
    2ta risk kardam cup mesle khudet cup am omad paeen :D
    alan dubare 2600 kardam
    vali harchi search mikunam 
    fayde nadare
    hamash gold l miyare
    ke 1 cup mide :D
    • پاسخ:

      از xmodgames استفاده کنید برای سرچ !
    • پاسخ:

      هر چه به لیگ های بالاتر بروید ، اگر حمله ایی را ببرید ، جایزه هایش ( گلد و اکسیر )  هم افزایش پیدا می کند
    • پاسخ:

      ممنون
    • پاسخ:

      ممنون ، تصحیح شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای