آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۳

آموزش جلوگیری از به تله افتادن نیرو ها هنگام حمله

آموزش های بازی



جلوگیری از به تله افتادن نیرو ها

حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که برخلاف پیش بینی هایی که کردید و تصوراتی که در مورد حرکت نیروها و سیر تخریب ساختمان های حریف داشتید، ناگهان نیرو ها گرفتار تله می شوند و حمله بر اساس برنامه پیش نمیره. این موضوع مخصوصا وقتی آزار دهنده هست که نیروهایی مثل جاینت یا هوگ که بار اصلی شروع حمله را به دوش دارند، گرفتار شوند.
هر سرباز نقطه ضعف و قوت و ویژگی های مخصوص خودش را دارد که به همین دلیل تله های مختلف روی اونها تاثیر زیاد یا کم دارند و یا کاملا بی تاثیرند. بنابراین مطلب را خدمتتون تقدیم میکنیم و انواع مختلف نیروها رو بررسی می کنیم.

ادامه مطلب را مطالعه فرمایید ...



تکنیک عمومی و کلی برای همه ی سرباز ها این دو مورد هست:


اول- کشف: پیش بینی کردن محل تله ها که بستگی به نوع نیرو دارد. در مورد پیدا کردن محل تله ها مخصوصا جاینت بمب و هیدن تسلا در مطالب قبل زیاد توضیح دادیم.


دوم- خنثی سازی: که همان از بین بردن اثر تله ها روی نیرو های اصلی و جلوگیری حداکثری از آسیب هست.

 
بارچ:

تله ها با تاثیر گذاری زیاد روی بربر و آچر عبارتند از: بمب، جاینت بمب و تله ی اسکلتی. (تله های فنری در این بخش زیاد مهم نیستن چون فقط تعدادی از نیرو ها رو از دور خارج میکنند و در حمله های بارچ تعداد نیرو زیاد هست بنابراین اهمیت بالایی نداره.) ویژگی بد در مورد کشف محل تله ها در این بخش اینه که نمیتونید قطعی در مورد جای اونها نظر بدید (چون: کوچک هستند، تعداد بالایی هم دارند، استاندارد خاصی هم برای محل قرار گیری ندارند) و امکان داره در هر جایی داخل یا خارج از بیس وجود داشته باشند. بنابراین برای بارچ، کشف و خنثی سازی رو در یک بخش قرار میدیم.


کشف و خنثی سازی:
یک- قبل از پیاده کردن تعداد زیاد نیرو چند سرباز برای تست کردن محل عبور پیاده کنید
دو- هیچ وقت حتی بعد از تست محل عبور سرباز ها رو در یک گروه خیلی بزرگ پیاده نکنید
سه- سرباز ها رو به صورت دسته های ده تا بیست تایی پیاده کنید (که اگر به بمب رسیدن لااقل تمام سرباز ها آسیب نبینند و البته اثر حمله ی مرتار رو هم بسیار کم میکنه)
چهار- به تله های اسکلتی اصلا توجه نکنید. بیشترین نقش اون ها کم کردن سرعت دسته ی سرباز و در معرض حمله ی مرتار قرار دادن اونهاست و آسیب زیادی به طور مستقیم ایجاد نمیکنند.

مینیون:

فقط دو تله در بازی روی مینیون اثر دارند که یکی از اون ها که ویرانگر ترین مانع برای مینیون هست،بمب هوایی یا ایر بمب هست. ایر بمب ها با Splash Damage خودشون میتونن به سادگی ۱۵ مینیون رو در کمتر از یک ثانیه نابود کنند. این اتفاق در حمله های BAM باعث خراب شدن کامل نقشه ی حمله می شود. تله ی دوم هم تله ی اسکلتی هست که در مورد قبل درموردش حرف زدیم.
کشف:
محل استاندارد ایر بمب ها در مکانی دور از بیس اصلی و یا در کنار منابع هست.
خنثی سازی:
با حدس محل تقریبی، یک یا دو مینیون رو در محل مشکوک پیاده کنید تا تله خنثی بشه. در مورد تله های اسکلتی هم عمل خاصی غیر از فرستادن تعداد بیشتر مینیون نمیشه انجام داد.


جاینت:

در مورد جاینت ها باید گفت که به دلیل سطح سلامت بالا، تله های انفجاری روی اون ها تاثیر زیادی ندارند اما تله های فنری کاملا بر علیه اون ها هستند. مشکل از جایی به وجود میاد که جاینت ها دور یک ساختمان دفاعی (یا دیوار) تجمع میکنند و بعد از تخریب، همه در کنار هم شروع به حرکت میکنند. این حرکت گروهی جاینت ها باعث میشه که به محض پا گذاشتن روی تله ی فنری، همزمان چندین جاینت از دست برن. پیاده کردن جدا گانه ی جاینت هم فکر خوبی نیست و تنها راه باقی مانده، پیاده کردن چند سرباز بارچ یا حداکثر یک جاینت در محل مشکوک هست.


هیلر:

در آپدیت جدید، مین های هوایی در برابر هیلر ها عکس العملی نشون نمیدن و شما فقط باید نگران بمب های هوایی (که البته به تنهایی هیلر رو از پا در نمیارند) و تله های اسکلتی در حالت هوایی باشید.

خنثی سازی:

اگر هیلر ها در حین حمله مورد تهاجم ساختمان های دفاعی واقع نمیشن، نگران بمب های هوایی نباشید. مشکل تله های اسکلتی در حالت هوایی رو با پیاده کردن یک نیروی هوایی (مثل بالون یا دراگون) در مسیر حرکت میتونید حل کنید.

 
بالون:

خوشبختانه تله ی خاصی در حمله هایی که با بالون انجام میشه اختلال ایجاد نمیکنند. فقط تله های هوایی اگر چندتاشون در کنار هم قرار گرفته باشند، میتونن آسیب قابل توجهی ایجاد کنند. مین های هوایی هم حداکثر قدرت نابودی یک بالون رو دارند که در حمله های بالونی که تعداد بالون ها زیاده تاثیر خاصی نداره.

خنثی سازی:

چند بالون رو در ابتدا برای تست مسیر حرکت پیاده کنید. اینکار توصیه نمیشه چون معمولا تعداد بالون ها محدوده. البته این روش در کلن وار ها که ریسک وجود تله های هوایی گروهی زیاد هست استفاده میشه.


هوگ:

زمانی در بازی، هوگ قدرت مطلق بود اما با چند تغییر که در چند آپدیت ایجاد شد، قدرت این نیرو کاهش پیدا کرد.جاینت بمب ها، تله های فنری و تا حدی بمب ها دشمن هوگ به شمار میرن.

خنثی سازی:

متاسفانه این تله ها به صورت مستقیم و بدون تلفات قابل خنثی سازی نیستند (چون معمولا در مپ های ضد هوگ، تله ها کاملا در بین ساختمان ها هستند) اما روشی برای کاهش حداکثری تلفات وجود داره:

قبل از حمله، فضاهای ۲*۲ خالی در وسط بیس رو بررسی کنید و برای بدترین حالت آماده باشید تا به موقع بتونید با اسپل هیل، هوگ ها رو نجات بدید. (درمورد روش پیش بینی حرکت نیروها و شناسایی محل تله ها قبلا صحبت کردیم و در مورد استفاده از اسپل ها هم به زودی مطلب خواهیم داشت.) حتما توجه کنید که اگر دو فضای ۲*۲ در کنار هم دیدید، به وجود دو جاینت بمب در کنار هم شک کنید. دو جاینت بمب متوالی، به معنای مرگ قطعی هوگ هست و کاری هم از دست اسپل هیل بر نمیاد. هیچوقت همه ی هوگ ها رو همزمان و در یک ردیف پیاده نکنید. همیشه چند هوگ رو جلوتر از گروه اصلی بفرستید تا جاینت بمب های احتمالی قبل یا بعد از دیوار رو خنثی کنند.


دراگون:

تنها تله ی موثر علیه دراگون ها، مین های هوایی هستند. فقط یک راه برای جلوگیری از اثر این تله وجود داره و اون استفاده از نیروی دیگری (لاوا هوند یا بالون) برای خنثی سازی تله هست. استفاده از بالون که معقول نیست چون سطح سلامت کمی داره اما لاوا هوند بسیار موثره چون اولا با سطح سلامت بالای خودش مسیر طولانی رو طی میکنه و بیشتر تله هارو خنثی میکنه، دوما ساختمان های دفاعی رو درگیر میکنه، سوما بعد از نابودی لاوا پاپ های به وجود آمده به صورت دایره ای پخش میشن و منطقه ی گسترده ای رو برای خنثی سازی تله ها پوشش میدن.

اگر تون هال لول ۹ به بالا هستید، (یعنی کلن کسل سطح ۵+ دارید) توصیه میشه لاوا هوند رو در کلن کسل خودتون ببرید چون به دلیل اشغال ۳۰ فضا، جای دو تا دراگون رو میگیره.


سایر سربازان:

لاوا هوند و گولم: اساسا برای جذب حمله ساخته شدند و نقش سپر دارند و هدف ما از پیاده کردن اونا خنثی کردن تله ها هست پس دلیلی برای به تله نیفتادنشون وجود نداره.

ویزارد/ویچ/والکری: نیرو های پشتیبانی هستند و بعد از خنثی سازی پیاده میشن. وظیفه ی اون ها آسیب و تخریب بعد از از بین رفتن ساختمان های دفاعی و تله ها هست و مساله ای به نام خنثی سازی مختص اون ها وجود نداره.

پکا: به دلیل سطح سلامت بالا، علاوه بر قدرت حمله ی بالا گاهی به عنوان سپر هم استفاده میشه که در هر صورت تله ها روی اون اثر خاصی ندارند.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳)

    • پاسخ:

      یعنی ساختمان یا نیروهایی که همزمان با آتش به چندین نیرو خسارت وارد می کنند . مثلا ویزارد تاور که با پرتاب آتش به چند نیرو خسارت می زند و یا بالون که با پرتاب بمب به هدف روی ساختمان های اطراف و نزدیک در شعاع تعیین شده، هم اثر می گذارد و تخریب می کند
    • پاسخ:

      تشکر
  1. سلام
    وبلاگ خیلی خوبی داری
    با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
    تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
    24ip.ir
    حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای