آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۹

نیروی جدید دارک در آپدیت بعدی !

اخبار و شایعات

نیروی جدید دارک در آپدیت بعدی !

قبل از آپدیت بزرگ و در مطالب قبل از آپدیت بزرگ (که تاون هال یازده به بازی اضافه شد) ، در لابه لای معرفی امکانات جدید بازی شاهد بودیم که سربازخانه تاریک (Dark Barracks) تغییر چهره داده بود و گفته بودیم که به احتمال قوی با این تغییر شکل ظاهری سربازخانه ، حتما نیروی جدید به بازی اضافه خواهد شد که متاسفانه این امر محقق نشد ! ولی امروز تایید شد که در آپدیت بعدی کلش آف کلنز ، نیروی جدیدی به سربازخانه تاریک اضافه خواهد شد که برای بررسی و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تصویری از پادگان تاریک لول هفت که منتشر نشد

سوپرسل که بازی کلش رویال را در بعضی از کشورها منتشر کرد و منتظر بازخورد و استقبال آن بود ، بیان کرده بود که یکی از نیروهای کلش رویال به بازی کلش آف کلنز اضافه خواهد شد و نیرویی مهم و برجسته بازی کلش رویال است و اکثرا حدس زده بودند که این نیرو Musketeer (تفنگ دار) است که در بازی کلش رویال است ، ولی " آنوشکا " رسما این موضوع که این نیرو به بازی کلش آف کلنز اضافه می شود را رد کرد !

Musketeer

آنوشکا در یکی از پست های خود در پاسخ به کاربری که اطلاعات بیشتری در باره سرباز جدید را خواسته بود ، نوشته است که در حال کار بر روی یک نیروی جدید برای بازی کلش آف کلنز هستند که البته این نیروی جدید تفنگدار Musketeer بازی کلش رویال نیست و باید منتظر اخبار بعدی باشید ! که البته طبق معمول اطلاعات بیشتری ارائه داده نشد تا همچنان سورپرایز باقی بماند ! با توجه به نظم بروزرسانی های بازی کلش آف کلنز ، حدس زده می شود که آپدیت بعدی بازی کلش آف کلنز پایان ماه میلادی فوریه و یا اوایل ماه مارس باشد .

البته من حدس می زنم که این بروز رسانی حداقل سه هفته زمان خواهد برد با توجه به اینکه آپدیت های جدید مانند لوت کارت و وزارت خزانه داری هم از آخرین آپدیت های بازی به حساب می آید و حدس می زنم تا قبل از اواسط ماه مارس 2016 این بروزرسانی انجام شود.

نیروی جدید کلش آف کلنز چیست ؟

اگر و فقط اگر نیروهای برجسته بازی کلش رویال را در نظر بگیریم ، این سرباز جدید می تواند Knight, Prince, Giant Skeleton, Spear Goblins… در بازی کلش رویال باشد.

اما حدس و گمان بیشتر این است که این نیرو برای بازی کلش رویال طراحی شده بوده است و قبل از انتشار این بازی بصورت آزمایشی از کلش رویال حذف شده باشد ، پس هر نیرویی می تواند باشد و شاید هیچ کس هنوز آن را هم ندیده باشد.

برای دوستانی که هنوز اطلاع ندارند از بازی کلش رویال ، باید بگوییم که این بازی بزودی در ماه مارس برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

شاید بتوان گفت ماه مارس ، ماه مهمی برای سوپرسل باشد ، چرا که در این ماه دو بازی کلش رویال و کلش آف کلنز منتشر و آپدیت خواهد شد ، البته با توجه به سابقه بدقولی هایی که مانند قبل از سوپرسل به یاد داریم ، امیدواریم که اینبار اینطور نباشد و سر وقت بازی ها حاضر و آماده باشند.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۹)

  1. به نظر من این نیروی جدید میتونه دارک پرنس باشه که اسمشم به دارک باراکس میخوره.
  2. سلان بازی کلش رویال ه یک ماه هست واسه اندروید اومده چرا نوشتین ماه مارس میاد در ضمن از موقع اومده دو تا اپیت داد به جز اپدیت امروزش
    • پاسخ:

      خب ما هم همگی موارد گفته شده را در سایت گذاشته ایم - حتی آپدیت هایش !
  3. توی cocland.com میخوندم که حدس زدن Dark Troop جدید اگه قرار باشه از Clash Royale انتخاب بشه، به احتمال زیاد باید Ice Wizard هست که اختصاصی TH10 میشه. دلایلش هم اینا هستن:

    1- TH10 هیچ Dark Troop اختصاصی برای خودش نداره.

    2- بازیکن های TH10 در حال حاضر سه ستاره کردن دشمن های TH10 براشون خیلی سخته، چون Inferno Tower ها بیش اندازه قوی هستن و قدرت ارتش TH10 محدوده.

    3- Ice Wizard میتونه مثل Freeze Spell نقطه مقابل Inferno Tower باشه و امکان سه ستاره کردن TH10 هارو فراهم میکنه. همونطور که میدونیم Freeze Spell به تنهایی نمیتونه موثر باشه و اغلب به دو ستاره کردن TH10 بسنده میکنیم.

    ایده خودمم یه نیروی نیمه سنگین مثل Giant هست (چون نیروهای ضربه گیر مثل Hound و Golem از قبل داریم) که بتونه همزمان به دو شکل Melee و Ranged حمله کنه و حداکثر سه تا هدف داشته باشه. مثلاً عقرب سیاه! دوتا چنگال های عقرب به صورت Melee حمله کنه، و با نیش دمش به هدف های پشت دیوار یا هوایی حمله کنه. همچنین Favorite Target عقرب باید Inferno Tower باشه و بتونه زهر منجمد کننده به طرفش پرتاب کنه. نهایتاً هم باید 15 یا 20 تا فضا اشغال کنه. همچنین میتونه بعد از کشته شدن Splash Damage خفیف ایجاد کنه و دو نیروی دیگه مثل عقرب های زرد و کوچیکتر به وجود بیاد.

    گذشته از عملکرد خوب همچین نیرویی تو TH10، میتونه به خاطر ظاهر جذاب و خوفناکش بازی رو شدید متحول کنه :)
  4. سلام...
    در پاسخ مهدی باید بگم که( فک کنم ) در تاون 10 بیاد چون الان هیچ سربازی تو تاون 10 ازاد نمیشه.... ولی شایدم 11 بیاد
  5. سلام من از منبع موثق اطلاع دارم نیروی جدیدicemageخواهد بود که قبلا از کلش رویال حذف شد
    • پاسخ:

      خیر - ولی به احتمال زیاد باید تاون هال 10 و 11 را شامل شود .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای