آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۶

از نیروی جدید کلش آف کلنز چه خبر ؟

اخبار و شایعات

از نیروی جدید کلش آف کلنز چه خبر ؟

بروز رسانی بازی کلش آف کلنز نزدیک است و اطلاعات بیشتری را از نیروی جدیدی که ممکن است داشته باشد را بدست آورده ایم . اطلاعاتی که به بیرون درز شده بود و جالب بود ، حاکی از این بود که نیرویی از بازی کلش رویال که حذف شده است به بازی کلش آف کلنز اضافه خواهد شد اما چه دلیلی به این فرضیه است ؟ اگر به خاطر داشته باشید که جوناس از توسعه دهندگان بازی کلش آف کلنز در یک مصاحبه این موضوع را اعلام کرد که نیرویی از نوع دارک به بازی و تاون هال 10 اضافه خواهد شد و این نیرو از نیروهای کلش رویال خواهد بود و کلش رویال هنوز بصورت جهانی نیز ریلیز نشده بود و این یعنی اینکه فقط سوپرسل می داند این نیرو ، چه نیرویی نظامی است . به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

آنچه که منطقی و معقولانه است این است که ماه (میلادی) دیگه بازی کلش رویال بصورت جهانی منتشر خواهد شد و آنچه که مسلم است نیروی جدید و آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز هم تا قبل از ماه April منتشر خواهد شد.بنابراین انتشار جهانی بازی کلش رویال با انتشار نسخه آپدیت جدید کلش آف کلنز همزمان خواهد بود.این مساله هم منطقی بود چرا که درست در زمانی که کلش رویال منتشر شود نیرویی از آن حذف شد و در همان زمان بازی کلش آف کلنز به نیرویی احتیاج پیدا کرد و حتی تصویری از دارک باراکس منتشر شده بود که لول بالاتری داشت و شخصیت های کلش رویال هم شبیه به شخصیت های کلش آف کلنز بود و جوناس هم تمام اینها را به روشنی بیان کرده بود. همچنین نیرویی که از کلش رویال حذف شد ، امتحان خود را پس داده بود و یک نیروی آماده بود و در همین زمان بازی کلش آف کلنز احتیاج به یک نیرو داشت که هنوز روی آن کار نشده بود و احتیاج به آزمایش داشت تا کارآیی آن در کلش آف کلنز مشخص شود.زمانی که کلش رویال در حال راه اندازی نرم افزاری بود این نیرو را به کلش آف کلنز می دهد تا آنرا در کلش آف کلنز آزمایش کند که مقداری از زمان تست آنرا در کلش رویال گذرانده بود. این نیرو به خوبی هم در کلش رویال و هم در کلش آف کلنز بخوبی امتحان خود را پس داده بود.

همچنین از یک منبع قابل اعتماد این اطلاعات به بیرون درز کرد و سعی می کنم نامزدهایی که این نیرو ممکن است در آپدیت بعدی کلش آف کلنز از آن استفاده نماید  و در اینجا نیروهای جدیدی که در بازی کلش رویال در آپدیت بعدی که خواهد آمد نشان داده شده است:

ice wizard

Ice Wizard

اولین کاندیدی که بنظر می رسد خیلی حضورش جدی باشد Ice Wizard است .این جادوگر تکه های یخ را پرتاب خواهد کرد.بخاطر داشته باشید که سوپرسل گفته بود که این نیروی دارک اکسیر از تاون هال 10 به بازی اضافه خواهد شد و تاون هال 10 ها را هم می توان سه ستاره کرد و این نیرو برای بنظر می رسد بیشتر برای مقابله با اینفرنو تاور ساخته شده است و می دانید که بهترین راه مقابله با اینفرنو در حال حاضر فقط طلسم انجماد است که فقط چند ثانیه می تواند آن را فلج کند و ضمن اینکه فضایی طلسم می گیرد و هم 2 طلسم انجماد هزینه اش هم زیاد است ، هم 2 عدد اینفرنو موجود است ، پس احتمال وجود این نیرو زیاد است که همچنان می تواند در پشت گولم ها و در کنار ویزارد ها برای پیشروی به دهکده دشمن ، بکار گرفته شود و مشکل اینجا هم هست که گولم به تنهایی نمی تواند از ویزارد ها محافظت کند ، چرا که اینفرنو در حالت مولتی باشد ویزارد ها را هم مورد هدف قرار می دهد و بنابراین به یک نیروی دیگر هم نیاز دیده می شد.

>فیلم را ببینید<

فیلم را دانلود کنید

royal giant

Royal Giant

کاندید بعدی نیز Royal Giant است که یک نیروی جدید است و همانطور که گفتیم برای حمله به تاون هال 10 احتیاج به یک مهاجم داریم که در مقابل اینفرنو مقاومت داشته باشد و این می تونه Royal Giant باشد ! مهاجمی سخت و با یک اسلحه همراه توپ که زیر بغل خود قرار داده است و شلیک می کند. البته این طرز عمل این نیرو شباهت به آرچر کویین دارد که دارای HP زیادی باشد و البته نیروی با HP زیاد در کنار گولم بنظر جالب نمی رسد و البته این HP در برابر اینفرنو نمی تواند زیاد مقاوم باشد. و در حالت مولتی اینفرنو هم مقاومتی ندارد. ما احتیاج به یک نیروی مانند ویزارد خواهیم داشت که HP زیاد داشته باشد و قدرتی کم و فضای اشغالی کم تا تعادل بازی را حفظ کند . Royal Giant یک نیروی نظامی بزرگ است و غول پیکر است و البته زیاد نمی تونه از Giant معمولی هم قدرت و HP بالاتری داشته باشد و خنده دار بنظر می رسد اگر یک نیروی Giant جزء نیرو های دارک باراکس باشد ، Giant که مدت های زیادی جزء نیروهای معمولی کلش آف کلنز بوده است و همچنین تکراری است.

dark prince

Dark Prince

یک کاندید دیگر می تواند Dark Prince یا شاهزاده تاریکی باشد و اطلاعات این نیرو به تازگی به بیرون درز کرده است. این نیرو هم می تواند یکی از کاندید های اصلی باشد چرا که اولا نام آن Dark است ( تاریک ) و شاهزاده تاریکی خیلی متناسب نیروی جدید دارک باراکس است.این نیرو یک نیروی زمینی است و شاید مانند والکایری باشد که خیلی محبوب نباشد و در بازی بندرت از آن استفاده می شود .

البته همچنان این نیرو در پشت پرده پنهان است و نمی توان دقیق در مورد آن اظهار نظر کرد و باید منتظر ماند و دید این نیروی جدید چه رفتاری خواهد داشت !

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶)

  1. فروشگاه اینترنتی Led Zeppelin
    Ledzeppelin.8n8.ir
    فروش آهنگ های جالب وباحال
    با امکان پرداخت آنلاین
    لطفا از سایت ما بازدید کنید
  2. متین آرینی

    باعرض سلام و خسته نباشید و تشکر از سایت مفید و خوبتون.بنده جیمیلمو فروختم که البته شخص کلاهبرداری بود از پلیس فتا کمک گرفتمو جیمیلو پسوردم ریکاوری کردم الان دوبارپسورد جیمیلم تغییر دادم ولی میترسم دوباره اون شخص وارد بازی من شه از کجا میتونم بفهمم که وارد بازی میشه؟البت هیچ تغییری تو مپم نمی بینم رو جیمیل دیگه کانکت کنم مشکلی برام پیش نمیاد خواهشی که دارم ازتون در حد مشاوره دادن کمکم کنید.ممنون
    • پاسخ:

      اگه تغییری نمی بینید - پس نمی تونه وارد بشه و بهتره جیمیلتون را هر چه سریعتر پسورد دومرحله ایی روی آن بگذارید که دیگه وارد شدن به آن تقریبا غیر ممکن می شود. برای دومرحله ایی کردن پسورد جیمیل هم در اینترنت و گوگل سرچ کنید که آموزشش هست.
  3. سلام دوستان عزیز اگر نیازمند کلن هستید بیاین . وار همیشه هست. کلن لول دو هست کمکی مونده 3 شه ولی وار عالی میزنن و وار باخته بیشتر 1 اختلاف نیست با بهترین شیوه بیاین اینم تگ کلن Y2JGQR2 #
  4. سوپر سل اکثر مواقع با آپدیت هاش بیشتر کلشرهارو عصبانی کرده تا خشنود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای