آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

بهترین راه برای به دست اوردن دارک اکسیر در تاون هال7

استراتژی ها

بهترین راه برای به دست اوردن دارک اکسیر در تاون هال7

حتما تاون هال7ها می دانند که برای گرفتن دارک اکسیر  کار دشواری است و برای گرفتن بربریان کینگ  نیاز به یک شیوه خوب دارند تا شانس ازاد کردن بربریان کینگ را داشته اشند اما باید کمی صبر داشته باشند و کم کم جمع کند زیرا تاون هال7ها  تازه با دارک و دارک اکسیر اشنا شدند و همه می خواهند یک هیرو داشته باشند که در ادامه مطلب این استراتژی ها را می بینیم ...

ترکیب اول:

150آرچر و 20 بربریان و 30 گوبلین

اسپل هم اگر دوست داشتید می توانید درست کنید اما به نظر من با این نیروها دیگر احتیاج به اسپل نیست!این شیوه در مواقعی موثر است که دارک اکسیر دقیق وسط مپ نباشد.آرچر هارا نزدیک منطقه ای که دارک اکسیر هست را رها کنید ولی از 20بربریان هم برای محافظت از آرچر استفاده کنید و جلوی آرچر ها رها کنید.آرچر هارا کامل رها نکنید زیرا به آرچر ها نیازمند میشویم.آرچر هارا تا حدی رها کنید که بیشتر دفاعی های محافظ از دارک اکسیر نابود شود. وقتی دیگرمحافظی برای دارک اکسیر نمونده بود گوبلین هارا رها کرده و انها هم کار خودشان را می کنند.وحالا با آرچر های باقی مانده می توانید منابع هارا زده و حداقل یک ستاره بگیرید اگر کاپ برایتان خیلی مهم است .عکس زیر مپی از وسط نبودن دارک اکسیر است.

ترکیب دوم:

10تا15جاینت -100 آرچر -1 تا2هیلر -2 تا اسپل هیل و 1 خشم

این شیوه حتی اگردارک اکسیر وسط باشد جواب میدهد اما نباید ایر دفنس ها وسط مپ باشد ولی اگر وسط مپ بود عیب نداره زیرا اسپل هیل جای هیلر را میگیرد اما اگر دیدید اسپل ندارید اتک نزنید!حالا تمام جاینت هارا رها کرده و سپس هیلر را پشت ان رها کنید.وقتی هیلر نزدیک به ایر دفنس ها شد اسپل هیل را بزنید تا مجموع به دارک اکسیر رسیده و محافظان اطرافش را نابود کرده حتما مهم نیست3ستاره بزنید فقط برای گرفتن دارک اکسیر نیاز است.1اسپل خشم هم در صورت نیاز یا وقت کم اوردن و...استفاده نمایید.وقتی هیلر و جاینت ها کار خودشان را کردند بقیه نیروهارا رها کنید تا دارک اکسیر را بزنند.مانند عکس زیر:

ترکیب سوم:

12ویزارد - 12جاینت - 40آرچر - 1اتا2دراگ - 5تا8بالون - 2اسل خشم - 1اسپل هیل

این شیوه کمی وقت گیر هست و مواقعی این شیوه را می خواید استفاده کنید که می خواین چند دقیقه استراحت کنید و از بازی خارج می شوید و این نیروهارا بسازید.این شیوه هم مانند شیوه بالا است فقط جاینت هارابرای محافظت از ویزارد ها رها کنیدو پشت جاینت ها ویزارد هارا رها کنید.وقتی به دارک اکسیر رسیدید آرچر هارا تا وقتی سر دفاعی ها مشغول است رها کنید تا دارک هارا بزنند.دراگ هم در صورت نیاز استفاده کنید وقتی که ویزارد ها و جاینت ها تا دارک اکسیر نرسیدند دراگ هارا ازاد کنید اسپل هم مواقعی که ویزارد ها و جاینت ها جان کمی دارند یا وقت ندارید از اسپل هیل و خشم استفاده نمایید.

+ نکته :

این مطلب توسط نویسنده افتخاری سایت نوشته شده است (اطلاعات بیشتر)

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.

Www.ClashOfClansGame.IR
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۱)

  1. سلام من قبلا پیش از اینکه شما این ترکیب ها رو بذارید از ترکیب دو استفاده میکردم یک بار با تان هال 7 تان هال9 رو 2ستاره کردم
  2. اقا صبح نظر گذاشتم چرا نزاشتیدش یه سول بود میگم استراژی جدید برای وار تو تاون هفت بگید لطفا با اومدن ایر دیفنس سوم حملات با دراگون خیلی سخت شده لطفا یه استراژی بزار....راستی امروزم اومدم کلنتون خیلی کلن خوبیه فقط بگو منو کیک نکن چون دفعه یه قبل همین طوری الکی منو کیک کردن O:-)
    • پاسخ:

      چشم  !
  3. سلام ببخشید میشه یه استراژی جدید برای تاون هال هفت بگید برای وار اخه با اومدن ایر دیفنس سوم حملات با دراگون خیلی سخت شده.
  4. محمد رضا

    ببخشید یه استراژی برای کمپ باصد ونود جا بگید من میخام کینگو دو کنم تو لیگ کریستال نمتونم برم تو گلد دو شاید بتونم اگر استراژی خوبی هست برای کسب اکسیر سیاه اسم اسراژیو بم بگید لطفا راستی تو وار لوت کم میده چرا
    • پاسخ:

      استراتژی میگیم . لوت در وار بستگی به حریف تون و تان هال تون داره و حتما بردن در وار
  5. مطمعنید اسپل هیل حتما باید ببریچون موتار ها با یک شلیک کارو میسازن
    • پاسخ:

      گفتم که دلخواهی است ولی من پیشنهاد دادم نیاز نیست ببرید.
  6. مطمعنید اسپل هیل حتما باید ببریچون موتار ها با یک شلیک کارو میسازن
  7. سلام داداش ببخشید بی مرتبط با این پست سوال میپرسم
    کی ورژن جدید کلش بوت میاد ؟
    لطفا زودتر پاسخ بدید
    • پاسخ:

      مشخص نیست
    • پاسخ:

      از نظر چی جواب نمیده این استرارژی تست شده هست و جواب داده ولی تو اپدیت جدید نمی دونم؟
  8. سلام
    قضیه این Extended Break دیگه چیه تو آپ جدید ؟؟
    یعنی هی مارو میندازه بیرون تا اتک بخوریم
    بیاد و اصلا اتک نخوریم
    گند زدن تو بازی رفت
    • پاسخ:

      احتمالا شما3ساعت در بازی انلاین بودید وچند دقیقه ای از بازی بیرون انداخته شدید ولی باز می توانید بازی کنید برای بهتر درک کردن در مطلب قسمت شیلد را بخوانید.
  9. یه ترکیب هم اینه:۹۰ تا آرچر ۹۰ بربر و ۱۰ تا دیوار شکن چون معمولا مخازن در وسط نقشه است اسپل هم ۲ تا هیل و یه ریج در مواقع لزوم استفاده میشه کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای