آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش تغییر سرعت کلش از طریق X-MOD

آموزش ها

آیا می خواهید سرعت بازی خود را چند برابر کنید پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

+ نکته :

این مطلب توسط نویسنده افتخاری سایت نوشته شده است (اطلاعات بیشتر)

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۹)

    • پاسخ:

      مطلب متعلق به خیلی وقت پیش هستش که استفاده از آن مشکلی نداشت و کسی بن نمی شد - تاریخ پست مطلب را ببینید.
    • پاسخ:

      استفاده از ایکس مد باعث بن دائمی بازی تون می شه و بازیتون را از دست خواهید داد - بهتره سریعتر پاکش کنید و بازی را هم پاک و دوباره نصب کنید.
    • پاسخ:

      بله
  1. سلام و خسته نباشید من برای کاپ بازی میکنم ولی با ایکس مود هم سرچ میکنه پیدا نمیکنه میزنم کاپ بالای بیست بیاره ولی نمی تو نه پیدا کنه کاپ فقط یکی یا دوتا میاره مشکل چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      سلام
      با تشکر از نظر شما
      نه چون ایکس مود یه سرور مجزا داره.
  2. کلا به عقل و هوش نویسنده این پست شک کردم..
    دوست عزیز کلش تحت سرور هست..شما یه مقدار سرعت بازی رو زیاد کنید نهایتا 5 دقیقه با سرعت بالا کار میده بهتون..اگرم *100 کنید سرعت رو بلافاصله کیک میشید و باید مجدد وارد شید..

    این گزینه هیچ کارایی واسه کلش نداره... البته بعضی جاهای کلش میشه استفاده کرد...اما کلی نمیتونه سرعت رو تغییر بده..
  3. سلام . میخواستم بپرسم x.mod روی بلواستکس روت شده اجرا نمیشه و عمل نمیکنه؟؟؟؟ 
    اگه نمیشه دلیلش چیه نمیتونم کاری کنم که عمل کنه؟؟؟؟؟؟
  4. سلام من خیلی وقته که از x mod استفاده میکنم گوشیم هم روت هست ولی برای استفاده از این قابلیت میگه که گوشی روت نیست گوشیم s5
  5. سلام این قابلیت کپی کردن مپ و اتک های مرده ایکس مود رو توضیح بدید هم نحوه ی کارکردنش هم ویژگی هاش ممنون
  6. سلام گوشی من آیفون هست ، جیلبریک هم هستم ، تمام قابلیت های xmod به خوبی کار میکنه ! اما این قابلیت نه ! هیچ تفاوتی نکرد برای من ! 
  7. جالب نیست، کارایی نداره. اگر پنج دقیقه ای، پنج ثانیه بازی جلو بیفته چه فایده، یعنی ساعتی یک دقیقه. بعدشم همش باید تند و کندش کنیم هر پنج دقیقه، خیلی مزخرفه. بعدش مثلا وقتی قراره فلان وسیله عرض مثلا شیش ساعت ساخته بشه، اطلاعات و زمان اتمام شدن ساختش تو سرور کلش ذخیره شده، حتی اگه هر پنج دقیقه، پنج ثانیه سرعت رو تند کنیم، وقتی قرار باشه زمان ساخت زودتر بشه، سرور متوجه میشه و دوباره برمیگردونه حالت اول زمان رو
  8. سلام

    سوالی داشتم در نورد خود نرم افزار ایکس مود 

    از یکی از دوستان شنیدم که اگر از این برنانه استفاده بشه چیز هایی که اپ شده داخل بازی بعد از یک مدت به لول اصلیش برمیگرده
     ایا اینجوری هست؟شما خودتون از ایکس مود استفاده میکنید؟
    نظر شما در مورد این نرم افزار؟؟؟  
    تشکر فراوان
  9. سلام  من میتونم یه باگ پیدا کنم / میخوام بدونم که  با این کار  میشه کارگر  ها رو  زود بیکار کنی / یعنی یه  کارگر 5روز    زمان میخواد یعنی میشه توی 1ساعت تمام بشه / شما نگران  ارور  نباشید من یه کار میکنم/ جواب ؟؟؟
  10. سلام دوباره

    اخه بعده اینکه ارور داد و یه مدت زمان جلو افتاد بعده ارور به زمان قبلیش برمیگرده یا خیر؟

  11. سلام

    یعنی اگه این کارو انجام بدیم سرعت کارگرام میره بالا؟

    اگه 5 ثانیه 5 ثانیه انجام بشه ارور نمیده

  12. من این کارو میکنم ،ارور میده بازی قطع میشه دوباره باید راه اندازی کنیدش
    تاثیرش چیه ؟از شما قطع نمیشه؟
    سرعت زیاد میشه ولی وسط بازی. اخطار میده،،
    رو سرعت کار کارگرا تاثیر داره یعنی؟
    نسخه جدید ایکس ؟مود اومده؟ معرفی کنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای