آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۹

استراتژی حمله با لاوا هوند و بالن

استراتژی ها

در این مطلب قصد داریم اموزش استراتژی حمله لاوا و بالن رو به شما آموزش بدیم . این استراتژی مخصوص تاون هال 9 هست و اگر درست اتک بدید به راحتی میتونید حریفتون رو 3 ستاره کنید.

برای آموزش و تشریح این استراتژی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

ترکیب این استراتژی:

4 عدد lava hound و 20 عدد بالن به همراه 4 اسپل Rage و 1 اسپل Posion (سم)

در کلن کسل خودتون هم حتما 1 عدد لاوا هوند همراه خودتون ببرید.

نحوه استفاده این استراتژی:

ابتدا باید نقشه حریف رو بررسی کنیم و ایردیفنس های حریف باید در لایه اولی یا دومی مپ حریف باشن (اگه ایردیفنس ها مرکز نقشه باشن استفاده از این استراتژی ریسک بالایی داره)

 

با خالی کردن کستل حریف ، حمله رو شروع میکنیم.اگه نیروهای کستل ، نیروهایی بودن که با اسپل سم کشته میشن ، اسپل سم رو روی اونا میندازیم در غیر این صورت باید ارچر کویین رو در گوشه ای از نقشه پیاده کنیم و کویین چون قابلیت حمله به نیروهای هوایی رو داره گزینه مناسبی برای این اتک هست.

 

بعد از اینکه نیروهای کستل حریف کشته شدن لاوا هوند هارو از 2 سوی نقشه پیاده میکنیم و سریعا بالن هارو پشت سر اونها پیاده میکنیم.در این صورت لاوا هوندها بعنوان سپر استفاده میشن و بالن های ما اسیب کمتری میبینن.موقعی که بالن ها به ایردیفنس ها نزدیک شدن اسپل هارو روی بالن ها میندازیم و بالن ها با کمک اسپل ریج سرعت بیشتری پیدا میکنن و تمام دفاعی های دشمن رو نابود میکنن.دقت کنید باید اسپل رو به موقع و جای مناسب بندازید.

 

بعد از کشته شدن لاوا هوند ها ، در لول 1 لاوا 8 لاوا پاپ و در لول 2 لاوا 10 لاوا پاپ ایجاد میشن که این لاوا پاپ ها به کمک کینگ و بقیه بالن ها نقشه پاکسازی میکنن به این ترتیب نیازی به مینیون هم برای پاکسازی ندارید.

 

برای درک بهتر این مطلب ویدئو زیر رو میتونید تماشا کنید.

DOWNLOAD

+ نکته :

این مطلب توسط نویسنده افتخاری سایت نوشته شده است (اطلاعات بیشتر)

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۹)

  1. کویین رو قبل وار بررسی کرد,اگه نزدیک آیر دیفنس که باشه که حتی از ترکیدن و پاپای لاوا هم ضربه میخوره ,حتی میتونید قوی ترین لاوا که توی کستل دارید رو سمتش بفرستید.
  2. بعضی وقتا دیدید که کویین با حمله ی بالون میمیره؟ یه کمی ضربه میخوره؟ به نظر من مپایی که دفاعیا نردیک کویین هستن این امکان داره که کویین ضربه بخوره ,قبل اتک زدن حتی میشه حرکت
  3. داداش جدای از کویین و ایردیفنس ها، از مصیبت های بررگ دوتا بادزن هوایی هست. بالن همینجوری سرعتش خیلی کمه. یه باد میزنه همه بالن هارو میفرسته عقب بعد خر و بیار و باقالی بار کن. باید حواست به بادزن ها هم باشه. کلا اتک بالن لاوا بیشتر بدرد وار میخوره چون قبل از اتک چندین دقیقه باید مپ حریف رو بررسی کنی
  4. با سلام از نظرات تمامی دوستان استفاده کردم من به شخصه تو اتک بالون لاوا به این نکته که 4 تا ایر میتونن هم رو پوشش بدن یا نه خیلی دقت میکنم اگر 4 تا ایر میتونستن همدیگرو پوشش بدن کلا قید اتک بالون لاوا رو بزنید در رها کردن لاوا که من 3 تا میبرم و یکی تو کستل سعی کنید استارت اتک رو با دوتا لاوا واسه ایرها بدید و با نزدیک شدن بالون ها به ایر ها دیگه لاوا ازاد کنید که با تجربه دستتون میاد واسه کویین اگر لول بالایی داشت و یا منطقه ای بود که پوشش زیادی میداد از اسپل سم استفاده کنید درسته که دمیجی به کویین نمیزنه ولی میتونه دمیج کویین رو کم کنه سعی کنید بالون رو خطی و نه فشرده خالی کنیر به طوری که یک طرف مپ طرف رو کاملا پوشش بده بالون ها بعد خودشون روی دفنس ها جمع میشن و با اینکار از دمیج بادکنک های دفاعی طرف در شروع اتک نجات پیدا میکنید اتک رو ترجیحا از سمتی شروع کنید که علاوه بر ایرها به ارچر تاورها هم سریع تر برسید و همیشه اسپل ریج رو جلوتر از بالون بزنید موفق باشید
  5. توضیح الواضحات

    سلام خدمت دوستان کلش باز
    ممنون از نویسنده افتخاری بابت زحمتش.
    ولی خدایی خودت فیلم رو نگاه کن اگر با توضیحات واضحت هماهنگ بود قول میدم به اسم خودت تو یوتیوب بزارمش
    نه از خالی کردن کلن کستل خبری بود نه اسپل سم و نه چهار اسپل ریج پیشنهادی شما.
    دوم اگر کسی مثل اینجانب بالن باز باشه میدونه که لازمه که اسپل سرعت رو فول اپ کنه بنابراین اسپل با تفکیک و دقت و همچنین سرعت بیشتری نسبت به ریج مورد استفاده قرار میگیره.
    همچنین پنج لاواهوند فقط در مپهایی به کار برده میشه که ایردیفنس مکس باشه و در مرکزی ترین قسمت مپ قرار گرفته باشه.
    در ضمن به این نکته هم توجه داشته باشید که دشمن شماره یک بالن ضدهوایی و دشمن شماره دو اون جناب کووین تشریف دارن; پس لازمه در اتک بالن راهی برای کشتن کووین پیدا کنیم تا اگه لاوا هوند از دسترس کویین خارج شد به بالن ها گیر سه پیچ نده.
    امیدوارم تمام اتک هاتون سه ستاره باشه ✌
  6. سلام خسته نباشید 
    خودم اگه طرف ایر دفنس های  طرف لول 6 باشه با لاوا بالن میزنم البته بازم بستگی ب مپ طرف داره ب نظرم مهمترین چیز تو حمله لاوا بالن  کشتن آرچر کوئینه برای همین من خودم لاوا لول 3 تو cc و ی لاوا سمت کویین ول میدم و در جواب این دوستمون بالن نیاز ب اسپل ریج داره نه هیتس چون محدوده ریج  خیلی وسیع تره حداقل دو کاشی و علاوه بر سرعت قدرت نیرو ها رو هم زیاد میکنه اگه ب حمله های لاوا بالن دقت کنید اکثرا لاوا پاپ های تو ی ریج کوئین رو میزنن 
  7. براتاون هال ١٠ چکار کنیم با لاوا و بالن؟
    جواب میده؟
    من جدیدا هر چی میرم نتیجه نمیگیرم
    • پاسخ:

      تاون هال 10 بخاطر وجود اینفرنو تاور نفوذ با لاوا هوند مشکله ، باید از استراتژی های دیگه مثل 7 گولم و ... که در سایت هست استفاده کنید و یا لول لاوا هوندتون رو 3 کنید و با اسپل یخ امتحان کنید !
  8. سلام . با تشکر از سایت خوبتون . نکته مهم در حمله با بالن سرعت زمان و پاکسازی بعد ان می باشد . نظر شخی بنده این است که اولا بعد از خالی کردن کلن ابتدا بالن ها را رها می کنیم و سپس لاوا . چون سرعن بالن کم است و حمله به این شکل منجر به همزان رسیدن هر دو نیروی حمله میشود . البته ممکن است 3 یا 4 بالن از بین بروند که زیاد حاءز اهمیت نیست . دوما نقش مینیون خیلی در چنین حمله هایی مهم است به طوری که اگر حمله نا موفق باشد مینیون هایی که در پشت بالن و بدون مزاحم (دیفنس دشمن ) رها می شوند نقش بسزایی در بالا بردن درصد تخریب می باشند . سوما استفاده 4 اسپل ریج منطقی به نظر نمیرسه چون بالن ها نیازی به قدرت بالا ندارند . به جای ان می توان از اسپل هیتس ( اسپل سوم دارک ) استفاده کرد و تعداد بیشتری به همراه داشت . تاکید میکنم این نظر شخصی بنده میباشد . در پایان از زحمات شما تشکر فراوان دارم .
    • پاسخ:

      اگه 4 اسپل ریج رو به شکل مربعی و جلوی بالن ها بندازیم به راحتی با این استراتژی حریفمون 3 ستاره میشه.من اسپل هیتس به هیچ عنوان جایگزین مناسبی برای اسپل ریج نمیدونم چون کمتر کسی لول این اسپل رو بالا میبره در صورتی که خیلیا لول اسپل ریج رو مکس میکنن.فک نمیکنم تو این استراتژی نیازی به مینیون باشه چون ما بعد از کشته شدن هر لاوا هوند ، 8 لاوا پاپ داریم به عبارتی 40 مینیون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای