آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

محافظت از دیوارها با بمب های کوچک

بمب Bomb

در مطلب قبل چگونگی استفاده از دو بمب غول پیکر را توضیح دادیم و در این مطلب هم استفاده از بمب کوچک را به بهترین شیوه برایتان توضیح خواهیم داد ، اکثر مواقع این بمب های کوچک در بازی نادیده گرفته می شوند و به آن توجه نمی شود و بعضی ها اعتقاد دارند که این بمب ها از پسِ یک آرچر هم بر نمی آید ! به هر حال برای استفاده بهتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

بیشتر کلشرها بمب هایشان را به روش های مختلفی بکار می گیرند :

  • گروهی از بمب های کوچک = مثل کنار هم قرار دادن دو جاینت بمب : نتیجه ندارد.
  • گذاشتن بمب ها در داخل دهکده برای مقابله با ویزاردها و حملات GoWiPe : نتیجه ندارد.
  • قرار دادن بمب های کوچک در کنار کالکتورها و گلد ماین ها برای نابودی آرچرها و بربرها برای ندزدین طلا و اکسیر تولیدی : نتیجه ندارد.
  • .....

این چند مورد گفته شده فقط اعتقادات عده ای برای چیدمان نقشه های خود است که عقیده دارند این موارد استفاده بهینه از بمب های کوچک می باشد ، در صورتی که نیست !

پس از جستجو و بررسی فیلم و مطالب مختلف در مورد بازی کلش آف کلنز به این نتیجه می توان رسید که افراد زیادی هستند که نمی توانند از بمب های کوچک درست استفاده کنند و نمی دانند ! به هر حال این مطلب یک ایده بزرگی است که به ذهنم رسیده است و می توان گفت بهترین راه استفاده از این بمب های کوچک است کـه آن هم محافظت از دیوارهای دهـکـده است و این مورد در تاون هال سطح ۹ نیز تست شده است و برای تاون هال های پایین تر خوب جواب نداده است ، این بمب های کوچک که کم قدرت بنظر می رسند ولی دشمن خوبی برای Wall Breaker (دیوارشکن ها) هستند که در نتیجه با جست و جو های مکرر توانستیم کاربرد صحیح بمب های کوچک را شـنـاسـایی کنیم . بمب های کوچک اگر چه بی استفاده و بدون قدرت به نظر میرسند ولی دشـمـن خـوبـی بـرای دیـوار شکــن ( Wall Breaker ) ها هستند ، می دانیم که جاینت بمب ها همیشه والبریکرها را نابود خواهند کرد و مشکلی بنظر نمی رسد ولی در تان هال ۹ به بعد ، با استفاده از بمب های کوچک می توانیم بر دیوارشکن ها غلبه کنیم.

اگر دو عدد بمب کوچک در کنار هم قرار بدهید بدون شک هر نوع دیوار شکنی را نابود خواهد کرد پس نهایتا برنده شما هستید نگاهی به جدول زیر داشته باشید :

می بینید که با یک بمب کوچک میتوان به راحتی چند دیوار شکن را نابود کنید و از این روش برای خراب کردن حمله حریف استفاده کنید. فرستادن دیوار شکن در حملات زمینی همیشه مهمترین بخش از بازی است پس می توان با خراب کردن مسیر آنها حمله حریف را نیز خراب کنید

دیوارشکن ها همیشه برای نابودی دیوارها باید از مسیر بدون ساختمان عبور کنند پس ما می توانیم بین دیوارها با قرار دادن بمب های کوچک دیوارشکن ها را غافلگیر نمایید بدین معنی که شما باید مراحل ورود یک دیوار شکن را همراهی کرده ولی در ناگهان دیوارشکن با بمب های کوچک برخورد میکند و کشته خواهد شد محل جاگذاری خوب بمب های کوچک بدین صورت است که : بمب های کوچک شعاع سه کاشی را مورد هدف قرار میدهند پس باید یک کاشی از دیوار فاصله داشته باشند.

عکس زیر یک مثال خوب برای این گفته هایمان است :

در آخر یکی از بهترین راههای استفاده از بمب های کوچک در بازی کلش اف کلنز پیدا شد شما میتوانید با استفاده از دو بمب کوچک در برخی نقاط نقشه که فکر میکنید دشمن در آن محل دیوارشکن های خودش را رها خواهد کرد حمله آنها را خراب کنید و خوشحال باشید که حمله زمینی دشمن را به خوبی نابود کردید !

.

فقط با داشتن 1200 کاپ به کلن سایت ما بیایید

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها bomb

نظرات (۴)

  1. سلام آقا آها ورود شما به لول 100 رو تبریک میگویم من کلن شما را زیر نظر دارم شما کلن بسیار خوبی دارید.
    • پاسخ:

      ممنون از توجه شما!❤   (-:
  2. سلام جمیلمو هک کردن چطوری میتونم  جمیلمو پس بگیرم لطفا بهم بگین لطفا 
    • پاسخ:

      تبلیغ بصورت رایگان - خیر
  3. لطفا برام ترجمه کنید

    Hello Chief

    Thanks For Writing In.

    I Understand Your Concern But You've Already Used Your One-Time Name Change Feature In The Game, We Are Not Able To Change Your Username Again.

    However We Are Willing To Make An Exception Under These Particular
    Circumstances

    - Your New Name Contains Both Your First **And** Last Names (e.g. "James Miller")
    - Your New Name Is Considered By Our Criteria To Be Offensive

    In The Event That Your Name Meets These Criteria Please, Please Feel Free To Get Back To Us. In Any Other Case, I'm Afraid We Will Not Be Able To Review Your Request Any Further.

    Please Let Us know If You Have Any Other Questions, We're Happy To Help In Any Way We Can.

    Clash on!
    • پاسخ:

      برای تغییر نام دهکده یا باید نام و نام خانوادگی باشد یا اینکه توهین و زشت و ... باشد که شامل تعویض نام شوید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای