آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

پاک کردن محیط چت کلش با دستور Clear Chat/

آموزش های بازی آموزش ها

پاک کردن محیط چت کلش با دستور Clear Chat/

حتما هنگام چت در محیط بازی گلوبال یا همین چت محیط کلن خودتون ناگهان با دستورClear Chat/ و یا  Clear/ مواجه شدید و دیدید که ناگهان محیط چت پاک می شود ! و هر چیزی که دیگران و یا خودتان نوشته بودید ناپدید می شود ! همیشه هم از خود سوال می کردید که چه اعجوبه ای پشت کامپیوترش نشسته و محیط چت شرکت سوپر سل را پاک می کند و به اصطلاح مدیریت می کند و بعضی ها هم پا را فراتر گذاشته و ادعای هک کردن را داشتند ! ما در این مطلب می خواهیم به شما آموزش بدهیم که چگونه این امر امکان پذیر است و چگونه محیط چت بازی کلش آف کلنز را پاک کنیم !

پس در ادامه مطلب ما را همراهی کنید ...

خب حال برویم سر آموزش !

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آموزش همین بود  !

ولی چرا آموزشی در کار نیست ! در واقع این یک نوع شیوه گول زدن کاربران در محیط چت است و دقیقا مانند همان نقطه هایی هست که گذاشتیم . فرد مورد نظر که قصد پاک کردن محیط چت کلش آف کلنز را دارد از قبل در یکی از محیط هایی که Text مینویسند (مثلا ایمیل) متنی با این مضمون می نویسد:

Clear Chat/

.

بعد پنجاه تا Enter خالی می زند .

.

حال این کلمه Clear Chat/  و پنجاه تا فضای خالی که توسط Enter زدن ایجاد شده را در حافظه کپی می کند و سپس وارد بازی کلش آف کلنز می شود و وارد محیط چت می شود و بسته به اینکه از چه مدل کیبوردی در گوشی تان استفاده می کند آن متن کپی شده را در محیط چت بازی Paste  می کند و می فرستد و این متن در محیط چت منتشر می شود و دیگران هم فکر می کنند که یک نفر محیط چت را پاک می کند !

ضمنا شما می توانید به جای دستور Clear Chat/  از دستور هایی نظیر " اجی مجی لاترجی " و یا " غیب شو " یا " ناپدید شو ملعون" و ... به دلخواه و ترساندن دیگران استفاده کنید !

نکته : توجه کنید که  عده ایی هم در این محیط چت گلوبال در کمین هستند که شما راریپورت کنند که بازی کلش هم شما را بصورت اتوماتیک به علت ریپورت و مزاحمت ، ممکنه 48 ساعت بن کند!  پس مراقب باشید !

برای اینکه بیشتر هم با آنچه که گفته شد آشنا شوید فیلم آموزشی پاک کردن محیط چت در کلش آف کلنز را در زیر ببینید !

پاک کردن محیط چت در کلش آف کلنز



تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶۲)

  1. سلام. من تو این بازی نیستم اصلا. میخواستم بدونم تو محیط چتش با کی چت می کنن؟ یه گروه درست می کنن با اعضای گروه در مورد بازی چت میکنن؟ ممنون میشم جوابمو بدین
    • پاسخ:

      با افراد کلن و یا سرتاسر جهان بعد از نصب بازی براتون فعال می شه و در کلنی هم عضو شوید با افراد ثابت در کلن - محیط چت آنجا به درد دوستیابی و یا تبلیغات نمی خورد
    • پاسخ:

      بازی را clear data کنید و یا دوباره بازی را پاک و نصب کنید - البته قبل این کارها حتما بازی تون save باشد.
  2. سلام من با کامپیوتر کلش بازی میکنم تو گروه هستم ولی چت نمیتونم بکنم چیکار کنم فقط میتونم درخواست نیرو کنم
    • پاسخ:

      حتما بن در چت شدید ؟ عکسی از پیغام و یا حالت چت  غیر فعال تون بفرستید
    • پاسخ:

      اگه بازی سیو است clear data بازی را از setting گوشی بزنید.
  3. اقا من هرچی سوال از کلش داشتم از اینجا جوابشو دقیق پیدا کردم فقط میخوام بدونم بن شدن به این مربوطه که سوپر سل اومده گلوبال رو دیده باشه بعد ما بن بشیم من همین امروز یه عالمه پاک کردم ولی بن نشدم میطونه به اینکه یکی از اعضای سوپرسل میاد گلوبال رو ببینه بعدش متوجه بشه ما بن میشیم؟
    • پاسخ:

      بن شدن با ریپورت شدن شما توسط کاربران دیگه ایجاد می شه و اگر 7 نفر شما را ریپورت کنند بن بصورت اتوماتیک می شوید
  4. سلام خسته نباشید
    گوشی من گلکسی جی وان هسش از وقتی ک کلش رو آپدیت شده و من آپ کردم
    وقتی تو محیط گلوبال یه کلنم چت میکنم نمیتونم نوشته های خودمو ببینم ک اگ غلط داشتم تصحیح کنم وقتی سند میکنم میتونم متنمو ببینم
    همه کیبوردا رو هم امتحان کردم بازم نمیشه
    میشه کمکم کنید ممنون
    • پاسخ:

      سوالتون را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید ، دقیق نمی دونم ، شما آخرین نسخه بازی را هم که در سایت هست نصب کنید و ببینید مشکلتون حل میشه ، یا زبان گوشی را انگلیسی کنید و امتحان کنید.
    • پاسخ:

      امکانش نیست فعلا ... یکبار بازی را پاک کنید و دوباره نصب کنید ببینید می شه ؟ (بازی تون سیو باشه روی گوگل پلی)
  5. سلام من یه اکانت خریدم خب بر روی اپل ای دی هم سیو هست هر کاری منیکنم یارو که ازش خریدمش هم میاد تو باید چی کار کنم /؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میتوانم اپل ای دیش وی جیملم حذف کنم ؟؟؟؟ تا دیگه نتانته بیاد توش ممنونم از همکای شما دوست عزیزم ترخدافقط زود جواب بدید
    • پاسخ:

      برای بازی خریداری شده کاری نمی شه کرد - بهتره پول خود را پس بگیرید.
  6. چجوری میشه پیام هارو از توی Inboxپاک کنیم

    میگن بعد یه مدتی پاک میشه میخواستم بدونم چند وقت طول میکشه اگر نه بگید چجوری پباکشون کن لطفا جواب بدید
    • پاسخ:

      خب بعضی مواقع با آپدیت و یا تغییرات در سرور کلش - نامه ها زودتر پاک می شوند . زمانش مشخص نیست ولی معمولا تا قبل از 40 روز پاک می شوند - بازی کلش را هم فکر کنم  پاک کنید و دوباره نصب کنید ، پاک بشه - امتحان نکردم ...
  7. دوستان این روش نمیشه
    برنامه پیام شمارو یک یپام در نظر میگیره
    یک نقطه بزارید یا 264 کاراکتر بنویسید یا اینتر بزنید...
    فرقی نمیکنه فقط یک پیام محصوب میشه
    به انتهای لیست چت برید
    وقتی متنی که استاد عزیز !! فرمودن رو پیس کنی
    میبینی که فقط یک پیام حذف شده نه بیشتر!!
  8. سلام دوستانی که میگن با کدوم کیبرد میشه paste کرد.
    وقتی شما چیزیرو کپی میکنید سیو میشه تو کلیببرد.
    برید کیبرد حرفه ای آلفا رو نصب کنید.
    دکمه paste کردنش پایین پایین سمت چپ گوشه.

    خواهش میکنم.
  9. با سلام خدمت دوستان
    راجع به ایمیل نوشتن در قسمت آیکون نامه لطفا راهنمایی بفرمایید
  10. با عرض سلام
    دوست عزیزی ک گفتی تاچ پل کپی داره میشه بگی کجاش داره؟
  11. نقشه لگد الله سمت چب است که من او اینترنت گلورد الله شمارو سرچ منم ؟
  12. سلام دوستان من اومدم من همه نظرات رو خوندم و تو یه پیام همه چی رو مینویسم خب بریم سراغ اصل مطلب ....
    اول درباره اینکه میگن فقط یه بار میشه گلوبال رو سفید کنی اینا الکیه وقتی گلوبال رو سفید کردید یه . خالی بفرستید دوباره بفرستید خب موضوع دوم اینم از
    /ċʟєѧя ċһѧţ

























    💀.
    اینم از این و آخرین موضوع کیبرد های مختلفی وجود داره و کیبرد هایی که میگن نمیتونه دکمه ای که صفحه کلید اعداد رو میاره رو نگه دارید میتونه پیست کنه که از این کارایی مخفی اش خوشم میاد و اینم از کیبرد ها ɢo ⌨ ҡєʏɞoѧяԀ و єmojı ⌨ ҡєʏɞoѧяԀ و ţouċһpѧʟ ⌨ ҡєʏɞoѧяԀ
    و آخرین موضوع راه های ارتباطی با من @mansoor117 لاین و تلگرام امیدوارم که کمک کرده باشه 👤👤
  13. جالب بود
    جواب داد
    همه تعجب کردن کلی خندیدم ولی فقط یک بار میشه انجام داد و باید بازی رو ببندی و دوباره باز کنی تا چت گلوبالت عوض بشه و باز همینجوری بزنی
  14. خیلی باحاله من انقد اینکارو کردم 24ساعت بن شدم بعد یه چیزی پیامارو پاک نمیکنه فقط فاصله میندازه
  15. داداش حرف مفت نزن 1000 تا اینتر هم بزنی یک پیام محسوب میشه
    همون .
    .
    .
    بهتره
    هر کی از راه رسیده سایت ساخته..
  16. سلام ..آقا من این کارو تو بلواستکس انجام دادم و جواب داد ولی مشکل اینکه وقتی چت هارو میکشی پایین ادامه چت ها دیده میشن فقط انگار یه قسمت خالی رو کپی کردی می خواستم ببینم تو همشون اینتوریه یا چون بلواسکسه اینطوری میشه
    • پاسخ:

      همینطوریه !
  17. آقا تو رو خدا چه جوری میشه ایمیلارو که تو پاکت نامه داخل بازی هستو پاک کرد لطفا کمکم کنید
    • پاسخ:

      فعلا نمیشه - و بازی خودش اونها رو بعد از یک مدتی پاک می کنه
    • پاسخ:

      نمی دونم - احتمالا بشه
    • پاسخ:

      سرچ کنید و کیبوردهای مختلف را امتحان کنید - اکثرا دارند
  18. سلام.من میخوام چتامو تو قسمت کلن پاک کنم.لطفا راهنماییم کنین
    • پاسخ:

      شما می تونید اینتر بزنید و یک چیز الکی تایپ کنید تا چت ها پایین بره و بعد محو می شه .
    • پاسخ:

      از کیبرد های دیگر که قابلیت کپی و پیست دارند استفاده کنید.
  19. 😠مثلا حالا مایه تفریحی با این کیلر چت میکردنم شما چ مشکلی داشتی حالا نمیشد شما خود شیرین نباشی این کارو عمومیش نکنی 😒 اخه .......
    • پاسخ:

      نه ! نمی شد ! آخه من کلا خیلی خودشیرینم !
    • پاسخ:

      سایت تون را هم اگه می نوشتید ، اونوقت مشخص می شد که چه کسی از کجا کپی برداری می کند !
    • پاسخ:

      در اینترنت سرچ کنید . دقیق نمی دونم.
  20. من از آی کیبورد استفاده میکنم ولی دکمه کپی پیست نداره میشه یه کیبورد معرفی کنین،ممنون

    • پاسخ:

      دقیق نمی دونم در اینترنت سرچ کنید و امتحان کنید.
    • پاسخ:

      با گوگل  دکمه سمت راست- پایین که شبیه دفترچه است.
  21. چگونه در بازی کلش اف کلنز متن های بزرگ را کپی کنیم






    با تشکر ممنون میشم جواب بدید
    • پاسخ:

      متن بزرگ یعنی چی ؟
    • پاسخ:

      مال من دیفالت خود تبلتم است
  22. سلام میخواستم بگم سایت شما مهشره حرف نداره تو دنیا یکدونست میخواستم یک صفحه کیبور اسم ببرم اسمش هستtachpal مرسی از سایت عالیتون 
    • پاسخ:

      ممنون
  23. سلام خسته نباشین من برنامه کلشم رو روی ایپد نصب کردم و هرچقد میگردم نمیتونم گزینه پیست رو پیدا کنم امکانش هست راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      باید از کیبورد یی در گوشی استفاده کنید و نصب کنید که گزینه کپی و پیست را داشته باشد - ببینید کیبورد تان این حالت را دارد یا خیر . معمولا دکمه  ctrl+v این کار پیست را میکند
  24.  من  برای اینکه  چت ها رو پاک کنم  در   تکست  ان را نوشتم ولی در گلوبال نمیتوتم پیست کنم علت چیه ؟؟؟؟     امکان داره  به کیبوردم مربوط باشه؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      کیبورد باید حالت کپی کردن را داشته باشد که بعد بتوانید پیست کنید - بله ممکنه.
  25. سلام.دوست عزیز.دربازی کلش در قسمت پیام ها اگر کسی آدمو کیک کنه و توهین بنویسه چجوری میشه اون پیامو پاک کرد؟
    • پاسخ:

      نمی شه - بعد از یک مدت خودش از بین می ره
  26. سلام خسته نباشید.من گوشی مو فلش کردم سه تا اکانت داشتم . سه تا شم مطینم سیو بود چون یبار دیگه هم فلش کردم جیمیل مو زدم راحت برام اورد بالا

    اما اینبار جیمل مو ک میزنم خوش امد هم میگه اما گزینه confirm رو نمیاره با هر نتی هم که هست امتحان کردم ک خاطرم جمع بشه از سرعت نیست

    اما امروز خاستم امتحان کنم سینگ میشد لودینگ میداد حتی همون خوش امد هم ک کانتک میشی رو نگفت

    گوشی هم رو زبان انگلیسی گذاشتم تمام برنامه های مربوط به کلشم به روز رسانی کردم  مشکل از چیه ؟

    این کارای بالارو انجام دادم فقط تو کشور میگه اشتباه میکنید

    اولم با فیلتر شکن نرفتم معمولی رفتم . چجوری بفهمم کشور و شهرمو .ممنونم


    • پاسخ:

      باید ببینید روزی که بازی را ساختید با چه isp آن را ساختید ( سرویس دهنده اینترنتی ) از روی آن به سایت های معرفی شده در آموزش  زیر بروید -
      اگه قبلا لود شده بازیتون -  بازی سیو هست و چند بار امتحان کنید تا بازی لود شود.

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  27. سلام میشه بگین بلو استک رو از کجا دانلود کنم و اینکه رو چه سیستم عامل کاپیوتر کار میکنه ایا امکان بن شدن را دارم

  28. سلام میشه اسم برنامه ی کیبوردتونا بگید یا کیبورد های دیگه ای را نام ببرید که این قابلیت را برای اندرویید داشته باشه.
  29. سلام من تبلتم ایسوس هست و از کیبرد ایسوس استفاده میکنم ایا میشه با این کیبرد محیط چت کلش رو پاک کنم اگه میشه لطفا راهنماییم کنید یا اگه نمیشه بهم بگید با کدوم کیبرد میتونم این کارو انجام بدم  لطفا اسم کیبرد رو بهم بگید تا من بتونم دانلود کنم با تشکر
    • پاسخ:

      کیبورد های مختلف را امتحان کنید - نمی دانم کدامش با سیستم شما سازگار باشد .
  30. سلام داداش میخواستم بگم این اکانت کلشرو میشه کجا فروخت اگه شما دارید یا یه سایت قاب اعتمادی هست معرفی کنید ممنون میشم با تشکر ؟
    • پاسخ:

      توی اینترنت سرچ کنید - سایت های زیادی هست . قابل اعتماد هم که بنظرم نگاه کنید ببینید نشانه خرید اعتماد الکترونیکی دارند یا خیر
    • پاسخ:

      مطالب گوناگون و خوب !
    • پاسخ:

      معمولا 48 ساعت بعد درست میشه !
  31. چجوری باید این کلمه رو تو گوشیم ذخیره کنم که بعد تو صفحه کلیدم بیاد تنظیماتش کجاست خواهشا راهنمای کنید
    • پاسخ:

      توضیح دادیم - باید کیبرد گوشیتون ببینید کجا ش کپی و پیست می کند- ماله هر کسی فرق می کنه .
  32. سلام. 
    ممنون  تونستم این کارو بکنم، ولی تایه حدی پاک میکنه یعنی وقتی چت رو پایین می بری اون چت های پایینی معلوم میشه، ضایع میشه
    50 تا اینتر هم زدم
    شما راهی بلدید؟ مال شما هم همینطوره؟ 
    • پاسخ:

      بله - به همین صورت هست و اینترهای بیشتر هم امتحان کنید - در واقع پاک نمی کنه بلکه مثلا پاک میشه !
  33. سلام یه سوالی داشتم اگه یک نفر من رو کپی کنه بازم من بلاک کیشم یا باید بالای تعداد خواصی‌باشه
    • پاسخ:

      شما همینجوری هم به محیط چت گلوبال بروید ممکنه شما را ریپورت کنند عده ایی - و اگه این کارها را هم انجام دهید که صد در صد ریپورت می شوید.
    • پاسخ:

      از کلید های ترکیبی میتونید استفاده کنید با CTRL + C  متن سلکت شده را کپی می کنید و با CTRL+V متن را در چت کلش PASTE کنید.
  34. سلام
    من کشلم به جیمل وصل میشه خوشامد گویی هم میکنه ولی بازم دیسکانکته هر چی هم که روی دیسکانکت میزنم تا وصل شه باز خوشامد گویی میکنه ولی وصل نمیشه
    گوگل پلی رو آپ کردم ولی بازم درست نمیشه
    قبلا وصل میشده و درست هم بوده ولی از دیشب خراب شده
    لطفا راهنمایی کنید 
    ممنون
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید
  35. شما با چه برنامه ای اینقدر خوشگل بنر میسازین
    والا ما که فقط متنمون بالا پایین میره:/
    • پاسخ:

      Easy GIF Animator
      Hippo Animator 3
      Bannershop GIF Animator 5
      فتوشاپ !

  36. ببخشید به خاطر حرفام عصبانی شده بودم با این کیبورد تونستم مثل کیبورد سامسونگ هستش touch pal ممنون از سایت خوبتون
  37. ‫امیرحسین زرندی‬‎

    نظر قبلیمو ندارین نمیشه با اون برنامه ابروریزی کردم ببخشید
    توروخدا توروخدا یه برنامه یه چیزی یه زهرماری معرفی کن ماهایی که سامسونگ نداریم هم بتونیم مثل شما هایی که سامسونگ دارید یه دل خوشی کنیم
    • پاسخ:

      زیاد هم به نظر من این کار جالب و مفرح نیست ! بنظرم بازی کنید و 4 تا اتک بزنید از این کار بهتر است !
  38. سلام چجوری باید تو کلش یا بلواستکس فارسی بنویسم؟shift alt هم که میزنم فارسی نمیشه
  39. کیبورد من قابلیتش رو نداشت ولی با استفاده از برنامه Copy Bubble تونستم این رو هم به مطلب اضافه کنید ممنون سایت خوبتون
    • پاسخ:

      بله - بسته به کیبرد داره و البته با برنامه های جانبی هم میشه - مساله اینه که فقط مطلب کپی بشه و بعد داخل چت با یک کلید ترکیبی کیبرد پیست بشه . ممنون از شما
    • پاسخ:

      نوشتیم - که بستگی به کیبورد هم داره و از قسمت کیبورد های مختلف باید پیست کنید - بلواستکس هم میشود. فیلم را ببینید که این یک کیبورد دیفالت خوده تبلت است که به راحتی پیست می کند.
    • پاسخ:

      بله - احتمالا میشه - یک فضای خالی ارسال میشود فقط.
  40. سلام آقا من اکانتم پاک شده بود بدون اینکه به Gmail  وصل باشه حالا میخوام برش گردونم به سوپر سل داخل help and support  پیام که تو چه کلنی بودم و چه ماه و سالی ساختمش منم براش فرستادم ولی باز هی سوال میکنه که چه سال و ماهی ساختیش؟ و من حدودا همون ماه سوخته بودمش لطفا بهم جواب رو بگو منتظرم یا به ایمیلم بفرست منتظرمa.dehpoor@Gmail.com
    • پاسخ:

      اشتباه بوده حتما که گیر داده - باید اینقده بفرستید تا قبول کنه - ماههای دیگه رو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای