آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

راه هایی برای کسب منابع زیاد در کلش آف کلنز ( قسمت اول )

استراتژی ها

بدون شک یکی از مهم ترین مسائل برای هر بازیکنی بدست آوردن منابع زیاد است.

اما این امر چگونه امکان پذیر است ؟ 

پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید ...

منابع اهمیت بسیار بالایی در روتد بازی دارد بطوری که اگر شما منابع کافی در اختیار نداشته باشید نمیتوانید هیچکدام از استراتژی ها را اجرا کنید.


در آموزش صوتی - تصویری زیر شما بهترین روش برای حمله کردن و بدست آوردن منابع را یاد میگیرید.


پیش از شروع به چند نکته دقت کنید:

  • شما میتوانید از هر سربازی استفاده کنید اما بهتر است از سربازانی که منابع کمتری میخواهند استفاده کنید تا سود بیشتری ببرید.
  • سرور بازی (در فیلم توضیح داده شده است) زیاد مهم نیست اما بی اهمیت هم نیست!

توجه: لطفا در صورت کپی برداری نام نویسنده (علی ذکایی) ذکر شود.

با احترام:HellBoy
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۱)

  1. همشونو بلدم داش
    ولی همین که زحمت کشیدی تعریف کردی
    که بقیه استفاده کنن دست خوش داری.
    نخسته دواش
  2. دادا این بچه بازیاچیه!:)))بیافقط باارچر نشونت بدم 500هزارتا 500هزارتالوت بگیر،بعدهم اون مخزنی که گفتی پره لولش پایینتربود:)))
  3. واسه صدو هفتادتا اکسیر چه خوشحال بود کلن سایت مزخرفی هستید چیز جدیدی  اموزش نمیدین و خیلی خیلی بچه این  
    • پاسخ:

      خوب آقای بزرگ!  منتظر مقالات حرفه ای شما هستیم ! این گوی و این میدان !

      .


  4. سلام .برای بدست اوردن منابع بارئش شما کاپ برای اونایی که تاول هفت هست چقدر بایدباشه
    • پاسخ:

      سیلور و یا گلد
      سلور بهتره
  5.  اهالییییی لطفا کمکککک  .برنامه ایکس مود نصب کردم رو پی سی  و گوشیم فرق نمیکنه تو هردو  بازیو تو ایکس مود نصب کردم هالا وقتی تو کلش میرم ایکس مود رو باز میکنم یه علامت تعجب تو مثلث میاد  یه چیزیم زیرش مینویسه که نمیفهمم چیکار کنم بنظرتوم مشکل چیه
    • پاسخ:

      تو سایت آموزش رفع مشکل ایکس مود گذاشتم
    • پاسخ:

      تو سایت جستجو کنید آموزشش هست
    • پاسخ:

      دوست عزیز اصل آموزش مهمه
  6. سلام ببخشید فیلم نگاه کردم ولی متاسفانه بعد از تغییر زبان به اسپانیایی  یه صفحه ای اوردین که نمیدونم از کجاس حتی هم گفتین اکسیر رو چند میزاریم نفهمیدم میشه توضیح بدید ؟؟؟؟؟
  7. کلن کجابرم دارابگرد داخل وار کدوم کلن شرکت کنم دارابگرد چی دارابگرد کی دارابگرد کجادارابگرد لیدرمحمد
  8. اراست میگه از اون نوبا بود
    من ایکس مود ندارم 
    از همون وقت که بازی میکردم با اکانت اول تا الان که با اک دومم بازی میکنم
    همه ی وارام 3 هست 
    اتکام هم همه بالای 250 هزار تا منابس

  9. سلام عزیز. آقا انصافا این چی بود قصد تخریب ندارم ولی بد اتک میزدی وجدانن صد و پنجاه هزار الکسیر هم شد منالع؟!؟!؟!!! راحت میشه مپ های متروکه رو پیدا کرد و دویست و بیست هزار طلا و الکسیر زد 
    • پاسخ:

      چیرو دانلود کنید؟
    • پاسخ:

      به زودی بدون موسیقی رو قرار میدم
    • پاسخ:

      بنده از روی تمسخر گفتم
  10. من به عنوان یه لول بالا اصلا این کلیپ رو نپسندیدم ولی زحمت کشیدید ممنون به عنوان یه لول بالا پیشنهاد می کنم فقط برای بیسای فارم برید
  11. این که چیزی نیست من یه بار بدون ایکس مود یه اتک زدم  1837895 تا اکسیر و 972815 تا گلد گرفتم
    • پاسخ:

      با سلام
      خب ایکس مود که اونطور تاثیری نداره
      مهم شانسه که چه ویلایجی بهتون بخوره
      با احترام: HellBoy
    • پاسخ:

      چشم در صفحه آپاراتک قرار میدم
      با احترام: HellBoy
  12. سازنده کلیپ خیلی نوب بود که , من خودم بدونه ایکس مود تو یک ساعت راحت دو میلیون گلد جم می کنم 
    • پاسخ:

      نظر لطفه شماست
      با احترام: HellBoy

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای