آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

فعال کردن بخش خرید جم در بازی کلش آف کلنز

آموزش های بازی

از موارد و اشکالاتی که در بازی ما با آن روبرو هستیم قسمت فعال نبودن خرید جم در بازی است . این گزینه به شکل خاکستری رنگ است و با کلیک کردن به روی آن فعال نمی باشد و نمی توان جم برای بازی خرید . این اشکال عمدتا به خاطر قضایای تحریم ایران توسط دولت آمریکا است و حتما می دانید که گوگل پلی نیز متعلق به دولت آمریکا ست ، به هر حال در این پست قصد داریم اکثر راهکارهایی که برای دور زدن این تحریم ها می توان به کار برد را مورد بررسی قرار دهیم .

برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

1-شما با استفاده از یک ف ی ل ت ر ش ک ن به اکانت گوگل خود وصل شوید.

2-با همان ف ی ل ت ر ش ک ن از برنامه خارج شوید. به طوری که بازی شما در حالت آفلاین باشد فقط بازی دستگاه شما باید آنلاین باشد.
3-وارد Google Store می شوید و توی صفحه ( HOME ) دنبال برنامه هایی که روی اون ها قیمتی گذاشته شده است. ( دلار )
4-بعد با ف ی ل ت ر ش ک ن  خارج شده و تمام داده های Google Store را پاک کنید.
5- با ف ی ل ت ر ش ک ن وارد Google Store می شوید دو گزینه داره که باید گزینه Accept را انتخاب کنید.
6-وقتی با ف ی ل ت ر ش ک ن وارد شدید باید دنبال برنامه های غیر رایگان باشید ، اگر حتی یک برنامه غیر رایگان با واحد دلار پیدا کردید شما  کار را به خوبی انجام داده اید.
7-وارد بازی کلش آف کلنز می شوید .
8- یک علامت مثبت در کنار گزینه جم ها هست آن را کلیک کنید و می بینید که گزینه های جم فعال شده است .
9-برای خرید هم باید گیفت کارت گوگل پلی یا آیتونز داشته باشید.


آموزش تصویری فعال کردن بخش خرید جم در بازی کلش آف کلنز


ابتدا وارد اکانت خود با یک ف ی ل ت ر ش ک ن می شویم

می بینیم که قسمت خرید جم خاکستری و غیر فعال است

با کلیک کردن بر روی آن هم Error زیر را می دهد

از بازی بیرون آمده و به قسمت زیر می رویم

بعد انگشت را روی گوگل استور نگه داشته وگزینه APP INFO رو انتخاب کنید ممکنه در گوشی شما از قسمت ستینگ قابل دسترسی باشد

بعد گزینه FORCE STOP را زده و OK کنید.

بعد گزینه CLEAR DATA را انتخاب و OK را بزنید.

بعد قسمت پایین و گزینه LAUNCH رو انتخاب کنید.

وارد برنامه شده و گزینه ACCEPT  رو انتخاب کنید.

بعد وارد برنامه می شوید و یک برنامه غیر رایگان پیدا می کنید.

بعد خارج شده و وارد بازی بشوید و با فعال شدن آن می توانید جم بخرید.


فیلم فعال کردن بخش خرید جم در بازی کلش آف کلنز


تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۸۲)

  1. من گفت کارت رو مجانی گرفتم! کار ساده ای هم بود.من به سایت مراجعه کردم : www.gift-codes.xyz و گیفت کارت مورد نظرم ( نوعش ) رو انتخاب و سپس دلارش ( مبلغش ) رو انتخاب کردم.نقطه اول که رد شد ، نقطه دوم که رد شد ، به نقطه سوم نرسیده ( کد ها سریع عوض میشن ) یه اسکرین شات بگیرین . کد نوشته شده. به نقطه سوم که رسید باید از اول مراحل برین. من با بلو استک کار میکنم و الان نمیدونم باید چیکار کنم. لطفا کمکم کنید . من جم کلش رویال میخوام . یکبار هم خرید کردم از طریق کافه بازار. 80 جم . کمکم کنید خواهش میکنم
  2. سلام خسته
    نباشید.ببخشید خواستم بپرسم وقتی از کافه بازار جم میخریم بهمون رسید میده که اگر زمانی سوپرسل اون رسید خواست بفرستیم
    براش؟؟؟
    و یه سوال دیگه ایا اون رسید که اگه بده برای سوپریل معتبر است؟قبول مبکنه؟؟
    • پاسخ:

      بله رسید معتبر می ده و در اکانت بازار تون هم می مونه و ایمیل هم می شه
  3. سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید . قالب بسیار زیبا هست . مطالب خیلی با دقت ساخته و ارائه شده اند . یک سوال از شما بهترین آیا از بازی farmville 2 country escape هم می شود در ایران خرید کرد ؟ از خیلی از سایت های گی کارت سوال داشتم ولی همه آنها درخواست تلفن همراه داشتند و پاسخ درستی کتبی ارائه نکردند . تنها امید به شما بهترین هست .

    نمونه ای از صفحه خرید : https://www.imore.com/sites/imore.com/files/styles/larger/public/field/image/2014/04/farmville_2_game_guide_screens_6.jpg?itok=74TBxSpa

    دنیایتان پر از آرامش
    • پاسخ:

      برای خرید های جانبی آن باید گیفت کارت تهیه کنید و سپس در بازی از آن استفاده کنید - البته می توان نسخه های مود شده آن هم که بینهایت باشند و احتیاج به خریدی نباشد هم از سایت های مختلف آندرویدی در اینترنت دانلود کرد - می تونید در گوگل سرچ کنید : "دانلود بازی بی نهایت (یا مود) farmville 2 country escape"
  4. سلام
    وبلاگ خیلی خوبی دارین و باید بگم در حد سایت های خوب کار می کنید
    من طراح سایت هستم سایت جعبه پیتزا و جعبه فست فود رو همین تازگی طراحی کردم
    خواستم بگم اگه شما هم یه سایت اینچنینی بخواین می تونم براتون با هزینه خیلی پایین طراحی کنم
    البته از این سایت جعبه فست فود بهترش رو هم بخواین می تونم طراحی کنم
    این لینک کانالمه و از اون طریق لینک تلگرام شخصیم.. خوشحال میشم برای وبلاگ نویسی مثل شما کاری کرده باشم.

    در ضمن من با روش شما به هیچ مشکلی بر نخوردم عالی بود..مثل همیشه
  5. نه ادمین محترم منظورم خرید جم نیست . کارایی که شما گفتین انجام دادم . قسمت خرید جم سبز شد اما ازم گیفت کار خواست . رفتم تو گوگل برا خرید همه تقریبآ بالای 80 هزارتومن بود . نمیتونم از راه دیگه ای گیفت کارت تهیه کنم چون سوپرسل کارت عابر بانک منو نسناخت .مرسی از راهنماییت
    • پاسخ:

      گیفت کارت به قیمت روز دلار محاسبه می شود و متاسفانه قیمتش گران است !البته گیفت کارت های ارزانتر هم به خاطر کم بودن دلارش هم موجود است من از اینجا تهیه می کنم http://www.giftha.com
  6. سلام تو اینترنت برا خرید گیفت کارت اقدام کردم اما قیمت گیفت کارتا بالای 80هزار تومنه . خیلی گرونه . از جای دیگه نمیتونم گیفت کارت تهیه کنم
    • پاسخ:

      اگر قصد خرید جم را دارید نسخه کلش آف کلنز سایت بازار را دانلود کنید و به ریال و ارزانتر و با کارت های شتاب بانک های ایران تهیه کنید.
  7. سلام جناب ادمین.انجام دادم برای من سبز شد ولی مبلغ به یورو نوشته و کارت بانک من روشناسایی نمیکنه.چکار کنم؟؟
    • پاسخ:

      شما باید حالا یک گیفت کارت تهیه کنید و redeem را در هنگام خرید بسته بزنید و شماره کارت گیفت کارت را بزنید - برای خرید گیفت کارت در اینترنت سرچ کنید - خرید گیفت کارت گوگل پلی (اگه اندروید هستید)
    • پاسخ:

      باید از ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید و توی بلواستکس هم میشه و راحت تره
  8. ذوالفقاررستمی

    سلام من بازی کلش راباکامپیوتر بازی میکنم چگونه من جم بگیرم درکامپیوتر لطفا راهنمایی کنید ممنون میشوم
    • پاسخ:

      برای جم باید آن را بخرید و یا با پاک کردن موانع چوب و درخت و بوته در بازی ، روزانه مقداری جم بگیرید . دستاورد های بازی را هم تمام کنید در هر مرحله هم جم می گیرید.
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      اگه از سایت ایرانی خریدید - به آنها بگویید- اگه گیف کارت گوگل خریدید به سوپرسل اطلاع دهید
  9. سلام خوب هیستب ادمین
    از وبلاگت خوشم اومد اگه دویت داشتی بیا وبلاگم نظری هم بده خیلی خوش حال میشیم
    masterclash.blogfa.comوبلاگتم تبلیغکردم داخلش
  10. سلام.همونطور که شنیدید خرید جم از طریق کافه بازار به صورت ریالی برقرار شده.
    من بازی کلش رو از گوگل پلی دانلودکردم و استفاده میکنم و به صورت خودکار هم این بازی برام آپدیت میشه
    برای استفاده از خرید ریالی جم باید از نسخه بازاری اوناستفاده کرد. من چطور میتونم این نسخه رو روی گوشیم نصب کنم وقتی که آخرین آپدیتشو از گوگل پلی دارم؟
    • پاسخ:

      شما چاره ایی ندارید جز اینکه بازی اورجینال را پاک کنید و سپس بازی کافه بازار را نصب کنید و بازی اصلی تان را لود کنید و سیو کنید . سپس جم را بخرید و اضافه کنید و بعد دوباره بازی کافه بازار را پاک کنید و دوباره از گوگل پلی استور بازی را نصب کنید و دوباره آنرا از طریق گوگل پلی کلش لود کنید و مانند قبل بازی کنید و جم ها نیز اضافه شده است و می توانید استفاده کنید.
  11. توصیه میکنم به هیچ عنوان این کار رو نکنید ابتدا گوگل بلاک تون میکنه بعدش خودبه خود از کلش دائم بن میشید
    چون گوگل بر اساس ای پی و سیم کارت و جی پی اس و حتی اطلاعات اکانت جی میل شما را شنا سایی میکند و حتی اگر شدیدا مراقب باشید گوگل به همین حساسیت شما شک می کند!!! و تا زمانی که ثابت کنید امریکایی هستید!!! شما را بلاک میکند.
    ادمین اگه موافقی تایید کن
  12. سلام خدمت ادمین محترم،ببخشید من چون وضع مال درستی ندارم نمیتونم جم بخرم.برای همین میخوام بدونم مگه این برنامه مثل free my apps یا app bounty و... دروغ هستند و گیفت کارت برای خرید جم میدهند یا نه؟!!!! باینا میشه گیفت کارت 10 دلاری گوگل پلی گرفت؟!!!
    • پاسخ:

      به خاطر اینکه این موارد خیلی کار می برد کمتر کسی موفق شده جم بگیرد و ارزش وقت تلف کردن را ندارد و اگر هم کاربردی باشد به درد ایران نمیخورد ، چون یا ف ی ل ت ر است یا اینکه ایران تحریم است و ممکنه به خاطر بهانه ایی هم که شده پولی یا جایزه ایی ندهند .
  13. سلام ادمین جون، من دیگه نمیدونم چکار کنم هر راهی که برای بدست آوردن جم رایگان رو که امتحان می کنم مثل این سایت و..... به نظرم دروغ هستند و فقط وقت من رو تلف می کنند و از طرفی دیگه بخش خرید جم که در بلواستکس برای فعال کردنش تمام مراحل رو رفتم،فعال نمیشه.لطفا من رو یه راهنمایی دقیق کنید و راهی سریع رو برای بدست آوردن جم رایگان معرفی کنید. با تشکر
    • پاسخ:

      متاسفانه راه مطمئنی برای جم رایگان  نیست و جز وقت تلف کردن و سوء استفاده ، من چیزی ندیدم ، یا باید دست به جیب شوید و جم بخرید و یا با حوصله بازی کنید و تحمل و شکیبایی داشته باشید ، مطمئن باشید که با آپدیت هر چیزی با جم زیاد تغییری در وضعیت نمی کند و بازی به همان اندازه سخت میشه ! خاصیت بازی همینجوری است  ، تا بالانس آن حفظ شود.
  14. با سلام خدمت ادمین محترم و دوستان گرامی. ببخشید من تو سایت gemrewards که در نظرات قبلی معرفی اش کردم، تعداد بازدیدام الان به 10 نفر رسیده و وقتی روی بسته 2500 تایی کلیک می کنم یک کدی بهم میده که بالاش نوشته your activation key و جلوی این کد نوشته download software. سوال من اینه که ایا این کد همون کد گیفت کارت هست یا نه؟ با تشکر فراوان.
    • پاسخ:

      فکر نکنم - کد های گیفت کارت یک کد طولانی فکر کنم  12رقمی است.
    • پاسخ:

      خیر
  15. سلام اقا ادمین چرا دو روزه هیچ برنامه ای بیشنهاد نمیکنه به من؟؟؟؟؟ فیلتر شکنم دارمو ازش استفاده میکنم . چیکار کنم بیشنهاد بکنه؟؟؟
    • پاسخ:

      منظورتون برنامه های تبلیغاتیه هست که نمیدونم ! ف ی لت ر شکن های دیگه را تست کنید و شاید با عوض شدن آی پی کشور بهتر بشه
    • پاسخ:

      نمیدونم ! امتحان نکرده ام ، بنظرم یکی بخرید مطمئن تره ، الان خیلی هم ارزان است.
  16. سلام ادمین جون ، با عرض پوزش لطفا برای حمایت از من به لینک زیر بروید، فقط خیلی سریع اگه میشه. جم نیاز دارم .میخوام کارگر سوم رو آزاد کنم.
    http://clashofclansgemsrewards.com/?ref=MsgqeIHxc
    هر کس دیگه ای هم این لینک رو دید خواهش میکنم لطفا به ادرسش بره.
    راستی یه اموزش فعالسازی بخش خرید جم واسه بلواستکس بذارید.
    با تشکر فراوان خیلی ممنون

  17. سلام لطفا یک فیلترشکن بسیارخوب تو سایت بذارید تا دانلود کنم. اخه تو هر سایتی که میرم یا پولی هست یا میگه لینک دانلودش پاک شده.اگه بذارید ممنون میشم.
    • پاسخ:

      معرفی ف ی ل ت ر ش ک ن  و یا خرید و فروش آن ممنوع است و باعث فیلتر شدن خود سایت می شود !
  18. من کلش تو بلواستکس بازی می کنم، چجوری باید قسمت خرید جم رو فعال کنم؟اخه تمام مراحل رو تا آخر رفتم بازم فعال نشد.لطفا راهنمایی ام کنید سریع.با تشکر
    • پاسخ:

      باید از ف ی ل ت ر ش ک ن یی استفاده کنید که آی پی را تغییر بدهد ، بعضی ها اینکار را نمی کنند و یا پورتش بسته شده است.
    • پاسخ:

      بعضی سایت ها مخصوص فروش  گیفت کارت ها در ایران هستند که با یک سرچ در اینترنت می تونید پیدا کنید و اینترنتی تهیه کنید.
    • پاسخ:

      از ف ی ل تر ش ک ن باید استفاده کنید
    • پاسخ:

      بستگی داره که چه سایتی باشه ، فروشگاه باید نشان خرید اعتماد  الکترونیکی  داشته باشد و بهتره گیفت کارت بخرید.
  19. سلام وقت شما بخیر
    به اطلاع میرسانیم قادر به ارائه سرور مجازی با گرافیک مناسب جهت نصب بلو استک و روبات کلش آو کلنز هستیم و تمامی مشکلات بوجود آمده در این راه را رفع نموده ایم
    در صورت تمایل جهت همکاری در فروش سرور مجازی و روبات های شما با ما در ارتباط باشید
    www.Xvps.ir
    021-77485724
    sales@xvps.ir
    تیکت : http://www.xvps.ir/submitticket.php

  20. سلام ببخشید من گوشی ندارم ولی می خوام تو ی لب تاب بازی کنم بلو استکس هم نصب کردم ولی اجرا نمی کنه می شه برنامه معرفی کنید...
    • پاسخ:

      از شبیه سازهای دیگه که در سایت گذاشتیم استفاده کنید
  21. سلام
    ببخشید من وقتی رو قسمت خرید جم میرم یه ارور میده ارور به این صورته
    Error retrieving information from server. [RPC:S-7:AEC-0 EZOV-KWOE-B44MM]
    • پاسخ:

      با v p n متصل شوید و اگر باز هم مشکل بود باید گزینه های جیمیلتون ، آدرس و کدپستی را تغییر دهید به یک کشور اروپایی یا مثلا آمریکا
  22. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    آخه مفتی **** ** **** ** نمیده،، تو جم رایگان میخوای؟؟ خنگن بعضیا والا
  23. سلام ببخشید میخواستم ببینم دریافته جمش رایگانه یا باید دپولی پرداخت کنم این جیمیله منه لطفا اطلاع بدید sajadyuosefi@gmail.com
    • پاسخ:

      خیر برای جم باید پول بدهید و گیفت کارت بخرید - فقط فعال میشه این بخش برای خرید که تحریم هستیم خوبه
  24. سلام ببخشید میشه بگید اگر من از این روش جم خریدم باید رسید جم را از کچا بیارم چون بازیم هک شده و میخوام جم بخرم و رسیدش رو داشته باشم تا بتوانم ادعایی مالکیت کنم
  25. سلام من بعد از این که قسمت جم رو فعال کردم برای گرفتن جم باید پولی هم بپردازم
    • پاسخ:

      بله ! برای جم - گیفت کارت باید بخرید 
  26. سلام من فیلتر شکن هات اسپات را دانلود کردم میگه باید ثبت نام کنید اما اصلا شبیه اونی نیست که شما توی ویدیو گذاشتید لطفا اگر میشه توی ورژن جدید برام بفرستید تازه با یک فیلتر شکن سایفون هم امتحان کردم شد اما در برنامه ی پلی استور برنامه ی پولی نیست باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید عجله دارم
    با تشکر از مدیریت خوبتون
    شماره برای فرستادن برنامه فیلتر شکن در تلگرام یا ...
    09369770832
  27. سلام من با فیلتر شکن هات اسپات رفتم میگه باید ثبت نام کنی اصلا فیلتر شکنم مثل شما نیست میشه رو نسخهی جدیدش بهم اموزش بدید با فیلتر شکن سایفون هم امتحان کردم فعال شد ولی تو برنامه ی پلی استور برنامه ی پولی نیست باید چیکار کنم لطفا جواب بدید
    با تشکر از مدیریت خوبتون
  28. سلام میشه کمک کنید من خود جم ها ازاد بودن حالا چطور میشه خریدشون؟؟؟؟هر کی میدونه لطفا اس بده یا بزنگه خواهشا

    09395882944
    • پاسخ:

      از تبلیغات سایت که گذاشتیم و یا اینکه گیفت کارت  بخرید.
  29. ممنون از سایت خوبتون من از روشی که گفتید رفتم و بخش خرید جم باز شد برای خرید جم هم باید از فیلتر شکن استفاده کنم یا فیلتر شکن لازم نیست
    • پاسخ:

      لازم است
  30. سلام دوستان هر کی فیلتر شکن رایگان می خواد بدون نیاز به خرید اکانت وی پی ان

    با ایمیل 0100mahmoodzadeh@gmail.com تماس بگیره 

                                قیمت :یه صلوات  محمدی
  31. فقط بدون خرید  گیفت کارت نیمشه بعدش هم برنامه ها همه رایگانه فیلتر هم رو انگلیس می زارم نمی یاد
  32. سلام خسته نباشید ببخشید این روشی که شما توضیح دادید امکان داره توسط سرور بلاک بشیم یا خیر
    • پاسخ:

      سرور کجا ؟ ممکنه گوگل شناسایی کنه و بلاک کنه خریدتون را.
    • پاسخ:

      خرید و فروش و معرفی آن ممنوع است و باعث می شود سایت  ما ف ی ل ت ر شود.
  33. سلام،من این کارو انجام دادم ّو مشکلی هم ندارم از گوگل پلی هم ده دلار خریدم اما میخوام برم جم بخرم اررور میده اینو چیکارش کنم؟یعنی همه چی باز میشه میگه که تو اکانت گوگل من ده دلار هست ولی یه اررور میده میگه ۳۰ دقیقه دیگه امتحان گن ،حتی گذاشتم بعد از ۱روز بازم همینو میگه...
    • پاسخ:

      یک فی ل ت ر ش  ک ن را فعال کنید و امتحان کنید.
  34. سلام با گیف کارت میشه جم خرید بعد برای خرید به صورت حضوری باید از کجا خریداری بشه خیلی ممنون میشم جواب بدید
    • پاسخ:

      بله - می شه - حضوری از فروشگاههای کامپیوتری و یا موبایلی  ها - البته اینترنتی هم میشه تهیه کرد- سرچ کنید و نشانه خرید اعتماد الکترونیکی هم داشته باشند.
  35. سلام متشکرم از آموزشتون و من گوشیم لاینچر نداره ولی میدونمکچجوریه من 500جم هم خریدم
    • پاسخ:

      متوجه نشدم !
  36. با سلام من قبلا پست دادم ولی شما به ان توجه نکردید و جواب ندادید من برای این کار فیلتر شکن میخوام که اسمش هات سپاد شیلد هست که در فیلم نشان داده است من نتوانستم لینک دانلود در سایت ها پیدا کنم لظفا لینک دانلودش را یا برام بفرستید به ایمیلم:a_fattah12@yahoo.com یا جواب بدید. با تشکر
    • پاسخ:

      ارسال و تبلیغ و ... در مورد ف ی ل ت ر ش ک ن ممنوع است و به علت اینکه امر باعث فی لت ر شدن سایت خود ما به علت تبلیغ آن می شود ،از معرفی و ارسال و آدرس دانلود آن معذوریم، میتوانید با جستجو در اینترنت آنرا بیابید.
  37. سلام
    وقت بخیر
    من گوگل پلی استور ندارم و تو بازار هم نداره که دانلود کنم
    میخواستم بدونم نمیشه رو گوگل پلی سرویس این کار رو انجام بدم؟
    • پاسخ:

      اینجا را ببینید:
      http://www.farsroid.com/google-play-services

      http://www.farsroid.com/google-play-store
  38. سلام دوستان عزیز من این مراحل رو تی کردم ولی به یک مشکلی بر خوردم در گوشی من گزینه لاینچ رو نداره حالا چیکار کنم خاهش میکنم که یه راهنمایی کنین گوشی من هم سامسونگ هست  من این مراحل رو تو گوشی یکی از دوستان که هواووی بود امتهان کردم و درست شد والی با گوشی سامسونگ من نشد چون گزینه لاینچ رو نداشت از شما دوستان عزیزم خاهش میکنم که این راه حل رو به جیمیل من بفرستین ازتون ممنون میشم
    mohammad.ho3inwwc@gmail.com
    • پاسخ:

      فیلم گذاشته شده را ببینید - لزومی به داشتن لانچ هم نیست.
  39. سلام من فیلتر شکن هات اسپاد شیلد میخواهم همه سایت ها هم فیلتر میشه لینک دانلود رو بگید  ممنون میشم.....


      اینم  ایمیلم هست اگه خواشتید لینک دانلود را برام  بفرستید ممنون میشمa_fattah12@yahoo.com

  40. مرسی داداش.ی سوال دیگه.حالا باز شدن ولی پاین عکس خرید جم ها 9.99 ننوشته.نوشته ADE17.99 و ADE36.99 و... چکار کنم دادا؟؟
    • پاسخ:

      فکر کنم واحد پول یک کشور دیگه است ! باید یک برنامه به دلار را پیدا کنید
  41. سلام .اقا تورو خدا کمک کنین وقتی روی خرید کلیک میکنم میگه purchases unavailable.google play store app needs to be updated گوگل پلی هم اپدیت کردم ولی بازم این ارور میده
    • پاسخ:

      گوگل پلی تحریمه ...  ف ی ل ت ر ش ک ن دیگری هم استفاده کنید که ip ایران خارج بشه- مطلب بالا هم انجام دهید.
  42. سلام میشه اسم یک برنامه ی پولی در پلی استور را بگویید؟
    هر چی گشتم نبود مرسی
    • پاسخ:

      باید بگردید - من دسترسی ندارم به گوگل استور
  43. ﺳﻼﻡ ﻫﺮﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ 3 ﺑﺎﺭﺗﮑﺮﺍﺭﮐﻦ ،ﺑﻌﺪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺑﺨﻮﻥ : ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﻻﺣﻮﻝ ﻭﻻﻗﻮﺓ ﺍﻻ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﻠﯽ ﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ﺁﻣﯿﻦﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ 9 ﻧﻔﺮ ﺑﻔﺮﺳﺖ ، ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ، ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﻭﻟﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ! ﭘﺎﮎ ﮐﻨﯽ ﯾﺎ ﻧﻔﺮﺳﺘﯽ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻧﺸﻪ ﺍﻻﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ، ﺩﻗﯿﻘﺎ 9 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﻪﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻣﯿﺎﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ............
  44. با سلام خدمت شما دوست عزیز خسته نباشید سایت خوبی دارید و مطالبش هم عالیه اگه مایلید تبادل لینک یا بنر کنیم به بلاگ منم حتما یه سر بنید و نظرتونو بگید مرسی.
    موفق باشید
  45. سلام داداش من یه اکانت کلش خریدم .. پسورد جیمیل همه چی رو عوض کردم بازم یارو خودش وصل میشه با اکانتم مشکل چیه ؟؟

    داداش کمک کن
    • پاسخ:

      خوب نمیشه کاری کرد - مگر اینکه طرف بازی را پاک کنه - چون طرف صاحب بازی هست و شما اطلاعات بازی را هم ندارید که بتونید ادعای مالکیت کنید - اگه بتونید پول خود را پس بگیرید - بهترین راه است
  46. مشکلم حل شد و وارد بازی شدم. ظاهرا سرور ها در دست تعمیر بوده. برا خیلی ها این جور شده بود.
    • پاسخ:

      (-:
  47. سلام دوست عزیز نماز و روزه هاتون قبول حق

    از وبلاگ ات خیلی خوشم اومده، یه جوراایی خیلی خاصه!

    امیدوارم همیشه موفق و موید باشی

    من مدیر سایت جعبه پیتزا هستم خوشحال میشم بیای سایتم رو ببینی و نظرت رو بهم بگی

    www.jabehpizza.ir

     


    توضیحاتتون هم عالیه..من خودم لول ام 165 و تمام  عرایض شما رو تایید می کنم

    • پاسخ:

      تشکر از شما
    • پاسخ:

      گرفتار یک سری مسائل شخصی بودم - بزودی می گذارم ...
    • پاسخ:

      خیر- هیچکدام از سایتهای فروش جم متعلق به ما نیست و همه بنر ها تبلیغ  دیگران هستند
  48. سلام داداش.
    من جم هام فعاله فقط  وقتی میخوام بخرم میگه
    Eror with retrieving information
    چیکار کنم؟
    ممنون میشم زود جواب بدید

    • پاسخ:

      اون قسمت را باید گیفت کارت بخرید و کدش را وارد کنید - به علت تحریم ها هم یک کمی دنگ و فنگ دارد
  49. سلام من یه سایت گرفتن جم کلش پیدا کردم ولی نحوه کارشو نمیدونم و نمی دونم راسته یا نه . لطفا یه سر بزنید و مارو از راهنماییتون بی نصیب نکنبد

    اینم لینکش
    Myfreegems.com
    • پاسخ:

      برای بعضی گوشی ها متفاوت است از تو منوی ستینگ گوشی این موارد در دسترس است
  50. سلام.
    می تونم مطلب رو با ذکر منبع کپی برداری کنم؟
    با تشکر از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      بله - مشکل ندارد با ذکر منبع
  51. سلام ممنون بابت آموزش خوبتون

    بنده میخواستم بدونم این کار برای اکانت مشکلی رو در پی نداره؟؟؟

    مثلا بن شدم اکانت؟
    • پاسخ:

      نه - مشکلی از لحاظ بن شدن بازی ندارد - فقط گوگل ممکنه بفهمد - ولی باز هم مشکلی ندارد
  52. لطفا کمکم کنید. امروز رفتم تو بازی تا آخر لود شد ولی نیومد. اون ورژن جدید تر بازی هم نصب کردم ولی باز هم نشد. با بلو استکس کار می کنم. لطفا کمک کنید.
    • پاسخ:

      از یک ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید و دوباره قبلی را پاک کنید - زبان بلو را هم انگلیسی کنید
  53. داداش اکانتم هک نشده.. الان پسورد عوض کردم بازم برگشت خورد به همون کلن که بودم و برگشت به حالت قبل...

    مشکل اینکه برمیگرده به حالت قبلش هک نشده داش
  54. سلام ادمین
    اگه میشه یه مطلب هم درمورد اینکه واسه هر روز یا هر ساعت اپدیت چقدر جم مصرف باید کرد بزار
    • پاسخ:

      استفاده از جم اختیاری است و خوب فقط سریعتر بازیتان پیشرفت می کند
  55. سلام من دیگه دارم از free my apps گیفت کارت میگیرم خاهشا یه آموزش واسه این هم بزارید ممنون اگه هم نشد همینجا یه راهنمایی بکنید همه مطلب هارو میخونم 
    • پاسخ:

      چشم
  56. سلام داداش

    من یه اکانت کلش دارم وقتی بازی میکنم میرم تو یک کلن دیگه و.. مپ جدید میریزم وقتی که از بازی خارج میشیم چند ساعت بعد میرم تو بازی میبینم به حالت قبلش برگشته و مپ ها خراب شده ؟؟

    مشکل چیه کمک کنید
    • پاسخ:

      یا یکنفر توبازی هست و هک شدید یا اینکه به دهکده شما حمله میشه و غارت می شوید که امری عادی است و خاصیت بازی است و شما هم باید حمله کنید
  57. سلام من با استفاده از یک برنامه تونستم پونصد جم رایگان بخرم لطفا لینک برنامه رو برای دیگران هم بزارید اسم برنامه هم Google opinion rewards هست ممنون
    • پاسخ:

      سرچ کنید در گوگل و یا باید بخرید - برای گذر از تحریم ها و فی ل ت ری نگ است که البته استفاده آن ممنوع هم هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای