آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

تاریخچه هالووین 2015 - 2012

اخبار و شایعات

تاریخچه هالووین 2015 - 2012

تاریخچه آپدیت هالووین در کلش آف کلنز از سالهای 2012 تا 2015

هرساله در شب 31 اکتبر در برخی کشورها جشن هالووین برپا میشود این موضوع اینقدر مهم هست که به شرکت ها و کمپانی های بزرگ فرصتی بدهد تا برای تبلیغ هم که شده فروش های ویژه و یا رخدادهای بزرگشون را در این زمان معرفی کنند. سوپرسل هم از سال 2012 تاکنون هیچوقت این فرصت رو از دست نداده و هم برای تخفیفات یک هفته ای که روی بوست ساختمانهای تولیدی میدهد هم از نظر معرفی ویژگی های جدید بازی هایش در این پست میخوایم یک تاریخچه ای داشته باشیم در نظر داشته باشید که هروقت قبل آپدیت هالووین آپدیت بزرگی داده شده است - آپدیت هالووین صرفا با تغییرات جزیی و حتی با بوست تک جم ختم شده است ، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

Version 2.86 – 10/27/2012
Get ready for the HALLOWEEN EXTRAVAGANZA

+اولین هالووین را در 27 اکتبر سال 2012 با نسخه 2.86 بازی داشتیم در این آپدیت زمان ساخت اسپلها کمتر شد. ‎پامپکین بمب به مدت محدود در بازی در دسترس بودند و ‎مقدار جم موجود در برخی بسته های بازی اضافه شد. ‎هزینه ساخت نیروهایی از قبیل ویزارد، پکا، دراگون کاهش پیدا کرد و مهمتر اینکه تاون هال 9 به بازی اضافه شد! و ساختمان دفاعی ایکس باو هم اضافه شد ،اسپل جامپ به بازی آمد و در آن زمان برای پریدن جاینت و پکا لازم بود تا اسپل جامپ آپگرید شود همچنین لول جدید به سازه هایی نظیر کنون، مورتار، ویزارد تاور، اسپل فکتوری، مین های هوایی و کالکتورها و مخزن ها هم اضافه شد ، الگوریتم سرچ برای پیدا کردن کلن حریف بهبود ایجاد شد.

Version 5.2 – 30th September 2013 “Village Edit Mode”
Halloween scares
Can you find all the tricks and treats? You might be shocked!
Boogeymen at work: for a time, Spell Factory boosting is vastly longer and for only 1 Gem!

+دومین هالووین در 30 سپتامبر سال 2013 نسخه 5.2 بازی روانه استور های اندرویدی و iOS شد در این آپ ضمن پشتیبانی از IOS7 سوپرسل تلاش کرد تا معضل سختی چیدن مپ جدید رو تا حدودی حل کند و گزینه برداشتن تمام ساختمانها در این آپ اضافه شد، برداشتن و کشیدن سازه ها برای جاگذاریشون در مپ و سهولت دیوارکشی در مپ هم شامل این تغییرات بود البته تمام این تغییرات بعد از رسیدن به تاون هال 4 میسر بود! اسپل فکتوری برای زمان طولانی تری فقط با هزینه 1 جم بوست میشد و لول 8 مورتار هم به بازی اضافه شد همچنین جهت مشاهده درخواست های نیرو در چت کلن هم بهبود رخ داد و فاصله زمانی بین توانمندی کیک کردن توسط الدرها به 20 دقیقه رسید ، دمیج والکری در تمامی لول ها افزایش پیدا کرد ‎هیت پوینت و دمیج جاینت لول 6 افزایش پیدا کرد، ‎هیت پوینت هوگ رایدر در تمامی لول ها با کاهش روبرو شد.

Version 6.322 – 22nd October 2014 “Halloween”‎

+سومین هالووین در 22 اکتبر سال 2014 نسخه 6.322 بازی آماده شد اسکلتون ترپ از یادگارهای آن آپدیت بود و شما می توانستید این تله ها را در حالت هوایی یا زمینی از همان ابتدا قرار بدهید و این تله از تاون هال هشت در دسترس بود و قابل ساخت بود ، بازهم اسپل فکتوری با 1 جم بوست میشد. نمادی در مپ ظاهر می شد به نام سنگ قبر هالووین که با برداشتن آنها از مپ مقداری اکسیر دریافت می شد،همچنین در قسمت نمایش پروفایل و جستجو بهبودهایی ایجاد شد شما می توانستید میزان جنگجو بودن کلنتون را با تعیین چندبار وار در هفته نشان بدهید. می توانستید محل کلنتون را کشوری خاص و یا حتی بین المللی معرفی کنید همچنین این قابلیتها در قسمت جستجوی کلنها اضافه شد هشتگ کلنها از این تاریخ قابل جستجو شد همچنین میزان کاراکتر در قسمت شرح هر کلن، اضافه شد بعد از این آپدیت تمامی سازه های قابل بوست از یک نوع تنها با یک دکمه می توانستند بوست بشوند همچنین بعد از این آپ، اگر در هنگام بوست سازه ها یا هیروها بازی به بریک میرفت بوست به حالت توقف میرفت تا زمانی که شما دوباره فعالش کنید همچنین هزینه بوست برخی سازه ها کاهش پیدا کرد ، مورتار جدید د رتاون هال 8 اضافه شد د‎ر پروفایل افراد می توانستید بالاترین لول از هر نیرویی که آن فرد باز کرده را ببینید آیکون هیروها درهنگام بازپخش هم وضعیت توانمندی هیرو را نشان می داد بازدید کننده ها هم دیگه می توانستند محتوای کمپ افراد را ببینند ، زمان برداشتن موانع در مپ کمتر شد ‎ظرفیت مخزن لوت وار در ساختمان کلن کسل افزایش پیدا کرد.

Version 7.200 - 22nd October 2015 " Halloween Is Coming "

+ چهارمین هالووین که در 22 اکتبر سال 2015 بود نسخه 7.200 بازی به دست بازیکنان رسید در این آپ تم ویژه موقتی برای هالووین درنظر گرفته شده بود ، موانع جدیدی به مپ اضافه می شد به شکل قابلمه در حال جوشیدن که با برداشتن اونها از مپ مقداری اکسیر دریافت می شد بازهم اسپل فکتوری با تنها 1 جم بوست می شد در این سال شاهد اتفاقات ویژه یا افزوده شدن سازه یا لول جدید به نیروها و ساختمان ها نبودیم.

هر ساله بازیکنان به تم ها و موانعی که در روز هالووین ظاهر می شود عادت کرده اند در تصویر زیر تم های مختلفی که در سالهای مختلف و موانعی که در زمین ظاهر می شود را مشاهده می کنید:

آنطور که مشخص شده است ، امسال این کدو حلوایی که به شکل یک گیاه گوشتخوار زیبا! می باشددر زمین ها ظاهر خواهد شد ، پس منتظر آن باشید :

این تصویر تایید شده است و با تم هالووین 2016 که یک آپدیت اختیاری کلش آف کلنز می باشد در دهکده تان ظاهر خواهد شد.

در صورت اطلاعات بیشتر در مورد مراسم هالووین در بازی های سوپرسل در همین مطلب اطلاع رسانی خواهد شد.

ادامه دارد ...

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای