آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

بهینه سازی مپ در قسمت خارجی دهکده

بهینه سازی مپ در قسمت خارجی دهکده

مهم نیست که مپتون را خودتان ساخته اید یا با استفاده از سایتهای اینترنتی اقدام به طراحی مپتون کرده اید ، این مطلب راهنمایی در مورد طراحی و بهینه سازی بیرون مپ و قسمت خارج از دهکده شما است . بسیاری از کلشرها فکر میکنند بیرون مپ جایی است که در آن مکان فقط ساختمان های غیر دفاعی گذاشته می شود و اهمیت چندانی ندارد , اما در حقیقت شاید بیرون مپ و دهکده شما بخش قابل توجه از خط دفاعی شما است و شما با چند تنظیم ساده میتوانید حملات روزانه مهاجمین را خراب کنید و ما در این مطلب نکات مهم آن را به شما یاد خواهیم داد که چگونه خارج بیس خودتان را به بهترین نحو طراحی و برای مقابله با دشمن آنرا بچینید ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دفاع در خارج از دهکده

چرا دفاع در خارج دهکده در طراحی یک مپ ناچیز شمرده می شود ؟ مکس کردن دیوار ها و وسایل دفاعی و ساخت و سازهای مپ برای اطمینان از خوب بودن نقشه مهم هستند ولی خارج مپ مکانی هست که مهاجم شما برای شروع حمله اش به آن نیاز دارد و هنگام حمله بیرون مپ را در ابتدا می سنجد که نقطه ضعف آن در کجاست ؟
اگر شما در ابتدای حمله به دهکده ایی موفق به پیدا کردن نقاط ضعف نقشه برای حمله نشوید و دچار اشتباه شوید حمله شما نمیتواند موفقیت آمیز باشد همانطور که شما نمی توانید برای ساختن یک ساختمان پایه های آن ساختمان را بد بسازید همانطور هم شما نمی توانید با شروع یک حمله بد در ادامه حمله موفقی داشته باشید ، مگر اینکه شانس بیاورید.
مهاجمان در هنگام حمله یک هدف واحد دارند و آن هم رفتن نیرو هایشان به جهتی است که آنها میخواهند و تشکیل یک قیف و رسیدن به هدف است . 99 درصد از هدف همان رسیدن به نقطه مرکز پایگاه شماست .
بدیهی است که هدف شما هم شکست حریف در این راه است که به مرکز دهکده نرسند و همچنین شما نمیخواهید که نیروهای حریف در راه درست قدم بردارند و دوست ندارید به جهتی بروند که حریف شما دوست دارد که نیروها به آن جهت بروند! در اینجا برخی از مکانیسم های دفاعی است که حریف رو در تنگنا قرار میده و به آن در شکست خوردن کمک میکند .

دفاع در برابر ویزارد

اغلب , ویزارد ها برای پاک کردن سازه های بیرونی مپ مورد استفاده قرار میگیرند و سپس نیرو های اصلی به وسط مپ حمله میکنند بجای پیاده روی و راه رفتن در دور زمین که این کار در اصطلاحا" رفتن به خرید در دور مپ خوانده می شود .
بنابراین اگر شما بتوانید این را سخت تر کنید حریف ممکنه شکست بخورد و برخی نیروهایش نتوانند به داخل مپ شما نفوذ کنند . این ممکن است برای حمله اشتباهی کافی باشد در اغلب موارد حریف هم با انداختن یک گولم یا تعدادی جیانت توجه وسایل دفاعی شما را جلب میکند تا ویزارد ها در این زمان سازه های بیرونی مپ را پاکسازی و نابود کنند.
شما با یک چیدمان هوشمندانه دارای دامنه دفاعی دراز شما میتوانید از این کار جلوگیری کنید . همۀ سازه های بیرونی شما باید به هر طریقی پوشش داده بشوند و به نظر من آرچر تاور در اولین لایه از دیوار بهترین کارکرد را دارد .آنها منطقه بیرونی را به طور کامل و بخوبی پوشش میدهند و اگر حریف یک اشتباه کوچک بکند ممکنه حملات قیفی شکل دشمن ما شکست بخورد.

دفاع در برابر دیوارشکن

دیوار شکن ها نقش کلیدی در بسیاری از اتک ها محسوب میشوند چون آنها قسمتی از دیوار های شما را سریع تخریب می کنند و نیرو ها سریع تر میتوانند داخل مپ شما بشوند و داخل شدن سریع به این معنی است که آنها کمتر از تجهیزات دفاعی شما آسیب میبینند . نیروها زمان کمی در برابر آسیب آنها از دست می دهند و و تجهیزات شما هم زودتر تخریب می شوند .
در اینجا هدف استفاده حریف از دیوارشکن هایش است اما آنها قادر نیستند که یک دیوار را تخریب کنند و به سادگی سراغ یک دیوار دیگه بروند آنطوری که حریف انتظار دارد . شما در اینجا برای مقابله با دیوارشکن میتوانید با قرار دادن دام مثلا استفاده از تله های فنری و بمب های مخفی آنها را به بهترین نحو انجام بدهید و با آنها مقابله کنید.

تغییر هدف جیانت

من فکر میکنم جیانت ها بیشترین نیروی مورد استفاده در بین همه تاون ها هستند . آنها نیروهای تانکی و دفاعی اصلی در تاون هال 7 و تاون هال 7 به پایین هستند و همچنین در تاون هال 11 بخاطر اثر توپخانه عقاب بر روی گولم ها , جیانت ها بطور مکرر مورد استفاده قرار میگیرد . بدترین چیزی که میتواند از دیدگاه مهاجم اتفاق بیافتد این است که جیانت ها داخل مپ نروند که در این حالت دو اتفاق میافتد:

+تغییر هدف قرار گرفتن جیانت ها
+کشته شدن سریع جیانت ها

تغییر هدف جیانت ها ساده کار میکند . جیانت ها به شدت وسیله دفاعی بعدی را از لحاظ موقعیتی که جیانت در حال حاضر آنجا است چک میکنند – اگر یک وسیله دفاعی در بیرون باشد جیانت ها آن را به وسیله دفاعی که در پشت یک دیوار است ترجیح خواهند داد مگر اینکه وسیله دفاعی بیرونی 7 کاشی با آنها فاصله داشته باشد ، این یعنی که شما میتوانید چندتا وسیله دفاعی کم اهمیت در بیرون مپ بگذارید تا جیانت ها منحرف بشوند و از رفتن آنها به سمت هسته مپتون جلوگیری کنید و مهاجم هم نمیتواند کاری در مورد آنها انجام بدهد.

تسلاها به سادگی می توانند کار بزرگی انجام بدهند چون آنها غیرقابل پیش بینی هستند چون حملات قیفی شکل را دشمن در ابتدا در بیرون مپ شروع میکند و همچنین مورتارها در نواحی بالا بخوبی کار میکنند چون آن ها با توجه به هیت پوینت یا نقاط ضربه زیاد نیروهایی که حمله میکنند، تاثیر چشمگیری بر دفاع ندارند.شما همچنین میتوانید با گذاشتن تله فنری در طول مسیر از شر تعدادی جیانت خلاص شوید .
تسلاها هم میتوانند سود ومنفعت داشته باشند به این صورت که آنها میتوانند دیوارشکن ها را مورد هدف قرار دهند و حریف را از رفتن میان دیوار ها منع کنند.

ورود Queen Walk

استراتژی Queen Walk در حال حاضر بسیار پرطرفدار است . شما میتوانید دفاع در برابر آن را قبل از اینکه وارد مرکز مپتون بشود شروع کنید . همیشه مطمئن بشید که در بیرون مپ شما به اندازه کافی سازه وجود داشته باشه و لایه دوم سازه ها از پشت سر اولین لایه دیوار حداقل 4 کاشی فاصله داشته باشد.

این مساله آرچر کویین را از وروذ به داخل مپ منع میکند و ملکه در اونجا به هیچی شلیک نخواهد کرد این نیز میتواند بیشتر موثر باشه در صورتی که یک ضدهوایی هم در آنجا باشد و شروع به زدن هیلر های بالای سر ملکه دشمن کند.

جلوگیری از پاکسازی بیرون مپ به طور موثر

در چندین موقعیت برای تاون هالها اینکار برای مهاجمین رایجه که برای پاکسازی بیرون مپ از تعداد زیادی آرچر یا بربر استفاده میکنند . با یک ترفند ساده میتوانید گروهی که آنها در آنجا هستند را با مورتار هایتان بکشید و آنها را نابود کنید ، برای اینکار شما به سادگی با گذاشتن چندتا دکوراسیون میتوانید باعث گروهی رفتن آنها بشوید.

نتیجه گیری

شما میبینید که در اینجا راه هایی که میتوانید انجام دهید با تنظیم مجدد بیرون مپ خود وجود دارد البته این در برابر هر اتکی دفاع نمیکند اما آن می تواند به شما کمک کند چون برخی از اتک های ناموفق و شکست خورده سبب اتک های موفق می شوند. اگر جیانت ها شروع به پیاده روی کنند یک حمله کننده خوب جلوی اینکارو با دیوار شکن میگیرد و حمله کننده با مهارتش هیچ وقت تماشا نمیکنه که هیلرهاش زیر شلیک مستقیم ضدهوایی بروند و قیف ملکه همراه یک اسپل جامپ یا تعدادی دیوارشکن یا استقرار بهتر در بیرون مپ با ویزاردها ساخته می شود. خوشبختانه تنها عده بسیار بسیار کمی از بازیکنان در این کار خوب هستند و عده کثیری از بازیکنان به سادگی به تماشای حمله اشتباهی می شینند.

یک مهاجم بسیار ماهر را غیرممکنه که بتوان متوقفش کرد اما بیشتر حملات شما از مهاجمانی هستن که یک طرح ساده را بازی میکنند و آنها را در جایی دیدن و آنها قادر نیستند خوب انجامش بدهند اگر که همه چی غیر قابل منتظره باشد!

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

 تنها کلن سایت ما 

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای