آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

چگونگی حمله به مناطق مرده

آموزش های بازی

چگونگی حمله به مناطق مرده

منطقه های مرده یکی از خصوصیات مپ میباشد که شاید هنگام اتک زدن که بیشتر مواقع در وار اتفاق می افتد باعث سردرگمی شما شود از این خصلت بیشتر برای منحرف کردن ارتش از یک هدف خاص و تعیین شده مثل تاون هال یا مرکز مپ میباشد ، این نوع چینش مپ در تاون هال نه بسیار شایع و موثر است در بیشتر مواقع اتکر ها توجه بسیاری به این نوع مپ ها دارند و از اتک به آنها خودداری میکنند شاید به این دلیل باشد که از قبل تجربه تلخی از اتک به این نوع مپ ها داشته اند، شما باید بدانید که اگر تنها از چند قانون ساده پیروی کنید نابود کردن این مپ ها بسیار آسان خواهد بود! ما در ادامه مطلب قوانین نابودی این نوع مپ ها را به شما یاد می دهیم.

مناطق مرده چیزی بیشتر از یک چینش بسیار عالی و حرفه ای که هدفشان منحرف کردن نیروهای شما از یک ساختمان خاص نیستند در ابن نوع مناطق از جاگذاری فاصله بین یک نقطه و ساختمان بعدی ، به منظور ایجاد هدف های انحرافی برای ارتش شما استفاده  میشود برای مثال در زیر:

اگر در مپ بالا ، نیروهایتان را در قسمت پایین مپ رها کنید ، حتی اگر تمامی ساختمان های کناری را نیز نابود نمایید باز هم تمامی آنها از هدف اصلی (مرکز بیس) و تاون هال حریف منحرف شده و به دور تا دور  مپ کشیده میشوند چراکه فاصله بین نقطه رهاسازی نیروها و مرکز بیس بسیار زیاد است و نحوه چینش دیوارها باعث میشود که نیروها به سمت داخل حرکت نکنند.

گونه های مختلف مناطق مرده در مپ ها
در کل ما می‌توانیم مناطق مرده را به چهار دسته تقسیم کنیم


1- دیوار های اضافی
2- منطقه مرده داخلی
3- منطقه مرده خارجی
4- منطقه مرده مرکزی

هر یک از دسته های بالا برای منحرف کردن نوع مخصوصی از نیروها و از پیش تعیین شده استفاده میشود البته باید توجه داشت این نوع شیوه از اتک برای کسانی گیج کننده و آشفته است که ندانند میخواهند با نیروهای خود چه کار کنند ولی در کل ، مناطق مرده چیزی بیشتر از ایجاد فاصله  بین ساختمانها به منظور انحراف شما ، نیستند.

چگونگی به مناطق مرده حمله کنیم؟

اگر شما به یک منطقه مرده از نوع خارجی حمله کنید ، ابتدا باید همانطور که قبلا نیز گفتیم ، از منحرف شدن نیروهایتان جلوگیری نمایید. البته دلیل اینکه شما دقیقا قصد حمله از آن طرف را دارید این است که در نگاه اول ، آن قسمت ار مپ محافظت نشده و راه آسانی برای رسیدن به تان هال  بنظر میرسد که این موضوع خود بسیار وسوسه انگیز است. به بیان ساده تر ، شما قصد اتک به آن قسمت از مپ را دارید ، چون طراح مپ اینگونه میخواهد!!
نوع چینش دفاعی های دشمن ، به هیچ وجه اجازه پیروزی را به شما نخواهد داد. پس سعی کنید کاری که دشمن میخواهد را انجام ندهید و مپ را به گونه ای دیگر و از جهاتی دیگر برای حمله برسی کنید. پس حالا شما یک بیس رایگان برای درصد گیری در اختیار دارید که براحتی میتوانید با استفاده از ترکیب ویزارد و آرچر ، از مناطق مرده  آن درصد بیشتر برای پیروزی در وار کسب کنید و سپس از سمت مخالف حمله برق آسای خود را اغاز نمایید.
همیشه به یاد داشته باشید هیچ وقت از تمامی نیروهای خود در مناطق مرده استفاده نکنید!!

چیره شدن بر مناطق مرده داخلی

در مناطق مرده داخلی موضوع کمی متفاوت تر است و کمی گیج کننده بنظر میرسند ، بعنوان مثال :


اول از همه اینکه شما باید توانایی مواجه با هرچیزی رو داشته باشید چون ممکن است در فضای خالی مرکز بیس ، هیدن تسلا و یا چندین جاینت بمب قرار داشته باشد.حمله با تمامی نیروهایتان در همچین شرایطی بسیار دشوار است چرا که شما به هیچ وجه نمیدانید چه چیز در انتظازتان است!

معمولا در اینگونه حملات شما تمامی مقداری از نیروهای خود را برای پشتیبانی و همچنین نابودی دیگر ساختمان ها ، نگه دارید. با این نوع چینش دفاعی شما با مشکل مواجه خواهید شد و نیروهای شما از رسیدن به مرکز بیس بازخواهند ماند و همچنین نیروهای شما به جهات راست و چپ برای نابودی ساختمان ها تقسیم شده و در نهایت از بین خواهند رفت. در این نوع حمله ، دفاعی های دشمن پیروز خواهند ماند ولی نه در روشی که ما میخواهیم.
بهترین روش برای حمله با این نوع چینش بیس ، تقسیم بندی نیروهای خود به گروه های مختلف است؛ و در زمان اتک ، تنها بخشی از آنها را رها نمایید چون این نوع مپ ها به تمامی نیروی شما به صورت همزمان نیاز نخواهد داشت. درواقع قسمت های مختلف یک بیس قدرت های دفاعی خاصی خواهند داشت که تمرکز شما باید روی آن قسمت ها باشد.

در این مورد خاص ، تان هال در سمت چپ مپ قرار دارد پس ما باید حمله خود را از سمت راست آغاز نماییم و تا رسیدن به تان هال پیشروی کنیم.



زمانی که بخشی از دفاعی های دشمن نابود شد و توانستید در آن ناحیه پیشروی نمایید ، بخشی دیگر از نیروهایتان را نیزدر آن ناحیه رها کنید و همچنان به پیشروی ادامه دهید :



این روش اتک دو مزیت برای شما در برخواهد داشت :

1- شما میتوانید میزان نیروهای مورد نیاز برای نابودی کل بیس را محاسبه کنید.
2- نیروهای باقی مانده میتوانند در آخر به عنوان پشتیبان عمل کرده و نیروهای مهاجم را پشتیبانی نماییند.

این روش حمله کاملا امکان پذیر است چراکه طراح بیس قصد داشته تا با ایجاد مناطق مرده برای نیروهای ما تله ایجاد کرده و نیروهای ما را منحرف و در نهایت در دام دفاعی های خود بیندازد ولی با این روش ، نیروهای ما براحتی به مرکز بیس حرکت میکنند و نقشه دشمن نقش بر آب میشود.

چیره شدن برمناطق مرده مرکزی

در تعریف کلاسیک ، منطقه مرده مرکزی در حقیقت یک منطقه مرده نیست چراکه در اکثر مواقع تان هال و یا نوع خاصی از دفاعی در آن قرار داده شده است.بهرحال بسیاری از بازیکنان از این نوع چینش مپ برای محافظت از تان هال در برابر استراتژی بولر و والکری استفاده مینمایند


بهترین راه برای حمله به اینگونه مپ ها ، فرستاد نیروها از دو ناحیه در یک طرف از بیس است بگونه ای که بتوانید با تاخیر چند ثانیه ای ، هیروهای خود را رها کنید تا نیروهای شما را به سمت داخل بیس هدایت کنند.

همیشه سعی کنید ناحیه ای از بیس را برای حمله انتخاب نمایید که کمترین فاصله را بین ساختمان ها و تا مرکز زمین داشته باشد.

نتیجه گیری

مناطق مرده به صورتی که بسیاری از بازیکنان فکر میکنند ، قدرتمند و نفوذ ناپذیر نیستند. و تنها دلیل شکست اکثر بازیکنان در حمله به اینگونه مپ ها این است که دقیقا به همان قسمتی حمله میکنند که طراح برای آن ها دام پهن کرده است ؛ در نتیجه براحتی شکست میخورند.ولی اگر تنها از نکات زیر پیروری کنید ، میتوانید به سادگی اینگونه مپ ها را نابود سازید. پس همیشه به یاد داشته باشیدکه :

به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی حمله خود را از سمت منطقه مرده آغاز نکنید.هیچ وقت تمامی نیروهای خود را از یک جهت و در یک زمان رها نکنید و سعی کنید نیروهای خود را به دسته های مختلف تقسیم بندی و در فواصل زمانی مختلف از آنان استفاده نمایید

شما با چندین اتک تمرینی در کلنتان با دوستان میتوانید حمله به این نوع مناطق را فرا بگیرید و در هنگام وار اگر با چنین مناطقی روبرو شدید دگر گیج نمیشوید.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.


Www.ClashOfClansGame.IR
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای