آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

بهترین استراتژی غارت در همه تاون هال ها

استراتژی ها

بهترین استراتژی غارت در همه تاون هال ها

در زمان های قدیم و روزگاران آن خدا بیامرز ! غارت کردن و فارمینگ دهکده ها بسیار آسان بود به شکلی که ارتشی از بربرها و آرچر ها را می شد ساخت و سپس به دهکده ها حمله کرد ، دهکده هایی که اکثرا تاون هال آن بیرون بود و طرف برای گرفتن شیلد آن را در دسترس قرار می داد و اکثر کالکتورها هم پر برکت بودند و لوت خوب و مجانی به وفور یافت می شد ، اما در این زمانه حال دیگه بقول معروف : اون ممه را لولو برد !!! و باید با استراتژی های مختلف ، به دهکده ها حمله کرد تا به هدف خود برسیم ، البته استراتژی های خوبی وجود دارد که مختص هر تاون هال فرق دارد و این نوشتار ما به این امر اختصاص دارد که در هر تاون هالی چه استراتژی مقرون به صرفه است و آن را برای شما معرفی خواهیم کرد ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

افراد مختلفی هستند که با استراتژی های مخصوص خود ، نتایج خوبی هم کسب می کنند و ما این افراد را اجبار به استفاده از این استراتژِی ها نمی کنیم و اگر در حملات خود نتایج قابل قبولی کسب می کنند ، ادامه دهند و بیشتر این مطلب مختص کسانی است که از حملات خود و ترکیب های خود نتایج خوبی کسب نمی کنند و سردرگم مانده اند و البته ادامه و تبحر پیدا کردن در این استراتژی ها دیگر وظیفه خودتان است و اگر برای اولین بار این ترکیب ها را تست می کنید ، باید در آن هم به تکرار کردن استراتژی بپردازید تا تبحر لازمه را پیدا کنید.

غارت طلا - غارت اکسیر بنفش- غارت اکسیر سیاه

هرچقدر ترکیب ارتش شما گرانقیمت تر باشد ، پر قدرت تر است و در نتیجه غارت یا لوت کسب شده نیز بیشتر خواهد بود و بعضی از ترکیب ها در اکسیر سیاه گرانتر است و بعضی از ترکیب های شما در اکسیر بنفش گرانتر است و هزینه تولیدی آن بیشتر است.البته احتیاجی هم به توضیح دوباره نیست که ترکیب ارتشی که 4000 یا 5000 اکسیر سیاه هزینه آن است و ما هدفمان جمع آوری اکسیر سیاه را است به صرفه و عقلانی نمی باشد ! و هیچگاه اکسیری جمع آوری نمی شود و گله مندیم !

هنوز بعضی از استراتژی های قدیمی کار می کند و بازدهی دارد که می توان از حملات با استراتژی بارچ به زمین های مرده نام برد که اکثر تنظیمات ربات ها هم بر روی این نوع حمله زوم کرده اند که خودتان می توانید ، با تسلط بیشتر آن را بکار ببرید.

استراتژی فارمینگ برای تاون هال 7 و کمتر

هنوز این استراتژی کارآمد است ، استفاده از غول ، بربر و آرچر و تعدادی دیوارشکن انتحاری . این استراتژی فقط برای غارت کالکتورها نیست ، بلکه برای غارت بیشتر و بیشتر لوت نیز بکار می رود و در یک حمله حساب شده می توان مخازن را هم هدف قرار داد.

این ترکیب حتی به شما کمک خواهد کردکه مقداری اکسیر سیاه هم بدزدید و برای ارتقاء بربرشاه خود استفاده کنید.

شما برای این استراتژی معمولا باید این ترکیب را بکار ببرید:

6 عدد غول

8 عدد دیوارشکن

40 عدد بربر

80 عدد آرچر

اجرای استراتژی بسیار ساده است ، ارسال غول ها به عنوان سپر بلا ! سپس باز کردن راه آنها بوسیله دیوارشکن ها و بعد استقرار و پیاده کردن بربرها و آرچرها در نزدیکی منبع اکسیر سیاه.

فیلم را مشاهده کنید

استراتژی فارمینگ برای تاون هال 8

در تاون هال هشت هم شما دهکده هایی را خواهید دید که نمی توانید به راحتی به مرکز دهکده دست پیدا کنید و به تاون هال دشمن یا مخزن اکسیرسیاه دست پیدا کنید ، استراتژی زیر هم کماکان قابل اجرا است و اگرچه شما می تونید نیروهای پیشنهادی را مطابق میل خود کم یا زیاد کنید.

12 عدد غول

8 عدد دیوارشکن

100 عدد مخلوطی از بربر و آرچر

8 عدد گراز سوار

2 عدد طلسم سلامتی / 1 عدد طلسم خشم (1 عدد طلسم سم)

شما می توانید غول ها را ارسال کنید و دیوارشکن ها هم برای باز کردن راه آنها بفرستید و ارسال آرچر ها هم برای تمیز کردن اطراف ارسال کنید که مقداری از کالکتورها را می توانید تابود کنید و منابعی را کسب کنید. گراز سوارها را ارسال کنید برای نابودی بیشتر ساختمان های دفاعی و با طلسم سلامتی نیز آنها را حمایت کنید. مابقی بربرها و آرچر ها را نیز برای کسب بیشتر منابع و غارت بیشتر ارسال کنید که در محیطی امن مخازن را غارت می کنند ، چرا که گراز سوار ها ساختمان های دفاعی را نابود کرده اند و جان خود را فدا کرده اند ! این استراتژی می اکسیر سیاه لازم دارد ، بنابراین برای جبران باید به دهکده هایی حمله کنید که غارت اکسیر سیاه آن بصرفه باشد و هزینه تولید گراز سوارها را جبران کند.

فیلم را مشاهده کنید

استراتژی فارمینگ برای تاون هال 9

غارت کردن در تاون هال 9 ممکنه کمی خسته کننده باشد و صادقانه توصیه می کنیم که در آن تا ماکس کردن نیرو و ساختمان های دفاعیتان بمانید چرا که در تاون هال 10 کمتر لوت پیدا می شود و به نوعی خشکسالی لوت آغازمی شود ، بهترین استراتژی که در این نوع تاون هال برای غارت پیشنهاد می شود ، استراتژی غارت چاقوی گوبلین است که در مطالب استراتژی ها به آن پرداخته بودیم.

12 عدد غول

6 عدد دیوارشکن

100 عدد گوبلین

20 عدد آرچر

2 عدد طلسم پرش

این استراتژی هم ساده است و در مرحله نخست غول ها را به همراه دیوار شکن ها رها می کنید تا اولین لایه دهکده دشمن را باز کنند و می تونید برای اینکه غول ها بدرستی هدایت شوند با آرچر ها هم اطراف محل حمله را پاکسازی کنید ، حال مسیر روشن است و چشمک می زند ! برای لایه بعدی دهکده طلسم پرش را رها می کنیم و سربازها در حال پیشروی به بطرف مرکز دهکده پرش می کنند.

نوبت پیاده کرده گوبلین ها ست که برای سرعت عمل بیشتر از حتما از دو انگشت آن برای پیاده کردن گوبلین ها استفاده می کنیم ، ارسال تک تک آن می تواند مشکل ساز باشد و سریع نابود شوند. آنها سریع به سمت مخازن حرکت می کنند و بسرعت آنها را غارت می کنند و در حالی که غول ها بصورت سپر هنوز رفتار می کنند و نابود نشده اند ، در این استراتژی باید سرعت عمل داشته باشید و کلا استراتژی هیجان انگیزی است !

غارتی سریع و آسان و ارزان برای همه !

فیلم را مشاهده کنید

استراتژی فارمینگ برای تاون هال 10 و تاون هال 11

در بالاترین سطح تاون هال ، می توان از چندین استراتژِی مختلف استفاده کرد و متاسفانه نمی توان همزمان از چندین منبع محافظت و یا جمع آوری کرد و هر بار باید روی یکی از جمع آوری منابع تمرکز کرد.

+ غارت و کسب طلا : احتیاج به اکسیر سیاه و سود کم در بدست آوردن اکسیر بنفش

+ غارت و کسب اکسیر بنفش : احتیاج زیاد به داشتن اکسیر سیاه

+ غارت و کسب اکسیر سیاه : احتیاج زیاد به داشتن اکسیر بنفش

یک استراتژی موثر در این تاون هال استفاده از حمله گروهی توسط ماینر است و بخصوص اگر لول آن نیز بالا باشد ، به خوبی دهکده های پر لوت را صاف خواهید کرد ، اگر چه لول یک ماینر هم قدرت خوبی دارد ، ولی بهتر است برای حمله آن را ارتقاء دهید و معجزه استفاده از آن را حس کنید !

فیلم را مشاهده کنید

روش دیگر که ارزانتر و مقرون به صرفه تر است استفاده از استراتژی GiBARCH است که در لیگ های پایینتر مفیدتر است و این استراتژی یک نسخه از استراتژی BARCH است که در آن از غول هم استفاده شده است.

فیلم را مشاهده کنید

در آخر همانند هرچیزی که صدها تغییر برای آن وجود دارد ، برای غارت هم استراتژیهای مختلفی وجود دارد و من در این مطلب فقط استراتژی هایی را گفتم که برای خودم استفاده کردم و نتایج خوبی کسب کردم.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها استراتژی حمله

نظرات (۱)

  1. در ضمن حتما این نظر رو به سوپر سل انتقال بدین و در ضمن ما و بقیه دوستان بخاییم همین نظر رو انتقال بدیم باید چجوری و از چه طریق اقدام کنیم اگهفارسی باشه مینویسیم اگه انگلیسی لطفا متن رو شما بزارین زبان ما خوب نیست ،همین که سوپر سل عزیز لطف کنه و فقط موقع زدن وار هیروهایی که اپ میشن رو بتونیم استفاده کنیم عالی چون واقعا تاون 9 بخاد لول30 کنه سه ماه اینا طول میکشه باید سه ماه وار نباشیم این از جذابیت بازی میکاهد،من الان مکس کامل هستم فقط منظر 10 کردن دیوار و و لول 30 کردن هیروها هستم این نظر کل کلن ما و خیلی از بازیکن هاست که حداقل فقط تو اتک وار بشه استفاده کرد چطور موقع دفاع میشه استفاده کرد وقتی هیروها اپ بخاهیم تعادل باشه همون موقع حمله اتک وار هم باید باش مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای