آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۹

نقشه تاون هال هفت با 3 عدد ایردیفنس

نقشه های بازی

نقشه تاون هال هفت با 3 عدد ایردیفنس

همانطور که می دانید بعد از آپدیت بازی ایردیفنس سوم به تاون هال 7 اضافه شد و حملات با دراگون در این تاون هال سخت شد و نقشه های قبلی آن نیز منسوخ شد ضمنا داشتن یک نقشه مناسب برای دهکده از اساس بازی کلش آف کلنز می باشد - و حالا باید نقشه های جدیدتر با سه عدد ایردیفنس برای این تاون هال بچینیم که امروز به بررسی یکی از خوب ترین نقشه های این تاون هال با سه ایردیفنس می پردازیم و امیدواریم که با بکارگیری آن بتوانید بهتر از قبل نتیجه بگیرید و دشمنان را ناکام بگذارید ! پس به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

نقشه تان هال 7 با سه ایردیفنس

فیلم چینش این نقش بصورت سریع را در زیر ببینید :

>دانلود فیلم اینجا کلیک کنید<

نقشه تاون هال هفت از نوع فارمینگ (حفاظت از منابع) بنام Spades یا تک خال پیک در پاسور بازی !

از آنجایی که این نقشه شبیه این ورق تک خال پیک می باشد این نقشه را نیز به همین نام گذاشته اند که وظیفه این نقشه حفاظت از منابع طلا و اکسیر شما می باشد و البته این تشابه شکلی ربطی به پاسور بازی کردن هم ندارد ! و کاری خاص هم انجام نمی دهد و همانند دیگر نقشه ها است.

ویژگی ها و کارآیی های این نقشه :

+حفاظت از اکسیر سیاه که به شدت کمیاب است در این نقشه به خوبی رعایت شده است و در مرکز نقشه قرار گرفته است که کمترین غارت را متوجه می شود و تا رسیدن به آن ، دشمن نیروهای زیادی را از دست خواهد داد و غارت کمتری از آن صورت می گیرد چرا که ما در این تاون هال نیاز شدید داریم که زودتر هاگ رایدر و مینیون را ارتقا دهیم.

+با زدن ساختمان های اطراف که 30 درصد تخریب دهکده را تشکیل می دهند ، می توان شیلد گرفت و برای نابودی بیشتر دشمن مجبور است نیروهای بیشتری را پیاده کند.

+مخازن اکسیر و طلا محافظان خوبی برای تاون هال مان نیز هستند و بصورت خوب و متعادل چیده شده اند که بالانس آن رعایت شده است و می توانید جای منابع را تغییر دهید و اگر یک مخزن شما غارت شود دیگری در امان است و غارت کمتری صورت می گیرد.

+دسترسی آرچرها به مخازن اکسیر سخت است و نمی توانند از پشت دیوار آنها را هدف قرار دهند.

+پوشش خوب ایردیفنس ها مانع از حملات با استراتژی جاینت و هیلر می شود و به راحتی هیلر ها مورد هدف و نابود می شوند.

+از این مپ می توانید در کلن وار استفاده کنید و فقط باید جای کلن خودتان را با یکی از مخازن طلا تعویض نمایید.

+قرار گیری خوب مورتارها مانعی برای حملات با استراتژی Barch است و آنها را در هم می کوبد !

+حالت T شکل دیوارها مانعی برای دیوارشکن ها است و نمی توانند بیشتر از یک لایه را بشکنند و حالت نقشه بالا که بصور کج و معوج است باعث می شود که جاینت ها یا دیوارشکن ها به سمت تله ها هدایت شوند .

+دشمن جاینت ها و دیوارشکن ها را برای دسترسی به مخازن طلا رها می کنند ولی هیچگاه به آن نمی رسند و جاینت ها دور می چرخند و دیوارشکن ها هم به خاطر T شکل بودن دیوارها به آن نمی رسند و ایردیفنس ها و مورتارها هم در امان می مانند.

+حمله مهاجمان از سمت بالای دهکده با جاینت و هاگ هم ناکام خواهد ماند چرا که قسمت شمالی دهکده توسط جاینت بمب و تله حفاظت شده و مهاجمان به خاطر نزدیک بودن به تاون هال ممکن است این اشتباه را انجام دهند.

+ و موارد دیگر که باید خودتان تجربه کنید و برایمان بنویسید ...

گزارش دفاعی دهکده

این گزارش دفاعی دهکده فقط برای استفاده دو هفته از این نقشه بود که بنظر می رسه به خوبی امتحان خود را پس داده است .

در اینجا هم تشکری داریم از Sanchit, Dinomyte633, Alfikri Ramadhan, Howarth, MML و دیگر دوستان که برای تست این نقشه کمک کردند.

یک بازیکن تاون هال 9 با نیروهای ماکسیمم و استراتژِی GiBarch نتوانسته است این نقشه را سه ستاره کند خنده این نقشه در برابر حملات یک تاون هال 8 هم بخوبی مقاومت کرده است .

خیلی خوب ! مهاجمین فقط تونسته اند که یک مخزن را بزنند و نه چیز بیشتری !

بخوبی در برابر حملات Barch , GiBarch بخوبی جواب داده است و اون سه ستاره با دراگون هم به خاطر این بوده است که ایردیفنس سوم در حال ارتقاء بوده است و دو ایردیفنس بوده است که کار می کرده است.

فراموش نکنید که این نقشه را برای تمام دوستان خود که دوستش دارید به اشتراک بگذارید که از آن استفاده کنند !

این هم یک نقشه دیگر از طرف یکی از خوانندگان سایت :

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۹)

    • پاسخ:

      در picofile.com  e    آپلود کنید و لینکش را در نظرات بگذارید .تا قرار گیرد.
  1. این آپدیت اختیاری که برای حل مشکل گوگل پلی گیم بود نصب کردم ولی رو بلو استکس و بقیه شبیه سازها کار نمیکنه اگه آپدیت دیگه بیاد دیگه واویلاست کسی نظری نداره برای این مشکل؟
    • پاسخ:

      تصویرش را در picofile.com آپلود کنید بصورت واضح و خوب و بعد یک لینک اون سایت به شما می دهد و لینک را برای ما بفرستید و اگر مناسب بود در سایت قرار می گیرد.
  2. سلام اینم نقشه منه اگه بدردتون میخوره استفاده کنید
    http://s6.picofile.com/file/8241632584/Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6_%DB%B0%DB%B3_%DB%B0%DB%B3_%DB%B1%DB%B4_%DB%B0%DB%B2_%DB%B3%DB%B4.png
    • پاسخ:

      خوب بود و در مطلب قرار گرفت.
    • پاسخ:

      دریل اکسیر سیاه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای