آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

غارت 5000 اکسیر سیاه در پنج دقیقه!

استراتژی ها

غارت 5000 اکسیر سیاه در پنج دقیقه!

امروز قصد دارم یک استراتژی خوب و سریع را به شما آموزش بدهم که معمولا در پنج دقیقه 5000 اکسیر سیاه بدست می آورم ! هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم این استراتژی را استفاده می کنم و معمولا روزانه تا 50000 اکسیر سیاه غارت می کنم ! بدون اینکه سربازخانه هایم را هم بوست کنم ، می دونم که اکثر کلشر ها هم مدرسه دارند و یا سر کار می روند و بازی کلش هم یک بازی وقت گیر است ولی با این استراتژی من با صرف وقت کمتری بهترین نتیجه را گرفتم که آن را هم به شما یاد می دهم ! پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

استراتژی عمومی

من معمولا با نصف ارتش خود حدود 2500 اکسیر سیاه بدست می آورم و بعد از اتمام حمله دوباره به سرعت با نصف ارتش دیگر خود حدود 2500 اکسیر دیگر کسب می کنم و در مدت حمله هم ارتش هم در صف قرار می دهم تا آماده نبرد سوم و چهارم و ... شوم و شما حتما فکر می کنید که امکان ندارد که بتوان با نصف ارتش به پایگاهی حمله کرد و این مقدار اکسیر سیاه را کسب کرد که این کار دشوار نیست و خیلی هم راحت است !

ترکیب ارتش

برای این استراتژی احتیاج به ملکه کماندار دارید و هیلر که معمولا من از 5 تای آن در حملات استفاده می کنم و حداقل سطح ملکه کماندار هم باید 10 باشد و هر چه بالاتر هم باشد خیلی بهتر است . ملکه کماندار من سطحش در این حملات که در فیلم می بینید 25 است . من تنظیمات ساختن سربازخانه ایم را به خوبی تنظیم کرده ام که در هر حمله از 5 هیلر استفاده می کنم و یکی هم ذخیره دارم و 4 تا هم در صف ساختن که برای حمله دومم به سرعت آماده می شوند و زیبایی کار و سرعت کار به همین ترتیب است که شما هم رعایت کنید و کلا برای هر حمله و استراتژی بهتر است تنظیمات تولید سربازخانه هایتان هماهنگ باشد که سربازها در یک زمان مناسب همگی با هم تولید شوند و اینطور نباشد که یکی از سربازخانه ها بیکار بماند و سربازخانه دیگر در حال تولید باشد که وقت گیر و غیر معقول است و این یک نکته کلیدی در تمام بازی است .

من در این استراتژی استفاده می کنم از 50 آرچر - 16 دیوارشکن - 6 هیلر - 4 طلسم خشم - 2 طلسم سم - و در کلن کسل هم از هوگ رایدر استفاده می کنم که بهتر است هوگ رایدر ها سطح بالایی داشته باشند و ماکسیمم باشند که هوگ رایدر ها بهترین نیرو برای پاک کردن راه ملکه کماندار می باشد و اطراف دهکده را برای رسیدن ملکه کماندارمان به مخزن دارک اکسیر حریف پاکسازی می کند.

همچنین من در حملات خودم از نصف این ارتش استفاده می کنم معمولا در هر حمله از 26 آرچر و 26 بربر و 8 تا دیوارشکن و طلسم سم هم معمولا برای کلن کسل حریف بکار می برم که اگر نیرویی از آن بیرون آمد استفاده می کنم و همچنین لزومی به استفاده از طلسم خشم هم نیست و اگر ناچار به استفاده از آن شدید فقط از یک عدد آن استفاده کنید ، چرا که زمان ساخت آن طولانی است و تا یکساعت وقت می گیرد و در صورت لزوم و اضطراری استفاده کنید.

کل نیروها در حدود 53 دقیق طول می کشد تا آماده شود که می توانید این نیروها را در صف انتظار قرار بدهید و صبح که آماده رفتن به مدرسه یا سرکار هستید و همه خواب هستند و مخازن هم معمولا پر هستند با سرچ کردن ، اتک های پر از لوت خود را سریع انجام دهید ! و در زمان کمی مقادیر زیادی اکسیر سیاه بدست آورید.

چگونگی ترتیب تولید ارتش برای حمله :

  • سربازخانه اول = 2 هیلر, 4 دیوارشکن, 13 بربر, 1 هیلر
  • سربازخانه دوم = 2 هیلر, 4 دیوارشکن, 13 آرچر, 1 هیلر
  • سربازخانه سوم = 1 هیلر, 4 دیوارشکن, 39 بربر, 1 هیلر
  • سربازخانه چهارم = 1 هیلر4 دیوارشکن, 39 آرچر, 1 هیلر
  • طلسم= فقط طلسم خشم و طلسم سم 

ظرفیت تاون هال 9 حدود 276 عدد است.

ظرفیت تاون هال 10 و تاون هال 11 حدود 296 عدد است.

چگونه به آسانی در 5 دقیقه 5000 اکسیر سیاه بدست آوریم ؟

شما می توانید با دیدن این ویدیو که در زیر گذاشته ام ، به راحتی این استراتژی را یاد بگیرید .

دانلود فیلم

من امیدوارم که این استراتژی به شما کمک بزرگی کرده باشد و توصیه من این است که قبل از به خواب رفتن در شب سربازخانه های خود را روی مقادیر بالا تنظیم کنید تا صبح به محض بیدار شدن نیروها را آماده داشته باشید و دو حمله سریع خود را در 5 دقیقه انجام دهید همچنین برای ادامه کار هم آماده سازی سربازان در صف کمتر از یکساعت آماده خواهد شد و اگر شما شانس بیاورید و در 5 دقیقه 5000 اکسیر سیاه غارت کنید معمولا در 60 دقیقه می توانید حدود 60000 اکسیر کسب کنید که برای ارتقا سربازهایتان و یا ارتقا قهرمانانتان کافی است و بیشتر از آن بخواهید جمغ آوری کنید ، با حملاتی که به شما می شود ، غارت می شوند ، پس به محض اینکه اکسیر مورد نیاز خود را جمع کردید و سرباز یا قهرمان را برای ارتقا گذاشتید ، دیگر تا زمانی که به اکسیر سیاه احتیاج داشتید ، موردی ندارد که بخواهید دوباره حمله کنید و مخزن اکسیر سیاه خود را پر کنید ! و زمان زیادی به بازی اختصاص دهید ، چرا که یک ارتقا ساده هم با اکسیر سیاه 1 تا چند روز وقت می برد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۱)

    • پاسخ:

      چرا ، باز هم می شه استفاده کرد ولی نصفه نیمه کاره ! همراه با نیروهای دیگه ، مثل همین استراتژی بالا که نوشتیم .
    • پاسخ:

      اونهمه بالا توضیح دادیم !!!
  1. سلام من بازیمو تو یه جمیل سیو کردم اما حالا میخوامئجیملمو عوض کنم چون رمزشو یادم رفته میشه عوض کر؟چگونه؟
    • پاسخ:

      باید با سوپرسل مکاتبه کنید. پاسخ به سوالات شما هم (( اینجا ))
  2. سلام داش مرسی بابت پاسخ گویی خوبت و سایت عالیتون
    میخواستم یه مشورت ازت بگیرم به نظرت من که تویه توان 9 مکس شدم حتی دیوار ولی کوئینم داره 22 میشه و کینگمم داره 17 میشه تویه توان 9 بمونم یا برم توان 10 !؟
    تویه توان 10 خوبی هست که هنوز هرو ها مکس نشدن برم توان 10 ؟
    ممنون میشم مشورت بدی
    • پاسخ:

      بنظرم به تاون هال ده کوچ کنید ! به هر حال باید پیشرفت کنید ، اگر ماکس شده اید -  و در مدت زمان آپگرید تون هال تا می توانید حمله کنید و اکسیر و لوت جمع کنید تا بعد از آپگرید شدن تاون هال - وسایل و تجهیزات را ارتقا بدهید و ساختمان های جدید را بسرعت بسازید.
  3. سلام خدمت شما ادمین گرامی
    لطفا اگ میشه یکمی حجم وبلاگتون رو سبک کنید خیلی خیلی خیلی سنگین هست
    من با مود با پی سی و سرعت یک مگ میام داخل وبلاگتون خیلی طول میکشه دیگه چی برسه با موبایل و سرعت نت ایرانسل و . . .
    یا از تعداد مطالب درون صفحه نخست کم کنید یا قالب رو عوض کنید که خیلی سنگینه یا از 2 ستون راست و چپ مطالب های عکس ها رو کم کنید
    هرچی وبلاگ شما سنگین تر بشه از محبوبیتتون کمتر میشه...مچکر
    • پاسخ:

      سعی می کنیم ! ممنون.
  4. سلام بد نبود ولی فکر نکنم توی این اپدیت اخر زیاد جواب بده.چون اثر چند هیلر روی یک هدف کمتر شده و از اون جدا خیلیا مثل خودم لول هیروهاشون پایینه و به پای اینم نمیرسه.شیاد اتک با جاینت بهتر باشه...
  5. سلام ببخشید این میادانم که ای سئوالم هیچ ربطی ب ای پست نداره ولی اگه میشه جواب بده.من اکانتمو حذف کردم به جیمیل هم وصل نبود.الان طبق آموزش شما جلو رفتم اما پیام دادن زمان دقیق ساخت بازی.من تقریبی زدم ولی قبول نمکنن.تو آموزش هم نوشته بودید که چطور به دست بیاریم ولی زدم مال ای اکانت لول ۸ آورد که باهاش پیام دادم.لطفا جواب بده.ممنون سایتت هم عالی هست
    • پاسخ:

      اگه تاریخ را نمی دانید و از آن روش هم نمی توانید بدست بیاورید چاره ای ندارید جز اینکه از روی حدس و گمان  تاریخ را بنویسید و اگه نزدیک هم باشه قبول می کنند در غیر اینصورت بازی برنمی گردد.
      سوالی هم دارید ( اینجا )
  6. منم فقط تو یه اتک 6450تا دارک زدم
    اسم اینی که بهش زدم هم بود (ناصر الشهوانی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای