آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۹

استراتژی حمله HogHealer برای TH9

استراتژی ها

استراتژی حمله HogHealer برای TH9

اکثر شما حملات با Hog Rider را استفاده می کنید و معمولا همیشه حملات با Hog Rider را با طلسم شفا دهنده بکار می گیرید ، از آنجایی که زدن این طلسم شفادهنده باید با حدس و گمان استفاده شود و در مسیر Hog Rider ها انداخته شود و چه بسا زدن این طلسم اشتباهی ، می تواند حملات ما را با شکست مواجه کند ، پس از جستجو در اینترنت ، تماما حملات با Hog Rider ها با طلسم شفا دهنده بود و الان توانستیم روش جدیدی برای شما کشف کنیم که به جای استفاده از طلسم شفا دهنده از هیلر استفاده کنیم و تعجب می کنیم که چرا تا به حال به آن توجهی نکردیم و همواره ذهنیت ما این بود که هیلر ها را همیشه با جاینت استفاده کنیم ! ولی این بار می خواهیم تجریه استفاده از آن را با Hog Rider ها امتحان کنیم و ببینیم آیا نتایج آن قابل قبول هست یا خیر ؟ بنابراین برای آشنایی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ..

در این استراتژی شفا گرفتن هوگ رایدرها از پشت به روی آنها اعمال می شود و مانند طلسم شفا دهنده از روبرو نمی باشد و با حرکت هوگ رایدرها این شفا گرفتن توسط هیلرها همه جای زمین همراه آنها است و به یک نقطه خاص معطوف نمی شود.

ترکیب این استراتژی

+ شما می توانید از 4 گوبلین یا 1 ویزارد برای پاکسازی نقشه استفاده کنید.

+ بر اساس نقشه دهکده دشمن شما به 4 عدد طلسم خشم نیاز خواهید داشت.

+ برای رها شدن از تله های اسکلتی یک طلسم سم از دوستان خود بگیرید و یا اگر زیاد از مزاحمت آنها ناراحت نمی شوید یک طلسم سرعت برای هیلرها یتان بگیرید که با سرعت هوگ رایدرها هماهنگ شود.

+ با داشتن هیلر لول 4 هراسی از تله های اسکلتی بصورت هوایی نداشته باشید.

+ تنها چیزی که باید توجه کنید ، کشتن ملکه کماندار است و سعی کنید ملکه کماندار حریف را حتما نابود کنید ، چرا که مشکلاتی را در طی انجام استراتژی برای شما بوجود خواهد آورد.

چه دهکده هایی را باید مورد هدف قرار بدهیم ؟

دهکده هایی که نقشه آن مربع شکل باشد و حرکت هوگ رایدرها مشخص باشد و همچنین کشتن آرچر کویین حریف راحت باشد و بنوان نیروهای کلن کسل حریف را به راحتی گول زد و آنها را بیرون کشید و سپس کشت !

نکات کلیدی استراتژی HogHealer :

1. اگر قهرمانان خود را قبل از هوگ رایدرها و هیلرها پیاده کنید ، آنها به سرعت می میرند.

2. زمانی قهرمانان خود را پیاده کنید که ساختمان های دفاعی نابود شده باشد و یا در تیررس آن نباشند و نزدیک هیلر ها هم نباشند زیرا هیلرها شفا دادن به هوگ رایدرها را ترک می کنند و به سمت قهرمانان می روند.

3. پاکسازی دهکده را بعد از اینکه ساختمان های دفاعی نابود شدند از قسمتی شروع کنید که به دور از هوگ رایدرها باشد.

4. پیاده کردن هوگ رایدرها و حرکت هیلرها به دنبال آنها ، غیر قابل پیشبینی است و ممکن است بعد از اینکه هوگ ها دو قسمت شدند همه هیلر ها فقط دنبال یک دسته روند.

5. هیلرها را بصورت خطی پشت سر هوگ رایدرها پیاده کنید.

6. طلسم خشم را جلوتر از نیروها بزنید بصورتی که لبه عقبی طلسم در روبروی هیلر ها باشد و روی خود نیروها نزنیدبصورتی که نیروها وارد آن شوند و پیش بروند.

7. اگر به دهکده ایی دارای یک طرح نامنظم حمله کردید یک طلسم سلامتی می تواند به شما کمک کند و به جای یکی از طلسم های خشم طلسم هیل بکار ببرید و در جایی که دسته ایی از هاگ ها از هیلرها جا مانده اند ، از آن می توانید استفاده کنید.

8. می توانید هوگ رایدرها را در قسمتی از دهکده پیاده کنید که سریعتر به ایردیفنس ها می رسند و آنها را به سرعت نابود می کنند و اگر یکی از هیلرها هم کشته شد ، نگران نباشید ، چون چندین هیلر دیگر نیز دارید.

9. بعد از اینکه هوگ رایدرها از طلسم خشم زده شده خارج شدند ، هیلرها داخل آن قرار می گیرند و قدرت آنها و شفا دهندگی آنها بیشتر می شود و باید امیدوار بود که در صورتی که به جاینت بمب یی برخورد کردند ، به سرعت توسط هیلر ها التیام یابند.

نحوه حمله با استراتژی HogHealer

این یک نمونه دهکده با تان هال 9 است که همه ساختمان های دفاعی آن ماکسیمم است :

hoghealer

روش های گوناگونی برای کشتن آرچر کویین وجود دارد و تنها شرط این است که راهی آسان برای کشتن آن پیدا شود و باید علاوه بر کشتن آن در نظر داشته باشیم که نیروهایی هم برای پاک کردن دهکده در آخر سر باید داشته باشیم با توجه به اینکه در آخر بعد از نابودی ساختمان های دفاعی توسط هوگ رایدرها ، آنها به پاکسازی دهکده خواهند پرداخت ، به هر حال من در این راه و برای رسیدن به ملکه کماندار از پکا و دیوار شکن استفاده می کنم تا به آن برسم و توسط نیروهای در دسترس وی را نابود کنم !

خط قهوه ای در عکس نیروهای هوگ رایدرها هستند و دایره های بنفش رنگ هم محل زدن طلسم خشم یا طلسم سلامتی است

در فیلم میبینید که فقط  طلسم خشم آخر به هدر رفت و به سرعت نابودی ساختمان های دفاعی توسط هوگ رایدرها توجه داشته باشید و همچنین می بینید که بعد از مواجه شدن هوگ رایدرها با جاینت بمب به سرعت توسط هیلرها التیام پیدا می کنند.

این هم یک ویدیو دیگر است که متاسفانه صدا ندارد و توسط کلشر BigDog فرستاده شده است و یک تان هال 9 ضعیف تر است.

در تان هال هشت هم میتوانید این استراتژی را بکار ببرید و فقط شما آرچر کویین نخواهید داشت و یک طلسم هم کمتر خواهید داشت و می توانید سه طلسم خشم ببرید و یا دو عدد خشم و یک طلسم شفا دهنده بکار ببرید.یک طلسم سم هم می توانید برای نابودی کلن کسل حریف بکار گیرید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۹)

  1. سلام لطفا یه مپ ضد سه ستاره(یا اینطور بگم مپی کهسخت بشه ازش دو و سه ستاره گرفت ،برا تاون 9 بزارین،چونهر مپی با ترکیب خاصی اسیب پذیر،البته چند تا سایتتون بود گذاشتمراحت با 4زلزله و هوگو گولم یا گولم و پکا سه میشن،خودمهم الکی بالا نیومدم تاون 8 مکس مکس بودم و الان نصف تاون 9اپ کردم و ایکس باو 3 شده و ..اما باز اکثر مپ ها رو امتحلن کردم تا به حال یا حریفام قوی و اتک زن بودن یا مپ ها ایراد داشته پس لطفا کمک کنیدو یه مپ عالی ارایه بدین مرسی
    • پاسخ:

      بله
  2. سلام.خسته نباشید.عرضم به خدمتتون یکی از دوستانم اکانت کلشش وقتی گوشیش رو فلش زده پاک شده.حالا اکانت دوستم جمیل هم روش نبوده.میخواستم بپرسم میتونه اکانتش رو برگردونه؟اگه اره راهش چیه.لطفا راهنمایی کنین.
    • پاسخ:

      آموزش نحوه بازیابی اکانت هک شده وسیو نشده را در کنار سایت بخوانید و عمل کنید
  3. سلام من یه اکانت داشتم پاک شده بود الان بازیابیش کردم کد مخصوص رو وارد اون اکانت دیگم پاک شد بنظرتون اون اکانتم چه جوری بازیابی کنم
    • پاسخ:

      بایدبرای اکانت پاک شده همان مراحل بازیابی را انجام دهید و کد ش را بگیرید و اون کد را در یک بازی جدید دیگر بزنید که دوباره پاک نشود
  4. سلام من یه اتک زدم نصف نیروهام یجا وایسادن و 99 درصد شد چطوری فیلمشو میشه سیو کرد یا مشکلشو برا سوپرسل فرستاد
    • پاسخ:

      بزودی آپدیت جدید را میدهند که این مشکل را  عده ایی دارند و با آپدیت جدید امیدواریم حل شود.
  5. ببخشید ى سوال اگ یکی ایراش تو دیوار بود ولی هیچ دفاعی جلوش نبود ولی کنارش بود که مثلا هوگ میتونست اونو بزنه
    اونو بزنم بعد شروع کنم یا نه
    لطفا جواب بدیدد ممنون
    • پاسخ:

      بله ، زدن ایردیفنس در همان ابتدا کمک خوبی به شما خواهد کرد .
  6. ورژن جدید ربات مای بوت 5.1.1 اومده . برای دوستان خواستین بگذارین با قابلیت دونیت اسپل . /
  7. با عرض سلام و وقت بخیر به ادمین محترم و نویسندگان افتخاری.ضمن تشکر بابت مطالب مفیدتون.

    من تان 8تم.با 30تا هوگ+3تاهیلر+2تاخشم+1سلامتی +کستل هوگ و هیلر .این استراتژی رو پیاده کردم و حریفمو براحتی 3ستاره کردم.

    با تشکر :-)
  8. **shahrad--king **////❤.......❤

    اووووف عالیه
    ترکیب عالیه فیلم مایه خیلی خوبی داره راحت میفهمی
    ممنون از سایت عالیتون
    ببخشید یه ترکیب بالون,,,,لاوا,,,,مینیون هم بگین لطفا



    من هیلرم سه و ریچم چهار خراب نمیشه؟،تو کلنم هوگ بگیرم که بهتره؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای