آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

راهی برای نجات از قحطی در کلش آف کلنز

آموزش های بازی

راهی برای نجات از قحطی در کلش آف کلنز

در ابتدا باید دلایل وضعیت کم شدن غارت منابع را توضیح می دهیم و اتفاقاتی که افتاده و راه هایی برای نجات در قحطی در بازی کلش آف کلنز را بررسی می کنیم و این مطالب پس از بررسی های مختلف ما در فروم های خارجی ، بازیکنان ، کانال های مختلف تلگرام و ... این راه ها توسط بازیکنان ارائه شده است ، این مطلب صرفا برای افرادی نوشته شده است که دائما از ما راه حل می خواهند و این مساله قحطی در کلش آف کلنز فراگیر است و دوستان باید مطلع باشند که راه حل اساسی دست سوپر سل است که باید تغییراتی در بازی بدهد ، تا مشکلات حل شود ، شما هم اگر راه و روشی را ابداع کرده اید در قسمت نظرات سایت برایمان بنویسید تا دیگران نیز استفاده نمایند ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

همانطور که می دانید بعد از آپدیت بزرگ بازی کلش آف کلنز و تغییرات گسترده و مخصوصا تان هال یازده که در مطالب قبل توضیح دادیم که سوپرسل نباید این کار را می کرد ، به هر حال در این بازی شاهد نقاط مثبت و منفی زیادی بودیم که بزرگترین جنبه منفی این آپدیت از دید من و حتی اکثر بازیکنان از بین رفتن وضعیت فارم (غارت) ، سهولت در شیلد گیری و محافظت از منابع بود ! که نگهداری و حفاظت از منابع را سخت کرده است ، سیستم پرسونال بریک که بازیکنان دیگر قادر به آنلاین بودن زیاد نیستند ! مثلا شما با کلی زحمت با حملات زیاد یک میلیون لوت بدست می آورید و حال سیستم پرسونال بریک شما را می اندازه بیرون و مورد غارت قرار می گیرید و اگر حریفتان هم قوی باشد نزدیک به 300 تا 400 هزار لوت خود را در عرض 5 دقیقه از دست می دهید ! بازی تا اندازه ای پیش رفته که دیگر  کارگران زیادی از کار بیکار شده اند و همچنین نیروهایی در کمپ ها بازنشستگی شان را اعلام کرده اند !

اما در واقع سیاست های سوپرسل مبنی بر از بین بردن سهولت جمع آوری منابع چه بوده است ؟
سوالی که شاید خیلی از کارکنان انجمن سوپرسل هم از پاسخ آن اظهار بی اطلاعی کردند و یا شاید از گفتن آن طفره می روند ، البته برای ما خیلی واضح و مبرهن است که دیگر بازی بدون استفاده از جم امکان پذیر نیست ! که یکی از نکات کلیدی همین جا است.


کلشری بنام Daddy کسی که قبلا در فروم سوپرسل ادمین بوده است و این کلشر (Daddy) که در جامعه مجازی Clash Of Clans جایگاه بخصوصی و احترام ویژه ای هم دارد ، از طریق کانال خودش اعلام می کند که : به سوپرسل از درون بازی پیغام داده ام و پرسیده ام آیا سوپرسل می خواد Farming (جمع آوری سریع و راحت منابع) را از بین ببرد ؟ که ساعتی بعد جوابی دریافت می کند : بله !

همچنین در یک پست Anoushka از کارکنان سرشناس شرکت سوپرسل کامنتی رو در زیر یکی از پست ها می گذارد به این مضمون که:  سوپرسل می داند این آپدیت کام بعضی از بازیکن ها را تلخ کرده و بازی کردن دیگر سخت شده است بنابراین این شرکت فعلا در حال آنالیز داده ها هست تا یک مدرک محکم بدست بیاورد و شاید تغییری ایجاد شود ، همانطور که پس از هر آپدیت بزرگ دیگر مقداری تغییرات جزئی در آن به وجود آمده است و مثلا همین گزینه تغییر نام دهکده فقط یکبار به گفته خودشان بر اثر خواسته های فراوان بازیکنان بود و به این کار راضی شدند .

به یاد می آورم که بعد از انتشار تان هال ۱۰ هم وضعیت لوت به همچین وضعیتی دچار شد ولی نه دراین حد ، چرا که زمین های مرده حذف نشدند و سیستم پرسونال بریک هم در آن زمان خبری نبود و با زدن تان هال هم شیلد می شد گرفت ولی با تمام این گزینه ها این سیستم برای تان هال 10 به مرور زمان بهتر شد
یکی دیگر از دلایلی که توضیحات Daddy را به حقیقت نزدیک می کند : خارج شدن مپ های مرده از سیستم سرچ بازی هست ! که خیلی ها به امید آن بازی می کردند و لوت جمع می کردند و راهی به غیر از آن را دیکر بلد نیستند که الان به نظرم سیستم سرچ هنوز دارای اشکالاتی است به طور مثال بنده دو اکانت دیگر دارم که تقریبا چهار یا پنج روز یکبار به آنها سرکشی می کنم و سازنده های طلا و اکسیر را فقط تخلیه می کنم ،  اما نکته جالب در اینجاست که این مدت تنها یک اتک به دهکده خورده یا بعضا حمله ای صورت نگرفته با اینکه تمام سازندها پر از طلا و اکسیر هستند ‼
من حس میکنم سیاست سوپرسل دراین قائله،تشویق بازیکنان به سمت یادگیری روشهای صحیح بازی ،استراتژی های حمله و شرکت کردنشان به صورت حرفه ای در کلن وار ها است تا شاهد برگزاری مسابقات بیشتر ، گردهمایی های مختلف و بزرگتری شبیه مراسم  Clashcon درسطح جهان باشیم ، البته نباید از کسب درآمد چندین میلیون دلاری برگزاری چنین مسابقاتی برای سوپرسل هم چشم پوشی نماییم ،همچنین فروش میلیونی جم به بازیکنان لیگ افسانه برای ماندن در رقابت اولین ها و برترین ها و ... چرا که این بازیکنان به راحتی حاضر نیستند اکانت های لول بالای خود را به سادگی رها کنند و فخر فروشی شان به کلشرهای دیگر را متوقف نمایند !
نظر شما چیست ؟

 ولی واقعا راه حل زنده ماندن دراین شرایط قحطی و سختی چیست؟
پاسخ این سوال ساده است : قناعت کردن !

حملات متعدد و پشت سر هم بدون اهمیت به از دست دادن کاپ با استراتژی گوبلین برچ برای دریافت غنایم و مقادیر اندک حتی در تولید کننده های طلا و اکسیر که توضیحاتش را در پست های قبلی برایتان آورده بودیم .

یا قناعت کردن به همان تولید کننده های مان و جمع آوری همان کالکتورها و ماین هایمان ، می توان گفت با جمع آوری 3 روز از این تولید کننده هایمان و اندکی جم یا چند حمله کوچک، بتوان یک وسیله دفاعی را آپ کرد ! پس آپدیت کردن تولید کننده ها را هم اینک در اولویت بیشتر قرار دهید ، اگر هنوز جای ارتقاء دارد.

با یک حساب و کتاب سر انگشتی مثلا در تان هال هشت و بالاتر ، 2 روز 9 ساعت و 8 دقیقه 34 ثانیه طول می کشد تا کالکتورها ماکسیمم پرشود و 2 روز و 2 ساعت طول می کشد که تمام تولید کننده های سطح 11 ماکسمم پر شود و 1 روز 16 ساعت هم طول می کشد تا تمام تولید کننده های سطح 10 ماکسیمم پرشود.

درست است که ممکن است حملاتی به شما صورت گیرد ولی همانطور که گفتم من در آزمایشی که کردم یکی دهکده هایم مورد حمله ای هم قرار نمی گرفت و کالکتورهایم پر شده بود ! که این امر نشان دهنده این بود که در سیستم سرچ جدید دهکده مرده حذف شده است و یکی از عواملی که باعث حمله می شد همین کالکتورهای پر بود که توسط برنامه های جانبی ربات و یا ایکس مود تشخیص و پیدا می شد که الان می بینید این برنامه ها هم نیز با سرچ های فراوان تا حد خالی شدن منبع طلا شما پیش می روند و دهکده قابل قبولی هم پیدا نمی کنند ! همچنین اگر جزء آن دسته از کلشر هایی هستید که جم می خرید می توانید برای راحتی خیال تان دیگر جم هایتان را خرج خرید شیلد کنید تا با خیالی اسوده تر و با هزینه کمتر و اعصابی !  آرامتر نسبت به جمع آوری منابع اقدام کنید.

به هر حال این تنها راه هایی بود برای کلشرهایی که با سیستم جدید نمی توانند کنار بیایند ، چرا که اگر جزء این دسته کلشرها نیستید می دانید که راه حل شما حمله کردن و بردن تروفی به بالا و حملات با نیروهای قوی و زیاد برای کسب جوایز لیگ است و به هر دهکده باید به چشم یک دهکده در کلن وار نگاه کنید معمولا جوایز و لوت های لیگ کریستال به بالا خیلی راضی کننده است و شما بعد از چند حمله بزرگ در یک یا دو روز قطعا می توانید یک وسیله یا نیرویتان را آپ کنید که در کنار آن هم می توانید جم هم خرج کنید !

البته استراتژی های مختلف نیز موثر است و یکی از مشکلاتی که کلشرها بیان می کنند این است که نمی توانم اکسیر بنفش جمع کنم ، خب طبیعی است که در اینجور مواقع باید بیشتر روی باراکس های اکسیر سیاه تان تمرکز کنید و نیروهای کلیدی حملاتتان بیشتر مینیون ، گولم ، هوگ رایدر ، ویچ و ... باشد تا بتوانید منابع اکسیر بنفشتان را صرفه جویی کنید و جمع آوری کنید.

شما چه راه هایی پیشنهاد می کنید و بنظرتان چگونه باید غارت راحت تری کرد ؟

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶۸)

  1. سلام دوستان من میخواستم بدونم در تان هال چند اکسیر سیاه می گیریم
  2. سلام دوستان واقعا لوت افتضاح شده و اگر اینجوری باشه من بازی رو حذف می کنم
  3. سلام من تو کاپ جمپ هستم و تان نه مکس چرا تو سرچ همش بهم تان ده میده ،
    چیگار کنم
    • پاسخ:

      ممکنه وزن دهکده تون زیاد باشد و ممکنه ساختمان هایی که وزن آنها زیاد بوده را ابتدا آپگرید کرده اید. البته بعضی مواقع تاون های بالاتر هم تقریبا هم سطح خودتون هستند و آنها فقط تاون هال شان را آپگرید کرده اند
    • پاسخ:

      باید با سرچ های زیاد ، زمین هایی با کالکتورهای پر پیدا کنید و یا لول نیروهاتونو بالا برید و اتک های سنگین انجام دهید
  4. من تاون 9 بودم.به خاطر کمبود لوت کلشو پاک کردم و الان هم خیلی راضیم.وقت آزادی که برا لوت جمع کردن میزاشتم الان برای تقویت زبان انگلیسی و بعضی وقتا بازی شطرنج و تاکتیک میزارم.پیشنهاد میکنم اگه سخت لوت جمع میکنین شما هم پاکش کنین.کلش همه چیش خوبه غیر از لوت جمع کردنش که سخته و وقت آدمو حروم میکنه
  5. سلام من تان ۱۱ مکس کاپ لجند هستم چ راه حلی دارین ک کمتر تو سرچ لمونم برای مپ؟؟؟لطفا کمک کنید.
    • پاسخ:

      اگه منظورتون اینه که کسی شما را پیدا نکند و کمتر باشید توی سرچ دشمن ! راهی نیست.
      اگر هم منظورتون اینه که با کمترین سرچ یک دهکده برای حمله پیدا کنید، بهترین زمان هنگام نصف شب است!
  6. لول ۱۳۳ هم تاونهال ۱۰ وقتی میرم اتک باید ۵۰ تا سرچ کنم بعدش یه لوت ۲۵۰ تایی بده اونم مپ زندع باشه یعنی کاستل ایناش پر خخخ کلش رو خراب کردن کاپمم چمپیونه ادمین جون جواب بده کدوم کاپ باشم لوت بالا ۴۰۰ باشه من دارم می میرم
    • پاسخ:

      کلا بازی همینه و خیلی کم اون مقدار لوت پیدا می شه و شانسی است! نمی شه گفت در کدام کاپ حتما پیدا می شه ، در همه کاپ ها این مقدار ممکنه پیدا بشه ولی خیلی کم!
  7. اینکه سوپرسل میخواد لوت جمع کردن سخت بشه خیلی خوبه و به نظر من بازی رو هیجانی تر میکنه ولی دیگه به حدی لوت کم شده که اگه من پیش از ی اسپل بسازم دیگه دخل و خرجم در نمیاد.
  8. سلام ادمین جون هر کی دوست داری راهنمایی کن من به تازگی تان ۱۱ شدم لوتش واقعا افتضاحه مپ مرده نمیده مپ مکس میده مخزنام خالیه چیکار کنم
    • پاسخ:

      خب نباید زود تاون هال را بالا ببرید و این قاعده بازی است - بهتره کاپ را پایین بیارید (گلد) و سرچ کنید و کالکتورهای پر را بزنید - معمولا بین 20 تا 40 جستجو پیدا می شه و به هر حال بازی خسته کننده می شه
    • پاسخ:

      بین 1900 تا 2500
  9. با سلام مشکل من اینکه یک هفته ای هست تانهالم یازده شده و لوت اصلن نمیده تا حالا روی زمین مرده یا لوت خوب ندیدم اگه لوت هم بده تان یازده مکس میده که نمیشه اگه بزن دخل و خرجت در نمیاد کاپ های مختلفی امتحان کردم به سوپرسل هم ایمیل زدم ولی فایده ای نداره تو فکر پاک کردنشم راه حل نهاییتون چیه ادمین جون؟لطفا پاسخ بدید منتظرم با تشکر
    • پاسخ:

      من معمولا از ساعت 9 شب به بعد شروع به سرچ و کالکتور های پر و زمین های  مرده می کنم و خب معمولا میانگین سرچم 40 تا 30 است و زمین مرده و کالکتور پر پیدا می کنم و با بربر و آرچر و قهرمانان حمله می کنم و مشکلی هم نیست ! هر البته لول تاون هال پایین تر باشد - بهتر لوت می دهند - خود من هم تاون هالم 11 است. و یک تاون هال لول 8 هم دارم که لوت فراوانی میدهند و زمین های کالکتور پر زیاد است. احتمالا شما در ظهر و یا عصر سرچ می کنید که بدترین زمان است . 10 شب تا 6 صبح بهترین زمان است.
  10. هر سه روز ده میلیون لوت میزنم.لیگ چمپیون هستم.تان یازده.هیچوس هم بهم اتک نمیزنه.چون پودرش میکنم.درحال حاضر تمام مخازنم پر
  11. سلام دوستان ، اپر کی خواین لوت زیاد بزنین که دفاعی هارو آپ کنید ( به جز دیوار ) این ترکیب را بسازید ( اونایی که کمپشون 200 تایی هست ) 20 جاینت ، 8 تا والبریکر ، 16 تا ویزارد ، 20 تا آرچر ، 2 تا اسپل هیل ، یه ریج ، یه سم ( برای تان هفتی هان که سم ندارن نسازن ) خیلی عالیه من 500000 تا هم زدم ، اگر می خواین دیوار آپ کنید این ترکیب خیلی خوبه ، 75 تا آرچر ، 125 تا بربر ( فقط با این مپ هایی رو بزنید که لوتشون در کالکتور ها هست )
    • پاسخ:

      باید بربر و آرچر ، نصف نصف بسازید و با جستجوی زیاد زمین های مرده را پیدا کنید و به کالکتورهای پر آنها حمله کنید.
  12. باسلام.الان من درلیگ تایتان3 هستم و وضغ اتک هم عالیه.این نشانه از اینه که بایدکاپ هاتونوبالا بیارید.جایزه لیگ هم عالیه.لوت های800000تایی هم میده در کمترین زمان وکمترین سرچ.فقط کاپ جمع کنید.الان من 2 تا گولم میسازم و19تاوالکری.کلن کستل هم 6تاجاینت میگیرم و یک اسپل زلزله.اسپل هم 3 تا زلزله و یکی سرعت و2تاجون میسازم.اینجاهمه چیز عالیه و اتک های پرپول و اسونی میده.شماهم همین کاروبکنید.قطعا جواب میده.
  13. من تان 10هستم و وضیعت لوت که افتضاح ست.اما بهترین حالت و کم خرج ترین حالت برای دریافت لوت 30تا جاینت 6تا جاینت تو کستل 35تا مینیون دوتا اسپل زرد یه اسپل سبز سه تا اسپل سرعت دارک.یه چیز حدود 150تا اکسیر بنفش میخواد 600تا دارک.
  14. مجید گوریل

    وضعیت لوت خیلی افتضاحه الا من همه کارگرام ییکارند برا بعضیا کاپ بالا غارت مثل قبله نمیدونم بعضیا چی میگن که اینطوری بهتر شده که با ترکیبات خاصی بری اینطوری باشه که دخل و خرجمون با هم نمیخونه که اخه من بخوام پمج تا اسپل بسازم خودش صدو پنجاه هزارتا اکسیر میشه بخوام دو تا پگ بشازم صد تا دیگه اکسیر میخوام یعنی من یرا هر غارت چهارصد تا بدم سی صد تا در بیارم بعدشم چه نیازی به این کاره الان اتک دوستانه در اومده برای یاد گرفتن اتک پش چه نیازی به سخت کردن بازی بود اگه به فکر پولشونم هستندبا این کار مردم مو دارا نمیکنند که جم بخره
  15. وضعیت لوت خیلی افتضاحه الا من همه کارگرام ییکارند برا بعضیا کاپ بالا غارت مثل قبله نمیدونم بعضیا چی میگن که اینطوری بهتر شده که با ترکیبات خاصی بری اینطوری باشه که دخل و خرجمون با هم نمیخونه که اخه من بخوام پمج تا اسپل بسازم خودش صدو پنجاه هزارتا اکسیر میشه بخوام دو تا پگ بشازم صد تا دیگه اکسیر میخوام یعنی من یرا هر غارت چهارصد تا بدم سی صد تا در بیارم بعدشم چه نیازی به این کاره الان اتک دوستانه در اومده برای یاد گرفتن اتک پش چه نیازی به سخت کردن بازی بود اگه به فکر پولشونم هستندبا این کار مردم مو دارا نمیکنند که جم بخره
  16. بازی واسه اونایی که قبلاهم وقت نمیکردن بازی کنن ده برابرسخت ترشده .یسری ازدوستان هم میگن اتک نمیزنن بهشون بایدیاخیلی خوش شانس باشن یا سرورهای سوپرسل فقط ماروگیراورده که دقیقاسرساعت وقتی شیلداتک قبلی به پایان میرسه زرتی اتک میدن بهم.درضمن لوت هیچ ربطی به دیریازوداپ کردن تان هال نداره چون من تان ده پروفایل ودفاعیات مکس اپ کردم الان تان یازده هستم دوهفتس که اماج حملاتم که فکرمیکنم هیچ شانسی واسه جمع کردن منابع ندارم.فکرمیکنم سیاست کثیف این شرکت سازنده بازی این بوده که به حدکافی همروالوده این بازی کنه بعداین بازی روغیرمستقیم پولی کنه بطورمثال شمادرطول روزچهارمیل منابع میزنیدوقتی صب بیدارمیشین اتک خورده وپونصدهزارش رفته وبرای جبران دوباره ازاواسط شیلداتک میریدوپونصدتابرای سرچ هزینه میکنیدوبیخیال میشیدودوباره اتکای دیگه که بهتون زده میشه واین روال بااوج اعصاب خوردی وبعدناامیدشدن ازاپ کردن تجهیزات داخل مپ.برای من که چنین وضعیه دیگران رونمیدونم وصددرصدبرای جمع کردن دارک وضع ازاینم ضایع تره.فک کنم دیگه بایدواسه ادامه جم خریدکه من پولشوندارم ومیرم سراغ بازی دیگه به هرحال بازیه نبایددرگیرش بشم
  17. ba salam mamam yeki masle shomam loot baram kame vali man yeki az in update khosham omad khoda vakili supersell kare khobi kard va manam az updatesh tashakor mikonam chon baes shode ke hal attack zadan nadashte bashim narim dakhel bazi
    dalil dovomam ine ke supersell khaste ma tarkibi at berim ta bara war yad begirim khob at berim vali man bara at zadan ba tarkib khasi miram va cup ham moheme baaraye mesal to har townei ke bashin cupetono biarin zir 700 on moghe tame looto micheshid
    rah badi gozashtan zaban sar zabane chini ast
    vali ravesh avali behtare va 100% javab mide

    ba tarkib archer barbar berin rahat lott jam mikonin
    movafgh bashin
    • پاسخ:

      خیر
  18. سلام به همگی من یه ماهه وارده تان هال 9 شدم.اوایل یکم سخت بود ولی الان لوتم عالیه
    16 تا جیانت
    40 تا گوبلین
    80 تا ارچر
    4 تا اسپل زرد یا جون
    و یه اسپل سرعتی (دارک)
    کاپتونم حتما بین 1700 تا 1900 باشه
    وگرنه شاید پیدا بشه ولی پاسخگو نیست
    رک هم جیانت لول 6 یا مکس ببرید
    موفق و پیروز باشید😊
  19. بازی رو پولی کردن. دیگه تا جم نزنی لوتی هم در کار نیس. برای امتحان پادگان رو بوست کنید ببینید سر کله همین مپهای مرده هم پیدا میشه. ولی
    برای رایگان بازی کردن دیگه تعطیله.
  20. مسخرس نمیشه لوت جمع کرد یهو میبینی 10 تا اتک یه جا خوردی هر چی داشتی به باد فنا رفته من دیگه بازی نمیکنم
  21. من تان هال 10 هستم لوت افتضاحه افتضاح 2 ساعت باید سرچ بزنی تا شاید شاید یه 300 تا گیرت بیاد دیگه میخام گریه کنم با این وضع
  22. ba salam man town 9 hastm va moshkel anchenan bozorgi ba loot nadaram tarkib barbar archer mini behtarin rah kasb dark va gold va elixir hastesh man ba in tarkib loot balaee mizanam


    bara gold va elixer:90barbar.minion20ta.baghish archer
    bara dark :hamin tarkib ama be ja 20 mini 10 minioon bebarid

    movafgh bashid
  23. علی محمد

    من که با جاینت آرچر اتک میزنم اگر هم بگردم کمی تون 7 یا 8 هایی پیدا میکنم که لوت خوب دارن ولی مخزن هارو بد جا گذاشتن... فقط اینکه نمیدونم چطوری همه مخزن های گولد یا اکسیرشو بزنم فقط همون 1 که اتک میدم رو میتونم بزنم چراااا؟
  24. با سلام تان 8 به هیچ عنوان مشکل لوت براش نیست مخصوصا اگر طرف یکم فعال باشه .بهترین راه برای پیشرفت مکس کردن همه چی تو تان 8 هست مخصوصا رساندن دیوار ها به لول 8 بسیار بسیار با اهمیت هست .برای تان هال های 9و10و11 بهترین استراتژی 8 جیانت 4 وال برکر 56 بربر 56 گوبلین و مابقی ارچر است با این ترکیب می توننین حتی ایک نفودی هم برا دارک بزنین .بهتریت ساعت لوت برای ایران معمولا بین 10 الی 14 صبح هست .لوت خیلی عالیه .تنطیم ایکس مود روی 200K سکه و اکسیر 200K خیلی موثره .من تان 11 هستم از این روش استفاده می کنم .
  25. تولیگ کریستال نمی دونید جع خبره عالیه عرجی کاپتون بالاتر باشه لوت عالی ترمیشه
  26. والا من که احساس کمبود لوت نمیکنم. تاون هشت هستم و همین امروز با گوبلین چهار اتک زدم و تو یه ساعت دو میلیون طلا اکسیر جمع کردم البته با بوست باراکس. شمارو نمیدونم

  27. وقتی نمیتونی لوتو نگه داری چه فایده ای داره چقدر گیرت میـــاد . 900 هزار ت اطلا و اکسیر رکورد خودمو زدم دیروز !!!
    هدف از فارمینگ این بود که تو کمترین زمان ممکن با کم هزینه ترین نیروها بیشترین لوت ممکن رو غارت کنی .
    حالا توی 3 ساعت چند اتک مگه میشـــه زد 2 تا ! خوش شانس باشی 3 تا !!! تنها کاری که میشه کرد اینه که از وسط شیلد شروع کنی اتک زدن وگرنه چیزی تهش نمیمونـــــــه
  28. استاد کلش

    براخودتون چی می گین من همین دیروز بود 450000هزار تا اکسیر و طلا گیرم اومد با 120 دارک من که خب لوت گیرم می یاد شما رو نمی دونم
  29. سلام من وقتی گوگل پلی رو آپ می کنم نصب نمیشه لطفا کمکم کنید
    • پاسخ:

      لطفا مشکل یا سوالتان را بصورت کامل در انجمن مطرح کنید تا راهنمایی های  بیشتر بگیرید ، >>اینجا کلیک کنید <<
  30. دو راه
    1.گابلین ارچر و تروفی پایین
    2.جاینت ارچر و تروفی بالا
    این دو روش چکیده روش زنده ماندن هستش من کاپمو آوردم پایین حمله های عالی میده و تو اون یکی آکانتم کاپس بالاس هی حمله سخت میده که باس با جاینت بزنی
  31. تاون هشتم چمپیون بودم الان تو سیلور عاله بعضی وقتها پایین تر هم میام خداحافظ کاپ بالا
  32. **shahrad--king **////❤.......❤

    درسته کاملا لوت تغیر کرده ولی من به تان نه یه پیشنهاد دارم
    تان نه لوت جمع کردن عالیه و از هر تانی بهتره
    همه تو تان نه یا با جاینت شیش ات میزنن یا با هوگ مکس بعضیام بالون مکس اول تو تان نه که اینا با اسپل مهمه
    استراتژی من اینه که سه تا زلزله با یکی تو کلن دو تا هیل یه خشم یا منجمد با حدود بیست و تا بیستو پنج جاینت با پنج شیش تا ویز یا کلا ارچر و دیوار شکن دلخاه ترکیب عالیه بیشنهاد میکنم امتحان کنید تان نه لوت اگ بلد باشین سیصد چهار صد لوت اکسیر سکه و دو هزار تا حد دارک یه تستی بکنید ولی به جرعت میگم برا دارک و سکه مناسبه و نه با اکسیر (هزینه زیاد سرباز ها )
    خود سوپرسل هم میدونه برایه اتک بهتر باید زمان و هزینه سربازا بیاره پاین ولی برا اینکه جم نیاز نیس دیگ سود نداره واسشون 😠
    کلن قوی خاستید برا قویا بیاینKONDO SARI
  33. میشه بگید چرا امدن تان یازده بد بود با امدنش که بازی متنوع تر شد؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      بازی بد نبود ولی تنظیمات و بالانس بازی یک کم به هم ریخت که طبیعی بود و به مرور زمان با کم و زیاد کردن لوت و غارت و جوایز و کاپ و ... مشکل حل میشه .
  34. سلام من نامه دادم به سوپرسل که دیگه نمیتونم آپدیت کنم چون لوت نیست و از بازی تقریبا بدم اومده و اینکه شما با اینکار دارید باعث میشید بازی رو ول کنیم جواب سوپرسل رو کامل مینویسم ادمین زحمت ترجمشو رو بکش
    hi chief

    thank for reaching out of us . sorry for the late reply

    i'm sorry to hear that you feal this way . unfortunately i can't offer you a direct solution, but i will forward your feedback directly to our game team.

    we understand that sometimes is difficult to introduce new attributes to the game that will please all players. these new changes apply equally to all the players and our team has made the necessary adjustments to make the game experience more enjoyable for everyone, regardless of what level they are. and we're familiar with this issue . collecting resources is one of the clashing cornerstones . consequently , balancing it is one of our top priorities - it has always been and will continue to be .
    we monitor and assess loot availability very closely , as it's at the core of what makes the game fun to play . balancing these metrics is extremely challenging , as a number of players can face a dry spell of loot while many other players still have access to them
    rest assured that our team will monitor the current situation and is rady to make improvements to the game whenever necessary
    • پاسخ:

      در کل و خلاصه میگه :
      مامتاسفیم از این احساس شما به بازی که پیدا کرده اید و نمی تونم یک راه حل مستقیم به شما ارائه بدهم ولی نظرات شما برای پیشرفت تیم ما مهم است و در نظر می گیریم. ما درک می کنیم که ویژگی های جدید بازی سخت است برای همه بازیکنان.
      این تغییرات جدید برای همه به اندازه یکسان برای تمام بازیکنان و اعمال و ساخته شده است و به تجربه بازی و روش بازی را لذت بخش تر برای همه می کند بدون در نظر گرفتن سطح و لول بازیکن ها. جمع کردن منابع و لوت مستلزم درگیری و اتک زدن است و حفط تعادل در آن همیشه مدنظر ما بوده هست و خواهد بود. ما نظارت و دسترسی به لوت را همیشه بصورت دقیق مدنظر داریم برای بازی بهتر و سرگرم کننده.تعادل این معیارها همیشه چالش برانگیز بوده است - بعضی بازیکن ها راضی هستند از حملات و غارت و لوت و بعضی ها هم ناراضی هستند.مطمئن باشید که تیم ما نظارت دارد بر بازی و هر زمان که بازی احتیاج به بهبود داشت انجام می دهد.
  35. سلام....من تاون8 هستم ولیگ کریستال...واقعا لوت برام عالی میاره و با بربر و ارچر اتک میزنم
    دوستانی هم که به کان احتیاج دارند به کلنgherghy 1 تشریف بیارند کلن هم لول6 هست.
    • پاسخ:

      خیر - ولی ممکنه یک تغییراتی بدهند که بهتر شود.
  36. شاید بعضی ها با نظر من ناراحت بشن یا بگن دروغ میگم ولی همچین هم بازی فرق نکرده فقط باید تاکتیکی تر بازی کرد اتفاقا الان این شیلد جدید بازی رو جذاب کرده
  37. مسئله این نیست که شما بازی میکنی یا نه . تا جای که من دیدم همه یا شاکین یا کمتر بازی میکنن نسبت به قبل. همین جوری پیش بره آمار بازیکناشون میاد پاینن ضرر میکنن ! اینم واسه عملیای عزیز که هی میگفتن بازی نکنید فلان بهمان .
    این آپدیت دیگه مشکل اعتیادتونم خود به خود حل کرد!!!
  38. اتفاقا بازی جالبتر شده یه بچه دو ساله هم میتونه مپ های مرده رو صاف کنه و یه وسیله دفاعی و اپ کنه
  39. تان 10 و 9 و 8 و 7
    1.کاپت رو ببرید طرف 1000 برای تان ده و نه و طرف 900 برای تان هشت و هفت
    2.ساعاتی که لوت زیاده رو بشناسید برای مثال لوت از ده شب ایران تا دوازده و یک فردا ظهرش خوبه
    3.از سایتایی مثل clashofclansforecaster برای پیش بینی لوت استفاده کنید
    3.لوت کستل رو تا وقتی نیاز نداشتید کالکت نکنید
    4.توی لیگ سیلور بیشتر از قبل نکس بزنید و سرچ کنید
    5.به نیروهای دفاعیتون اهمیت بدید همین ویز یا بالن بزارید توش
    6.دفاعی و یک مقداری از دیوار رو آپ کنید بعد برید تون هال بعدی
    6.از همه مهمتر پست بالا که میگه به کالکتوراتون غناعت کنید رو نخونید
    موفق باشید
  40. سلام
    من خودم با کامپیوتر کلش بازی میکنم و نمیتونم از ایکس مود استفاده کنم ولی فکر کنم بشه گلد و اکسیر ایکس مود رو ششصد هزار تنظیم کرد و متمئنا هرکس ششصد هزار تا پول داشته باشه کالکتور هاش هم پره .
  41. مرگ بر آمریکا
    (فکر کنم تو قطعنامه سال نو کلش آو کلنز با گوبلین وداع کردن
    خخخخخخخخخخخخخ)
  42. عبدالواحد جرنگ

    راه هایی که گفتید همه مسخره شدن دیگه این آپدیت ظهور جاینته چون دیگه معدن و کالکتور پر پیدا نمیشه باید با یک نیرو خوب بری تو کار .....
    (من دو تا آکانت دارم یکیشون که دوسش ندارم هی فارمینگ میده بخدا)ولی اون یکی هی معدن و کالکتور خالی میده!!!!!!!روانیم کرده.هرروز فقط یک اتک فارمینگ میده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!سوپرسل با این کارش میدان رو واسه اوناییی که میخوان با جم پیشرفت کنن گذاشته
  43. بنده از 150 عدد گوبلین 9 عدد وال بریکر و عمدتا 4 عدد اسپل پرش برای نفوذ به عمق در مواردی که ارزشش را دارد استفاده می کنم.با یک بوست یک ساعته از هر 4 باراک مقدار غارت من از هز منبع یک تا یک و نیم میلیون می باشد.

    تغییر بوست دو ساعته به یک ساعته از اقدامات مثبت اپدیت اخیر بود.
    • پاسخ:

      استراتژی خوبی است .
  44. ببخشید یه سوال . تگر کد انتقال اکانت رو وقتی نوشتیم دیگه نمیشه با گوشی قبلی بازی کرد؟
    • پاسخ:

      اگر کد لاک باشد فقط روی همان گوشی اجرا می شود - کدهای دیگر مثل بازیابی و لینک دیوایس می توانید روی هر گوشی بازی کنید یا لود کنید
  45. سلام منم چون ایامه امتحانا بود بازی نکردم نزدیک یه هفته بعد اومدم داخله بازی تعجب کردم! یه هفته بود شیلد نداشتم کسی اتک نزده بود پول با اکسیر و دارکمم بد نبود کالکترامم که همه پر بود
  46. شرمنده جای سوال این جا نیست اما ممنون اگه جواب بدین.چرا هر از گاهی آمار دوناتهای که پر کردن صفر میشه.ممنون
    • پاسخ:

      چون لیگ ها زمان دارد و بعد ریست می شود در بالای همان جدول لیگ یی که هستید نگاه کنید نوشته مثلا 30 روز دیگه به پایان و هر روز کم میشه و بعد صفر می شه و دوباره از سر باید حمله کنید تا در لیگ مخصوص به خود قرار بگیرید با توجه به تعداد کاپ هایتان  و تمام دونیت ها هم ریست  و صفر می شود.
  47. با سلام وظعیف لوت دیگه مثل اول نمیشه زمین های مرده دیگه توی سرچ نمیاد اگر بیاد قبلا یکی اون زده من لول 125 هستم مشکل اکسیر سیاه و بنفش ندارم فقط بخاطر هنوز با ارچر بربر اتک میزنم سکه برای سرچ خیبی ازم گرفته میشه خدا که مشکل حل کنن خیلی دارم اذیت میشم اینم سیاست سوپرسل هست که کسی نتونه مثل اول اتک بزنه
  48. سلام
    من تاون ده هستم و لول 133
    اوایل منم از کمبود لوت اذیت می شدم
    اما الان تو محدود کاپ 2000 تا 2200 خودم نگه داشتم و اتک می زنم. استراتژی من تخریب دیوارا با چهار تا زلزله و حمله برچ
    انصافا هم خوب لوت می ده
  49. با سلام بعضی دوستان چنان میگن خداحافظ کلش که انگار الان سوپرسل میاد دمه خونشون و معذرت خواهی میکنه من لول 127 هستم پنج کارگره تاون ده نیمه به بالا مکس و تا الان نشده حتی یک کارگر و لاب حتی سه ساعت بیکار باشن لوت بد شده واسه همه بد شده و بیشتر به ضرر کسایی هست که تاون زود اپ زدن و نیروشون ضعیفه چون تاون روبروش مطمنن دفاعیاتش قویتره و تو دفاع هم کم میارن با دوازدهتا جیانت هفت شش تا ویز چهار دیوارشکن و دو تا بنفش دوتا زرد و سه زلزله و یک زلزله تو کستل با جیانت مکس تو هر اتک 1 ساعته بطور تقریبی 300 هزار گلد و اکسیر میزنیم و هر دو روز مخازن فوله و حتی تو این شرابط دیوارم دارم اپ میکنم شاهد کلن iran top clan لیدر ***moji*** میتونین بیان ببینین
  50. دوستان این رو یادم رفت بگم که بیاین لیگ سیلور 2 رو کاپ 1000. خیلی لوتش خوبه. صبح بیاین بازی کنید لوتش زیاده 300 تا 300 تا می ده. تو تاون هال 8 که اینطوریه.
    • پاسخ:

      بله - برای تان های پایین هفت یا هشت مناسب است ولی برای تان هال بالای 9 به بعد مناسب نیست و باید تعداد زیاد اتک بزنند تا لوت کم کم جمع آوری کنند .
  51. اونایی که بیلدر 5 رو دارن یا تصمیم به گرفتنش ندارن(البته توصیه می کنم بگیرن) می تونن هر هفته دو یا سه وعده بوست کنن و اگه لوت خوبی نبود برن 100 تایی بزنن چون وقتی برمیگردن کمپشون فول ع. من خودم تو یه روز 18 تا دیوار رو برزم لول 8 یعنی 9 میلیون جمع کردم. در کل بازی می خواد که ما جم بخریم ولی باید بدونن که ما ایرانی هستیم و خرید جم تو کارمون نیس.
  52. سلام من علی تاون8 و تقریبا مکس هستم لول 104،به نظر من لوت تغییر کرده مخصوصا سکه کم شده و ال اکسیر سیاه و قرمز زیاد به هر دهکدهکه میری ال اکسیر قرمز و سیاهش خوبه به جز سکه ،اونم با کمی سرچ پیدا میشه در کل خوب تغییر انچنانی نیست و من و هم کلنی هام مشکل خاصی نداریم،در کل بازی بهتر شده و باید به هر اتک به صورت حرفه ای نگاه کرد عین وار البته نه با نیرو های وار نیرو های با صرفه،کلن من هم لول 5 که میخاد 6 بشه از تاون 8 و7 که دوست داشتن بین در خدمتشون هستم ،کلن ایران ،اینم تگش PGVRCJVU#
  53. سلام و عرض خسته نباشید و تشکر از سایت خوب و به روزتون .
    نظر شخصی من اینه که دوستانی که دنبال لوت قابل قبول هستند تا با حملات معمولی بارچ یا بم کسب کنند کاپ خودشون رو بیارن روی لیگ سیلور 3
    خودم با بیش از 10 اکانت دارم بازی میکنم و سطح تاون هال هام هم از 7 هست تا 8 و 9 ماکس لول
    فقط توی لیگ سیلور 3 تونستم با اکانتهام لوت نسبتا قابل قبولی بزنم , از طرفی توی این لیگ هنوز مپهایی که تاون هالهاشون بیرون از مپه و گلد استوریج و اکسیر استوریجهاشون هم پره هنوز به وفور پیدا میشه که خیلی راحت میشه با زدن تاون هالشون فقط با 3 یا 4 تا نیروی معمولی بین یک چهارم تا یک ششم منابعشون رو غارت کرد که شامل دارک اکسیرشون هم میشه
    در ضمن مپهای مرده هنوز به طور کامل از سیستم سرچ حذف نشده ولی خیلی کم شده , این رو هم اضافه کنم که ساعت مناسب برای لوت نسبتا قابل قبول به وقت ایران بین 5 تا 11 صبحه فقط , امیدوارم تجربه شخصیم به درد دوستان بخوره , موفق باشید.
  54. با سلام. ببخشید من میخواستم بدونم که مثلا با پرداخت 250 جم و خرید شیلد یک هفته ای ، آیا با هر اتکی که میزنیم از زمان شیلد کم میشه یا خیر؟
    چون اگه از مهلت شیلد کم نشه خیلی راحت میشه با پرداخت این شیلد به اتک زدن بپردازیم و منابع خودمون رو پر کنیم.
    با تشکر
    • پاسخ:

      کم میشه و قوانین تغییر پیدا نمی کنه ...
  55. سلام به همه ی کلش بازا
    من لول 145 و تان 10 هستم.5 تا کرگر دارم همشون هم سرکارن.اتکم با جاینت.ارچر.بربر میزنم لوت خوبیم میده.به نظر من لوت اونقدارم تغییر نکرده من که راضیم.
  56. درسته قحطی هست اما با بالا بردن کاپ یکم بهتر میشه و یه نکته مهم که ندیدم جایی بهش اشاره شده باشه اینه که بیشتر ریونجا بازه و لوتای عالی حتی برای تاون دهیا میده.من لول130 هستم و بعد آپدیت خیلی دیوار آپ کردم در ضمن سوپرسل با کم کردن لوت میخواد جماش فروش بره خخخ اما غافل از این که پول جایی نیست خخخ بای
  57. با سلام
    من لول 108 هستم.
    همه 5 تا از کارگرام بیکارن فقط دیوار آپ میکنم و تو کلن وار شرکت میکنم.
    چون تو یه کلن خانواگی هستم فقط به عشق وار میام تو کلش.تان هالمم 9 اصلا تان نمیرنم.چون میدونم سختتر میشه و قحطی بیشتر.
  58. بازی جالب و سرگرم کننده ای بود ، حیف که خرابش کردن ، به نظر منم دیگه بازی کردن فایده ای نداره ، خداحافظ کلش
  59. محمد کاظم

    سلام کلشرهای عزیز
    من لول 107 هستم واقغا جمع اوری لوت سخت شده به نظر من یک کمپین تحریم کلش مثلا یک هفته ای یک ماهه برای اعتراض به این وضع انجام بدیم تا سوپرسل بفهمه هرکاری که بخواد بکنه اول باید نظر کلشرها رو بپرسه نه اینکه به فکر پول دراوردن خودش باشه
  60. سلام دوستان واقعا لوت افتضاح شده و اگر اینجوری باشه من دیگ بازی نمیکنم لول125 هستم الان دیگ کارگرام بیکارن نمیتونم سر کارشون بزارم
    واقعا دارن کلشو خراب میکنن اگه اینجوری باشه خداحافظ کلش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای