آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

کلن " IRAN " عضو فعال می پذیرد !

قلعه ی قبیله Clan Castle متفرقه

کلن IRAN جهت کمک و همکاری به یکدیگر در بازی کلش آف کلنز ساخته شد ، شما مراجعه کننده محترم با عضویت در این کلن ، در بازی می توانید از کمک دوستان خود بهره مند شوید و از بازی بیشتر لذت ببرید ...

این کلن متعلق به سایت ما Www.ClashOfClansGame.IR می باشد.

مشخصات کلن در عکس زیر آمده است همچنین برای پیدا کردن سریعتر کلن ما می توانید در قسمت Search Clans  عبارت 2YVCR9UG# را تایپ نمایید و کلن IRAN پیدا می شود ، با Join کردن در آن به عضویت کلن در بازی در می آیید.

با توجه به اینکه کلن تازه شروع به عضو گیری نموده است ، و از آنجا که ظرفیت کلن ها 50 نفر بیشتر نمی باشد نسبت به عضویت در آن زودتر اقدام نمایید .


برای دیدن آخرین وضعیت کلن IRAN اینجا کلیک کنید

می خواهید بدانید کلن چیست ؟ و به چه کار می آید ؟ برای مطالب آموزشی در این رابطه اینجا کلیک کنید.

می خواهید بدانید کلن چیست ؟ و به چه کار می آید ؟ برای مطالب آموزشی در این رابطه اینجا کلیک کنید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۱۰)

  1. چرا کلنتون انقد افراداش ضعیف شده من اکانتم بیارم کلن نفر اول میشم خخخخ قبلا خیلی قوی بودین انشاالله که همه کلن قوی میشن
  2. سلام کاپ کلنتون رو 1700 هستش اگه میشه 1300 بیارین ما بتونیم بیایم
  3. با سلام .خواهشمند است به سوال من جواب دهید .
    چطوری میتونم در وبلاگم پرسش و پاسخ مانند وبلاگ شما قرار دهیم .با تشکر
    • پاسخ:

      از اسکریپت کیوتوای باید استفاده کنید
    • پاسخ:

      هشت
  4. سلام اگه میشه یه ایملی بدید من می خوام یه مشکلی برا اکانتم پیش اومده اونجا بیان کنم ممنون میشم
  5. داش گلم ahaمن یه گوشی پیدا کردم توش یه اکانت 121 هست . لطفا تو سایت اطلاعیه بزن اگه امکانش هست . صاحبش پیدا بشه
  6. روح الله فتاحی

    سلام من کلنتونو خیلی دوست دارم ولی اگه میخواین بیام لطفا ازشون اجازه بگیرین که من بتونم تو کلن چت کنم اخه چت نکنم طاقت ندارم حوصله سروره لطفا جوابمو بدید اسم کلشمم fateh هستش لطفا جواب بدین
    • پاسخ:

      خب چت کنید - مشکلی نیس و از نظر من اشکال نداره ...
  7. سلام من تو ی کلن میخوام برم ولی وقتی جوین رو میزنم اینو میارهyou dont have enough trphies باید چیکار کنم؟.
    • پاسخ:

      باید چند تا حمله کنید پیروز شوید و کاپتون بیاد بالا - سمت چپ بالای بازی علامت کاپ است و باید 1200 تا کاپ داشته باشید تا وارد و درخواست دهید
  8. سلام اقا ادمین ببخشید من کاپمو همیشه روی هزار و چهار صد نگه میدارم تاونمم هشته و نیرو های وارمم قوین فعالیتمم خیلی زیاده میخواستم بدونم فعالیت کلن شما زیاده ؟؟اگه زیاده میتونم بیام ؟البته من دوناتم زیاد میکنم خیلیم رک نمیدم چه وقتی بیام که قبولم کنید ؟و چی بونیسم که قبول کنید ؟ لطفا جوابمو بدید من خیلی دوست دارم به کلن شما بیام البته بگم من خیلیم رک رک رک نمیکنم
    • پاسخ:

      بیایید مشکلی نیست ، بنویسید از طرف سایت هستم و با aha کار دارم.بچه های کلن هر روز وار می زنند و بیشتر شب ها فعال هستند.
    • پاسخ:

      بله
  9. بچه ها کلن ساختم توروخدا بیاین عضو شین کولیدر میکنم
    persain empire
    تگش:
    qyy28rry#
  10. سلام من در کلن شما بودم و موقع وار کسی هم نبود نیروهام کاملا حاظر بود فقط یک گولم می خواستم گفتم گولم بدید کسی نیست اقا این مسعود امد کیکم کرد بعد اون همه وار که تو کلنتون بودم. خیلی اومدم باهاش حرف بزنم انگار کینه شتری داشت هی بقیه می اوردنم ولی وقتی باهاش حرف میزدم می گفتم حالا ولش کن من باهات دشمنی ندارم کیک می کرد یه چیزیش بود اینو بگی تایید می کنه نکنه بدون واقعا دروغ میگه
    • پاسخ:

      لطفا سوالات و مشکلات در انجمن سایت مطرح شود . برای ورود به انجمن << اینجا کلیک کنید >>
  11. برادر من الان چهار روزه به سوپرسل نامه دادم ولی بن نشدم؟داداش من فقط میخوام بهم ی رمزی بدن که من بازی رو تو ی گوشی دیگه ادامه بدم؟میشه یه نامه مجدد به سوپرسل بفرستم؟؟؟؟؟؟من باید تو نامه چی بنویسم که ی رمز بهم بدن ؟؟اگه ممکنه لینکشو بزارین.خیلی ممنون.از سایت خوبتم تشکر سایتت خیلی عالیهههههههه
    • پاسخ:

      برای ادامه دادن بازی توی گوشی دیگه می تونید لینک دیوایس کنید و مطلبش در سایت هست.
  12. سلام وخسته نباشید لطفا اگه ممکنه تو این بخش جواب منو بدین.
    من یه نامه به سوپر سل دادم توش میخواستم بگم که گوشی من گوگل پلاس رو ساپورت نمیکنه.اون ادرس کلنی که قبلا توش بود رو دادم ولی الان من از اون کلن کیک شدم این مشکلی بووجد میاره یا نه؟ی سوال دیگه من الان کلش رو دارم بازی میکنم و نه پاک شده نه هک.فقط گوشی من سیو نمیکنه و من فقط میخوام سوپر سل بهم یه کد بده که من بازی رو تو ی گوشی دیگه ادامه بدم.لطفا کمک کنید بگید چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      خیر مشکلی پیش نمیاد ، آموزش سمت چپ سایت گذاشته شده است.
  13. با سلام
    چرا در اپدیت جدید کلاش در کامپیوتر ربات ها کار نمیکنند.کلا شکل کلاش در کامپیوتر عوض شده وبرای ربات قابل تشخیص نیست اما قبلا اینطور نبود؟
    راهنمایی فرمایید
    ممنون
    • پاسخ:

      تغییرات نرم افزاری بازی است خب دیگه سوال نداره که ! مثل این می مونه که برنامه های ویندوز روی ios اجرا نمیشه ! و باید هماهنگ بشه !
  14. .......دراگون......

    خوب خودت ببین عادلانست هرکی گفت رک بدید باید کیک شه خدا وکیلی اما اجازه ئهست بعدن بیام کلندون.
    • پاسخ:

      بیاید - مشکلی نیست ...
  15. ........ دراگون........

    اسم کاربریم DRAGON Fieryهستش ازش بپرس جوابمو سریع بده تو رو خدا
    • پاسخ:

      دوست عزیز من پرسیدم و می گویند خیلی در چت کلن رک رک ! می کردید و باعث شده بودید اعصاب بقیه خرد بشه !
      توجه داشته باشید که اینگونه کلن ها جای دائم رک پر کردن نیست و هرکسی که احتیاجی داشته باشد رک می دهد و بقیه هم پر می کنند نه دائما در کلن تایپ کنید رک بدهید - رک بدهید ... اگر می خواهید رک های دیگران را پر کنید و جم بگیرید کلن هایی بنام REQ & GO ساخته شده است که افراد دائما رک می دهند و شما هم تند تند پر می کنید - در قسمت سرچ کلن همان عبارت را تایپ کنید و لیستش می آید .
  16. ........ دراگون........

    سلام تو رو جون هرکی دوست داری جواب بده من تا حالا سه بار اومدم تو کلنتون اولین بار خیلی خلوت بود رفتم دومین بار که امدم یکی به اسم اریا کیکم کرد سومین بار که اومدم کلن خوب بود با چند نفرم دوست شده بودم یکیشون اسمش علی بود من چند تا جاینت وچند تا ویز و سربازای دیگه گرفتم تا به بچه ها بدم رک چند نفرو پر کردم داشتم میگفتم بچه ها رک بدید که یک دفعه یه کی به نام مسعود که اصلا هیچی بش نگفته بودم و اصلان باش حرف نزده بودم در حال این که داشتم رک پر میکردم کیکم کرد حالا تو رو جون هرکی دوست داری جواب بده با اینا چه برخوردی میکنی تو رو خدا بنویس اخه همش منا کیک میکنن الانم هرچی میخام درخواست بدم چون کیکم کرده یه نوشته ی قرمز میزنه درخواست نمیره تو رو خدا تو رو جون هرکی دوست داری جواب بده با اینا چه بر خوردی میکنی دفعهی بهدم که میام تو کلن اینجا پیام میزارم تو باشی تو رو خدا جواب بده
    • پاسخ:

      دوست عزیز من پرسیدم و می گویند خیلی در چت کلن رک رک ! می کردید و باعث شده بودید اعصاب بقیه خرد بشه !
      توجه داشته باشید که اینگونه کلن ها جای دائم رک پر کردن نیست و هرکسی که احتیاجی داشته باشد رک می دهد و بقیه هم پر می کنند نه دائما در کلن تایپ کنید رک بدهید - رک بدهید ... اگر می خواهید رک های دیگران را پر کنید و جم بگیرید کلن هایی بنام REQ & GO ساخته شده است که افراد دائما رک می دهند و شما هم تند تند پر می کنید - در قسمت سرچ کلن همان عبارت را تایپ کنید و لیستش می آید .
  17. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام من تاحالا چند بار در خواست دادم واقعا اون **** خیلی بیشعوره من دیدم کلن خلوت داشتم میگفتم بچه ها اهای الوو کسی هست بعد **** منا کیک کرد همون سگ یه چیزی بش بگو
  18. ما هم میگیم کلنمو ده وار دیگه9 میشه! کسی خواس بیاد اینجا پیام بده تا درو باز کنیم ولی بیشتر در کلنمون بستس!
    The Hero of War
  19. ادمین جان کلنتو بد جور ادم کولیدر کردی مخصوصا این مسعود و اریا این دوتا خیلی پرو هستن همش فکر می کنن لیدرن من تو کلن بودم تو وارم بودم می خواستم اتک بزنم از خود مسعود بپرسین که چرا کیکم کرد مطما باشید مسعود رو کیک کنید همه به کلن شما می ایندبدون هیچ شیطنتن.لولم هم 101 هست
    • پاسخ:

      می پرسم و علت را جویا می شوم...
  20. سلام.خسته نباشید
    چراورژن جدیدکلش رونصب کردم لودنمیشه.نوشته دانلودبعدقطع میشه.
    چرا؟؟
    • پاسخ:

      اینترنتتون هم ممکنه ضعیف باشه
      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  21. محمد بنیان

    من خیلی وقتها میبینم تو کلن نیستید ولی من تو کلنتونم میشه بگید کی ها توکلنید
    • پاسخ:

      هستم - ولی زیاد چت نمی کنم . مشکلی دارید همینجا در خدمتیم.
    • پاسخ:

      با 1200 کاپ می توانید به کلن بیایید
    • پاسخ:

      لول پنج - خیر
  22. سلام 
    من نمیتونم وارد کلن بشو هر وقت دخواست میدهم رد میکنید
    • پاسخ:

      من زیاد تو کلن نیستم - بیشتر کولیدر ها هستند . بنویسید از طرف سایت هستم و تایید می کنند
  23. سلام از من سوال شده از کدام کشور و شهرم نتونستم جواب بدم از سایتی که شما معرفی کردید استفاده کردم اما چیزی متوجه نشدم لطفا راهنمایی کنید من از تهرانم
    • پاسخ:

      همون تهران و ایران را بنویسید و ببینید چی میگن .
  24. سلام
    من لولم 39 هستش با تان هال6 کاپ من هم حدود 1130 تا است منو راه میدین؟
    دونات زیاد میکنم و ریویس فقط برا وار دارم.
    • پاسخ:

      1200 که شدید - درخواست بدهید
  25. سلام دوستآن عزیز ما یه کلن داریم به اسم maragheh iran کلن لول 6 که کم مونده بشه 7 اگه لول بالای 100 تشریف بیارید خوشحال میشیم :)
  26. سلام بیاید کلن من لول پنجه تا یکی دو هفته دیگه شیش میشه لول منم 106 هسته ی اکانت دیگم دارم  ب اسم داش حمید تو همین کلن خودمه لول 119 هسته منتظر شما دوستان عزیز هستم  برا تماس با من با ایدی یاهو HAMIDSHOKI@YAHOO.COM یا شماره 09016699154 میتونین تماس بگیرین اسم کلن :KING OF WORG

    کد تگ :YROLPVJ#

    توی کار خرید و فروش کلشم هستم (:
    • پاسخ:

      تشریف بیارید
    • پاسخ:

      بله - هستم.
  27. ببخشید اقای اها من منظورم شما نبود ولی بازم بخاطر بی احترامیم منو ببخشید.
    • پاسخ:

      خواهش دوست عزیز - مساله ای نیست ...
  28. ایا کلن لول 1 می خواید یا کلن لول پنج ؟ بیاید کلن ما کلن لول 5 کاملا تضمینی دونات ویژه صد درصد تضمینی به ما بپیوندید. کلنkings of clash  خوشتون می اد نفر تولمون بهنام لول 107  دوم  حسین20 خودمم لولم55است. ممنونم بای این همون تبلیغات پایینه اشتباه نکنید.
    • پاسخ:

      البته کلن ما الان 4 شده ها ! و چیزی تا 5 شدنش نمونده ! (:
  29. سلام
    بچه ها بیاین کلن ما اسمش iran gulf منم توشم نفر اول دوم سوم king kianومحمد عرفان وhadi oooو محمد لیدرمون و بقیه پرچمشم ابی سفید اگه بیاید ممنون میشم😊😊😊😊
  30. سلام اقای اها کلن خوب وجالبی دارید منم می خوهم تبلیغ کنم.


    سلام بچه ها  بیایید به کلن KINGS OF CLASHعالیه خوشتون میاد نفر اولمون 107 واسمش بهنام است. خودمم ریومام.دونات ویژه صد درصد تضمینی به کلن ما بپیوندید.فعال بودن ولولا بالایی=شرکت در وار وکولیدری ممنونم بای.
  31. در جواب علی که نوشت{آخه تو تجربه داری؟
    امروز پنجشنبه 94/5/16 دیدمت لولت 96 بود.
    تو دیوارات حداکثر لول 7 توی تاون هال 10 بعد دم از تجربه میزنی؟؟
    ایرسوییپر هات لول 3 هست
    ایکس بوی هات لول 1 هست
    هیچ کدوم سرباز هات مکس نیست
    و غیره .....
    بعد تو دم از تجربه میزنی؟؟


    }
    1 اقای امیرحسین افشاری عشقش میکشهبه تو چه
    2 طرف به کلی ادم چیز یاد داده
    3 شاید سن زیاد باشه نتونه زیاد بازی کنه این جوری شده
    3وقت این چرتارو نداره داره چیز میز یاد میگره
    من خودم زیاد بازی می کردم ولی دیگه زیاد بازی نمیکنم به جاش کلی چیز یاد گرفتم
    ++c
    طراحی وب HTML 
    که الانم دارم برنامه نویسی اندروید یاد میگیرم
    14 سالمه
    کسی کاری داشت در خدمتم توی پستام نظر بزارید

  32. کلنتون خیلی اشغاله اقا من یه بار رفتم اومدم یه خر به اسم مسعود کیکم کرده با این کلنتون بخوره فرق سرتون
    • پاسخ:

      حتما کاری کردید ! تا اونجایی که من چک کردم شما اصرار داشتید در وار باشید و وقتی در وار شما را گذاشتن ، وسط وار ول کردید رفتید یک کلن دیگه و وارتون را نزدید و  وقتی دیدید اون کلن هم به درد نمی خوره ، دوباره برگشتید کلن ما ! که مجازاتش هم کیک شدن است ! به هر حال ما کلنمون را روی سرمون می زاریم و بچه های با معرفت اونجا موندگار هستند. مطلب زیر را هم بخونید - موفق باشید.
  33. من 26 میام.با همین اسمم.تایید کنید هااااا
    دوناتمم بالاس.ریسیو هم نمیگیرم...
    وار هم نزاشتید نزاشتید مهم نیس واسم.
  34. سلام من لولم 164 هست دیوارارم مکس سربازام همش مکس کلا همه چیز مکس و کاپم رو لیگتایتان هست و 4500تا کاپ دارم و در هروار حدااقل4ستاره میگیرم بعد از دو هفته میام قبول کنید
    • پاسخ:

      تشریف بیارید !
  35. سلام
    من لولم 18 هست با آبگریت ممکنه تا 20 برسه الان کاپم 1100 یعنی منم اگه برسم 1200 میتونم بیام داخل کلن ؟
    • پاسخ:

      بله
  36. باعرض سلام به تمام دوستان اگر تمایل دارید به کلن قوی بیایید به کلن His بیایید کلن تگP9VPJQYR# کلن ما نفر90 ایران به کلن ما بیاییدکاپ ورودی کلن 2600 هست اسم لیدر هم AHMad هست به کلن ما بیایید .
  37. سلام واقعا ممنونم خیلی با حالید ببخشید اگه چند تا دونیت بگیریم کیک میشیم؟ چند روز فعال بودن در چه لولی بودن و چقدر دونات دادن کولیدر میشه
    • پاسخ:

      اگه کاربر فعالی باشید و دونیت بدهید و در وارها هم خوب عمل کنید و اعتماد بقیه اعضا هم بدست بیاورید به همین نسبت مقام می گیرید و کیک هم نمی شوید - فعلا کولیدر کسی را نمی کنیم و در حالت الدری مقام می دهیم.
  38. من یه شانس بد اوردم
    هفته ای که میشد با یک جم بوست کنی وای فایم خراب شد به اینترنت وصل نمیشه
    همش میزنه اتصال ضعیف است
    میدونین مشکلش چیه؟؟؟
    • پاسخ:

      سیم ها را چک کنید - با مخابرات تماس بگیرید ببینید نویز ندارید ؟ با یک اینترنت دیگه امتحان کنید - مودم خراب نیست .
  39. آخه تو تجربه داری؟
    امروز پنجشنبه 94/5/16 دیدمت لولت 96 بود.
    تو دیوارات حداکثر لول 7 توی تاون هال 10 بعد دم از تجربه میزنی؟؟
    ایرسوییپر هات لول 3 هست
    ایکس بوی هات لول 1 هست
    هیچ کدوم سرباز هات مکس نیست
    و غیره .....
    بعد تو دم از تجربه میزنی؟؟
    • پاسخ:

      من کجا دم از تجربه زدم دوست عزیز ! اونجایی که دم از تجربه زدم را نشان دهید !

      ضمنا من نه حوصله بازی دارم و نه زیاد بازی می کنم ! نه وقتم را صرف این کار می کنم !
      چون تخصصم چیز دیگه هست ! فقط مطالعه می کنم از منابع مختلف ! حالا شما که تجربه فراوان دارید ، بفرمایید ما و دیگران را راهنمایی فرمایید ! خوشحال خواهیم شد.

      ضمنا با همه این بی تجربگیم خیلی ها را راهنمایی کردم ...من هر چی که بلدم را یاد می دهم ..... ادعایی هم ندارم.

      به هر حال شما هم تجربیات خود را با ما در میان بگذارید ، منتظریم ....

      ضمنا اون دهکده من و لولاش چه دخلی به سایت داره - شاید من اصلا دوست داشته باشم دهکدم دیوار نداشته باشه !
    • پاسخ:

      برای مقام باید در کلن فعال باشید مدتی
    • پاسخ:

      1200
  40. سلام خیلی سایتتون خوبه برای حمایت ازش باید چیکار کنیم؟


    راستی من کد تگ هر کلنی رو میزنم پیدا نمیشه
    چند بارم اسم کلن خودمو زدم ولی نیمد حتی وقتی که ازش کیک دادم

    اگه مشکلش رو نمیدونین یه متن اینگیلیسی به من بدین
    بفرستم برای سوپرسل تا مشکلم درست شه

    کد رو هم اشتباه نمیزنم مطمعن باشید
    • پاسخ:

      در قسمت سرچ حتما تگ را می زنید علامت # را هم بزنید - بین حروف فاصله نیفتد - با حروف بزرگ یا کوچک هم سرچ کنید - مشکل را فقط شما دارید و اطلاع هم بدهید هم ؛ همین را می گویند که اشتباه تایپ نکنید !
    • پاسخ:

      خوش اومدید.
    • پاسخ:

      شما کاپتون را ببرید بالا ! بهتره ...
  41. سلام 
    کلنتون رو سیو کرپم ولی نمیدونم کدوم کانتمو بیار لول ۷۰ یا ۸۰ لطفا بگید چون میخوام زودتر به کلنتون سر بزنم
    • پاسخ:

      هر کدومو که دوست دارید
    • پاسخ:

      کاپ تون 1200 باید باشد
    • پاسخ:

      بازه-  کاپ باید 1200 یا 1400 باشید.
  42. سلام ببخشید منم راه میدید  لولم 52 دراگم لول 2 و تا هوگ سرباز باز کردم و تاون هالم 7 است 
    • پاسخ:

      بله - کاپ 1200 یا 1400 باشد می تونید جوین شوید
    • پاسخ:

      بازه - کاپ شما باید 1200 باشه تا وارد شوید
    • پاسخ:

      بازه - کاپ 1200
    • پاسخ:

      کاپتون  باید 1200 باشد
    • پاسخ:

      کاپ تون باید 1200 باشد.
  43. سلام وخسته نباشید خدمت مدیر وبلاک . میخواستم خدمتتون عرض کنم که چطوری میشه کلش سرعتیو برداشت اخه کلش دانلود میخواست بروز رسانی کنه منم اونو زدم کلشم سر عتی شد چیکارش کنم تا اون کلش قبلیه باشه لطفا همراهیم کنین .ممنون
    • پاسخ:

      کلش سرعتی نمیدونم چیه !

      برای ادامه بازی کلش حتما باید آپدیت کنید وگرنه کار نمی کند.
  44. بیایید کلن ما خوشحال میشیم
    IRAN STARS
    #9QLQ9P2L
    لطفا فقط تاون هفت به بالا با دراگ بیاد
  45. میشه بگید وار رو چند نفری استارت میکنید من تان هال 7هستم اگر بییام تو وار هستم؟

    • پاسخ:

      اکثرا 10 نفر فعال
  46. سلام ببخشید من خواستم وارد شم دیدم نوشته کاپ بالای 1400 رای میدین بعد کاپمو 1400 کردم درخواست عضو شدن راا هم کردم ولی یه پسر به نام َARYAچنتا قلبم کناره شه درخواست منو رد کرد

    اگه میشه خواهشن پیگیری کنین لولم 37 است

    • پاسخ:

      بیایید سفارش کردم گفتم که تایید شوید
    • پاسخ:

      موقع وار close میشود - می توانید وارد شوید در زمانهای دیگه با تروفی 1200
  47. سلام دوست عزیز،میخواهم وارد کلنت بشم،تاون هال هشت،دراگ سه،هوگ سه....ولی نمیتوانم،کلنت closed است،چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      موقع وار close میشود - می توانید وارد شوید در زمانهای دیگه با تروفی 1200
  48. سلام من میخاستم بدونم چند نفر تو این کلن هستند کاپ از چند بیشتر باشد
    • پاسخ:

      بین 20 تا 30 فعلا متغیر است. البته تا 50 تا هم میرسد ولی غیر فعال ها کیک میشوند. روی 1200 کاپ را تنظیم کرده ایم و موقع وار کلن را میبندیم موقتا
  49. محمد کاظمی

    سلام من کلن شما رو سرچ کردم و پیدا کردم اما نمیتونم join بشم join خاموشه و پیغام you dont have enough trophies tojoin this clan میده باید چه کار کنم ؟
    • پاسخ:

      تروفی تون باید 1200 باشه تا بتونید جوین شوید.یعنی تعداد کاپ های بازیتون - بالا سمت چپ .
      باید با حمله به دهکده های دیگه و پیروز شدن این عدد را به 1200 برسانید.
    • پاسخ:

      تشریف بیاورید - چند مدت که گذشت - چشم
  50. سلام من مهدی لطیفی هستم
    گوشی من خراب شد و بازیم رفت توظیحات را خواندم ولی چیزی را نفهمیدم اگر میام کلنت میتونی به من یاد بدی please....

    • پاسخ:

      تو کلن من زیاد نیستم - بچه ها شاید کمک کنند - اینجا با عکس و توضیحات خوب توضیح دادیم که !
  51. واقعا سایتتون عالیه ولی نمیتونم اینرمطالب رو  حفظ کنم سیو هم میشه اما زبانش چینی میشه خود به خود  اگه بیام کلنتون مطالب ها رو یاد میدید ؟
    • پاسخ:

      دوست عزیز من زیاد کلن نمی رم و وقتشو نمی کنم که اونجا آموزش بدهم . بچه ها اونجا حوصله داشته باشند راهنمایی کوچک می کنن چون اونجا جای آموزش نیست.سعی کنید همین جا یاد بگیرید و اون مشکلتون را هم با یک اکسپلورر دیگه امتحان کنید و وب ما را سیو کنید و بخوانید - مثلا فایرفاکس
    • پاسخ:

      بیاید ... تگ کلن را بزنید و کاپ را هم روی 1000 گذاشتم و موقع در خواست بنویسید از طرف سایت اومدم . در قسمت سرچ فقط فقط تایپ کنید : 2YVCR9UG#

      و IRAN را ننویسید همان شماره بالا را با # بنویسید.
  52. از سایته خوبتون ممنونم لطفا اگه میشه کلنتون کاپ بالا 1500 بزنین تا قوی ها بیان
    • پاسخ:

      کم و زیاد می شه این کاپ ها فعلا
    • پاسخ:

        تنظیم کردم
  53. سلام من می خوام بیام تو کلنتون ولی کاپ ها بالای 1400 نمی تونم بیام خواهش می کنم بزارین امروز بیام تو کلنتون من کاپم 1150 تاست ولی خونه هفتیم با لول 48 لطفا در کلن را باز کنید
    • پاسخ:

      باشه - می زارم روی 1000 فعلا
    • پاسخ:

      می توانید در قسمت Search Clans  عبارت 2YVCR9UG# را تایپ نمایید و کلن IRAN پیدا می شود

    • پاسخ:

      بله
  54. بیاید فقط کلن ایران من نمادش هم قرمز زرد شطرنجی لول بالامون صدو چهار بیاید
    • پاسخ:

      احتمالا کولیدر ها بستنش - بررسی می کنم و یا ساعات دیگه امتحان کنید.
  55. سلام داداش منم امشب میام ویشتون اسم کاربریم جان کری هست لولم۴۷ و تادن هالم ۷ دراگون دو دارم هوگ رایدرم باز کردم
    • پاسخ:

      خوش آمدید ...
    • پاسخ:

      گوبلین ! (:
    • پاسخ:

      خیر ، فقط باید دانلود کنید و روی بازی نصب کنید ، کاریش نمی شه کرد.
  56. سلام منم a*n توکلن شماهستم!
    کلش آف کلنزم بازنمیشه میگه آپدیت بایدبشه ولی هرکاری میکنم بازم نمیشه
    AHAچیگارکنم
    الان دارم ورژن جدیدودانلودمیکنم اگربازی روپاک کنم میادازاول؟؟
    کمک
    • پاسخ:

      بازی رو اگه قبلا سیو کرده باشید مشکلی پیش نمی یاد ( اون گزینه گوگل پلاس سبز بوده ) به هر حال باید ورژن جدید را نصب کنید چون به هیچ وجه ورژن قبلی دیگر قابل اجرا نیست . اگر بازی save بوده و از اول شروع شد ف ی ل ت ر ش ک ن خود را فعال کنید و روش زیر را انجام دهید
       برای آموزش نحوه Save  و لود کردن بازی اینجا ( بصورت فیلم آموزشی ) و اینجا ( بصورت متن و عکس ) کلیک کنید.

      اگه بازیتون هم سیو نبوده که دیگه باید با سوپر سل تماس بگیرید و جواب صحیح دادن به 5 تا سوال و ... که آموزشش در سایت هست .



    • پاسخ:

      تگ کلن را صحیح وارد کنید ،  حتما می آید /
    • پاسخ:

      خوش آمدید ...
    • پاسخ:

      خوش اومدی ...
    • پاسخ:

      دوباره امتحان کنید ، کلن رو بسته بودم یک مدت...
  57. ممنون من یکی از دوستانم هم دعوت کردم تازه کاره ویلی تقریبا فعاله اگه کیکش کردیدمشکلی نداره منم تا چند وقت دیگه به کلن می پیوندم چون حالا موبایلم خرابه ممنون

  58. سلام من قبلا کلش بازی می کردم اما موبایلم خراب شد و کلشم پرید سیوش نکرده بودم حالا از اول شروع کردم می تونم بیام تو کلن شما با تشکر از مطالب خوبتون
    • پاسخ:

      بیاید ...
  59. منم به کلنتون پیوستم با اسم اینتر اف سی و خوشحال میشم که منو الدر کنی چون هم فعالم و هم از لحاظ کاپ دومین نفر بعد شمام
    در آخر هم بگم که من خودم میخواستم کلن بزنم و چون همیشه کارام خوفه! میخواستم یک وبلاگم بزنم تا به هم کلنیهام آموزش هم بدم! که بعدش با کلن و وبلاگ شما آشنا شدم! و دیدیم که شما کار منو ساده تر کردی پس به شما پیوستم
    لطفا تو وارها هم منو شرکت بده
    • پاسخ:

      خوش آمدی دوست عزیز ، در اولین فرصت شما Elder خواهید شد.
    • پاسخ:

      ممنون
    • پاسخ:

      خوب شروع کاریم ، الان هم در حال وار هستیم ! و به خاطر ویژگی جدید و سالگرد کلن وار که توضیح دادیم قصد داریم  بلافاصله دوباره  وار بگذاریم ، که اگر می خواهید در وار باشید زودتر باید عضو شوید.
  60. سلام
    من اومدم باید کدو با حروف کوچیک مینوشتی داداش
    البته اکانت دوممو اوردم level 66 هست
    • پاسخ:

      اوکی ، خوش اومدی ...
    • پاسخ:

      خوش آمدید ... دونیت کردن به هم کلنی ها فراموش نشه !  (:
    • پاسخ:

      خوش آمدید ... 
    • پاسخ:

      البته که هست ، کد را با علامت # در اولش دستی تایپ کنید ، بدون فاصله در اول و آخرش ، در فسمت سرچ کلن بازی ، صددرصد پیدا میشه ! احتمالا یک جا اشتباه تایپ می کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای