آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

استراتژی حمله با بالون و مینیون

بالن Balloon مینیون Minion استراتژی ها

Balloon & Minion Attack



یکی از رایج ترین حملاتی که در بازی صورت میگیره استفاده از ترکیب بالون(Balloon) و مینیون (Minion) هست که اکثر بازیکنان سطح بالای دنیا از اون استفاده میکنند و برای به دست آودن منابع و کاپ (Trophy) بسیار کاربرد دارد.

استفاده از این استراتژی بسیار کم خرج و سریع می باشد. زیرا ساخت بالون هزینه ای همانند هزینه ی ساخت غول (Giant) دارد و مینیون نیز بسیار کم هزینه و سریع است. (باید توجه داشته باشید که ساخت مینیون به وسیله ی Dark Baracks صورت میگیرد)

در ادامه مطلب شما را بیشتر با این استراتژی آشنا می کنیم .

 

 

اطلاعات کلی

حمله با این استراتژی به شما کمک می کند که حمله هایی سنگین و اغلب ۱۰۰% یا همون ۳ ستاره رو بگیرید و از این رو برای کلن وار هم کاربرد دارد.

سرعت بالون در حمله ۱۰ میباشد ولی سرعت مینیون  ۳۲ است و از این رو سریع ترین سرباز بازی محسوب می شود و از طرفی فضای مورد نیاز مینیون ۲ است و شما می توانید تعداد زیادی از آن ها را برای حمله با خود ببرید.

اولویت حمله کردن بالون ها وسایل دفاعی است و مینیون ها هم هر چیزی که نزدیکشان باشد و بالون ها جای می گذارند را تخریب می کنند.

 

 

استراتژی حمله

بالون و مینیون نیرو های هوایی هستند و توپ ها و خمپاره ها (Mortar And Canons) روی آن ها تاثیری ندارند. بد ترین دشمن این استراتژی ایر دیفنس ها (Air Defense) ها هسنتد پس باید قبل از هر کار سعی کنیم تخریب این ساختمان ها را اولویت قرار بدیم.در غیر این صورت به سرعت حمله ما شکست می خورد. همچنین ارچر تاور (Archer Tower) و (Wizard Tower) ها هم می توانند مینیون ها رو به سرعت نابود کنند.

همچنین باید در نظر گرفت که استفاده از اسپل هم مهم است و پیشنهاد من استفاده از طلسم خشم (Rage Spell) و شفادهنده (Healing Spell) است.

خب برای شروع حتما کلن کستل حریف رو خالی کنید و بعد از خالی کردن جوری بالون هارو خالی کنید که بتوانند به راحتی به ایر دیفنس برسند و اون رو خراب کنند،پس از خراب شدن لایه اول دفاعی دشمن می توانید مینیون هارو توی مپ خالی کنید کنید تا بقیه ساختمان هارو خراب کنند.

یک ایده دیگر هم اینه که اول مینیون هارو بفرستین تا ایر دیفنس مشغول آن ها شود و بالون ها به راحتی به آن برسند.

هنگام نزدیک شدن بالون ها به ایر دفنس می تونید از Rage Spell و هنگامی که بمب هوایی (Air Bomb)  به بالون ها برخورد کند از Healing Spell  استفاده کنید.

برای آشنایی بیشتر با این نوع استراتژی فیلم زیر را هم ببینید :

فیلم استراتژی حمله با بالون و مینیون

دریافت
مدت زمان: 6 دقیقه 21 ثانیه

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۴)

  1. سلام .من 225 تا جا دارم. بالن 6 و مینیون 6 دارم از هر کدوم چه تعداد ببرم. اگه تو کلنم 7 تا بالن ببرم چطوره؟ و چطوری اتک بدم. ممنونم...
  2. سلام. من 220 تا جا دارم بالنم 6 و مینیونم 6 چطور اتک بدم؟ از هر کدوم چه تعداد ببرم؟ اگه داخل کلنم 7 تا بالن ببرم چطور اتک بدم در کلن وار؟راهنماییم کننید لطفا
    • پاسخ:

      برای راهنمایی بیشتر در انجمن مطرح کنید کلیک
  3. سلام ، اگه ممکنه استراتژی لاوا و بالن رو هم یه پست بزنین براش و توضیح بدید ، در ضمن خیلی وقته توی سایت استراتژی حمله نمیزارید !

    اگه ممکنه استراتژی حمله های بیشتری واسه تاون هال های بالا بزارید تا بتونیم استفاده کنیم

    با تشکر از سایت خوبتون
  4. سلام ببخشید مپ من ۲۰۰ تا جا داره و نمی دونم چند تا سرباز ببرم لطفا به اندازه ای بگید که یا دو ستاره شه یا دو ستاره بعد اول بالن هارو بفرستیم بعد مینیون یا اول مینیون بعد بالن  بعد یه سئوال دیگه به جوز جوز استراتژیک بالن و مینیون دیگه چه استراتژیکی خوبه با سپاس بای

    • پاسخ:

      بسته به نقشه حریف متفاوت است و باید آرایش ها مختلف را امتحان کنید
    • پاسخ:

      بله خوبه - لاوا ها را اول بفرستید و بعد پشت سرش بالن ها و وقتی تقریبا بالن ها از خط یک گذشتن و یا نزدیک خط یک دفاعی دشمن شدند از طلسم خشم و سلامتی استفاده کنید بر روی بالن ها 
    • پاسخ:

      آموزشش اینه که اول بالون را از کسل حریف بیرون می کشید و بعد چند تا نیرو در گوشه زمین پیاده می کنید تا بالن به طرف آن بیاید و وقتی به گوشه نقشه آمد با آرچر آنرا محاصره می کنید و نابودش می کنید - آرچر ها را باید دایره ایی بریزید دور بالن چون وقتی بالن نابود شد و سقوط کرد روی سر آرچر ها می افتد که خودش چند تا آرچر شما را می کشد ! و اگه آرچر ها یک جا باشند تلفات شما زیاد می شود .
  5. من خودم بالنم شیشه ، مینیونم سه ، میخوام برم وار، لاوا هم دارم ، تو کستل حرفم هم دراگه سه هستش، ب نظرتون چند تا بسازم از این سربازا؟
  6. سلام ببخشید چرا بعد از آبدیت تابستان کلش بالن ها نسبت به قبل ضعیف تر شدن و در حملات 1 ستاره بیشتر نمیگیرند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      نمی دونم - فکر نکنم ضعیف شده باشند و البته احتمالا یک دستکاری هایی در بازی شده باشد تا دیگه حملات هوایی آنها متعادلتر شود
  7. سلام ببخشید من نمیدونم اتک با ویزارد پکا گالم بزنم یا بالن مینیون لاوا ///؟؟؟؟؟؟؟؟/
  8. سلام ببخشید من میخواستم بدونم اسم کلن شما چی هستش اگه اجازه بدید بیام کلن شما لول من 84 کاپم هم مستر 1 اگه بگین ممنون میشم؟؟
  9. سلام ببخشید من تازه زدم بالنم 6 بشه میخواستم بدونم مینیون 5 برای این کار خوبه یا باید 6 کنم ممنون ؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      5 هم خوبه 
  10. سلام ببخشید با این ترکیب میشه 100 در 100 کرد = 20 تا بالون لول سه و 50 تا ارچر لول 3 و در کلن کاسل 20 ارچر از هر لول یا لول بالا ممکن است لطفا سریعا جواب بدید با تشکر .
    • پاسخ:

      بستگی به نقشه حریف دارد و همچنین نقشه خوانی شما ، و پیدا کردن نقطه ضعف حریف و ... نمیشه حدس زد و گفت صد در صد میشه ...
  11. خوبه اول با سه اسپل رعد و برق یه ایر دیفنس رو نابود کرد بعد دو دراگ برای هواس پرتی ایر دیفنس فرستاد و بعد بالون ها و مینون ها رو رها کرد؟

  12. من 135 نفر واسه حمله جا دارم . همه ی سرباز هام به غیر از هیلر لول 3 هستن تا اسپل شفا بخش هم دارم.اکثرا به تان هال 6 و 5 حمله میکنم.چه ترکیبی برای حمله ببرم؟؟؟
    • پاسخ:

      ترکیب بارچ برای شما کم هزینه و خوب است ( آرچر و بربر ) 5 تا جاینت هم بسازید برای سپر دفاع قرار دادن خوب است - حمله سریع و کم هزینه و زمان ساختش هم کم است ، مخصوصا اگه باراکس ها را هم بوست کنید.
  13. من همیشه از:                                                                    
    ١٥ تا بالون لول سه-١٠تا باربارین٣-٥تا جاینت٣-و ٥تا والبکر سه اتک میزنم؛
    آیا ادامه دادن این روش مناسب اتک زدن است؟
    • پاسخ:

      شما باید یا زمینی اتک بزنید و یا روی حملات هوایی تمرکز کنید - اینجوری فکر نکنم نتیجه جالبی بگیرید
    • پاسخ:

      بله - البته این تعدادها اختیاری است و می تونید کم و زیادش کنید و بسته به لول بالون و مینیون هایتان هم دارد.
  14. میتونین بااینا ات برین
    2تا لاوا.22تا بالون.25 تا مینیون
    2تالاوا.28تا بالون.10تا مینیون(تو کلن کسل مینیون یا ویز بگیرین)
    اشپل همش ریج
    این اسرتراتژی 220 نفرس اگه تاون هالت لول 10 ه 4تا ریج و یددونه فریز میگیری برا ایکس بو یا اینفرنو تاور
    • پاسخ:

      بلی ! شما با همه سرباز ها می تونید اتک بزنید بسته به نقشه حریف باید تنظیم کنید.
  15. سلام مپ من دویست وه بیست نفر جا داره باید از هر کدوم از این سرباز ها چقدر همراه خودم داشته باشم با تشکر

    • پاسخ:

      بستگی به قدرت بالون و مینیون ها یتان هم دارد و همچنین نقشه طرف مقابل ، نصف نصف ببرید برای شروع کار .
    • پاسخ:

      پاک نمی شود ... با ارسال نامه های جدید ، نامه های قدیم به مرور پایین می رود و ناپدید می شود.
  16. سلام إز سایت خوبتون تشکر میکنم مسّه راهنمایی کنید که برأی حمله با بالون و مینیون إز هر کدام چند  تا بسازیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای