آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

شیلد - قسمت دوم : گارد دهکده و استراحت شخصی

اخبار و شایعات

Village Guard & Personal Breaks

در پست گذشته قسمت شیلد توضیحاتی درباره سیستم دفاعی و شیلد دادیم و بررسی کردیم که با این سیستم جدید بازیکنان در حمله و دفاع بهتر عمل خواهند کرد و دیگر شیلد گرفتن متکی به تاون هال نمی باشد و دیگه بازیکنان باید تاون هالشان را در دهکده بگذارند و سیستم دفاعی کمی عادلانه تر و قابل اعتماد تر خواهد شد و بازیکنان مجبور هستند که حملات خود را بیشتر کنند و در مدت زمان شیلد هم می توان حمله کرد و ...

در این پست به بررسی قسمت دوم شیلد و محافظت از دهکده می پردازیم که در آپدیت جدید کلش آف کلنز که بزودی منتشر خواهد شد چگونه عمل می کند ، پس لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

گارد دهکده - پشتیبانی از مدت زمان آنلاین بودن

گارد دهکده یک روش جدید و دارای مدت زمان کم است برای جلوگیری از حمله به روستای خود و موقعی می توانید استفاده کنید که شیلد شما به اتمام رسیده است و یا کم است.

+ هنگامی که گارد دهکده فعال باشد ، مانند این است که شما آنلاین هستید و حتی اگر بازی را ببندید و یا دیسکانکت شوید.

+ بازیکنان می توانند آزادانه حمله کنند به دیگر روستاها در زمان گارد دهکده بدون هیچگونه مجازاتی.

+ گارد دهکده رایگان هم توسط بازی به مدت محدودی به ما داده می شود که از 15 دقیقه شروع می شود و تا 3 ساعت هم هست که این مدت زمان مجانی بستگی به لیگی داریم که در داخل آن قرار داریم.

+ شما می توانید هر روز به مدت 2 ساعت گارد دهکده را با 10 عدد جم بخرید ! و برای خرید دوباره باید 23 ساعت صبر کنید تا دوباره گزینه خرید گارد دهکده فعال شود و شما 2 ساعت دیگر با جم بخرید.

+ در هر زمان شما می توانید گارد دهکده را غیر فعال کنید.

+ خرید شیلد از فروشگاه باعث غیر فعال شدن گارد دهکده می شود.

گارد دهکده مثل این می مونه که گوشی خود را به برادر کوچک خودتون داده اید که شما را به مدت کوتاهی آنلاین نگه دارد تا کسی به شماحمله نکند به کار واجبی که دارید برسید و البته گارد دهکده دیگه عوامل دردسر ساز برادر کوچکتان را ندارد که در قسمت چت بازی باعث شرمندگی شما شود و یا جم های شما را بیخود و بی جهت خرج کند ! بعد از اینکه مدت شیلد شما تمام شد ، استرس دارید که بازیکنان لول بالا به شما حمله کنند و غنائم شما را بدزدند ! شما هم کار دارید و باید بازی را قطع کنید و به کارتان برسید و آیا کسی هست که به شما کمک کند؟ بله ! آن گارد دهکده(  The Village Guard ) است.

بحث دیگر در مورد آنلاین بودن  بازیکن است (Personal Breaks)  که  یک بازیکن بعد از مدت زمان بازی بطور موقت برای مدتی کوتاه از بازی اخراج kick  می شود  و خوب شما هم باید دقایقی از بازی به دفاع بپردازید (منظور موقعی است که شما از بازی اخراج می شوید! و دیگران می توانند به دهکده شما با آفلاین شدن شما حمله کنند این مورد احتمالا برای مبارزه با ربات ها طراحی شده است) و با اجرای این سیستم بازی عادلانه تر و متعادلتر خواهد شد تا شانس دیگران هم امتحان شود !

استراحت شخصی یا Personal Break

در روش جدید شیلد و تغییراتی که داده شد سیستم و عملکرد دفاع/حمله عادلانه تر و انعطاف پذیرتر خواهد شد تحت اینکه این سیستم به زمان آنلاین بودن شما بستگی دارد. بعد از زمان زیادی آنلاین بودن بازیکن برای دقایقی از بازی بیرون انداخته می شود تا بازیکن های دیگر شانس خود را امتحان کنند.

بنابر این بعد از ۳ ساعت آنلاین بودن بازیکن مجبور می شود تا به مدت ۶ دقیقه از بازی بیرون برود که این زمان قابل تمدید است و در صورتی که فردی که به شما حمله کرد و شیلدی به شما نداده باشد، شما ۱۵ دقیقه وقت دارید که تله ها را بازسازی کنید و کلن کسل را دوباره پر کنید و بعد از اتمام این وقت دوباره از بازی شما را بیرون میندازد.

بطور کلی قوانین جدید برای شکسته شدن شیلدبعد از 3 ساعت بازی به مدت 6 دقیقه از بازی اخراج میشوید که قابل تمدید به مدت 2 ساعت با خریدن گارد دهکده است که فقط هر روز یکبار می شود و در زمان server maintenance یا تعمیرات سرور توسط کلش اف کلنز این زمان از دست نمی رود و برایتان محاسبه می شود.


بنابراین اگر ۳ ساعت پشت سر هم تو بازی باشید، سیستم شما را 6 دقیقه از ادامه بازی ban می کنه. البته این مورد زمانی هست که شما شیلد نداشته باشید  خرید Village Guard هم به محدودیت باقی مانده از 3 ساعت personal break اضافه می کند. مثلا اگر شما 40 دقیقه  تا ban شدن زمان داشته باشید  و village guard بخرید 2 ساعت گارد هم به آن اضافه شده و شما 2:40 دقیقه زمان دارید برای بازی کردن.

در حال حاضر بحث تغییرات بسیار زیاد است وهنوز بیشتر آن مانده است که غارت های لیگ چگونه محاسبه می شود و جوایز آن هم همچنین در لیگ ها به چه صورت در می آید  بنابراین از شما می خواهیم که صبر داشته باشید لطفا ! تا زمان آپدیت بازی و هدف ما این است که هر بازیکن بعد از چند حمله به دهکده های دیگران به دفاع نیز بپردازد ، برای یادگیری دقیق تر هم باز هم بخوانید و اطلاعات را بیشتر بخوانید !

پشتیبانی اختصاصی از بازیکن

همانطور که در پست آخر گفته بودیم که بازی کلش متکی بر اساس استفاده از استراتژی های خاص است و سیستم جدید شیلد هم برای جلوگیری از بی وقفه آنلاین ماندن به مدت طولانی طراحی شده است که فقط به دفاع مشغول هستند ، هنوز هم عده ایی هستند که تمایل به دفاع و شیلد رفتن طولانی تر دارند که یا ساختمان های دهکده هنوز آماده نیستند که سیستم گارد دهکده طراحی شده است که عملا کار آنلاین ماندن را انجام می دهد و این عادلانه تر است !

در حالی که گارد دهکده و شیلد هر دو برای ما یک کار را انجام می دهد که آن حفاظت در برابر مهاجم است به شیوه های مختلف استفاده می شود. گارد دهکده برای حمایت از زمان بازی فعال در نظر گرفته شده است در صورتی که شیلد به فرصت هایی برای زمان از این بازی است.

تفاوت گارد دهکده با شیلد :

 1- مدت زمانى که گارد، زمین رو محافظت می کند از 15 دقیقه تا 3 ساعت است درصورتى که شیلد از 12 ساعت تا 7 روز می تواند فعال باشد.

 2- درصورت حمله در زمانه فعال بودن گارد چیزى از زمان  محافظت کم نمی شود ولى در صورت حمله وقتى که شیلد فعال است اتک اول 3 ساعت، اتک دوم 4 ساعت، اتک سوم 5 ساعت و ... از شیلد اصلى کم می کند.

 3- ورژن رایگان گارد بعد از تمام شدن شیلد اصلى بصورت خودکار فعال میشود ولى ورژن رایگان شیلد بعد از اتک خوردن به زمین فعال می شود.

 4- مدت زمان پوشش دهى گارد متناسب با لیگ افزایش پیدا می کند ولى مدت زمانه پوشش دهى شیلد براى همه در هر لیگى یکسان است.

 5-  پوشش دهى بیشتر گارد ده جم براى دو ساعت هزینه دارد ولی پوشش دهی بیشتر شیلد از صد جم به بالا با توجه به تعداد روز هزینه دارد.

 6- گارد را تنها زمانى میشود خرید که شیلد فعال نیست ولى شیلد رو در هر زمانى می شود خرید.

 7- مدت زمان پوشش دهى گارد به میزان آنلاین بودن شخص شمرده می شود و از سه ساعت محدودیت کم میکند در حالى که مدت زمان پوشش دهى شیلد در آن سه ساعت شمرده نمیشود.

گارد دهکده رایگان پس از پایان شیلد شما فعال می شود و زمان آن هم به صورت زیر است :


Bronze LeagueSilver LeagueGold LeagueCrystal LeagueMaster LeagueChampion League   ۱۵ دقیقه برای لیگ چمپیون و لیگ های پایین تر


Titan League ۱ ساعت برای لیگ تایتان ۳

Titan League ۲ ساعت برای لیگ تایتان ۲

Titan League  Legend League ۳ ساعت برای لیگ تایتان ۱ و لیگ افسانه ها


هر دفاعی که منجر به شیلد شدن دهکده شما بشود باعث می شود سه ساعت زمان بازی شما از اول شروع شود یعنی در واقع زمان ریست شود مثلا فرض کنید دو ساعت و نیم بازی کردید و قاعدتا بعد از نیم ساعت بازی شما را برای شش دقیقه باید اخراج کند(Kick)  ولی اگه قبل از Kick شدن از بازی خارج شوید و به شما حمله شود و شیلد شوید سه ساعت دیگه باز می توانید بازی کنید !

این هم از آپدیت امروز و در آپدیت فردا گویا از جایزه لیگ ها و تغییرات در کاپ معرفی شود به هر حال ممکنه این آپدیت ها کمی گیج کننده باشد و باید صبر کرد و عملا ورژن جدید را بازی کرد تا با آن بیشتر آشنا شد ، به هر حال نگران نباشید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۰)

  1. سلام من الان نمیتوانم داخل بازی کلش بشم وقتی روی بازی میزنم میگه باید سپر تو تمدید کنی الان من باید چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا سریع تر جواب بدین متشکر از شما
  2. سلام به همه
    راستش من هیچ چی نفهمیدم و برا ما زیره دیپلمی ها خیلی سخته بفهمیم داستان چیه!!! والا ارشدیم اما خدایی هیچ چی از اپدیت جدید نمیفهمم.
    راستش باید مثل روزه اول کلی بازی کنیم تا چیزهای جدید دستگیرمون بشه اینم بگم که هم خوبه و هم بد بازی نباید ساکن باشه و دائم باید اپدیت و جذابیت داخلش بیاد اما واقعا تون ده رو زدن سخته حالا یازده البته تون ده به راحتی تون هشت و نه رو میزنه وکارش راحت میشه حالا یازده که دیگه واویلا.
    خداکنه برا ماپایینیا هم چیزی بدن و قدرتمون و زیاد کنن یا زمان اپدیت هاروپایین بیارن با هزینه ها الان تون هشت میشه برا بچه ها
    منی که دوسال و نیمه و البته نیمه وقت وهراز گاهی بازی میکردم الان وسطای تون نه هستم و واقعا سخت شده کار برام و باید خیلی وقت و حوصله و... بذارم
    دعاکنین بازی راحت تر بشه نه سخت تر اخه من هربار که بازی برام سخت شد و اعصابم بهم ریخت چند ماه کلا ولش کردم و باز شروع کردم که اصلا خوب نیست
    دست به دعا باید شد تا اوضاع خراب نشه با اپدیت و شاید خیلیا دیگه بازی رو کنار بذارن
  3. آقای امیرحسین من یه سوال کردم جوابمو ندادی. آیا ما در روز فقط 3 ساعت می تونیم بازی کنیم؟ یعنی بعد 3 ساعت چه اتفاقی می افته؟ بعد از 6 دقیقه می تونیم بازی کنیم یا اینکه بعد از 2 ساعت یا اینکه بعد از اینکه بهمون حمله شد؟
    • پاسخ:

      شما 3 ساعت آنلاین باشید - از بازی بیرون انداخته می شوید ، و بعد از 6 دقیقه دوباره می تونید بازی کنید وسه ساعت دیگه بازی کنید - باید بازی منتشر بشه تا دقیق تر جواب بدهم ! البته میگن قبل از اینکه سه ساعت پایان پیدا کنه تا 6 دقیقه استراحت - شما مثلا دوساعت و 55 دقیقه بازی کردید و خارج بشید خودتون و سریع دوباره وارد بشید ، اون 6 دقیقه از بین میره که برای این خوبه کسی بهتون حمله نکنه تو اون 6 دقیقه ! البته باید باز ببینیم که همچین چیزی مقدوره و میشه کلش را سرش کلاه گذاشت یا نه ؟! فعلا منتظر باشید تا آپدیت منتشر بشه و عملا دیگه خودتون می تونید تست کنید - بنظر من الان فعلا مشغول حمله بشید و طلا و اکسیر جمع کنید تا آپدیت اومد بتونید از اون استفاده کنید و نیرو یا ساختمان جدید را بگیرید.
  4. یعنی تان بیرون شیلد نمیده؟
    خو اینجوری تان هالو میزاریم داخل سه میشیم.
    خیلی چرته
  5. تشکر از بلاگ خوبتون.
    سوپرسل بااین آپدیت عملا قبر کلش رو کند.
    نمیدونم چرا هربازی ای ک تا میاد پا بگیره با بی فکری های سازندگانش از بین میره
  6. من یه چیزی رو نفهمیدم. وقتی ما 3 ساعت بازی کردیم بعد 6 دقیقه دوباره می تونیم بازی کنیم یا نه؟
  7. واقعا خسته نباشید و تشکر بابت سایت به روزتان

    سوپر سل دو هدف اصلی از این تغییرات داره

    1- تمام کلشر ها 24 ساعته بشینن سر این بازی
    2-تمام کلشر ها بیان پول خرج کنن چون نمیتونن 24 ساعته بازی کنن

    هرکی موافقه بگه لایک

    ولی اونا نمیدونن ما ایرانی هستیم
    چون با روی کار اومدن یه بازی جدید جوری مردم این بازی رو ترک میکنن که به سرنوشت viber دچار میشه من مطمءن هستم

    موافقید؟
    • پاسخ:

      اینها تایید شده است و تا دو هفته دیگه احتمالا میاد
  8. عاغا خیلی ظلمه گارد چمپیون با گارد برنز مساویه
    تاون گوشه هم شیلد نمیده و در نتیجه کسی دیگه تاون گوشه نمیزاره و برای اتک باید کل نیروها رو خالی کنی که با این جایزه های کم و هزینه بالای اتک و زمان ساخت نیرو اصن نمیصرفه اتک بزنی
    خاک تو سرشون با این اپدیت
  9. به نظر منم خیلی چرتو مزخفه این اپدیته شیلد و گارد.
    تاون بیرون میذاشتیم که اتک بخوریم شیلد بگیریم ، بنتونیم نیرو بگیریم واسه اتک وارمون ، بعدش اگه تو شیلد هم بهمون اتک بزنن که هیج.
    مثلا صبر کردیم شیلد بگیریم رک واسه وار دادیم ، بعدش از بازی میایم بیرون تا نیروهای خودمون اماده بشه اینجوری ی اتک بخوریم نیروی تو کستلمون ب فنا میره ، بعدش دوباره رک بدیم . حالا فکرشو بکن مثلا دراگ یا پکا رک داده باشیم.
    ب هر حال سوپر سل واقعا قصد اینو داره جم زیاد خریده بشه
  10. سلام
    دست درد نکنه
    برای سایت خوبتون
    فقط بگین کی ابدیت جدید میاد
    • پاسخ:

      بزودی
  11. همه اپدیت ها بطور رسمی در دو هفته میاد
    در هفته اول ی سری اپدیت میاد و در هفته دوم هم ی سری اپدیت دیگه
    هفته اول:
    1گارد دهکده
    2تغییر محافظت
    3تایمرجلسه ها
    4استراحت شخصی
    5درخواست دادن چند نفره برای رقابت
    6تغییر پاداش لیگ ها(گلد و نقره)
    7محاسبه جایزه های بالا و تغییر آن
    و در هفته دوم اپدیت نهایی و بزرگ میاد که در پایین گفته شده
    1تاون هال11 که در آن هر سرچ1250 محاسبه میشود
    2هیرو جدید به نام جادوگر
    3سربازجدید پادگان مخوف به نام خرابکار
    4دفنس جدید به نام عقاب چشم دار که در تاون 11 ازاد میشه و در 4سطح ارتقاع داده میشه و در سطح یک خیلی قوی هست
    5اسپل جدید به نام محافطت که اینو بیشتر با اومدن عقاب چشم دار ساختن که از جون نیروها در برابر چشم های این عقاب محافظت کنه
    6افزایش سرباز ها از قبیل ویزارد7بالن7هوگ رایدر6والکر5ویچ3گالم6لاوا4
    7افزایش برخی از اسپل ها از قبیل فریز6
    8افزایش برخی از دفنس ها از جمله ایکس بو5 اینفرنو4 ویزاردتاور9 مورتار9 ارچرتاور14
    این اپدیت هایی که گفتم 100% میان
    ولی گفته شده در روز اپدیت کلکتور ها با یک جم بوست میشن
    و خبر دیگه گفته شده احتمالا کلکتور های 13 هم توو راه هست ولی بطور رسمی اعلام نشده
    خیلی چیزای دیگه هم اضاف میشه که هنوز صحبتی از اون ها نشده
    همه جزئیات دفنس ها سربازها اسپل ها و همه چیز های جدید در اپدیت مشخص میشن
    اپدیت گفته شده بود در23 نووامبر میاد ولی در اخرین خبر رسمی گفته شده اپدیت ها از7 الی9دسامبر از اپدیت روو نمایی میشه حدودا 2 هفته دیگه

    نوشته شده توسط💀H.A.W.X💀
  12. به نظر که زیاد جالب نمیاد باید منتظر بود دید در عمل چی میشه
    تشکر از این همه به روز بودن
  13. اصلا من با تان یازده مخالفم زوده با طرف تا بیاد تان نه رو مکس کنه کلی وقت میبره کلی وقت میبره هزینه میبره حوصله میخواد زحمت داره این میخواد تان یازده بده بیرون یعنی چی زیاد به فکر تغیراتن خرابش نکنن خوبه من لول 103 از ایران تیم فعلا
  14. سلام
    به نظرم عمر بازی کلش تموم شده و این بازی هم داره اشتباه صاحبان بازی تراوین رو میکنه که با آپدیت های بدون فکر و امتحان اون بازی رو نابود کردند
  15. خب بگن برای ورود به بازی هم جم باید بخریم دیگه

    دارن فریاد میزنن بیاد جم بخرین برای گارد دهکده برای شیلد برای ...
    من که کاربرد این گارد دهکده رو نفهمیدم دقیقا اگه شیلد داشته باشیم به چه دردی میخوره؟
  16. سلام خسته نباشید .
    سوپر سل میخواد یکاری کنه بازی جذاب بشه نمیدونه داره بدتر میکنه.
    به وبلاگ ما سر بزنید .http://p30free.blog.ir/
  17. تو یوتیوب که داشتم نگاه میکردم انگار یه ساعت شیلد مجانی بهت میده، نه؟ ( برا استراحت و اینا)
  18. سوپرسل فقط به فکر فروش جمه.
    داره هر کاری میکنه که بازیکنا جم بخرن.
    این اصلا نمیتونه جالب باشه.
    کاش حداقل تغییراتی میدادن که بشه موقع آپ هیروها ازشون استفاده کنیم.
    دلم خوشه که دیفنس و 90 درصد نیروها رو مکس کردم ولی نمیتونم تو وار باشم چون حالا حالاها کینگ و کویین ندارم.
    واسه هر وارا از هر کلن 40 نفری به زحمت میشه 20 نفر جمع و جور کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای