آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

حل مشکل اتصال بازی به فیسبوک

آموزش های بازی

یکی از مشکلات در بازی کلش آف کلنز این است که شما نمی توانید بازی را به فیسبوک متصل کنید و همیشه این گزینه را در بازی تون قرمز رنگ و غیر متصل می بینید توجه داشته باشید که فیسبوک در ایران ف ی ل ت ر است و دسترسی به آن ندارید و ما در این مطلب روش هایی که می توان فقط گزینه فیسبوک بازی کلش آف کلنز را متصل کرد را بررسی خواهیم کرد که در ادامه مطلب به آن می پردازیم ....

البته دلایل زیادی برای این عدم اتصال وجود دارد و راه های زیادی هم برای حل این مشکل وجود دارد و البته یکی از دلایل بزرگ آن هم ف ی ل ت ر بودن فیسبوک در ایران است به هر حال من راه حل ها را ارائه می دهم و اگر نتیجه نگرفتید راه حل بعدی را امتحان کنید .

نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینه که بازی تون حتما به گوگل متصل و Save باشد و اگر نیست ابتدا این آموزش را  (( اینجا )) یا (( اینجا ))  را ببینید و تاریخ / ساعت گوشی تون هم تنظیم باشد.

برای شما هم آموزش برای کاربران iOS , Android را آموزش خواهیم داد :

آموزش اتصال بازی به فیسبوک برای کاربران iOS

1. برنامه فیسبوک را باز کنید --> بر روی آیکون که بصورت سه نقطه افقی به شکل خطی  است ، ضربه می زنیم --> پنجره باز شده را به سمت پایین حرکت می دهیم . --> Log Out می زنیم. --> Confirm را می زنیم.

2. مرورگر Safari را باز می کنیم --> به facebook.com می رویم --> از اکانت خود در فیسبوک Log Out می کنیم.

3. منو Settings گوشی را باز می کنیم --> Facebook line را می زنیم --> بر روی نام اکانت خود ضربه می زنیم --> اکانت خود را حذف (delete) می کنیم توجه کنید که فقط از گوشی تان اکانت را حذف کنید . --> گزینه Remove Facebook Info option را انتخاب می کنیم --> دوباره به فیسبوک خود با اکانت خود Log In می کنیم.

4. بازی Clash Of Clans را باز می کنیم و به قسمت Settings بازی می رویم --> بر روی Sign In with Facebook ضربه می زنیم --> Done

آموزش اتصال بازی به فیسبوک برای کاربران Android

1. برنامه فیسبوک را باز کنید --> بر روی آیکون که بصورت سه نقطه افقی به شکل خطی  است ، ضربه می زنیم --> پنجره باز شده را به سمت پایین حرکت می دهیم . --> Log Out می زنیم. --> Confirm را می زنیم.

2. منو Settings گوشی را باز می کنیم --> قسمت Accounts --> قسمت Facebook --> اکانتمان را Remove می کنیم --> Confirm

3. منو Settings گوشی را باز می کنیم --> به قسمت Application Manager --> قسمت Facebook --> و سپس Clear Data می کنیم.

4. مثل مرحله شماره سه حالا از قسمت Application Manager بازی Clash Of Clans را انتخاب و سپس Clear Data می کنیم، نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینه که فبل از این Clear Data بازی کلش آف کلنز تون حتما به گوگل متصل و Save باشد و اگر نیست ابتدا این آموزش را  (( اینجا )) یا (( اینجا ))  را ببینید و تاریخ / ساعت گوشی تون هم تنظیم باشد.

5. گوشی خود را ریستارت می کنیم به این صورت که دکمه Power گوشی را نگه می داریم و Restart را از منو گوشی انتخاب می کنیم. --> سپس از گوشی خود قسمت device Settings را باز می کنیم --> سپس Account --> سپس به فیسبوک Login می کنیم.

6. بازی Clash Of Clans را اجرا می کنیم --> منوی Settings بازی را باز می کنیم --> به فیسبوک Sign In می کنیم --> Done

اگر هنوز در اتصال بازی کلش آف کلنز به فیسبوک مشکل دارید ، مراحل زیر را دنبال کنید و با تشکر از Akmal Zawawi برای به اشتراک گذاشتن این راه حل.

  • به اینترنت متصل شوید و سپس فیسبوک را باز کنید.
  • با دستگاه کامپیوتر به سایت (( اینجا )) بروید.
  • بر روی دکمه Send to Mobile مانند تصویر زیر کلیک کنید.

  • فیسبوک بصورت اتوماتیک به بازی کلش آف کلنز شما متصل می شود.

راه حل موثر دیگر استفاده از مرورگر Puffin می باشد که طبق امتحان هایی که کاربران در دو سیستم عامل iOS و Android شده است به خوبی کار می کند و جواب داده است .

مراحل کار به این شرح است :

1. تمام برنامه های در حال اجرا را ببندید.

2. برنامه فیسبوک را از گوشی خود حذف می کنید و مرورگر Puffin را از اینترنت دانلود و نصب می کنید شما می توانید مرورگر Puffin را با جستجو در سرچ گوگل ، پیدا کنید و نصب کنید.

3. مرورگر Puffin را باز کنید و به آدرس فیسبوک رفته و با اکانت خود به فیسبوک خود Log In شوید.

4. وارد بازی کلش آف کلنز در گوشی شوید و به پروفایل خودتان در فیسبوک وارد شوید ، اگر هر مشکلی بود نگران نباشید و فقط Cancel را بزنید.

5. الان همه چیز Oky است.

اگر باز مشکلی بود و نتوانستید به فیسبوک متصل شوید ، سرویس دهنده اینترنت خود ( iSP ) را تغییر دهید و دوباره مراحل را امتحان کنید و یا از یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم استفاده کنید و مراحل بالا را امتحان کنید.

اگر شما هم برای حل این مشکل راه حلی دارید در قسمت نظرات برایمان بنویسید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳۶)

  1. سلام. من میخام بازیو از اندروید به ای او اس منتقل کنم و از طریق لینک اند دیوایس هم رفتم ولی چن خط جمله ب انگلیسی مینویسه و انگار میگه نمیشه رفت بازیم ب جیمیل هم متصله چکار کنم بنظرتون
    • پاسخ:

      خب باید بگید که اون چند خط انگلیسی ، چی نوشته ! بازی را روی زبان فارسی بگذارید تا معنی ش را بفهمید.
  2. مجددا سلام. اگه نسخه اصلی بازی را نصب کنم مسلما باید اول این بازی رو حذف کنم. درسته؟ اون موقع همه سیو هام می پره. برای حفظ این سیو هام و اینکه بعد از نصب نسخه اصل دوباره بتونم اونا را برگردونم چه کنم؟
    • پاسخ:

      راستش ما زیاد با این بازی آشنایی نداریم ولی با توجه به آشنایی با بازی سوپرسل که می توان اکانت های پاک شده را از طریق دادن اطلاعات بازی بازیابی کرد پاسخ می دهیم که شاید این بازی را هم بتوان بدین صورت با دادن اطلاعات بازی توسط بازی جدید بازیابی کرد! به هر حال قبل از هر اقدامی با پشتیبانی بازی تماس بگیرید و مشکل را بیان کنید
  3. سلام .ممنون از سایت خوبتون ولی مشکل من این که طرف با فیسبوک به اکانت کلش من وصل شدع و من نمیتونم کاری کنم تا اون از بازی بره بیرون و داره سعی میکنه جیمل انتقال بده به یه جیمل دیگه راهی وجود ندارع فیس بوک اونو از بازی قطع کنم لطفا هرچه سریع تر کمک نکنید تا این اکانت منو ندزدیده
    • پاسخ:

      بازی را نمی توان از طریق فیسبوک انتقال داد و یا هک کرد!!! مشکل شما احتمالا از طریق جیمیل یا اپل آیدی یا زدن پسوردتان در جایی است . می تونید جریان را به سوپرسل اطلاع دهید
  4. سلام. من در بازی farmville2 مشکلی دارم که نه به فیسبوک وصل میشه نه گوگل پلی. هربار میگه
    Unable to connect
    با ف ی ل هم نمیشه. چه کنم؟ مشکل از بازیه؟
    • پاسخ:

      از نسخه های اصلی بازی استفاده کنید ، از گوگل پلی دانلود کنید ، فیل تر شکن های دیگه را امتحان کنید که سرور های آمریکا داشته باشند
  5. با عرض سلام و خسته نباشید من میخواستم بدونم که میشه از این طریق بازی رو به گوشی که گوگل پلی رو ساپورت نمیکنه انتقال بدم
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      خیر
  6. سید علی اصغر موسوی

    سلام.ببخشید من گوشی ام گوگل پلی ندارد و من مجبورم با فیس بوک اکانت کلش م را سیو کنم.وقتی هم که ف ی ل ت ر را روشن میکنم وارد بازی نمیشود.لطفا راهنمایی کنید.باتشکر
    • پاسخ:

      فیسبوک بازی را سیو نمی کند! باید یک گوشی که گوگل پلی را ساپورت می کند بخرید و بعد با سوپرسل تماس بگیرید که می خواهم بازی ام را سیو کنم
  7. سلام،
    به فیس بوک متصل شدم بازی رو حذف کرده بودم نصب کردم میخوام از فیس بوک اکانتم رو برگردونم نمیشه. باید چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      بازی از طریق فیسبوک لود نمی شه و فقط برای دوست یابی بکار میرود . برای لود بازی باید تنها از طریق گوگل پلی وجیمیل سیو شده بازی اقدام کنید و اگر اپل هستید از طریق اپل آیدی بازی اقدام کنید.
  8. همون دیروزی

    سلام جعفرپور هستم
    ممنون از پاسختون
    راهشو پیدا کردم
    فتیر شکن هات اس پوت یه نسخه زده رایگان v:4.8.5 که امکان انتخاب اپ و برنامه برای اتصال داره منم آرچرى کینگ و انتخاب کردم
    بعد از داخل محیط فتیر شکن بازی رو اجرا کردم تو فیسبوک هم لاگین کردم
    اگه خواستید بفرستم بقیه استفاده کنن
    • پاسخ:

      بله اون فی لتر شکن گزینه های خوبی دارد . البته من پاسخ را بر این فرض گذاشتم که گفته بودید همه فیل ت ر شکن ها را امتحان کرده اید و جواب نگرفته اید . موفق باشید.
  9. حمید رضا جعفرپور

    عزیز جان،مشکل من کلشى نیست اما شبیه همینه
    تو بازی آرچرى کینگ فقط از طریق فیسبوک لاگین میشه و اگر هم لاگین نکنی اگه از گوشی پاک بشه دیگه برنمیگرده امتیاز و لولت می پره و اگه از فلر شکن استفاده کنی، خود بازی وصل نمیشه چندتا فلر شکن امتحان کردم
    به نظر شما چکار میشه کرد
    اینم بگم بازیکن های ایرانی چون لاگین نمیشن اسمشون شماره 10-11 رقمیه اما چندتا رو دیدم که اسم داشت یعنی لاگین شده بودن یعنی راهی داره
    خود بازی از اتصالت مکان و شناسایی میکنه و پرچم کشور بازیکن و قرار میده یعنی اونها که دیدم از ایران وصل بودن
    حالا راهی به ذهنتون می رسه عایا هیچ حتی
    ☺☺☺☺
    • پاسخ:

      خب بعضی از بازی ها این سخت گیری ها را برای بعضی کشورها مثله ایران و یا سایر کشورها می کنند و ip ها را می بندند یا اینکه بازی را آزمابشی تا مدتی در بعضی کشورهای خاص خودشون قابل اجرا می کنند ، اگه علاقه به این بازی دارید برای حل مشکل که احتیاجی به فیل تر شکن هم نباشه ، می تونید از vps برای متصل شدن به بازی استفاده کنید که البته اون هم مشکلات خودشو داره (سرعت کم بازی ، هزینه ایی که باید برای خرید کنید و ...) البته بهتره نرم افزارهای تغییر ip هم امتحان کنید که برای استفاده بهتر از اونها هم باید مقداری هزینه کنید و کلا اجرای این نوع بازی ها هزینه های جانبی و دردسر دارد !
    • پاسخ:

      اگه بازی سیو بوده میتونید دوباره با نصب بازی جدید و زدن جیمیل در بازی اونو لود کنید اگه سیو نبوده باید با سوپرسل تماس بگیرید و اطلاعات بازی را هم بدانید.
  10. میکم من تو رویال فیس بوکم وصله اما فرند هام نمیاد چزا؟
    • پاسخ:

      یک فی لتر شکن متصل شوید (اگه ایران هستید) فرند هاتون هم باید به فیسبوک بازی رویال متصل باشند
  11. سلام . من گوشیمو فلش کردم و اکانت بازیم پریده و همه مراحلی که در مقاله گفتید انجام دادم اما اسم آخرین کلن که بودم فراموش کردم . راهی هست که بشه اکانت قبلی با همون لول قبلی رو برگردونم؟
    • پاسخ:

      اشکال نداره ، شما همان اطلاعات را برای سوپرسل ارسال کنید و نام کلن زیاد مهم نیست ، ضمنا می تونید با فارسی هم با آنها مکاتبه داشته باشید.
  12. با سلام خدمت شما و عرض خسته نباشید. ببخشید بنده اکانتم حذف شده بود ولی با تماس با سوپرسل به صورت یک کد برگردوندمش. بعد اینکه برگشت بعد یه مدتی دوباره اتصال به گوگل پلی قرمز شد، هر کاری کردم درست نشد. بعد فهمیدم جیمیل بازی از دستگاهم حذف شده و هیچ اثری هم ازش ندارم. بعد به این فکر افتادم که به فیس بوک متصل کنم. نگرانی من اینجاست که اگر بخواهم به فیس بوک متصل کنم، باید از همون نشانی ای که قبلا باهاش دهکده ام به گوگل پلی وصل بود به فیس بوک متصل بشم یا نه میشه عوض کرد، هر چی هم برای تعویض جیمیل بازی به سوپرسل پیام میدم جواب نمیده. اگر میشه جواب سوالمو بدید به تخصص شما نیازمندم.
    با تشکر
    • پاسخ:

      شما احتیاج به همان جیمیل بازی دارید و فقط سوپرسل می تونه جیمیل را تغییر بدهد - اتصال به فیسبوک هم مشکلی را حل نمی کند و بازی روی فیسبوک سیو نمی شه و فایده ایی هم ندارد - به فارسی به سوپرسل پیام بدهید و درخواست کنید - بیشتر مواقع پاسخ می دهند!
  13. سلام من اکانت فروخنم طرف دزد از اب در اومد
    چسورد و شماره موبایل همه چی رو عوض کرد
    من بازی با اندروید شروع کردم
    بعد ایفون گرفتم بعد از انردوید لینک کردم به ایفون
    حالا بعداز مدتی بازی ریختم رو ایفونم دیدم از سیو بازی اورد روی ایدی ایفون ذخیره شده بوده انقار
    حالا میخوام جیمیل عوض کنم
    که دیگه دست اون طرف نباشه
    راستی من دسترسی به جیمیل که دادم ندارم
    • پاسخ:

      برای هر کار و تغییراتی به سوپرسل ایمیل بزنید و واضحتر و خلاصه تر مشکلتونو به فارسی براشون شرح دهید
  14. سلام خدمت شما
    من یه گوشی اپل دارم اکانتم رو فیس بوک وصله
    میخوام اکانت بیارم رو گوشی, اندروید و گوگل
    ایا, راه حلی, هست؟
    ممنون میشم ازتون
    • پاسخ:

      اگه بازی روی اپل با اپل ایدی و در گیم سنتر تون سیو شده است ، بله از لینک دیوایس می تونید استفاده کنید و انتقال دهید که آموزشش در سایت هست ولی اگه فقط روی فیسبوک است ، سیو محسوب نمی شود و انتقالش نمیشه داد ، سوالات بیشتری داشتید در قسمت پرسش و پاسخ سایت مطرح کنید.
  15. با سلام دوست عزیز من اکانتمو احتمالا قبلا به یک ایمیل سینک کردمه ولی الان جمیلمو یادم رفته اکانتمم خیلی لولش بالا خواستم اگه راهی است راهنمایی کنید یا اگه نیست یه پیغام به سوپر سل بدید که در اپدیت بعدی بازی اجازه بده کاربران برای یکبار دیگه جمیل هاشون رو تغییر بدن
    • پاسخ:

      شما همین الان هم میتوانید تقاضای تغییر جیمیل دهید ، البته اگه اطلاعات کامل از بازیتون را دارید . در قسمت پرسش و پاسخ میتونید مطرح کنید تا راهنمایی شوید.
  16. سلام میخواسم بگم اکانت من به فیس بوک متصله اگه کلشم پاک شه میتونم از طریق همین فیس بوک برش گردونم؟
  17. سلام من گوشی است کلکسیون و سری است به دلایلی کردنش از 4.3 بالاتر نمیده سرویس گوگل پلی جواب نمیده تو این کردن حالا من روی فیس بوک ار طریق فیلتر شکن کلمه سیو کردم حالا میخواهم گوشی عوض کنم نمیتونم از طریق فیس بوک برشگردونم کمک کنید ترو خدا 09358112500 مرسی عزیزان
  18. دوست عزیز ممنون از جوابتون. ولی توضیح دادم بارها به بازی وصل و قطع شدم و با یه اکانت دیگم و یه گوشی دیگه بارها وصل شدم اما الان داره با همون ایمیلی که سینک بودم یه اکانت دیگه میاره.
    • پاسخ:

      خب این مشکلی که شما دارید و یک اکانت دیگه با جیمیلتون لود می شه جوابش همین سیو نبودن بازیتون بوده است چون بازی روی خود گوشی سیو بوده و نه روی گوگل پلاس و اون بازی قبلا روی گوگل پلاستون بوده است که حالا هی لود می شود ، اگر مطمئن هستید که بازی سیو بوده است  - تنها راه حل مکاتبه با سوپرسل است ، شاید باگ بازی باشد.
  19. سلام.
    من دو سال پیش بازیم رو به جیمیلم سینک کردم. و بارها خارج و وارد بازی شدم.
    الان دو سه هفته ای هست که سینک که میشم میخواد یه بازی با لول 3 رو برام لود کنه. ممنون میشم کمکم کنید
    • پاسخ:

      بازی تون سیو نبوده و فقط روی گوشیتون بوده است. باید از سوپرسل کمک بگیرید و آموزش بازیابی اکانت سیو نشده در سایت ما
  20. سلام . من گوشیم بلک بری Z10 هستش و بازی کلش اندروید رو نصب کردم . اما نمیتونم بازی رو رو اکانت گوگل سیو کنم . راه حل چیه ؟؟؟؟/
    • پاسخ:

      این بازی توسط گوشی شما ساپورت نمیشه و اکثرا راه حل های ابتکاری برای آن کشف میشه که زیاد نمیتوان به آن امیدوار بود ، بهتره یک گوشی اندرویدی یا ios تهیه کنید یا روی کامپیوتر بازی کنید
  21. ببخشید اکانت من رو فیس بوک سیو بود ولی رو جیمیل سیو نبود رفتم یه اکانت لول سه دیگه نشد برگردم اخه از جیمیل سیو نبود بدبدختی من اینه که اون اکانت لول ۳از فیسبوک سیو شد حالا میخوام بدونم فقط یه اکانت رو یه جیمیل فیسبوک سیو میشه یا اکانت دومی سیو میشه؟؟
    • پاسخ:

      بازی اصلا روی فیسبوک سیو نمی شه و باید روی گوگل پلی سیو کنید
  22. سلام داش حالت خوبه داش اکانتمو رو فیسبوک سیو کردم آیا بازی پاک بشه بر میگرده اکانت چون هر چقدر رو گوگل پلی کلیک میکنم سیو نمیشه برنامه ها و خدماتشم آپدیت کردم ولی نمیاد چرا؟؟؟
    • پاسخ:

      بازی به هیچ عنوان روی فیسبوک ذخیره نمی شود ! آپدیت گوگل پلی را پاک کنید و جیمیل بازی که قبلا بوده است را در بازی بزنید و تغییر جیمیل ندهید - بهتره از یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم استفاده کنید.
  23. سلام
    میخواستم بپرسم که با فیسبوک هم میتوان کلش را انتقال داد؟
    چون من جیمیلم هک شده😢
    • پاسخ:

      خیر - با فیسبوک کار آنچنانی نمیشه کرد . فقط برای دوست یابی است و پیدا کردن دوست ها - همین و بس !
  24. با سلام دوست عزیز خسته نباشی من اکانت خریدم و رمز و دو مرحله ای و جیمیل پشتیبانی و همه چی رو عوض کردم اطلاعات خودمو وارد کردم اما نمیدونم از چه روشی وارد اکانتم میشه و بازی میکنه لینک نشده اگ لینک بشه کد نمیده امکانش هست از طریق فیسبوک وارد اکانتم بشه ممنون میشم راهنمایی کنی لطفا با شمار زیر 9016248160 یه اس بزنی خودم میزنگم راهنمایی کن مرسی یا علی
    • پاسخ:

      خب بازی را خریده اید و تا زمانی که فروشنده بازی را روی گوشی خودش داشته باشد و شما هم همه پسوردها را عوض کنید ، باز هم فایده ندارد.حتی با یک درخواست از سوپر سل می تونه بازی ش را هم پس بگیرد! بهتره پولتون را پس بگیرید و ما همیشه توصیه می کنیم که بازی نخرید !
  25. آقا ممنونم....من از طریق مرورگر پوفین متصل شدم.......ولی همیشه انگار باید ف ی ل ت ر ش ک ن رو روشن کنیو بازی کنی تا به فیسبوک متصل باشه در حین بازی.......درضمن آیا بازی رو هم ذخیره میکنه در فیسبوک ؟
    • پاسخ:

      بله - ف ی سبوک - ف ی ل ت ر است در ایران - خیر سیو نمیشه
  26. من یه بار از گزینه لینک کردن اشتباهی استفاده کردم و فرصت یک بارم تموم شد....عایا میتونم با سینک کردن اکانت فیسبوکم تو اندروید سپس سینک کردن اکانت فیسبوکم تو ای او اس اکانت کلشمو به ایفون انتقال بدم؟
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      زیاد مهم نیست ... این سایت در ایران ف ی ل ت ر ه و مشکلات خاصه خودشو داره ... ما هدفمون آموزشش بود و نحوه استفاده از آن ... بازی تون را بدون اون هم می تونید بدون مشکلی انجام بدهید.
  27. سلام ببخشید که یه سوال کاملا بی ربط میپرسم میخواستم بدونم اون عکس بالا سمت چپ صفحه قیافه خودته یا نه یه عکس ساختگیه
    • پاسخ:

      خودمم !
    • پاسخ:

      خیر اتفاقی نمی افته ... فقط در لیست دوستانتان در بازی کلش می تونید دوستانتان را ببینید که هر کدام به فیسبوک متصل شده اند و یا با هم کلن تشکیل بدهید و مواقعی که بازی از دسترس خارج می شود با هم در ارتباط باشید و ...
    • پاسخ:

       اتفاقی نمی افته ... فقط در لیست دوستانتان در بازی کلش می تونید دوستانتان را ببینید که هر کدام به فیسبوک متصل شده اند و یا با هم کلن تشکیل بدهید و مواقعی که بازی از دسترس خارج می شود با هم در ارتباط باشید و ...
    • پاسخ:

      بله ! خودمم ...
  28. شایان ابراهیمی

    سلام دوست عزیز
    ببخشید یه سوال داشتم :
    آیا این که زبان کلش رو عوض کنی تاثیری در میزان لوت یا کلا تاثیری داره ؟
    لطفا توضیح دهید.
    • پاسخ:

      خیر - تاثیری ندارد.
    • پاسخ:

      برای دوستی و ارتباط بیشتر اعضای کلن و آگاهی از وضعیت هم و در صورتی که از کلن خارج شدید و یا برای کلن اتفاقی افتاد و یا به کلن دسترسی نداشتید - بکار می رود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای