آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

چگونه Clan Castle را خالی کنیم؟

قلعه ی قبیله Clan Castle آموزش های بازی

قلعه قبیله ( Clan Castle )

حتما در حمله های خود با این مشکل مواجه شدید که بعضی اوقات از قلعه قبیله ( Clan Castle ) نیروهایی مانند ویزارد و ویچ و دراگون خارج میشوند و باعث نابودی ارتش شما میشوند. پس باید چاره ای اندیشید تا قبل از شروع حمله کلن کستل را خالی کنیم و سپس حمله خود را شروع کنیم.(به جز برخی از استراتژی های حمله مانند دراگون و … در بقیه کاربردیه). پس توجه شما را به ادامه مطلب جلب میکنیم…

خالی کردن کلن کستل دارای دو مرحله است: ۱-خارج کردن نیروها از کستل  ۲-نابود کردن کامل نیروها

_ برای انجام مرحله ی اول از نیروهای مختلفی استفاده میشود(حتی گابلین و دیوارشکن!). حالا چه موقع و چگونه از هر نیرو استفاده کنیم. هر روش به مکان کلن کستل در مپ حریف بسنگی داره. در تصاویر زیر چند نمونه از مکان های مختلف قرار گرفتن کلن کستل و محدوده ی پوشش اون رو میتونین ببینین:

تصویر اول

در تصویر بالا میبینید که نمیشه به راحتی با ارچر یا بربر به داخل محدوده کلن کستل وارد شد و نیروهای اون رو بیرون کشید. بهترین نیرو جاینت هست چون همونطور که میدونید جاینت به سمت ساختمون های تدافعی میره پس در صورت فرستادن یک جاینت در سمت راست جاینت به سمت خمپاره انداز (مورتار) میره و داخل محدوده ی کلن کستل شده و نیروهای اون رو به بیرون میکشه


تصویر دوم

 همونطور که در تصویر دوم میبینید جاینت نیز به راحتی نمیتونه وارد محدوده ی کستل بشه. در اینجا بهترین گزینه ها هوگ و بالون هستند چون میدونید از روی دیوارها عبور میکنند، ولی اگه اون نیروهایی که داخل کستل هستند نتونن هوا رو مورد هدف قرار بدن (مانند پکا) دیگه بالون کاربردی نیست. پس بهترین گزینه هوگ است.

در مواردی گابلین و والبریکر بیشتر مورد استفاده هستند که یک ساختمان تدافعی خارج از لایه های دیوار باشه و جاینت رو از سمت مورد نظر منحرف کنه.

 _ خب حالا نیروها از کلن کسل خارج شدند پس بریم سراغ مرحله ی دوم که نابود کردن نیروهای خارج شده است. اگر نیروهای خارج شده جزو نیروهای کوچک بوده و دارای جون کمی باشند پس از جمع شدنشون در یک نقطه میشه اونهارو با اسپل رعد مورد هدف قرار داد و نابود کرد. ولی اگه جزو نیروهای سخت جون باشه باید اونها رو به گوشه ای از مپ کشوند (توجه داشته باشید که وقتی نیروها از کستل خارج میشوند به هر نقطه از مپ میروند(حتی اگه اون نقاط خارج از محدوده ی کسل باشند.)) و سپس اونها رو توسط نیروهایی مانند ویز و ارچر نابود کرد.

و تمام! کلن کستل خالی شد. حالا با خیال راحت حمله ی خودتون رو شروع کنید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای