آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

قدم به قدم رسیدن به لیگ مستر و کریستال

استراتژی ها آموزش های بازی

nf43f38ry7lmdp9yiwx7.jpg

در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه به لیگ مستر برسید و ما در این آموزش به شما ترکیب سربازان مخصوص هر لیگ را برای شما توضیح داده ایم.بار ها گفته شده است که می توانید با افزایش جام لوت زیادی از هر یک ستاره در حملات خود به دست آورید ما در این مطلب چگونگی رسیدن به این جایگاه را به شما خواهیم گفت...

پس در ادامه مطلب این آموزش را بخوانید ...

همانطور که می دانید لیگ ایده آل اکثر افراد لول بالا لیگ مستر  هست و برای افراد ضعیف تر کریستال در لیگ کریستال ابتدا شما بابت یک ستاره 35 هزار اکسیر و طلا کسب می کنید و 100 دارک اکسیر ولی در مستر 100 هزار طلا و اکسیر و 900 دارک اکسیر.

چگونگی رسیدن به لیگ مستر(افراد بالای لول 80 تا مستر و افراد لول 50 تا 80 کریستال):

 رد کردن لیگ سیلور

ترکیب سرباز ها: تمام آرچر- در این لیگ شما خیلی راحت می توانید تاون هال بیرون یافته و یا افراد ضعیفی پیدا کنید که حتی با 200 آرچر لول 5 نیز می شود انها را سه ستاره کرد به این ترتیب شما می توانید این لیگ را بگذارنید و جام خود را به 1400 برسانید.

رد کردن لیگ گلد 

ترکیب سرباز ها:تا پایان گلد یک تمام آرچر و گلد دو تا سه جاینت و هیلر-در این لیگ لوت زیادی در حملات یافته می شود و رقبا را تا لیگ گلد یک می شود با فول آرچر یک و یا دو ستاره کرد بعد از لیگ گلد یک شما باید از جاینت و ارچر برای ردشدن از لیگ گلد دو و سه استفاده کنید زیرا رقبای شما اکثرا تاون هال هشت دارند و شما می توانید با هیلر،جاینت،ارچر و ویزارد انها را دو یا سه ستاره کنید.

رد کردن لیگ کریستال (مخصوص افراد لول 80 به بالا)

ترکیب سرباز ها:جاینت و هیلر،بربر و آرچر-در این لیگ کار کمی سخت می شود چون رقبای شما کمی از آب و گل در آمده اند.شما می توانیدبا استراتژِی جاینت و هیلر رقبا را حداقل یک ستار کنید.همچنین شما می توانید از آرچر و بربر نیز برای یک ستاره کردن نیز استفاده کنید البته قطعا لول آرچر و بربر شما باید 6 تا 7 باشد تا بتوانید نتیجه خوبی بگیرید نکته مهم این لیگ این است که شما نیازمند بربر کینگ و آرچر کویین نیز می شود و باید دفاعی خود را قوی تر کنید.

چگونه در لیگ مستر و یا کریستال باقی بمانید:

به شما توصیه می شود دفاع خود را قوی کنید و تاون هال را پوشش بدهید تا جام ندید و بیشتر با ترکیب سرباز بربر و آرچر و یا جاینت و هیلر حمله کنید و لول سربازان و قهرمانانتان را نیز بالا ببرید.

نکات مهم : 

1.همیشه کلن کستل خود را پر نگه دارید این کار را می شود در کلن های رک نیز انجام داد چون در این کلن ها سربازان خوبی به شما داده می شود که می تواند شما را به جام های بالا برساند ولی توقع ویزارد و یا دراگون و بالن را نداشته باشید.بربر،ارچر و جاینت هم کفایت می کند کلن کستل دردفاع همیشه به شما کمک می کند.

2.همیشه طلسم شفا دهنده همراه خود داشته باشید.

3.اگر تاون هال بیرون یافتید تمام سربازان خود را برای رسیدن به آن فدا کنید.

4.آموزش بالا مشترکا برای افراد لول 50 به بالا می باشد.

tdj40n7ikv8zo2kz7zo8.jpg

نکته :

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۵)

  1. با سلام
    من میخواهم به لیگ کریستال بروم هر چه که کاپ جمع میکنم چون دفاعی ضعیفی دارم منفی می خورم تان 9 هستمچی کار کنم
    • پاسخ:

      خب رفتن به مراحل بالا کار سخت و طاقت فرسایی است و باید صبور باشید و دفاعیات خود را قوی کنید و اگر می توانید خرج کنید و جم بخرید و توسط آن شیلد بخرید که برایتان خیلی گران تمام می شود .
  2. من تاون هال 7 هستم. من با اراده و صبر زیاد تونستم دو روزه از گلد دو ب کریستال دو صعود کنم. اینم روشش. 17 تا جاینت 3 تا ویزارد 2 تا دیوار شکن بقیه ارچر....... کستل هم یا هوگ مکس یا جاینت شش ب بالا
  3. دوستان تاون هشت ترکیبات زیادی برای شما است برای رسیدن به مستر یکی از ترکیباتی که با آن به راحتی میتونید لیگ خودرا به مستر برسونید اتک با دراگ است یا اتک با والکریه و دراگ یا اتک با۱۶جاینت۶والکریه ۴والبریکر و بقیه ویزارد همگی موفق باشید😊
  4. یه استراتژی خوب
    من تو دو روز از گلد 2 رسیدم کریستال 20 تا جاینت دو دیوار شکن بقیه ارچر تو کلن کسلم هیلر و ویزارد به علاوه بربر گینگ و ارچر کویین
    البته بگم من تاون 9 هستم لول 93 با دیوارای لول 7 ( پایین)
  5. Mohammad ardeshiri

    سلام.من یه استراتژی خوب برا اونایی که تاون هال هشت هستن و میخوان برن کریستال سراغ دارم.این روشی که میخوام بهتون روش گردبادیه.باید 6 تا جاینت،2 تا هیلر،10 تا ویزارد و 10 تا آرچر با 1 تا طلسم جان بخشی و 2خشم بسازین.اول باید جاینت و هیلر رو رها کنید تا راه رو باز کنن برای رسیدن به هسته زمین یا همون تاون هال؛چندتا آرچر و ویزارد هم برای تخریب ساختمونای اطراف میفرستین.بعد که راه باز شد دونه دونه والکیری هارو میفرستین تا به تاون هال برسن و یه طلسم خشم هم براشون بزنین
  6. سلام
    من الان میخام یه ترکیب بهتون بگم برای تاون ۸برای رسیدن به مستر

    ۱۶ تا والکری...۱۸ تا ویزارد..دوتا اسپل هیل...یکی اسپل سرعت

    ۲۴ تا جاینت...۸ تا ویزارد...۴۰ تا ارچر ...سه تا اسپل هیل
  7. یه ترکیب خوب 4والکری 15جاینت4والبریکر 2ویزارد3هیلر2هوگ با کینگ و کویین عالی میشن البتع باید جوری بزنید که کینگ و کویین و والکری ها برن داخل مپ نه دور مپ بچرخن البته یادم رفتبگم مابقی کمپتونذهم ارچر بسازید و اسپل هم خشم و شفا ببرید. من با لول92لیگ کریستال1هستم
  8. سلام این واقعا نامردیه من تن هال هشتم لول هشتادو یک کاپم کریستال لول یکه...وقتی خودم ات میزنم همه تن هال هشتا زیر ده تا کاپ دارن ولی ب من ک حمله میکنن سیو پنج تا میبرن واقعا چرا شاید مال اینه که ایرانی هستیم و با ایران بدن اینجوریه؟؟؟؟!!!!!
  9. سلام من تون هال ۹ هستم کویین ۱۰ و کینگ ۱۱ دارم سخته تو کریستال ۳ بمونم چه کار کنم یه ترکیب خوب بگید
  10. سلام من تاون هشتم هوگم دو آرچرم چهارکینگم 6(تازه رفتم تاون هشت)با 17 هوگ .135آرچر و تمام کمکی ها هوگ مکس با کیگ تونستم به لیگ مستر برم با این ترکیب خیلی راحت تاون هشت 2 میشه و کاپ خوبی میده .درضمن دوستانی هم که میگن که باهوگ اتک نزید بخطر اکسیر سیاه باید بهشون بگم که کلا ما 765 تا دارک واسه هر اتک خرج میکنیم ولی تا 2 برابر بیشتر میشه غارت کرد علاوه بر این جایزه ی هراتک تو لیگ های بالاتر بیشتره و اگر قصد فایش کاپ دارید باید بتونید با هوگ اتک بزنید ترکیب های دیگه مثل فول دراگ هم خوبه و راحت میشه سه ستاره کرد ولی اکسیر خیلی ضرر میکنیم درحال حاضر اتک با هوگ بهترین روش افزایش کاپه.
  11. سلام من تان هال هشتم جیانتم پنجه آرچرم پنجه بربرم هم پنجه بربر کینگ هم شش میخواستک بدونم برای رفتن به لیگ مستر. توجه به این نیرویی که دارم میتونم به مستر برسم برای گرفتن جم ممنون میشم جوابم رو بدید ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      سخت هست و باید خیلی تلاش کنید و وقت زیادی بذارید تا دهکده های مناسب را پیدا کنید مخصوصا که بربرکینگتون هم خیلی ضعیفه
  12. حالا بنظر شما همین کریستال 3 بمونم یا بیام گلد؟
    یکم منفی خوردن تو اتک اعصاب خوردی هست.
    تاون 8 هستم.
    • پاسخ:

      شما هر جا و به هر روشی که لوت خوب بدست می آورید - همانجا بمانید  فعلا . ضمنا در کریستال حریفان قوی می شوند
  13. سلام
    چندروز پیش ی سوال پرسیدم گفتم:

    سلام.
    من تاون ۸هستم،میخوام توی کریستال ۳بمونم.
    چکار کنم ک تو اتکام منفی نخورم؟ جاینتم۴هست،چون نیروهای دیگه رو ارتقا دادم.چطوری لیگمو حفظ کنم؟

    پاسخ:
    حمله کنید - و کاپ تون را بالا ببرید - چاره ای نیست - مخصوصا با آپدیت جدید که می آید !


    منظورتون از مخصوصا تو آپ جدید چیه؟ لطفا توضیح بدین.
    خسته شدم از منفی خوردن میخوام بیام گلد خوبه؟
    • پاسخ:

      منظور همان آپدیت بازی کلش آف کلنز است که باید حمله کنید و دیگر شیلد دادن و گرفتن امتیاز از ردن تاون هال های بیرون دیگر برداشته شده است ... مطالب سایت را بخوانید
    • پاسخ:

      حمله کنید - چاره دیگری نیست !
  14. سلام.
    من تاون ۸هستم،میخوام توی کریستال ۳بمونم.
    چکار کنم ک تو اتکام منفی نخورم؟ جاینتم۴هست،چون نیروهای دیگه رو ارتقا دادم.چطوری لیگمو حفظ کنم؟
    • پاسخ:

      حمله کنید - و کاپ تون را بالا ببرید - چاره ای نیست - مخصوصا با آپدیت جدید که می آید !
  15. یه تاکتیک خوب برای TH7معرفی کنید.
    ضرفیت200
    دراگون هم باز شده
    ریج اسپل هم دارم
  16. ببخشید ولی سایتتون فوق العاده قویه من تاون 8 تازه رفتم ولیگ کریستال 3تاکارگر دارم چجوری به مستر برسم
    • پاسخ:

      خوب مستر رفتن کاری سخت است و باید در مرحله اول دهکده هایی پیدا کنید که بیرون باشد و بیشتر مواقع آنلاین باشید و همچنین به دهکده های دیگه با استراتژی خمله کنید و بهتره لول نیروهایتان را اول بالا ببرید و بعد به سمت مستر رفتن بروید
    • پاسخ:

      کریستال نامحدود نداریم اگه منظورتون جم هست در سمت چپ سای ما به موضوع کلش آف کلنز هک شده را بزنید و اونها را نصب کنید و بازی کنید.
  17. سلام ممنون از سایت خوبتون من هر وقت که فول ارچر میگیرم تا یه صد تا کاپ جم میکنم یهو دو تا مپ مرده که اکسیر کلکتور ها و گولد مین هاش پره پره پیدا میشه میزنم یهویی یه چهل پنجاه تا کاپم میپره چیکار کنم دست خودم نیست
  18. سلام من به لیگ مستر رفتم ولی بیشتر با دفاعی عالی هست دفاع من و راحت حریفم رو زمین میزنم ولی اتکم با هوگ می زنم که سه بتونم بزنم مپای ساده که کاپ کامل بهم بده حتما نباید با نیرو با مستر رفت با دفاع خوب هم میشه به نظر من دفاعی کار کنی بهتره چون اگه حریف1ستاره هم نزد خیلی کاپ گیرت میاد من که20به بالا بازم ممنون از مطالبتون.
  19. من با بربر آرچر تاون هال بیرون زدم تا لیگ مستر رفتم. البته بیشتر هم میشه رفت ولی من واسه بیلدر 5 می خواستم. لولم هم 69 بود(تاون هال 8). البته با تاون هال 7 هم می شه ولی سخت تره. این رو هم بگم که از کریستال 2 به ب5د باید خیلی سرچ کرد مثلا 100 تا. حواستون به تسلا هم باشه!
  20. تو لیگ های بالا اصلا به فکر دفاع نباشین اگه تاون و بزارین داخل میان سه ستاره میکنن دفاع بدون اینفرنو اصلا فایده نداره . تاون و بزارین ی گوشه و دورش هم تله و بمب نزارین که فایده نداره  از لیگ کریستال به بالا بیشتر واسه تاون زدن میان 
    واسه حمله اگه می خواین کاپ ببرین بالا نیرو قوی بسازین سه ستاره یا دو ستاره کنین زود میرین لیگ بعدی ولی اگه واسه منابع میرین بعد سی چهل سرچ که بزنین مپ های ضعیف از یکی دو لیگ پاین تر میاره که راحت میتونین یک ستاره بگیرین 
  21. امیر تنها

    سلام مطلبت درمورد لیگ گلد برعکسه  من اصن نقهمیدم چیشد اگه میشه تو پاسخ مختصر برام بگو

  22. سلام
    بستگی به منابع هم داره
    من اکسیرم زیاد بشه با دراگ میزنم  و وقتی دارک زیاد شد با هوگ و ویز که با هر دوتاش تقریبا مطمئن میشه سه ستاره کرد
    8+8 دراگ و هوگ و اسپیل لایت هم برا زدن تان هشت بد نیست(دوتا ایر میوفته)
    موفق باشید
    • پاسخ:

      متشکرم!
      این هم روش خوبیه ولی وقت گیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای