آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

جمع آوری منابع در مقابل ورودهای روزانه به بازی

آموزش های بازی

در این مطلب یک بررسی و تجزیه تحلیل کوچک می کنیم که ورود های روزانه ما به بازی در جمع آوری منابع خود چه تاثیری خواهد داشت ، که اگر یک یا چند بار به بازی ورود داشته باشیم ، آیا تاثیری خواهد داشت که پیشرفتی داشته باشیم یا خیر و منابع ما کمتر می شود یا بیشتر ! چرا که بعضی از بازیکنان فکر می کنند با کمتر مراجعه کردن به بازی ، کمتر ضرر می کنند و منابع آنها بیشتر جمع می شود.

که نتیجه این بود که اگر شما اگر به دهکده خود مراجعه نکنید و هیچ نقشه و طرح جالبی هم دهکده شما نداشته باشد و 1,000,000 طلا/اکسیر در منابع داشته باشید و همچنین کالکتور های خود ، همزمان تمام آنها با حمله به دهکده تان به سرقت می رود.

برای بررسی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

در واقع شما 75 درصد از منابع خود را در عرض دو هفته از دست می دهید اگر به بازی تان وارد نشوید و منابع را جمع آوری نکنید و اگر در بیست و چهار ساعت شبانه روز ، فقط چهار بار به دهکده تان وارد شوید ، پشرفت بهتری برای دهکده تان خواهید داشت .

خب چطور این جدول طراحی شده است ؟

اگر شما 1,000,000 طلا/اکسیر در منابع خود ( ) و همچنین شش کالکتور های تولید کننده ماکسیمم خود داشته باشید.

اگر بازیکن با هم سطح با تاون هال خودتان به شما حمله کرد 50 درصد از Mines و  Collectors طلا و اکسیر شما را غارت می کند و 20 درصد هم از منابع (Storages) شما را طبق محاسبات بازی غارت می کند .

پس جمع کردن طلا/اکسیر خود از تولید کنند هایمان و انتقال آنها به منابع مان ( ) یک مزیت بزرگ به حساب می آید چرا که دشمنان کمتر می توانند با طراحی درست نقشه مان ، به آن دسترسی داشته باشند.

بنابراین این مورد یک فکر اساسی و پایه است برای هر بازیکنی که به بازی وارد شود و آنرا به حال خود رها نکند و طلا/اکسیر های تولید شده را در طول شبانه روز به منابع خود انتقال دهد ، پس در طول شبانه روز حداقل 4 بار در روز به دهکده تان سرکشی کنید و طلا و اکسیر خود را به مخازن خود منتقل کنید تا حداقل کمترین ضرر را شامل شوید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. سلام ادمین جان وبلاگتون داره کند پیش میره و مطالب های جالب وخوبی نمی نویسید می دونم سرتون شلوغه ولی یکم به این وبلاگ و طرفداراش وقت بزارین طرفدار داره کم میشه ادمین جان .


    • پاسخ:

      فکر نکنم اینجوری که میگید باشه - قبلا هم گفتیم که استاندارد این نوع سایت ها که مربوط به یک بازی است ، معمولا یک عدد پست در روز است که بیشتر مواقع ما ساختار شکنی کرده ایم و چندین پست در روز هم گذاشته ایم !
      بنظر شما یک بازی کلش آف کلنز چقدر خبرساز می تونه باشه که بتواند با خبرگزاری رویتر ! مقابله کند !؟
      از نظر اهمیت دادن به کاربرها هم که شما پاسخ به نظرات را می تونید آمارش را از کنار سایت مشاهده کنید که روزانه به مشکلات چند نفر پاسخ می دهیم . به هر حال ما برای پیشرفت هر کاری می کنیم و تشکر از توجه شما.
  2. سلام اقا من میخوام این ربات  رابخرم ولی نه میتونم وارد سایت بشم نه روش دیگه ای را نفرمودین
    ،،،لطفا اگر ممکنه تماس بگیرید ممنون میشم 09173676711
    • پاسخ:

      سایت ش مشکلی ندارد - می تونید وارد سایت شان بشوید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای