آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۸

برنامه اختصاصی برای سایت

متفرقه

برنامه اختصاصی برای سایت که توسط یکی از نویسندگان افتخاری ما ساخته شده است

برنامه سایت را برای دسترسی راحت تر کاربران سایت طراحی کردیم.این فایل فشرده شامل دو برنامه هست که یکی از برنامه ها اخبار سایت و آخرین مطالب سایت رو برای شما در اختیار می گذارد و یکی از برنامه ها ورود مستقیم شما به سایت رو امکان پذیر میکند.

امیررضا تفکری هستم و این برنامه رو برای شما کاربران سایت طراحی کردم ....

موفق و سربلند باشید...

در ادامه مطلب می توانید این برنامه را که برای گوشی ها اندرویدی ساخته شده است را دانلود نمایید ...

دانلود برنامه اختصاصی سایت از پیکو فایل

از وبسایت ما هم دیدن کنید: Artamobile.Blog.IR

نکته :

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۸)

  1. سلام  لیدر کلن ما .اکانتش حذف شده و حالا کلنمون بی صاحب شده میخواستم ببینم میشه یکیو لیدر کرد؟؟
    • پاسخ:

      خیر
  2. مم دانلود کردم ولی نزاشت بعد دانلود زدم روش گفت نمیتوانید وارد این نرم افزار باشینا

    • پاسخ:

      دوست عزیز فایل zip هست.اول باید از حالت فشرده خارجش کنین بعد اقدام به نصب کنید.برای از حالت فشرده خارج کردن میتونین از برنامه zarchiver یا es file explorer برای اندروید استفاده کنین.
    • پاسخ:

      این برنامه روی بلواستکس هم کار می کند.
    • پاسخ:

      میتونین از طریق ایمیلم با من در ارتباط باشین:
      amirrezatafakkori@yahoo.com
    • پاسخ:

      خواهش میکنم دوست عزیز
    • پاسخ:

      موردی نداره ولی حتما اسم من رو به عنوان نام سازنده برنامه بنویسین.
    • پاسخ:

      با برنامه نمیسازیم.ببخشید ولی نمیتونم بگم چه جوری.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای