آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵

آموزش استراتژی GAG برای غارت اکسیر سیاه

استراتژی ها

gag farming strategy

در این مطلب یک استراتژی جدید فارمینگ برای اکسیر سیاه برایتان نوشنه ایم بنام GAG که از سه نیروی جاینت + آرچر + گوبلین تشکیل می شود و در این استراتژی کمی هم از اکسیر سیاه مصرف می شود و صدالبته نقاط مثبت هم خواهد داشت , در این استراتژی شما احتیاجی به استفاده از قهرمانان نخواهید داشت و از گوبلین ها برای تخلیه سریع انبار اکسیر سیاه حریف استفاده خواهیم کرد این استراتژی نوشته یکی از بازیکنان بنام Rijjle است که در ادامه مطلب آنرا به شما آموزش خواهیم داد ...

ترکیب سربازان در استراتژِی GAG :

اساس ترکیب در این استراتژی در شکل زیر آمده است :

gag farming strategy

استفاده از مینیون همیشه لازم نمی باشد و از آن می توانید که کمتر استفاده نمایید چرا که باید اکسیر سیاه خود را ذخیره کنیم استفاده از آرچرها و گوبلین ها باید به حالت دو بر یک باشد 2:1 و با توجه به نقشه دشمن و حالتی که بازی می کنید و عادت کرده اید از 10 تا 15 جاینت و 6 عدد دیوارشکن استفاده کنید که مناسب این استراتژی می باشد.

استفاده از طلسم ها زیاد پیش نمی آید ولی ساختن و استفاده از آن در بعضی مواقع دیگر الزامی است چرا که بعضی دهکده ها دارای مقادیر زیادی منابع هستند و ندزدیدن آن حیف است و باید اسپل ها را بکار گرفت !

این استراتژی GAG برای لیگ های مستر هم خوب است و می توانید انبار های خود را از اکسیر سیاه پر کنید و حتی یک ستاره هم بگیرید و جایزه لیگ را هم به دست آورید.

توصیه : بهتر است که سربازخانه های خود را بوست کنید.

به چه دهکده هایی با استراتژی GAG باید حمله کرد ؟

دهکده هایی که تاون هال خود را بیرون از دیوارها گذاشته اند و با زدن آنها می توان به راحتی جایزه گرفت.

دهکده های مرده که سراسر پر از منابع هستند و نباید آنها را از دست بدهید که باید ابتدا جاینت ها را به عنوان سپر بلا استفاده کنید تا دفاعیات حریف را مشغول کند و بعد گوبلین و آرچر را پیاده کنید و از کلن کسل خود و مینیون هم می توانید استفاده کنید و دهکده را غارت کنید.

دهکده هایی که دو هزار یا بیشتر اکسیر سیاه دارند و دی یک یا دو لایه دیوار قرار دارند به هدف غارت اکسیر سیاه باید حمله کنید و اگر شما در حمله هم شکست خوردید و کاپ شما پایین آمد جای نگرانی نیست و با چند حمله به دهکده های دیگر به راحتی می توانید کاپ های از دست رفته را جبران کنید !

نقش نیروها و طلسم ها در این استراتژی چیست ؟

  • دیوارشکن و طلسم زلزله : برای بازگشایی مسیر برای نیروهایمان است که کلا با دیوار شکن صورت می گیرد و داشتن چند طلسم زلزله هم خوب است و باز کردن مسیرهایی که دیوارشکن به آن نمی رسد و از طلسم سم هم می توانید برای نیروها کسل حریف در صورت لزوم استفاده کنید.
  • جاینت ها (غول) : از این برای سپر های گوشتی استفاده می شود و نیروهای حریف را مشغول می کنند تا به اهداف خود در حمله برسید و می توانید با داشتن طلسم سلامتی هم این نیروها را بیشتر زنده نگه دارید تا به هدف هایتان که همان اکسیر سیاه است ، برسید .
  • آرچر : از آنها می توانید برای تمیز کردن مسیر برای رسیدن به مخزن اکسیر سیاه استفاده کنید تا ساختمانهای اضافی را نابود کنند و همچنین یک نیروی پشتیبان برای جاینت ها هم به حساب می آید.
  • گوبلین : غارت ! این نیروها به منابع علاقه دارند و به سمت آنان می روند ، البته باید از اینفرنو های دشمن هم ترسید چرا که جان کمی دارند و  رسیدن و غارت منبع اکسیر سیاه ، سخت خواهد شد .
  • نیروهای کلن کسل و مینیون : برای گرفتن ستاره در آخرین لحظه و حمله را از 40 درصد به 50 درصد رساندن و گرفتن جایزه و بردن در حملات بکار می رود .


روش حمله با استراتژی GAG :

کلید اصلی ترکیب نیروها با هم است و خیلی آسان است و من هم نتیجه خوبی برای دفعه اول داشتم خب ...

شما ابتدا چند عدد جاینت به سمت دیوارها بفرستید تا ساختمان های دفاعی مشغول شلیک به آنها شوند سپس در این بین باید والبریکرها را در زمان صحیح که شلیک ها به سمت جاینت ها است از همان نقطه که جاینت ها را رها کرده اید ، والبریکرها را هم رها می کنید ، و هنگامی که جاینت ها لایه اول دفاعی را شکستند  ، آرچر ها را رها کنید که ساختمانهای اضافی را تخریب کنند و همه نیروها را هم به یک باره تخلیه نکنید چون به آن احتیاج خواهید داشت .

حالا که لایه اول پاکسازی شد ، گروه دیگر دیوارشکن را به سمت لایه دوم دهکده بفرستید و می توانید از طلسم زلزله هم استفاده کنید و دوباره مابقی آرچر ها و کمی گوبلین ها را رها کنید که مطمئن شوید به سمت منبع دارک اکسیر حریف می روند و حالا دیگه موقع پیاده کردن گوبلین ها و غارت اکسیر سیاه است ، در این بین هم می توانید از اسپل هایی که گفتیم در صورت لزوم استفاده کنید و منتظر باشید .

شما می توانید مقدار غارت های من که با استفاده از این استراتژی GAG است را ملاحظه نمایید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵)

  1. سلام وب تون خیلی عالیه مطالب خوبیم دارید
    اگه خواستید به وب اشترکی ما هم بیایید و نظر بدید در مورد مطالب ممنون 
    potomivin.blog.ir
  2. داداش این استراتژی شما واسه کمپ های فول و نیرو های مکسه.!
    واسه کمپ دویستایی و ارچر و جاینت لول 5 چه برنامه ای دارید؟
  3. محمد حسین پورمیرضا

    سلام ببخشید چرا این دادا تن هالش ده هست همه چیزش لول آخره بعد 240تا آرمی کمپش جا داره برای من فقط 200 تا جا داره لطفا برای تن هال های پایین تر هم بگذارید
  4.  من لیگ گولد 3 ام و هیچ دهکدهی دارای بیش از 1000 اکسیر سیاه پیدا نمی کنم من ابتدای تان هال 8 هستم لطفا کمکم کنید و بگویید در سطح من در چه لیگی اکسیر سیاه بیشتره و من چگونه به ان لیگ برسم؟
    • پاسخ:

      خوب هر چقدر لیگ بالا رود - بازی و حریفان سخت می شود - توی کریستال هم اکسیر سیاه خوب است البته اگه بتونید موقع حمله به آن برسید.
  5. سلام یه خواهشی ازتون داشتم من هر روز و هر ساعت به سایتتون سر میزنم ولی نمیدونم چرا اینقدر سرعت گذاشتن مطلبتون کم شده.امیدوارم سایتتون مثل قبل پر رونق بشه.باتشکر.
    • پاسخ:

      چشم دوست عزیز - گرفتاریم ! و استاندارد اینگونه سایت های بازی هم معمولا یک پست در روز است !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای