آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

هفت مرحله برای فتح دهکده دشمن !

استراتژی ها

انتخاب دهکده مناسب و بهترین سمت برای شروع حمله اولین گام برای شروع حمله و یکی از مهمترین و سخت ترین مراحل برای حمله های اساسی (کسب سه ستاره) به دیگر دهکده ها است بنابراین اگر شما این مراحل حمله زدن را بلد باشید و تجربه کافی برای اینکار را داشته باشید، کسب سه ستاره از حریف کار سختی نخواهد بود.

در این مطلب ما هفت مرحله را برای شما توضیح می دهم که برای بیشتر نقشه ها و ترکیب های سربازانتان مناسب است و خواهید دید که تسلط شما به این مراحل کار شما را برای حمله کردن بسیار راحت تر خواهد کرد.

این راهنما نوشته Cl0uD است که لیدر کلن Reddit.Omicron می باشد.

جهت آگاهی بیشتر با کلیک روی ادامه مطلب در زیر ، ادامه آموزش را مطالعه نمایید ...

چگونگی حمله به هر دهکده ایی در بازی کلش آف کلنز :

توجه : اگر شما گولم با سطح دو به بالا در ترکیب دارید و  یا از ویزارد، ویچ و والکایری در حملات خود برای پاکسازی استفاده می کنید و یا در تاون هال سطح هشت هستید و از ترکیب فول دراگون برای حمله استفاده می کنید، مراحل یک تا سه در زیر که گفته می شود را نادیده بگیرید.

گام اول : فریب دادن و خارج کردن نیروهای کلن کسل حریف :

هیچ وقت برای بیرون کشیدن سربازان کلن کسل حریف بیش از ده تا از سربازان خود استفاده نکنید اما بعضی وقت ها موقعیت کلن کسل حریف در مرکزی ترین نقطه دهکده قرار دارد و می توانید از نیروهایی مثل هاگ رایدر و بالن کمک بگیرید که این سربازان باید زمان کافی را داشته باشند تا همه سربازان کلن کسل خارج شوند به همین خاطر باید تعداد این سربازان شما مناسب باشد در این قسمت هم ترکیب های مناسب را برای اینکار آورده ایم :

  • یک دفاع : چهار هاگ رایدر
  • یک دفاع : چهار بالن + یک هاگ رایدر
  • دو دفاع + جاینت بمب = شش هاگ رایدر

از جاینت هم می توانید استفاده کنید ولی ممکن است پشت دیوارها گیر کند و نمی تواند از روی دیوارها عبور کند و کارتان با هاگ رایدر و بالن راحت تر خواهد شد.

بعد از فریب و بیرون کشیدن سربازان کلن کسل حریف با استفاده از یک طلسم سم (Poison) آنها را نابود کنید ولی در صورتی که به این طلسم دسترسی ندارید و یا سربازان کلن کسل قوی تر از آن هستند که با این طلسم نابود شوند و روی آنها تاثیری ندارد شما باید از آرچر یا ویزارد به صورت حلقه ای استفاده کنید و برای این کار باید نیروهای حریف را توسط یک یا دو آرچر و یا بربر نیروهای کلن کسل را به گوشه های زمین کشانده تا جایی که ساختمان های دفاعی حریف پوششی ندارند و سپس  آنها را محاصره کرده و از بین ببرید توجه داشته باشید که همیشه نیروهای خود را بصورت دایره ایی و با کمی فاصله به دور نیروهای کلن کسل حریف پیاده کنید و به هیچ وجه از کلن کسل خود و یا قهرمانان خود حتی المقدور برای این کار استفاده نکنید.

گام دوم: پیاده کردن نیروهایی که عملکردی مثل تانک دارند

اگر شما با دراگون حمله می کنید این مرحله را نادیده بگیرید .

منظور از این یعنی نیروهایی با سلامتی زیاد و جان سخت بودن مثل جاینت،گولم،لاوا هوند و حتی در بعضی موارد بربرشاه این سربازان توجه ساختمان های دفاعی را به خود جلب کرده و راه را برای بقیه سربازان باز می کنند و استفاده درست از این سربازان و رها کردن آنها از بهترین جهت برای شما مسیر سرنوشت پیروزی را تعیین می کند.

گام سوم: پیاده کردن بقیه نیروهای خود بصورتی که عملکردی مانند قیف داشته باشند.

اگر شما با استفاده از دراگون حمله می کنید با این اینفوگرافیک (( اینجا کلیک کنید )) می توانید تجارب خوبی را کسب کنید.
در تاون هال 9 شما باید ساختمانهای متفرقه در اطراف را توسط ویزارد یا آرچر نابود کنید تا نیروها منحرف نشوند و به سمت مرکز حرکت کنند چون اگر این کار را نکنید باعث می شود که نیروها منحرف شوند و دور دهکده بچرخند و توسط ساختمان های دفاعی حریف ضربه بخورند و نابود شوند و باغث شکست حمله تان شود مخصوصا قهرمانان خود که منحرف می شوند.

همیشه سعی کنید ساختمان های محافظت نشده حریف را در خارج از دهکده بزنید می توانید از مینیون های خود استفاده کنید و یا آرچر های خود که باعث می شود درصد تخریب دهکده بالا رود و بتوانید بیشتر از یک ستاره را کسب کنید و با زدن تاون هال حریف هم یک ستاره کسب کنید و حتی المقدور دو ستاره را بگیرید.

گام چهارم: شکستن پایه های دفاعی دهکده حریف

درصورتی که تاون هال 8 دارید و یا از حملات هوایی استفاده می کنید از این مرحله صرف نظر کنید

بعد از اینکه نیروهای بعدی را رها کردید و تا حدودی مسیر ها پاک شد و مطمئن شدید ، حالا باید راه را برای سربازانتان هموار کنید برای این کار باید از لایه های دیوار حریف مسیر ها را باز کنید که به وسیله دیوارشکن (WallBreaker) یا طلسم های زلزله و یا پرش (Jump/Earthquake) استفاده کنید و مسیر را باز کنید و عبور کنید از آنجا که بهترین راه هم در برای نفوذ به دهکده ها ی دشمن استفاده از طلسم زلزله است پس برای مشاهده استفاده درست از طلسم زلزله هم این مطلب را مشاهده کنید ( اینجا کلیک کنید ) اگر از دیوارشکن استفاده می کنید مطمئن شوید که آنها سلامت به دیوار مورد نظر می رسند یعنی همه ساختمان های دفاعی سرگرم زدن سرباز های تانک مانند و جان سخت باشند و  به زمان شلیک مورتار ها هم توجه داشته باشید که با محاسبه ایی که می کنید که بعد از انفجار بمب مورتار و برخوردش با زمین ، وقتی دیوار شکن را رها می کنید بمب مورتار به دیوار شکن ما که در حال حرکت به سمت دیوار است ، ضربه نزند و آنرا از بین نبرد. راحت تر هم این است که شما می توانید از طلسم نیز در کنار دیوارشکن استفاده نمایید که برای عبور از دیوارهای با لول بالا و قوی بهتر است از طلسم پرش و یا زلزله استفاده کنید.

گام پنجم: اعزام مابقی نیروهای اضافی

درصورتی که تاون هال 8 دارید و یا از حملات هوایی استفاده می کنید از این مرحله صرف نظر کنید

حال بعد از انجام گام چهارم و شکستن لایه / لایه های دیوارها هرچه نیرو باقی مانده است را پیاده کنید تا شروع به پاکسازی دهکده کنند. که سربازان داخل کلن کسل تان و یا آرچر و  ویزارد و والکایری خوب است اگر از طلسم پرش استفاده می کنید قبل از رها کردن سربازان، ابتدا این طلسم را باید در مکان مناسب بزنید تا سربازان مستقیم به سمت آن حرکت کنند همچنین عجله نکنید چرا که طلسم پرش سطح ۲ حدود ۴۰ ثانیه است که زمان مناسبی است.

گام ششم: استفاده صحیح از طلسم ها

درصورتی که تاون هال 8 دارید و یا از حملات هوایی استفاده می کنید از این مرحله صرف نظر کنید

استفاده صحیح و به موقع از طلسم ها هم خیلی مهم است و پشتیبانی نیروها توسط طلسم ها خیلی مهم است اگر شما سربازان کلن کسل حریف را در گام یک نزده اید از طلسم سم Poison استفاده کنید اگر از والکایری استفاده می کنید حتما از طلسم سلامتی Healing استفاده کنید طلسم خشم را هم باید در زمانی که زیر آتش شدید هستید بکار گیرید و طلسم سلامتی هم در این زمانها موثر است .

گام هفتم: استفاده از توانایی ویژه قهرمانان خود
سعی کنید از توانایی ویژه نیروهای خود به موقع استفاده کنید Ability تا قدرت دوباره به آنها بدهید ، همیشه سعی کنید صبر کنید هنگامی که عمر و جان قهرمانان خود به نصف رسید از آن استفاده کنید و هیچگاه همان اول از آن استفاده نکنید ، چون هنگامی که جان قهرمانان نصف می شود شما با زدن Ability قهرمانان ، همزمان هم جان ش پر می شود و هم قدرتش ! مانند این است که هم طلسم خشم و هم طلسم جان به قهرمان خود می دهید و جالب اینجاست که بربر هایی هم که از قبل رها کرده اید ، اگر در محدوده بربرشاه قرار بگیرد ، آنها هم شامل طلسم خشم بربر شاه می شوند و قدرت آنها هم زیاد می شود.

هفت گام اصلی را در حمله به دهکده ها برای شما توضیح دادیم و توجه داشته باشید که در حمله به هر پایگاهی و با هر آرایش و استراتژی مراحل بالا پایه و اساس حمله ها می باشد که می توانید با رعایت آن بهترین نتیجه را بدست آورید .

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای