آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آزمایشگاه Laboratory

آزمایشگاه Laboratory

Clash of clans -آزمایشگاه laboratory

آزمایشگاه:

نیروها و طلسم ها همگی در آزمایشگاه ارتقاء می یابند. در هر بار می توان فقط یک نیرو یا یک طلسم را با خرج اکسیر معمولی یا اکسیر سیاه ارتقاء داد. این تغییرات باعث می شود قدرت جسمانی ، قدرت تخریبی و مقدار هزینه ی تولیدی عوامل افزایش پیدا کند.همچنین تغییر برخی سطوح تغییرات ظاهری را هم به همراه دارد.

آزمایشگاه فضایی 4 در 4 اشغال می کند و در هنگام ارتقاء سطح عضوی در خود نورهای بنفش رنگ از داخلش به بیرون پخش می شود.

اگر آزمایشگاه در حال ارتقاء یک نیرو یا طلسم باشد و شما بخواهید خود آزمایشگاه را همزمان ارتقاء دهید ، ارتقاء آن نیرو یا طلسم تا اتمام ارتقاء خود آزمایشگاه متوقف خواهد شد.

نمی توان مانع ارتقاء یک عضو در آزمایشگاه در حین ارتقاء اش شد ولی می توان با استفاده از الماس در همان لحظه ارتقاء را تکمیل کرد.

برای ارتقاء سطوح در آزمایشگاه نیازی به کارگر نیست.

زمانی که یک نیرو در آزمایشگاه در حال ارتقاء باشد نشان نمی دهد که بعد از ارتقاء به چه ظاهری در خواهد آمد.



سطح مورد نیاز خانه ی اصلی تجربه ی اکتسابی زمان ساخت هزینه ساخت
elixir,اکسیر
خون لول
3 42 30 دقیقه 25,000 250 1
4 134 5 ساعت 50,000 270 2
5 207 12 ساعت 90,000 280 3
6 293 1 روز 270,000 290 4
7 415 2 روز 500,000 310 5
8 587 4 روز 1,000,000 330 6
9 657 5 روز 2,500,000 350 7
10 720 6 روز 4,000,000 370 8

آزمایشگاه - Laboratory
سطح سلامتی هزینه ساخت/ارتقا زمان ساخت/ارتقا تجربه دریافتی Xp Town Hall مورد نیاز
1 500 25,000 elixir 30 دقیقه 42 3
2 550 50,000 elixir 5 ساعت 134 4
3 600 90,000 elixir 12 ساعت 207 5
4 650 270,000 elixir 1 روز 293 6
5 700 500,000 elixir 2 روز 415 7
6 750 1,000,000 elixir 4 روز 587 8
7 800 2,500,000 elixir 5 روز 657 9
8 850 4,000,000 elixir 6 روز 720 10

سطح th1 th2 th3 th4 th5 th6 th7 th8 th9 th10 فضای اشغالی
تعداد 0 0 1 1 1 1 1 1 1 1 4x4
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Laboratory آزمایشگاه

نظرات (۲۰)

  1. خــــــــــــلــــــــــــیــــــــــے ممنون از سایتتون
  2. با سلام.ببخشیذ منظورمو اشتباه فهمیدین.من تو لابراتورم گلم داره میشه پنج.500تا جم دارم بخواهم جمش بزنم مساوی چند روز میشه.مثلا هفت روز مقدار 1000 تا جم می خواهد.حالا من با 500 تا چه مقدار زمان میتونم بزنم؟
    • پاسخ:

      دقیق نمی دونم ، جدولی هم در این رابطه ندیده ام که توضیح داده باشد.در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید شاید کسی راه حلی بداند.
  3. با سلام.می خواستم ببینم با مقدار 500جم چقدر زود تر می توانم سرباز داخل لابراتور که داره اپ میشه اپ کنم؟
    • پاسخ:

      مقدار جمی که در لابراتور می زنه ، به محض خرج کردن (زدن) آن ، در همان لحظه نیرو آپدیت می شه و زمانی نمی بره.
  4. سلام من همین الان لابراتوارم و زدم برای آپ در صورتی که در حال بالا بردن لول جیانتم بود.کار آپ جیانت متوقف شد و آپ لابراتوار شروع شد.همین الان این کارو کردم در تاریخ بیست و دو آذر سال هزارو سیصد و نودو پنج.
    • پاسخ:

      هر دو با هم آپدیت می شود و جای نگرانی نیست یعنی هم جاینت و هم لابراتور - منتهی فعلا ساعت آپگرید لابراتور را بازی فقط نشان می دهد ولی جاینت هم بصورت داخلی آپدیت می شود.
  5. سلام. من حواسم نبود انگشتم خورد الان مینیونم داره آپ میشه چجوری باید لغوش کنم. ممنون میشم سریع جواب بدین
    • پاسخ:

      متاسفانه لغو نمی شود یا باید با جم آنرا خاتمه دهید و یا اینکه صبر کنید تا اپگرید کامل شود!
  6. سلام
    فکر کنم جدیدا کلا ارتقاء در حال انجام میپره موقعه آپدیت
    یه بار برای من تازگیها اینطور شد
    آیا کسی جدیدا تست کرده؟
  7. ببخشید ی سوال
    من قبلا 2اسم کلشمو عوض کردم ولی الان دیگه نمیشه.میخواستم بدونم راهی وجود داره که اسمشو عوض کنم یا ممکنه تو اپدیت های جدید بشه اسمشو عوض کنم؟
    • پاسخ:

      در صورت توهین آمیز بودن اسم و اگر اسم دهکده نام و نام خانوادگی تون باشه فقط عوض می کنند - در غیر اینصورت خیر! در آپدیت های بعدی امکانش هست ولی هنوز چیزی اعلام نشده است.
  8. سلام
    میخواستم بدونم اگه بخوام دراگ 2رو به 3 ارتقا بدم چقدر اکسیر لازم دارم و چند روز طول میکشه.
    ممنون
    • پاسخ:

      3,000,000 و هشت روز
  9. سلام،قبلا وقتی تو لابراتور سرباز اپ میکردی و میخواستی خودت لابراتور رو اپ کنی اون وقت سرباز متوقف میشد میخواستم بدونم تو اپدیت جدید که امده بازم این شرایط هست چون من تاونم نه شده هوگ داره اپ میشه میخوام لابراتور رو بزنم ایا هوگ بعد اتمام لابزاتور اپ میشه یا همزمان دوتاشم اپ میشن ؟لطفا جواب بدین ممنون.
    • پاسخ:

      همزمان هر دو آپ می شن
  10. آقایون بالاخره که باید هم نیرو ها و هم خود لابراتوار ارتقا بدید پس درگیر نباشید کدوم و بزنید اکسیر هر کدوم و داشتید بزنید بعد از زمانی که نوشته آماده میشه
  11. آیا موقعی که یک نیرو درحال اپدیت شدن هست و یک روز به پایان آن مانده است لایبراتوری را اپدیت کنیم نیرو همان یک روز بعد اپدیت میشود یا بعد از پایان یافتن اپدیت شدن لایبراتوری؟

    لطفا جواب بدید باتشکر
    • پاسخ:

      هر دو با هم آپدیت میشود و توقف نمی کند.
  12. اقا الان دقیقا چجوریه بحث لابراتور؟
    همزمان اپدیت میشه یا اول لابراتور بعد نیرو یا طلسم؟
    • پاسخ:

      همزمان آپدیت می شه.
  13. ایا راهی است که کار لابراتوری را کنسل کرد لطفا جواب بدهید
    • پاسخ:

      خیر
  14. ادمین من تان ده مکس هستم اخر مطلبت اشتباهه وقتی نیرویی رو ارتقاع میدی همزمان لابراتورم باهاش میزنی ارتقاع دوتاش همزمان باهم ارتقاع پیدامیکنن فقط وقتی لابراتور تموم میشه زیاد این کارو کردم اکانت زیاد دارم
    • پاسخ:

      آره مطلب چون قدیمیه تصحیح نکردیم ، قدیم اینجوری نبود ، درستش میکنیم ، ممنون
  15. سایتتون واقعان عالی مطلباش بهترین ممنون از جواباتون که به مردم میدید ..وخلاسه سایتتون عالیه
    • پاسخ:

      متشکر
  16. سلام من یک تاون شیشیم آزمایش گاهم چهار بنظرت طلسم رعدو 3 کنم یا طلسم شفا دهنده را یا بالنو سه کنم یا ویزاردو سه کنم لطفا جواب بدید ..........................یه سوال دیگه ام دارم سربازاما بیشتر ارتقاع بدم یا طلس ها؟؟؟؟
    • پاسخ:

      شما باید ببینید بیشتر با کدوم راحت تر حمله می کنی و نتیجه می گیرید و نمیشه یک الگوی مشخصی گفت که کدومو اول  آپدیت کنید
  17. این جمله باید اصلاح بشه.چون غلطه:


    اگر آزمایشگاه در حال ارتقاء یک نیرو یا طلسم باشد و شما بخواهید خود آزمایشگاه را همزمان ارتقاء دهید ، ارتقاء آن نیرو یا طلسم تا اتمام ارتقاء خود آزمایشگاه متوقف خواهد شد.


    در آپدیتهای جدیدی که در بازی صورت گرفته این مسئله حل شده و هر دو با هم ارتقا پیدا می کنند.
  18. دوستان عزیز من خودم به شخصه این کار رو انجام دادم دو سری شما وقتی نیرویی در حال ارتقا داشته باشید و بخواید لابراتوار رو آپدیت کنید هیچ مشکلی پیش نمیاد ، آپدیت شروع میشه نیروی در حال ارتقاء متوقف میشه و بعد از پایان آپدیت ساختمان ادامه ارتقاء نیرو انجام میشه حتی ممکنه یک روز زودتر! واسه ویزارد من که این اتفاق افتاد در کل مشکلی پیش نمیاد.
    موفق باشید
  19. سلام ببخشید چرا راهنمایی غلط میکنید من تا الان هرچی نیرو زدم برا اپ همزمان با اون لابراتوار زدم اپ بشه و هر دو همزمان اپ شدن لطفا اطلاعات غلط به مردم ندین اگه نمیدونید
    • پاسخ:

      چشم ! قدیما ، قبلا که اینجوری بود ! حالا شاید تغییر کرده است .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای