آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

چگونه دوستانمان را در کلش آف کلنز پیدا کنیم ؟

آموزش های بازی

حتما برای شما پیش اومده که دوست داشته باشید دوستتان را در بازی کلش آف کلنز پیدا کنید ! دو روش برای این کار وجود دارد یکی استفاده از فیسبوک و دیگری استفاده از کلن تگ ، که در این مطلب شما را با این دو روش آشنا می کنیم

پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

آموزش اول : استفاده از فیسبوک

1. ابتدا به settings بازی رفته و بر روی دکمه   فیسبوک کلیک می کنیم .

2. نام کاربری و پسورد فیسبوک خود را در برنامه فیسبوک که باید در گوشی تان نصب کرده باشید ، وارد می کنید.

3. فهرست دوستان خود را که به فیسبوک متصل شده اند را باز کنید که برای این کار دکمه را در بالا صفحه بازی سمت چپ می زنیم و در پنجره باز شده Friends را انتخاب می کنیم.

4. با بررسی لیست می توانید اسامی دوستان خود را که به فیسبوک متصل هستند را در لیست پیدا کنید.

نکته 1 : به علت فی ل ت ر بودن فیسبوک در ایران ممکن است این گزینه برای شما غیر فعال باشد.

نکته 2 : بعضی کاربران فکر می کنند که با اتصال به فیسبوک می توانند بازی خود را Load کنند و یا Save کنند که چنین تفکری اشتباه است و بازی کلش آف کلنز تنها بر روی گوگل پلی یا گیم سنتر ذخیره می شود.

نکته 3 : فرد مورد نظر شما باید در فیسبوک اکانت کاربری داشته باشد.

آموزش دوم : استفاده از تگ کلن

1. تگ کلن فرد مورد نظرتون را پیدا کنید که دوستتان در آن کلن عضو می باشد.

2. برای اینکه کلن موردنظر را با استفاده از تگ کلن پیدا کنید روی علامت درست در کنار XP لول در بالا سمت چپ کلیک می کنیم.(شکل بالا)

3. در کادر "Search Clan" تگ کلن فرد مورد نظر را که با علامت # آغاز می شود را تایپ میکنیم به عنوان مثال تگ کلن فرد مورد نظر ما در تصویر بالا P8URPQLV# است که بصورت کامل تایپ می کنیم

4. کلن پیدا شده را کلیک می کنیم و در لیست اعضای کلن ، فرد مورد نظر را پیدا می کنیم.

نکته : شما می توانید با دادن تگ کلن خودتان به دیگری ، دوست شما ، کلن و خود شما را پیدا کند.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶۲)

  1. سلام . ببخشید من برای تغییر اسمم چه ایمیلی به سوپرسل بدم من اسمم مائده اس اینجوری نوشتم تو کلش درستم نوشتم MAEDEH .ولی خیلیا اشتباه منو مهدی یا مهدیه صدام میکنن واقعا رفتن رو مخم لطفا کمکم کنید ممنون
    • پاسخ:

      این اسم غیر قابل تغییر است و باید نام دهکده توهین کننده و بد باشد تا قابل تغییر توسط سوپرسل باشد. اگه تا به حال تغییر نداده اید نام دهکده را می تونید از گزینه تغییر نام داخل بازی خودتون یکبار تغییر دهید و اگر استفاده کرده اید ، دیگه نمی شود
  2. سلام.من تو ایمیل هایی که برام اومده دنبال یه ایمیل هستم ولی جون قدیمیه پاک شده میشه پیداش کنم یا نه
    • پاسخ:

      اگه منظورتون تو بازی کلش هستش - خیر
    • پاسخ:

      آموزش بازیابی اکانت در سایت هست -سوال و مشکلی بود هم در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید.
  3. اگه کسی تو اد لیست دوستانت باشه ایا میتونه از همون طریق که تو اد لیستته هکت کنه ؟
    • پاسخ:

      خیر
  4. سلام و خسته نباشید خدمت شما،خواستم یه سوال بپرسم ببینم ایا این موضوع صحت داره؟یکی از دوستان من میگه کلن های ده به بالا هر کسی وارد کلنشون میشه میتونن بفهمن قبلا تو چه کلن های حضور زیاد داشته،مثلا دوسه کلن قبلی که بوده رو میتونن بدونن اسمش چی بوده،خواستم بپرسم ایا این موضوع صحت داره،و اگه هست باید به چه شکل ما هم بتونیم استفاده کنیم،ممنون از سایت خیلی خوبی که دارید و راهنمایی هایی که میکنید
    • پاسخ:

      معمولا از روی سایت زیر با زدن تگ کاربر یا تایپ کردن نام دهکده اطلاعاتی را پیدا می کنند :

      https://www.clashofstats.com/
  5. سلام من میخوام دوستمو پیدا کنم و فقط هم اسم کاربردیش رو میدونم و یه چند وقتی میشد که تو کلش نرفته بودم بعد هم کلشم پاک شد و وقتی که دو باره نصب کردم خب رفتم اسم کلنو زدم کلن نبود یعنی من اون دوستمو از کجا پیدا کنم اگه جوابمو بدین ممنون میشم
    • پاسخ:

      فعلا نمی تونید با اسم کاربری ، کسی را پیدا کنید و چنین امکانی بازی ندارد - فقط باید تگ دوستتون را داشته باشید.
  6. غریبه اشنا

    ببخشید باز هم مزاحمتون میشم لطفا به این سوال من هم پاسخ بدید اگه کسی خواست ایدی تلگرام خودش رو بده وکسی نفهمه باید چکار کنه چون اگه توی قسمت چت بده بقیه هم میبینن ممنون بابت صبوریتون
  7. غریبه اشنا

    سلام
    ممنون بابت پاسخ
    ببخشید یه سوال دیگه توی بازی کلش غیر از اون قسمتی که به صورت گروهی چت میکنن ایا میشه باکسی به صورت خصوصی هم چت کرد اگه جواب مثبته میشه روشش رو به من یاد بدید ممنون میشم کمکم کنید
    • پاسخ:

      فعلا خیر -  ولی احتمالا در آینده بشود.
  8. سلام آیا میتوان اکانتی را با استفاده از اسمش در کلش اف کلنز پیدا کرد
    • پاسخ:

      خیر - فقط تگ کاربری شخص مورد نظر را باید بدانید
  9. غریبه اشنا

    با سلام وخسته نباشید
    خواهش میکنم لطفا کمکم کنید من از بازی کلاش چیز زیادی نمیدونم .ولی همسرم همیشه بازی میکنه
    اگه بخوام دوستایی که همسرم باهاشون چت میکنه رو پیدا کنم باید از طریق کدوم گزینه وارد بشم وایا میتونن باهم توی تلگرام هم چت کنن ممنون میشم راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      راهی برای شناسایی فرد وجود ندارد - اگر فرد چت کننده آیدی تلگرام خود را در چت کلش برای شخصی بفرستد ،می توان با وی از طریق تلگرام تماس گرفت.
  10. من پیغام ب سوپر سل داده بودم
    برای برگرداندن اکانت و به من کد وارد شدن ب دهکده مفقود شده را داده بودند اما متاسفانه من نتونستم کد را ذخیره کنم و پیام هایه من با انها پاک شده است چگونه میتوانم پیام هارا پیدا کنم لطفا کمکم کنید ممنون
    • پاسخ:

      دوباره با همان اکانتی که پرسش و پاسخ داشتید با آنها ایمیل بزنید که کدبازیابی را گم کرده ام و اشتباها پاک شده و دوباره برایم کد را بفرستید.
  11. با سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیزم،میخواستم بگم که من ی دوستی دارم که متاسفانه ن تگ پروفایلشو دارم ن تگ کلنشو فقط اسم اکانتشو بلدم باید چجوری پیداش کنم،ودرضمن میشه کلنی که هیچ عضوی نداره و بسته هم هست بازگرداند؟،خواهشا جواب بدید ممنون
    • پاسخ:

      در مورد سوال اول : راهی نیست مگر اینکه به فیسبوک متصل بوده باشید. سوال دوم : خیر
  12. سلام
    چطور میشه که از کلنی ک وار داریم باهاشون یکی از اعضا کلن حریف شماره منو پیدا کنه و اس ام اس بده
    • پاسخ:

      فعلا چنین امکانی نیست!
  13. سلام اون غلامت سپر کوچولو روی عکس پروفایل دوست در صفحه اجتماعی چیه؟
    • پاسخ:

      یک نفر براتون درخواست دوستی ارسال کرده است
  14. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام و خسته نباشید من امروز یه اشتباهی کردم و به این سایت تگم رو ارسال کردم این سایت خارجی به گفته خودش جم رایگان و اکسیر ارسال میکنه میخاستم بدونم چی کار کنم الان هک نشم
    اینم اسم سایت
    ****************************
    زود بررسی کنید و جواب بدید خیلی ناراحتم
    مرسی
    • پاسخ:

      اگر فقط تگ را ارسال کرده باشید با تگ کاربری زیاد کاری نمی شه کرد
  15. سلام وقتون بخیر آیا از طریق بازی میتوان با کسی چت کرد یا چیزی مثل عکس ارسال کرد
    • پاسخ:

      چت میشه کرد - البته باید هر چت کننده در یک کلن باشند تا بتوانن با هم چت کنند - البته در چت جهانی هم می توانید با اشخاص غیر منتخب و غریبه چت کنید - امکان ارسال عکس و فایل فعلا مقدور نیست.
  16. سلام من یادم رفته با کدوم ایمیل بازی خودم رو س کردم ~ الان میخوام بدونم راهی نداره فقط ادرس ایمیل خودم را بفهمم ~ نام مزرعه و کلنی که توش هستم کاملا یادم هست~ فقط میخوام ادرس ایمیلی که با اون سینگ شدم رو از اسم مزرعه بدونم
    • پاسخ:

      خیر - باید ایمیلهاتونو چک کنید و یا یک ایمیل به سوپرسل بزنید و بگید می خوام تغییر جیمیل بدهم و اطلاعات بازیتونو می پرسند.
  17. سلام و خسته نباشید من دوستمو گم کردم و اسم کلنشو نمیدونم تنها چیزی که ازش دارم اسمش هست تروخدا اگه راهی هست بگید شخصیت مهم زندگیمه اینکه میگن هرشخصی یه کدی داره میشه از اون استفاده کرد؟ یا سوپر سل به اینجور مشکل ها پاسخ گو هستش؟ یا نرم افزاری چیزی هست که بشه پیدا کرد اصلا هرراحی که فقط بشه پیدا کرد هستش؟ چیکار کنم اخه کمکم کنید
    • پاسخ:

      خیر راهی نست مگر اینکه قبلا در فیسبوک همدیگر را به لیست دوستانتان اضافه کرده باشید ! سوپرسل هم پاسخگو این چنین کارها نیست !
  18. سلام من تگ اسم دوستمو دارم اما نمیدونم تو چه کلنیه میخوام پیداش کنم چیکار کنم لطفا راحنماییم کنید
    ممنون از شما
    • پاسخ:

      راهی ندارد - با تگ کاربری فعلا کاری نمیشه کرد و باید تگ کلنش را پیدا کنید.
    • پاسخ:

      بستگی به کلنشون داره اگه با درخواست باشه باید درخواست به کلن دوستون بدهید و اگه تعداد کاپ هاتون هم متناسب با کلن باشه می تونید join بشید و کلا به دوستتون بگید که از طریق لیدر - کولیدر - الدر ها درخواستتون را قبول کنند.
      با تگ کلن دوستتون هم می تونید کلنش را در قسمت سرچ کلن پیدا کنید و درخواست بدهید.
  19. اگر فیسبوک فعال کنیم چه قابلیت هایی دریافت می کنی مثلا میشه چیزی رو برای هم بفرستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      فقط میتونید با دوستانتان در خارج  از کلن تون دوست و در ارتباط باشید و همدیگه را گم نکنید و دوستانی را هم به بازی دعوت کنید.
    • پاسخ:

      سوالتون را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید - منظورتون نفهمیدم
  20. سلام خسته نباشید من چطوری دوستمو پیدا کنم تو کلش هم اسم دهکدشو میدونم همون یه کد مخصوص برا دهکده هست میدم .. خوب یه عکس از پروفایلش دارم مشخصاتش توشه .. ایا راهی هست پیدا کنم .. ممنون میشم زود جواب بدین
    • پاسخ:

      خیر در حال حاضر راهی نیست مگر ایکه بدونید در چه کلنی است
  21. سلام وقت بخیر.ببخشید من برای یه کاری به id کلش نیاز دارم. وبرای بدس اوردن او اون باید وارد هلپ اند ساپرت مس شدیو وبعد وارد آدر پرابلم بعد صفه ایمیل یا جیمیل باز میش که یه اطلا عاتی زیرش نوشته بود ولی الان وقتی وارد هلپ اند ساپرت میشه دیگه گزینه ای وجود نداره و فقط سوالاتی که خودشون طراحی کردن. لطفا سریع جواب بدید
    • پاسخ:

      منظورتون تماس با سوپرسله این جا توضیح دادیم که چگونه گزینه مکاتبه با سوپرسل را در نسخه جدید فعال کنید

      چگونه با سوپرسل تماس بگیریم ؟


  22. سلام من دنبال یکی از دوستانم هستم اما اسمش توی هیچ کلندی نیست باید چطوری پیداش کنم ؟
    • پاسخ:

      راهی ندارد
  23. سلام من یه نفر تو گپ جهانی پیدا کردم تو هیچ کلنی عضو نبود یهو از بازی اومد بیرون رفت تو یه گپ دیگه چجوری میتونم اونو پیدا کنم
  24. سلامم ببخشید من اکانتم نیست ذذوست دارم اکانیم رو برگردونم و بدونم لولم چنده
  25. سلام
    یعنی اصلا نمیشه از طریق شماره تلفن پیداشون کرد؟
    اگه میشه جوابمو تو وبم بدید
    مرسی
    خدانگهدار
    • پاسخ:

      خیر
  26. سلام
    من تو گپ جهانى با چند نفر دوست شدم بعد که اومدم بیرون خوب قاعدتا وارد یه منطقه دیگه شد من هیچ اطلاعاتى از اونا ندارم چ طور ى مى تونم پیداشون کنم
    • پاسخ:

      باید میدید که تو چه کلنی هستند و وارد کلنشون بشید و راه دیگری برای پیدا کردن اونا نیست.
  27. سلام من میخوام یکی از دوستامو پیدا کنم فقط کد اینویت خود شخص رو دارم ولی نمیدونم تو کدوم کلنه و حتی فیسبوک هم نداره از طریق همون کد اینویت میتونم پیداش کنم یا نه؟؟؟؟
    • پاسخ:

      در حال حاضر این کد فقط برای کارمندان سوپرسل فعال است و جواب شما خیر است.
    • پاسخ:

      فعلا نمیشه
  28. سلام داداش من یه رفیق داشتم خیلی باهاش صمیمی بودم من وقتی که کلش بازی نمی کردم اون رفته بوده کلن دیگه هنوز هم اونجاست کاپ کلن بالاست نمی تونم برم کلنشون از راه دیگه ای نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم به جز فیسبوک
    • پاسخ:

      خیر 
  29. سلام تگ پلیر برای چی است تگ کلن نه تگ پلیر برای چیه با اون می شه دیگرن رو پیدا کرد؟
    • پاسخ:

      بیشتر برای کارمندان سوپرسل کارایی دارد تا کاربران را پیدا کنند و هنوز عمومی نشده ، بله برای پیدا کردن هر کاربر یک تگ مخصوص به خودش است.
  30. سلام ببخشید
    من به کلنی در خواست داده بودم ولی اونا قبول نکردن بعد از بیست و چهار ساعتم بهشون در خواست دادم ولی ارور میده چیکار کنم
    • پاسخ:

      پیام ارور چیه؟
  31. سلام من در کلنی درخواست ورود دادم ولی ان ها ریجت کردن حالا دوباره بعد چند روز می توانى درخواست ورود بدهم
    • پاسخ:

      بله - معمولا 24 ساعت بعد می تونید
    • پاسخ:

      در حال حاضر نمی شود
    • پاسخ:

      خیر
  32. سلام.گوشیمو فرمت کردم جیملی که روی بازی کلش سیو بود رو هم کاملت یادم نیست ولی تمام اطلاعات بازیمو میدوتم.چطوری دهکدمو برکردونم خواهشا حواب بدین
    • پاسخ:

      نحوه بازیابی اکانت در سمت چپ نوشتیم ، اقدام کنید.
  33. سلام اگه از سرچ کلن کلن گروهی رو پیدا کنیم و از زمینش دیدن کنیم اون فرد میفهمه که از زمینش بازدید شده؟
    • پاسخ:

      خیر - البته تا قبل از شروع بازی ممکنه - می تونه زمینش را تغییر بدهد.
  34. سلام
    من کلن تشکیل دادم اما هر چی دوستام اسمشو با مشخصات دیگشو سرچ میکنن پیدا نمیشه .یعنی تو سرچ نمی اد .چیکار کنم.
    اسمشم:پرشین کینگ هست.
    13 نفر .
    • پاسخ:

      تگ کلن را بدهید تا سرچ کنند ، اسم مشکل پیدا میشه
  35. سلام اکانتم پاک شده ولی اسم کلنی که اکانتم اونجاستو یادم نمیاد،رو جیمیل سیو بوده الان هرکار میکنم جیمیلم بالا نمیاد باید چطوری اکانتمو پیدا کنم؟
  36. سلام،امید وارم حالت خوب بااشه دادا دادا من 5 ماهه اکانت لول 102 ک 5 ماه پیش 102 بود رو برگردونم یا جیمیلم رو هک کنم چون دادم ب دوستم بی معرفتی کرد رفت تهران با خانواده،حالا من چی کار کنم،همون پسره اکانت پسر عموم رو هم هک کرد نمیدونم چ جوری،اگه یاد بدی یا کمکی کنی بهم یاد بدی ک اصلا خیلی ممنونت میشم اگه بخوای تو سایتت هم هم کاری میکنم چون تایپم سریعه ، اگه میتونی کمکی بهم کنی ب جیمیلم پیام بده،ممنون داش،سلامت باشی.
    • پاسخ:

      حتما روی سیستم شما تروجان   یا کیلاگر وجود داره ، چون به سادگی و با نداشتن اطلاعات بازی ، امکان هک کردن نیست ، شاید اطلاعات بازی اازقبیل تاریخ ساخت بازی و گوشی بازی و ... را به دوستتان دادید و یا پسورد خود را در سایتهای فیک الکی که مثلا جم رایگان می دهند زده اید و هک شده اید ، روش بازیابی اکانت هک شده کلش اف کلنز،  در سایت هست ، بخوانیدش !
  37. name:پرشین کلن ...
    نیروهام قوی هستن دوستان دونات جاینت 6هوگ مکس و ویز تقدیم میشه وار هم هرشب استارت میشه دوسداشتین تشریف بیارید و بگید که از طرف این سایت باحال اشنا شدین با ما ممنون از سایت زیباتون
    name:پرشین کلن ...

    Clan tag:#Vlpu9cc
  38. سلام من از برنامه بلو تکس کلش بازی می کنم اما وقتی ایمیلمو برای ثبت توش وارد می کنم ارور میده و می نویسه
    باید چی کار کنم ؟ one time setup
  39. باعرض سلام خسته نباشید خدمت شما من یه سوالی داشتم...
    من به بازیم جیمیل دادم حالا وقتی میرم رو کلش نه جیمیل می خواد نه ایدی کلا هیچ ولی میگه خوش آمدید...
    • پاسخ:

      پاسخ به سوالات در انجمن سایت
  40. ببخشید مدیر سایت
    هزاران دوست تو این صفحه اومدن
    وسوال بیشترشون سوال زیر بود
    من میخام دوستم رو پیدا کنم نه کلنشو چون نمیدونم تو کدوم کلن رفته همه نشانه ها مثل نامه اسمش از چتروم پاک شدن هیچ ردی ازش نیست.
    شما میگی هیچ راهی نیست ولی راهی هست صدرصد خیلیها میدونن و خیلی ها نمیدونن
    فکر کنم شما از دسته دو باشید و میپیچونید
    لطفا یادبگیر و به ما دوستات کمک کن
    یه دنیا الماس ممنونم
  41. آیا روشی است که دوستان فیسبوکم کلن من را تماشا نکنند یا ندونند من به کدوم کلن هستم چون دوستان من که کلش دارند از طریق کلش و در قسمت friends کلش من را تماشا میکنند من هم همینطور میتوانم آنها را تماشا کنم. یک روشی بگو لطفا که دیگه دوستان فیسبوکم که کلش دارند نتونن کلش من رو تماشا کنند
    • پاسخ:

      از فیسبوک دیسکانکت شوید و آن قسمت فیسبوک بازی کلش  قرمز شود
  42. میتوانید از سایت زیر هم دوست هم هر کلنی رو پیدا کنی:
    http://www.warclans.com
  43. سلام من تک یکی از دوستامم رو دارم الام جیچوری از تریق تک پیدایش کنم
    • پاسخ:

      فعلا این امکان در دسترس نیست و نمیشه - مگه اینکه تگ کلن دوستتون را بدانید -
  44. سلام.من قبلا تو کلن دوستام عضو بودم.حذف زدم رفتم تو یه کلن دیگه.بعد یه مدت دوباره برگشتم به کلن دوستام.حالا لیدر کلن دومی کلن دوستامو پیدا کرده.چطوری این کارو کرده؟؟
    • پاسخ:

      شما وقتی که LEFT می دهید از کلن دومی -  یک پیغام در چت کلن دومی ظاهر میشه و از روی اون و با کلیک کردن روی اون از طرف لیدر یا هر عضو دیگه ایی از کلن LEFT داده شده می تونه ببینه شما کجا رفتید !
  45. عباسییییییی

    سلام جیگری،عاغا پس کی این کد کاربری فعال میشه که بتونیم شخص تحت پیگردمونو پیداکنیم؟کلن تگ چجوریه؟همونجوری ،ولی من میخام یه شخصوپیداکنم،،احیانا تا سال دیگه امیدی هست بتونم دوستمو پیداکنم؟گیرم خدایی، جانه ما جوابمونو بده دادا، فیدایت:)
    • پاسخ:

      اینها را باید از سوپر سل بپرسید.
  46. من اینارو میدونستم ولی اگر اون کسی دنبالشیم در فیسبوک نباشه و کلن هم نداشته باشه اونوقت چیکار کنیم؟
    لطفا کمک کنید
    • پاسخ:

      هنوز راهی نیست و در بازی طراحی نشده است
  47. سلام، میخواستم بدونم توی هر کلنی که بخواهیم میتونیم عضو بشیم یا کسی از اون کلن باید ما رو اد کنه؟
    • پاسخ:

      بستگی به تنظیمات کلن داره - که یک عده مقدار کاپ را ملاک قرار دادند و یک عده هم کلا دعوتنامه ایی هستند و یک عده هم کلا بسته اند - مطلب زیاد در این مورد ذر سایت هست در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید و مطالب لیست می شوند
  48. ایا هر فرد ک بازی کلش داره واسه خودش کد داره . بجز کد کلن . ک بتونیم از روی کد خود فرد پیداش کنیم
    • پاسخ:

      بله ولی مثل کلن نمیشه هرکسی را با آن پیدا کرد و فعلا کاراایی ندارد
    • پاسخ:

      نمی شه - ولی با ایکس مود تمرینی می شه حمله کرد و البته ثبت نمیشه.
  49. خوب مثلا من میخوام دوستم رو پیدا کنم ولی تگ کلنشو ندارم . چه کار کنم؟
    • پاسخ:

      فعلا راه حل هایی برای پیدا کردن دوستان و یا افراد بطور معمول و پیشرفته در بازی کلش نیست و طراحی نشده است.
    • پاسخ:

      نمی دونم ! 
  50. تو چی کار داری

    وا 
    این که خیلی مسخرس من خودمم اینو بلد بودم من میخوام رفیقمو پیدا کنم نه کلنشو
  51. علی د رستکار

    سلام بر شما دوست عزیز خیلی از مطالبتون خوشم اومده و امید وارم بیشتر و بهتر بشه یه سوال داشتم اون اینه که وقتی تو پروفایل یه نفر یا خودمون میریم یه تگ نوشته که با کلن تگ. طرف یکی نیست اون چیه و به چه دردی میخوره با ارزوی موفقیت
    • پاسخ:

      اون تگ کاربری تون هست و ممکنه در آینده بتوان از آن استفاده کرد و برای پیدا کردن و جستجوی دوستتون بکار برود - فعلا بیشتر مورد استفاده اش برای سوپرسل است که شما را پیدا کند
  52. با سلام و خسته نباشید.ممنون میشم یه راهنمایی از رسید خرید جم کنین.اینکه مثلا چند رقم؟ و یه عکس از رسید که سوپر سل میگه هم بذارین.وای ممنون میشم بگین چند رقمه؟ایا حرف هم هست ؟چون برادر بنده برام خرید کرده و یه شماره هم داده میخواستم بدونم ایا رسید جم همونه یا نه.با تشکر
    • پاسخ:

      اگه از گوگل پلی خریده است باید واردگوگل Wallet شوید http://wallet.google.comو قسمت Transactions و اونجا اون رسید قرار دارد.
      , یک شماره هم داره بنام
      Transaction ID
      120110304402305500809.1973404506070705

      این شکلیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای