آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۳

تشخیص زمین متروکه در کلش آف کلنز

آموزش های بازی نقشه های بازی

در یکی از آپدیت های بازی که توسط سوپر سل عرضه شد، شیوه ی بررسی بیس حریف کاملا تغییر کرد و امکان حدس زدن منابع از روی ظاهر (که قبلا با چهار سطح مشخص می شد) مشکل شد.

قبل از حمله منابعی که با حمله ی صد در صد به دست خواهید آورد در بالا و سمت چپ قابل دیدنه اما کافی نیست چون حمله در فارمینگ ممکنه به گرفتن صفر ستاره منجر بشه که اشکالی هم نداره چون در فارمینگ منابع مهمه. پس بازیکن باید متوجه باشه که آیا حریف ارزش حمله داره یا نه. بهترین زمین ها برای حمله در فارمینگ، زمین های متروکه هستند.

برای آگاهی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

زمین های متروکه در کلش آف کلنز چیست ؟

این زمین ها بهشت فارمینگ هستند. به زمینی متروکه گفته میشه که صاحب اون از معادن و ذخایر اون استفاده نکرده باشه و لوت زیادی انباشته شده باشه. معمولا اگر صاحب یک دهکده یک روز یا بیشتر به دهکده اش سر نزنه و بهش رسیدگی نکنه اون زمین متروکه محسوب میشه!

تشخیص زمین متروکه در کلش آف کلنز

برای تشخیص این زمین ها چند نشانه وجود داره:

  • وجود تعداد کمی درخت و بوته:(وجود تعداد زیاد شاید نشانه ی این باشه که صاحب اون زمین عادت به حذف اون ها نداره اما وجود دو سه تا باعث میشه که شک کنید شاید صاحب اون زمین که همیشه درخت هارو قطع می کرده به زمین سر نزده) البته این مورد قطعی نیست چون شرایط زیادی ممکن است.

  • کارگر هایی که خواب هستند و کار نمیکنند:(اگر ساختمانی در حال ساخت بود یعنی صاحب زمین به دهکده سر زده اما اگر مثلا دو کارگر خواب باشند و و یکی در حال کار، میشه باز هم شک کرد که زمین متروکه هست.)

  • وجود جم باکس: هر بازیکن میتواند در آن واحد تنها یک جم باکس داشته باشه پس همه سعی میکنند برای گرفتن جم بلافاصله جم باکس رو حذف کنند تا بعدی رو بگیرند. وجود جم باکس نشانه ی خوبی برای متروکه بودن زمین هست.

  • وجود تعدادی قبر: قبر ها نشان دهنده ی محل مرگ سربازای مهاجم هستند و اغلب افراد بعد از ورود به زمین با کلیک روی یکی از اون ها اونا رو حذف میکنن چون دلیلی برای نگه داشتن اون ها وجود ندارد. وجود چند قبر هم میتونه نشون بده که زمین متروکه هست.

  • مخزن روی دارک الکسیر دریل: این مورد قطعی ترین نشانه هست. نکته ی مهم و تفاوت اصلی الکسیر دارک با طلا و الکسیر این است که ظرفیت مخزن کوچکی که روی دریل هست کمه و پس از حداکثر ۱۶ ساعت کاملا پر میشه. اگر دیدید که منبع کوچک روی دریل (منظور مخزن اصلی و بزرگ دارک نیست) خالی یا نیمه پر هست، مطمئن باشید که زمین متروکه نیست و حمله کردن باعث تلف شدن نیرو و زمان و منبع می شود. یک دارک الکسیر دریل با منبع پر نشون میدهد که شما علاوه بر دارک الکسیری که با حمله به اون زمین به دست خواهید آورد، بدون شک به معادن و الکسیر کالکتور هایی هم در اون بیس برمیخورید که حداقل برای هر منبع ۲۴۰۰۰ تا لوت میگیرید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳)

  1. یه راه دیگه هم هست. زمین های متروکه معمولا در هیچ لیگی نیستند چون اتک نزدند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای