آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

استراتژی حمله HoWiz

استراتژی ها


 دوستان در این قسمت شما را با یک استراتژی خوب و عالی را یاد می دهیم این استراتژی HoWiz است که تشکیل شده از هاگ رایدر و ویزارد که پایه اصلی این استراتژی است .

که در ادامه مطلب شما را با این استراتژی حمله آشنا می کنیم ....

خوبی های این استراتژی این است که :
  • این که بیس طرفو خیلی سریع و آسان  نفله میکنی !
  • خیلی ارزان قیمت
  • برای تان هال 7 هم هست و استفاده می شود.
خب  حالا نحوه این استراتژی و تر کیب سربازان :
برای تاون هال هفت
  • 20 تا هاگ رایدر
  • 25 تا ویزارد
  • 2 اسپل شفا دهنده و 1 اسپل خشم
  • نیرو کلن کسل : هاگ رایدر که  لول 4 یا 5 باشد بهتر است.
برای تاون هال هشت
  • 20 تا هاگ رایدر
  • 25 تا ویزارد
  • 2 اسپل شفا و1 اسپل خشم
  • نیرو کلن کسل : هاگ 5 باشد بهتر است.
برای تاون هال نه
  • 24 عدد هاگ رایدر
  • 25 تا ویزارد
  • 2 اسپل شفا دهنده و 2 اسپل خشم
  • نیرو کلن کسل  : هاگ رایدر لول مکس باشد بهتر است.
 
خوب با دیدن این فیلم می توانید نحوه آموزش این استراتژی را مشاهده نمایید :

نکته :

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۴)

  1. سلام اقای دورشی واقعا دمتون گرم من تاون هشتم با این اتراتژی تاون نه مکسو صاف کردم واقعا دمتون گرم به کارتون ادامه بدین
  2. عالیه این روش خودم با 27تا هوگ 4با 16تا ویز5 یه تان نهی لول 102 رو سه ستاره زدم
  3. ولی بنظرم مسخرس که با هوگ خشم ببرید خودش خب قویه جون بهتره و اینکه ویزارت خیلیه نهایت ده تا هوگت هم خیلی کمه کلا بدرد نمیخوره 32هوگ ده تا ریز سه تا هبل لطفا اطلاعات درست و خوب ببدید
  4. در نهایت احترام ولی این تاکتیک به دردم نخورد.
    185ظرفیت کمپمه
    برای رسیدن به لیگ مسترز میخوام شده فول دراگ بزنم.
  5. با هوگ 1 و ویزارد 3 امتحان کردم خدایی خیلی خوب بود!!!!!!!
    جای تحسین داره!!!
    بیخودی بین سایت های آموزشی 19 نشدین!!!!



    یه تاکتیک خوب برای TH7 بزارین(برای به دست آوردن دارک)لیگش هم بگید.ممنون میشم.
  6. سلام ممنونم از مظالب خوبتون ببخشید می خواستم بدونم میشه به جای اسپل سرعت اسپل جون برد یعنی همه اسپل هام جون باشه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    • پاسخ:

      مرسی دوست عزیز
      اره چرا که نه
  7. سلام من هوگم سه روز دیگه چهار میشه می خواستم بدونم باهوگ سه و ویزارد چهار میشه اتک زد یا که کارساز نیست لطفا راهنمایی کنید با تشکر 
    • پاسخ:

      بله - خوبه 
  8. اول فکر کردم زیاد کار ساز نیست اما با دیدن فیلم برام ثابت شد که روش خوبیه ولی انصافا ویزارد صبر منو لبریز میکنه خیلی طول میکشه اما دستتون درد نکنه آموزش خوبی بود
    • پاسخ:

      خوب دیگه
  9. سلام حسین اقا بهترین مدل اتک برای رسیدن به مستر اتک با ویزارد یا بالن هست البته باید لول سرباز هاتون بالا باشه تا بتونین
  10. آقا سلام من الان کریستال دو هستم تاون هفت نمیتونم برسم مستر چیکار کنم یه استراتژی خوب معرفی کنید
  11. سلام ببخشید با وجود جاینت بمب هوگ شانس زنده موندن کمی داره آیا واقعا جواب میده با تشکر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  12. بهشاد اکبری

    عالیه . فیلم ها کاملا واضح و استراتژی هم عالیه . اول خودمم فکر می کردم همش فیلمه خودمم داخله تاون هال نه هستم و فقط با ارچر اتک می زدم خیلی بد بود . حالا اینو امتحان کردم 500 هزار تا داخله هر اتک خوب گیرم میاد . مرسی از تلاشتون و تشکر برای گذاشتن این متلب

    • پاسخ:

      اره ولی باید به لول های پایین اتک بدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای