آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

چرا در زمین یکی از بازیکنان سنگ غیر معمول وجود دارد؟

اخبار و شایعات

جدیدا این نوع سنگ در زمین لیدر کلنی که این تگ را دارد

#2RG2V8QR

سنگ عجیبی پیدا شده چرا این سنگ باید در زمین این فرد باشید

به ادامه مطالب مراجعه کنید ...

طبق سوالاتی که از سوپرسل بابت این سنگ پرسیده شده به این نتیجه رسیدیم این بازیکن جزو اولین بازیکنانی بود که این بازی رو نصب کرده  و در اوایل این بازی این سنگ وجود داشته ولی در مدت کمی(حدود 2 ماه) این سنگ از بازی حذف شده و این بازیکن تنها کسی است که این سنگ را از بین نبرده است  جالب است بدانید که در ان زمان به جای جم باکس این سنگ 25 عدد جم می داد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

به سایت ما سری بزنید

troolnew.rozblog.com


تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۹)

  1. پدرام موسی پرور

    در تنظیمات کلشم جایی که میخوام کلشم را سینگ کنم سینگ میشود ولی علامت اون قرمز می ماند ایا کلش من سینگ هست
  2. سلام  خواهشا  کمکم کنید تو رو خدا جواب بدید خواهشا  کلش من سیو نمیشه قبلا تو یه جیمیل سیو بود بعد اود من اون جیمیل رو حذف کردم چون رمزش یادم رفته بود و من دوباره یه جیمیل  باز کردم و الان تو اون جیمیل تازه  دیسکانکت مونده و کانکت نمیشه قرمز  مونده  تورو خدا توروخدا بهم کمک کنید 
    • پاسخ:

      باید جیمیل قبل را دوباره به بازی بدهید و خودتون دلبخواه نمی تونید تغییر جیمیل بدهید و تغییر جیمیل توسط سوپر سل فقط میشه ...
      برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جواب های شما این جیمل را آنلینک می کند از گوگل پلاس و با دادن یک جیمیل جدید می توانید بازی را روی یک جیمیل دیگر سیو کنید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account

  3. تو همین سایت ، بخش( عجیب های کلش )داره که خییییلی جالبه ، مرسی حال کردیم ، دمت گرم ، همش واقعیه
  4. سلام من مطلبتونو خوندم سنگشم بود ولی میشه مطالب بیشتری بذارید؟ ممنون میشم
  5. سلام....خسته نباشید..یسوال دارم...

    وسط مپم یصفحه مربعی شکله که وسط یمربع زردرنگه

     

    شایعه شده قرانه....ایا صحت داره؟؟؟

    با علایم شیطانپرستیش کاری ندارم...چون برام مهم نیس..من درم بازیمو میکنم

    اما بنا رو قران رو قبول ندارم...لطفا راهنماییم کنید

    باتشکر

    • پاسخ:

      من تعجب می کنم که چه کسی این شایعه های عجیب و غریب را می سازد و هدفش چیست !
      نه دوست عزیز اون قران نیست و یک علامت است برای اینکه وسط زمین را شما بدانید کجاست تا بتوانید بهتر مپ خود را طراحی کنید !
  6. این مطلب کاملا دروغه رفتم توی کلن همینی که گفتید هیچ سنگی نبود.
    لطفا کم دروغ بگید اون هایی هم که گفتن اون سنگ وجود داره حتما خودت بودی و خواستی با اینکار الکی بگی واقعیت داره.
    خجالت بکش و بترس از خدا و دروغ نگو.
    • پاسخ:

      ممنون از شما که ثابت کردین محتویات این پست دروغ نیست
      (ٍ((نویسنده افتخاری)))
    • پاسخ:

      خیلی ممنون بابت نظر چون توانستین ثابت کنین که این مطلب دروغ نیست
      (((نویسنده افتخاری)))
  7. سلام بر ادمین گله وبسایت خواستم بگم وبسایتت خیلی تکه عاشقشم لطفا مطالب بیشتر بزار لطفا ! متشکرم . . . !
    • پاسخ:

      در قسمت سرچ کلن بزنید
      #2RG2V8QR
    • پاسخ:

      در قسمت سرچ کلن - باید تگ کلن را وارد کرد
      تگ افراد را فعلا نمیشه
  8. ببخشید ولی من رمز زیر عکس رو زدم و لیدر اون کلن رو دیدم ولی همچین سنگی نبود
    • پاسخ:

      دوست عزیز نظر خود را چند بار ارسال نکنید
      (((نویسنده افتخاری)))
    • پاسخ:

      چنین چیزی امکان ندارد
      (((نویسنده افتخاری)))
    • پاسخ:

      خیر ! اینها همگی شایعه است ! کلش آخر نداره !
  9. سلام از سایتت خوبتون بسیار تشکر
    سوال من اینکه آیا از یه گوشی چند اکانت استفاده بکنیم مشکلی ایجاد میشه آیا این شایعه درست هست که اکانت ها رو بن میکنه سوپرسل
    خیلی تشکر
    • پاسخ:

      با سلام
      اگر سوپرسل بفهمد بله بن میکند
      (((نویسنده افتخاری)))
  10. سلام،سایتتون عالیه،مطالبش جالبه،لطفا اطلاعات جدیدتر قرار دهید،خیلی ممنون.
    • پاسخ:

      ممنون
      (((نویسنده افتخاری)))
  11. سلام،سایتتون عالیه،مطالبش جالبه،لطفا اطلاعات جدیدتر قرار دهید،خیلی ممنون.
    • پاسخ:

      ممنون
      (((نویسنده افتخاری)))
  12. سلام من وقتى میخوام اکانت مادرمو انتقال به دم به گوشى خودم بعد از این که رمزو مى زنم در مورد توان حال و و یه چیزاى دیگه اى میگه چیکار کنم
    • پاسخ:

      حتما می خواد لود کنه که باید در پنجره باز شده CONFIRM  را تایپ کنید با حروف بزرگ
  13. ببخشید تو همین عکس بالاتر تصویر یهدقبر هست ک یه دست ازش بیرون امده . میشه بگید این چیخ
    • پاسخ:

      این سورپرایز کلش است برای روز هالوین که این شخص این سنگ قبر را یادگاری نگه داشته و حذف نکرده است
  14. سلام،مطالب کامل و مفید،بهترین و بروز ترین سایت ایرانی کلش هستید،تشکر بابت زحمات
    • پاسخ:

      ممنونم که مطلب من را خواندید
      (((نویسنده افتخاری)))
    • پاسخ:

      اگر منظورتون به وجود امدن دوباره این سنگ هست اینو بهتون بگم که جم باکس جای این سنگ را پر کرده
      (((نویسنده افتخاری)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای