آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

عجیب ترین های کلش اف کلنز!

اخبار و شایعات

همانطور که میدونید بازی کلش اف کلنز چیز های عجیبی داره که بیشتر اونها را براتون بازگو میکنیم

برای خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید...

تـــــــــگ کـــــــــلن:#2RG2V8QR

نام شخص غیر عادی:BRigaNsRealM

گوشه مپ این شخص در سمت چپ یک نوع سنگ غیر عادی وجود دارد!

*********************

تـــــــــگ کـــــــــلن:#80Y8L8V

نام شخص غیر عادی:HeNNi-MiNgdao

وارد مپ اون بشید روی اسپل فکتوریش بزنید و بعد گزینه اینفو(info)رو بزنید

نگاهی به اسپل هاش بندازین! اون تنها کسی هست که از اسپل بابانوئل نگهداری کرده!

**********************

تـــــــــگ کـــــــــلن:#80L2089J

نام شخص غیر عادی:Messi 

شخصی با لول 66 که ساختمان دفاعی و دیوار ندارد اما منابع فول!

**********************

تـــــــــگ کـــــــــلن:#VU9PU8G

نام شخص غیر عادی:ReNoNv

شخصی با تاون چهار لول 167

***********************

تـــــــــگ کـــــــــلن:#P9V2UUJ

نام شخص غیر عادی:Andrew

فقط اتک وون(att won) هاشو نگاه کنید تا الان که  3 روز به پایان

این لیگ مونده 27 هزار تا اتک وون داره...

***************

با تشکر از شما طراحی و جمع اوری توسط علیرضا فارسی نژاد

Black Devil

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶۳)

  1. سلام
    چگور میتونم این کارگر مپ سازنده رو ببرم تو مپ اصلی تا توپ هارو دو لول کنم
    تان 9 مکس هستم
    • پاسخ:

      باید ابتدا در مپ سازنده توپ دو لول را به سطح چهار برسانید تا در مپ اصلی بتوانید تغییر دهید.
  2. سلام من یه کلن پیدا کردم ، وقتی ک وارد کلن میشوید هیچ پیانی دیده نمیشود، واگر هم شما پیام بدید ، پیامتون ناپدید میشود،بیاین خودتون ببینید
    کلن تاج:#YPYRUPP0
  3. این شخص تاحالا 18تا ستاره ی وار داره و کاپش نقره3و998تاکاپ داره وتاحالااصلا بهش اتک نزدن و خوده شخص هم اتکی نزده و کاپش نقره سه است و تاون حاله 6هم هست و اینم #8UVUU2YP2این شخص راجستجو کنید ؟
  4. سلام منم اکانتم جزو عجایبه هم ایس ویزارد دارم هم اسپل بابا نویل بعد از اینکه کریسمس تموم شد تو کلش اسم = rastin
    تگ کلن = #YQRR0L02
    تگ اکانت = #CJQY29CR
    لطفا قرار دهید
  5. تو ونیا یه کلن هست ک نام نداره اونم مال ایرانه . لطفا میشه بگید چه طوری باید کلن بدون اسم ساخت
    • پاسخ:

      اطلاعی ندارم
  6. سلام من یه نفر ادم رو پیدا کردم که تانهال سه ولی لول 118چجوری میتونم به شما اطلاعات شخص رو بدم تا توی سایتتون بزارید؟
    • پاسخ:

      در همین قسمت نظرات تگ کلن را بگذارید - اینها می تونن اکانت های مهندسی شده باشند و ی شاید متعلق به خوده سوپرسل باشد - چیز عجیبی نیست
  7. سلام یه کلن هستش وقتی داخل عوض میشی چت کلنت تغیییر میکنه رنگی میشه چجوری ممکنه من از کلن مبام بیرون دوباره عادی میشه میری تو کلن رنگی میشه ایا اینا کلشو هک کردن یا یه باگه ؟؟؟؟؟
    تک کلنشم c2c2jjj#
    اسمشم my home
    • پاسخ:

      ممکنه سوپرسل در حال تست رنگی کردن چت کلن برای آپدیت جدیدش باشه
  8. یه نفر هست با لول 333 تو کلن req n go لول کلن 10 برید دونات شو نگاه کنید
  9. آقای علیرضا فارسی نژاد یه سوال داشتم اونم اینکه این بازیکنها رو خودت کشف کردی یا از سایت دیگه کپی کردی؟
  10. سلام اون شخص غیر عادی که که 27 هزارتا اتک وون داشت تو اون کلنی که شما گفته بودید نیست که
    • پاسخ:

      اینها دائما کلن عوض می کنند و زمانی در این کلن بودند.
  11. ببخشید من یادم هست که اسپل بابانوىل اسپل نبود یه تله بود که وقتى مى رفتى روش بابانوىل اون کادو هارو مى انداخت ایا چیزى که من فکر مى کنم یه چیز دیگست یا همونه
  12. سلام این کلنو ببنید کاپ های لازم برای ورود به کلن رو ببینید عجیبه#Y99PJCYP
  13. بربچ کلن لول شیش Rainbow mistتشریف بیارید خوش حال میشیم درضمن من خودم یکی از عجیب ها ستم بیایید ببینید
    • پاسخ:

      با تگ کلن اون کلن مورد نظر پیدا می شود
    • پاسخ:

      موفق باشید.Black Devil
  14. سعید هوگی

    سلام دوستان کلش باز من ببینید ب شایعات توجه نکنید کلش شیطانی ازینا نوه ی مکارم شیرارزی بازی میکنه همونی که گفت کلش حرامه نوه ش داره بازی میکنه تازشم میگن ب لول 400یا 500 یا300 برسی باید قران اتیش بزنی همش چرته همش هر وقت دیدی باور کن شاعر میگه :  شنیدن کی بود مانند دیدن حرفش واقعن منطقیه           سعیدم کلن (ahriman)لول 5 همه اکانت های خودم اونجان ب غیر دونفرشون بیاید ی سر خوشحال میشم اسمم میلاد
  15. سلام  بهتره اینم ببینید کد کلن : #YOOLV9R9 اسم طرفم Emirates 1میلیونو 200 هزار تا دونات داده اتکم نمیزنه و قبلا دیوارم نداشت ولی الان دور تا دور چیده برین نگاه کنین جالبه خودشم لول 231
  16. احسان جدیر

    همش درسته اما آخری چون لیگ به پایان رسیده حذف شده و احتمالا این ها مال نسخه های قدیمی هست.
  17. یه کلن
    Tag: 2888c0p
    سه تا لیدر داره

    لطفا بررسی کنین

    اگه سوپرسل بهتون گفت مشکل از باگ هست یا اینا از افراد قدیمین باور نکنین،چون همین دیروز یکی از لیدر ها دیموت شد و جنسیس به جای اون لیدر شد
    و کاملا مشخصه که جنسیس از بازیکنان اولیه نیست و در ضمن مشخصه که مشکل از باگ بازی نیست
  18. سلام خدمت دوستان عزیز اولین نفر رو برای من نیاورد ولی اگه یک سنگ سیاه مربع هستش که یک به علاوه در وسطشه یک زمانی اون جم باکس بوده یا اونی که بابانویل داره یک زمانی اسپل بابانویل بوده ولی سوپر سل برای این که چهره ی بابانویل خراب نشه اون رو حذف کرده دومی رو هم فکر کنم که کلش رو هک کرده اگه مال نیخه ایرسویپر به قبله یعنی اون موقعی که نبود هکش کرده کلش رو من لول 183هم با تانهال چهار دیدم و بالاترین لولی که دیدم لول سی صدو ده بوده اون اخری روهم اصلا منظورتون رو نفهمیدم تازه این هاکه چیزی نیست یکی هست که تو مپش ابشار وجود داره که به اون دریای پایین وصله که قدیم ها مپ اون جوری بوده یا یک نفر هست که یک سنگ با شکل نامتواضن داره که اون مال نسخه اول کلش هستش که اون موقع اصلا اسمش کلش نبوده ولی بازم ممنونم

    • پاسخ:

      برای پیدا کردن کلن ...
  19. سلام خیلی عالی بود ولی خودمم یه شخص غیرعادیم چون من وقتی کولیدرم به جای ادیت سند میال دارم یعنی دو تا سند مایل!یعنی نمیتونم ادیت کنم...من تو کلن سرباز وفادار هستم لولم۱۰۶اسمم THOR.کلن لول سه هستش.
  20. سلام نفر اخر کلن emirates تگ کلنم #YUOOLV9R9  
    دونات خیلی بالا داره مپش خیلی ضعیفه  با ابن وضع دونات  تا چند وقت دیگ بالاترین لول  میشه
  21. دوست گلم اگر امکانش هست به این قسمت مطالب بیشتری بگذارید من همه مطالبتان را نقطه به نقطه خواندم و بسیار لذت بردم ممنون میشم به این قسمت باز هم پست اضافه کنید ! متشکرم . . . !
  22. سلام
    اون یارو (مسی)
    تو کلن نبود
    بقیه هم باهال بودنننننننننننننننننننننن
    خیلی باهال
    به وبلاگ منم سر بزنید
    • پاسخ:

      دکمه ادامه مطلب را در زیر پست ها بزنید !
  23. اقا انصافا دمت گرم کلن ما که الان با اینا رفته روو هوا بخصوص اون اسپیل بابانوئل
  24. دوست اول ممنون از فعالیتتون و اینکه اینقدر خوب خبر رسانی میکنی. ممنونم البته دوستان دیگر باید عرض کنم اینا نه هکر هستند نه کارای غیر ممکن بارها دیده شده مثال طرف با لول بالا ولی تون پایین. با اینکه هیچکدوم اینها رو من نتونستم با تک هایی که زدین پیدا کنم ولی توو سرج ها زیاد از این موارد دیدم و تنها موردی که قبول نمی کنم و به نظرم اشتباه میکنید اسپیل بابانویل بود چون اون فقط در حد شایع بود
  25. فضوضولی نکن

    تو کی هستی این اطلاعات رو از کجا میاری من که باورم نمیشه کلش شیطون پرستی نباشه یه نشونش خود تووووووو خیلی مشکوکی

  26. اقا این عجایب نمیتونه باشه ها اخه مگه میشه فقط برای یک نفر سنگ عجیب در بیاد حتما چند نفر دیگه هم از این سنگ ها دارن اما کسی پیداشون  نکرده
  27. سلام من  همه ی تگ کلن هایی رو که گفتید دقیق زدم ولی باز هم هیچی نمیاد
  28. واقعا که محمد بیچاره ازتون کمک خواست که اون سایت کد نظردهی رو بهش بدید ولی در جواب سرفه ای هم نکردید واقعا که خودخواه هستید
    • پاسخ:

      استاد گرامی ! من منظورشو از اون سایت کد نظر دهی اصلا نفهمیدم و سوالشون را متوجه نشدم که بخواهم سرفه کنم !

      نکنه بی تجربگی منو پای جواب ندادن به این سوال نوشتید ، استاد ! این همه سوال بی جواب گذاشتیم و هنوز فرصت پاسخ دادن نکردیم ، شما نگران سوال محمد آقا هستید !؟
  29. سلام یه سوال داشتم.
    منم یه وبلاگ دارم ولی نمیدونم کد نظر دهی رو از کجا پیدا کنم لطفا سایتی که کد نظر دهی ازش گرفتید بنویسید.
    ممنون
    • پاسخ:

      برا تو قدیمی شده برا خیلی ها جدیده...چیز های جدید هم که یهویی درست نمیشن طول میکشه
  30. سلام من نمیدونم چجوری این هارو پیدا کنم یا سرچ کنم که پیداشون کنم لطفا بگین؟
    • پاسخ:

      اول علامت # وار کنید بعد حروف از سمت چپ به راست بعد که کلنش باز شد اسمش رو پیدا کنید و چک کنید چیز غیرعادی رو
    • پاسخ:

      حتما اشتباه وارد میکنید توجه کنید باید اول علامت # وار کنید بعد حروف از سمت چپ به راست
    • پاسخ:

      هکر نیستن... اینا ادمای بیکار هستن که میشینن یه پشت بازی میکنن!!
    • پاسخ:

      اره مپش باحاله دوست دارم تو سرچ این برام بیاد :) با 20 تا ارچر سه ستاره میشه!!
  31. خیلی ممنون عالی بود فقط یه سوال.    شما از کجا اینارو پیدا کردین؟؟

    اونی که اسپل بابا نوئل داشت باحال بود اون سنگه هم جالب بود دم اونی که ۲۸۰۰۰ تا اتک ون داره هم گرم. ولی اون سنگ عجیبه چه لوتی داشت لامصب
    • پاسخ:

      خیلی وقته من اینا رو زیر نظر دارم ولی اون بیشترین اتک وون رو جدیدا پیدا کردم خودمم شاخ در اوردم!!!
    • پاسخ:

      خواهش میکنم موفق باشی دوست عزیز
  32. سلام یه سوال داشتم درسته که میگن بازی کلش آف کلنز شیطان پرستی هستش و درونش نشانه ها و علایم شیطان پرستی وجود داره؟؟
    • پاسخ:

      به شایعات توجه نکنید !
    • پاسخ:

      تعداد اتک هایی که اون فرد تونسته داخلش ستاره بگیره!! در ضمن توی هر لیگ ریستارت میشه
  33. سلام. من عکس یه اتک ی میلیونی دارم از کجا میتونم این عکس رو بفرستم تا توی سایتتون قرار بدید

    • پاسخ:

      اینجا آپلود کنید و لینکش را بفرستید
      http://www.picofile.com
  34. اون کسی که تاون هال 4 است به خاطر پر کردن دونیته که به اینجا رسیده توی زمینش هم یک سری چیزایی هست من ندیدم  تا حالا هالوین هداستون و ایکس مس تری
    • پاسخ:

      توجه کنید برای سرچ کردن اول # رو وارد کنید و حروف از چپ به راست و داخل سرچ کلن همین کلن تگ رو وارد کنید مشکل دیگه ای بود در خدمتیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای