آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵

بهترین شیوه استفاده از 1 جم بوست به مناسبت تولد کلش!

اخبار و شایعات

ما احتمالا در چند روز آینده ، شاهد خواهیم بود که سوپرسل به مناسبت تولد بازی موفق کلش آف کلنز به کاربران خود سورپرایزی ارائه کند که سال های قبل این بود که به مدت یک هفته می توانستید کالکتورهای طلا و اکسیر و اکسیر سیاه خود را به مدت یک هفته با یک عدد جم بوست کنید و تولید طلا و اکسیر خود را دوبرابر و سریعتر کنید ، به هر حال ممکن است این مورد هم دوباره اتفاق بیافتد و کاربران را از بی طلایی و اکسیری خلاص کند ما در این مطلب سعی می کنیم که در صورت اتفاق چنین مساله ای چگونه از آن استفاده بهینه کنیم و آنرا هدر ندهیم ، پس در ادامه مطلب با ما باشید ...

واقعیت هایی در مورد یک عدد جم

یک عدد جم برای شما فرصتی را بوجود می آورد که ساختمان های کالکتور تولیدی و یا سرباز خانه های خود را سرعت بخشید. با یک عدد جم تولید کالکتورها را زیاد و دوبرابر کنید و همچنین سرعت تولید سرباز خانه ها را نیز دوبرابر کنید ، مثلا اگر سربازی از باراکس هایتان 30 دقیقه طول می کشد تا آماده شود ، با بوست کردن آن با جم تولید سرباز 15 دقیقه می شود و سریعتر سرباز تولید می شود ، این سورپرایزها را سوپرسل (سازنده بازی کلش آف کلنز)  گاهی 24 ساعت به کاربران ارائه می کرد که با یک عدد جم این امر انجام بپذیرد.

ساعت طلایی

بعضی از شما در این فکر هستید که ساعت طلایی استفاده از این سورپرایز چه زمانی است و چه موقع باید از آن استفاده کنیم که دو حالت دارد :

1. هنگامی که این امر اتفاق می افتد ، شما وقتی به دهکده ای برای حمله زدن مراجعه می کنید ، لوت زیادی در آن دهکده پیدا می کنید ، چرا که همگی در حال استفاده از این سورپرایز هستند و بنابراین کالکتورها و مخازن دهکده ها پر است.

2. بهترین زمان برای حمله است و شما می توانید باراکس های خود را بوست کنید و یا اسپل ساز خود را بوست کنید تا به معادن پر حریفان حمله کنید.

راه اندازی مجدد کالکتور ها با یک عدد جم

شما می توانید به مدت یک هفته تولید کالکتورها را دوبرابر کنید که قبلا این یک هفته برای شما می ماند و می توانستید از هر روزی برای استفاده از آن استفاده کرده و تا یک هفته کالکتورها را بوست کنید . مثلا این کار را می توانستید از هفته دیگر آغاز کنید.

در آمدی بدون درد و خونریزی

شما باید در این مرحله حتما به کالکتورهای بوست شده و دریل های اکسیر سیاه خود مراجعه کنید و آنها را جمع آوری کنید چرا که کالکتورها و دریل ها ظرفیتی مشخص برای نگهداری منابع دارند و در صورت پر شدن ، تولید متوقف می شود و منابع به هدر می رود پس باید آنها را جمع آوری کنید تا بتوانید حداکثر سود خود را بکنید.

یک مشکل کوچک

گام بعدی که تا اندازه ای درد آور است ، لغو یک ساختمان در حال ارتقاء است با وجود اینکه تا 50 درصد از هزینه ساختمان در صورت لغو به ما برگردانده می شود ، ولی باز هم با این لغو ارتقاء کالکتورها و دریل اکسیر سیاه مان سود خواهیم کرد ، مثلا لغو ارتقاء یک کالکتور طلا لول ده هزینه 84000 دارد که با بوست کردن کالکتورها برای یک هفته این ضرر ما جبران می شود و ارزشش را دارد ، پس ساختمان های کالکتورهای خود را که در حال ارتقاء هستند را در زمان یک جم بوست کنسل کنید و از تولید آن با یک جم فعال کنید و بهره ببرید.

بهره برداری بزرگ

این فرمول به شما نشان می دهد پرداخت و بهره برداری از یک مخزن طلا با لول 11 با بالاترین سطح.

نتیجه گیری

اگر شما این فرایند، برای معدن طلا انجام دهید ، شما سودتان تا 5880000 طلا (بسته به تعداد معادن طلا شما) است. فراموش نکنید که این نیز برای جمع آوری اکسیر و اکسیر سیاه توسط دریل ها انجام شود نیز شامل می شود.

خب این گزینه یک جم بوست ممکن است در آخرین لحظه اتفاق بیافتد و اگر شما نتوانید از آن بهره برداری کنید ، در آینده پشیمان خواهید شد پس فعلا در صورتی که قصد دارید کالکتورها خود را ارتقاء دهید ، دست نگه دارید و منتظر باشید و اگر در حال ارتقاء آن هستید در صورت اجرای گزینه 1 جم بوست از طرف سوپرسل ، ارتقاء را کنسل کنید و از گزینه بوست استفاده نمایید و همچنین جم های خود را هدر ندهید و لااقل 20 تای آن را خرج نکنید.


لازم به ذکر است تولد سه سالگی بازی کلش آف کلنز 11 مرداد 1394است.

برابر با Sunday, August 2, 2015
 یک‌شنبه 2 اوت (8) 2015

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵)

    • پاسخ:

      مشخص نیست - باید مناسبتی باشد و یا اتفاق خاصی بیفتد .
  1. سلام امروز جمعه 9 مرداد ماه 1394 کلش download  داشت و دقیقا همین اتفاق که گفتید واقعیت داره و من همه رو boost کردم خیلی ممنون
    • پاسخ:

      خواهش می کنم - تولدش مبارک !
  2. با سلام می خواستم یه کمکی بکنید  
    من می خواهم کلش اف کلنز هک شده را رایگان در یافت کنم ولی با امکانات باشه چیکار کنم؟؟؟
    • پاسخ:

      قسمت سمت چپ در فهرست  سایت مدل های مختلفش را در قسمت " کلش آف کلنز هک شده " گذاشتیم.
  3. مصطفی اژده

    سلام داداش . برای من یه مشگل بزرگ پیش اومده . من تو کلنم بر حسب اشتباه یه نفر رو لیدر کردم . اون دطرف هم خارجی اومده کلن ما و سالی یه بار هم انلاین میشه . لطفا کمکم کنید
    • پاسخ:

      کاریش نمیشه کرد - مگر اینکه لیدری را پس بدهد

    • پاسخ:

      11 مرداد 1394
      Sunday, August 2, 2015
      یک‌شنبه 2 اوت (8) 2015

      تولد 3 سالگی کلش آف کلنز

       احتمالش زیاد هست .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای