آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

وزن دهکده ما در کلن وار چیست ؟

آموزش های بازی

حتما برای شما این سوال پیش آمده است که حریف ما در کلن وار چگونه پیدا می شود و این حریف ما چه ویژگی دارد که هنگام حمله ، سیستم آن را برای ما انتخاب می کند این مورد را ما اصطلاحا وزن قبیله می نامیم و در این مطلب کوتاه به آن می پردازیم و ویژگی خوبی که ما می توانیم حریف مان را خودمان پیدا کنیم و محاسبه کنیم و در کلن وار آن را ستاره دار کنیم !

پس در ادامه مطلب با ما باشید ....

فرض بر این است که وزن کلن ما 5000 است و وزن کلن حریف نیز 5000 و یا حدود آن خواهد بود.

وزن قبیله ما چقدر است ؟

حتما شما متوجه شدید که میزان غارت و لوت شما در حملات کلن وار با حملات در حالت عادی تان کاملا تفاوت چشمگیری دارد و این کاملا طبیعی است . در تصویر زیر ما این تفاوت را که به یک نقشه در دوحالت معمولی و کلن وار شده است و میزان غارت را از این دهکده به تصویر کشیده ایم :

وزن هر پایگاهی در کلن وار اینگونه محاسبه می شود جمع چهار عدد تعداد مخازن طلا و اکسیر در دسترس به علاوه 1000

به عنوان مثال در تصویر بالا وزن دهکده ما اینگونه است :

18000x4+1000=73000

توجه داشته باشید که »

  1. وزن دهکده شما در کلن وار برابر است با جمع کل دهکده های موجود در کلن.
  2. اگر شما چهار مخزن ندارید و یا لول های آن یکسان نیست باید جمع کل آنها را محاسبه کنید.

با درک و محاسبه صحیح وزن دهکده خود می توانید از فرمول آن استفاده کنید و در جنگ کلن ها آن را بکار ببرید و از این ترفند برای مقابله و پیروزی در برابر حریفانتان بکار ببرید.

چگونه مپ خود را وزن کنیم؟

 تاحالا شده تو وار باشید و به مقدار گلد مخزن طلای مپ وارتون توجه کنید؟

درسته رقمی که می بینید با مقدار گلد مپ اصلیتون تفاوت دارند.خوب این اندازه طلا در مخزن ها با وزن مپ رابطه دارند.شما برای اندازه گیری وزن مپ میبایست در روز  وار میزان طلای یک مخزن گلد خودتون رو اگر تاون ۹ به بالا هستید ضرب در ۵ کنید و اگه تاون ۸ هستید ضرب در ۴ میکنید بعد عدد تقسیم بر ۱۰۰۰ میکنید.برای مثال وزن مپ تاون هال ۸ من به اینصورت است :
میزان گلد من ۳۰۳۸۰
۳۰۳۸۰ * ۴ = ۱۲۱۵۲۰
۱۲۱۵۲۰ / ۱۰۰۰ = ۱۲۱.۵
پس وزن مپ من شد  ۱۲۱.۵

نکته مهم :  

*وزن قبیله در کلن وار برابر است با وزن همه اعضای کلن

*اگر طلای درون مخزن ها با هم تفاوت داشت هریک را جداگانه حساب کرده و باهم دیگر جمع کنید.

همونطور که اشاره کردیم وزن قبیله در کلن وار برابر است با کل وزن همه اعضای کلن این به این معنیه که برای مچ کردن وار با کلن دیگه ای بایستی وزن کلن حریف نیز با شما برابر باشه و در یک زمان استارت وار رو بزنید.

+پس اینطور شد که با محاسبه وزن کل یک کلن و هم وزن کردن کلن دیگر و استارت همزمان میتوانید با یک کلن وار هماهنگی بزنید.

همچنین بخوانید :

تاثیر ارتقاء وزن  ساختمان و نیرو در کلن وار

جدول وزن ساختمان ها و نیروها :

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۳)

  1. سلام ممنون از سایت خوبتون یه سئوال داشتم، در تان های پنج به پایین دیگر نیازی به ضرب کردن نیست؟ فقط باید دو رقم اول مخزن گلد ر بنویسیم؟
    • پاسخ:

      بله البته محاسبه وزن دهکده معمولا برای تاون هال های بالا است و برای تاون های پایین خیلی به حساب نمی آید و وزن کمی دارد.
  2. سلام شرمنده ..باز کردن معدنچی تو تاون ده در وازن وار فرق میکنه یاته
  3. با تشکر از سایت خوبتون
    ادمین عزیز من یه سوال دارم الان من تو وارمون نفر سومم همیشه‌. نفر دوم خیلی شبیه منه و من میخوام ازش جلو بزنم بشم نفر دوم.
    الان چه چیزهایی آپگرید کنم که ازش جلو بیفتم؟
    • پاسخ:

      تاون هال را آپدیت کنید.
  4. سلام-میخواستم بدونم نجوه چیدمان افراد در وار دست لیدره یا به صورت اتوماتیکه؟
    • پاسخ:

      لیدر میتونه انتخاب کنه که چه کسی تو وار باشه یانباشه ،
      انتخاب حریف در وار دست لیدر نیست.
  5. ینی چی؟ ینی برا اینکه وار آسون تری بهمون بیفته ، قبل اینکه استارت وار کنیم به بچهای کلن بگیم منابعشون رو خالی کنن تا وزن کلنمون پایین بیاد؟؟
    • پاسخ:

      منابع نه !   کاپ را پایین بیاورید.
  6. ببخشید کلن تعویضی دارین با لول22 ؟؟؟     لطفا اگر داشتین جوابمو بنویسین با تشکر.
    • پاسخ:

      خیر
  7. سلام. در مورد نظر اول پیشنهاد من اپگرید اول ایکس بو ها( برد بالا و خاصیت هم زمینی هم هوایی) 2 ویزتاورها( ایریا اسپلش هستن و هم زمینی هوایی ولی برد پایینتری به نسبت ایکس بوها دارن). 3 بهتره قبل از ارچرتاور هیدن تسلاها رو بالا برد.و بعد ارچر تاور(زمینی هوایی بودنشون) در رده اخر هم کنون و ایردیفنس که تقریبا هم رده هستن برای اپگرید. و بهتره با هم بالا برن.( من اول کنون رو برم بالا بعد ایردیف هارو) من هم تاون 9 هستم و لول 112
    خلاصه پیشنهاد من به عنوان کسی که دفاعی های 9 رو ماکس کرده اینه:
    بترتیب: ایکس بو.مورتار- ویزتاور- ارچرتاور و هیدن تسلا باهم-کنون و ایردیف هم با هم
  8. سلام ادمین. جان میخواستم بپرسم بین  کنون ارچر تاور ویزارد تاور وایردیفنس و ایکس باو به ترتیب کدومو ارتقا بدم در ضمن تاون نه هستم با تشکر
    • پاسخ:

      البته سلیقه ای است ولی بهتره به ترتیب :
      ویزارد تاور
      ارچر تاور
      کنون
      ایردیفنس
      ایکس باو






    • پاسخ:

      جواب داده شده است قبلا!
  9. سلام
    من پیشنهادی داشتم، اگر همه بازی کنهای کلش، مرکز دهکده رو ، ساختمان اصلی، رو بیرون بگذارند همه میتونند از بونوس استفاده کنند و هی برند بالا و بونوس بیشتر و ابنجوری همه راحت میرسند به مراحل بلاتر و بونوس بیشتر این یعنی همکاری همه برای ارتقای دهکده و اینجوری سایت سوپرسل می ترکه، نظرتون چیه؟ میشه این روشو همه انجام بدن و با چند ارچر و یک اتک به ساختمان اصلی بونوس زیادی به چنگ بزنند 
    • پاسخ:

      زیاد فایده نداره در لیگ های پایین و بیشتر برای لیگ های بالا خوبه که جایزه اش زیاده و اون بالایی ها هم دنبال این کار نیستند .
  10. سلام ممنون از مطالب خوبتون راستی داداش میشه کلنتو باز کنی اخه منم میخوام بیام میتونم داداش اسمم Chris هستش تو بازی اگه میشه از closed درش بیار کلنو منم بیام با تشکر .
    • پاسخ:

      چشم
  11. سلام
    خسته نباشید
    از دیروز وقتی کلش رو باز می کنم صفحه سیاه میشه تو بلواستک... از کلش بوت استفاده می کردم.... تو رو خدا کمک کنید ... بازی رو سیو نکرده بودم تو اکانتم...
    • پاسخ:

      چاره ای ندارید باید بازی را دوباره نصب کنید - گویا خراب شده است . و باید بازی را سیو می کردید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای