آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵

پاکسازی نقشه از حملات شکست خورده در کلن وار

استراتژی ها آموزش های بازی

از مهم ترین قسمت های بازی در کلش آف کلنز قسمت کلن وار بازی است باید سعی و تلاش را بکار گیرید تا ستاره ها را بدست آورید.

در کلن وار شما دو حمله خواهید داشت که قانون این است که حمله اول به هم شماره ایی خود و حمله دوم به دهکده هایی که به آن حمله شده است و ستاره کامل توسط دوستانتان کسب نشده است.

برای اینکه بتوان وار خوبی زد باید استراتژی های جدید و مختلف را به کار برد برای کسب ستاره های گرفته نشده در کلن که اعضای کلن شما نتوانستند به دلایل مختلف بگیرند ، شما وظیفه داربد این ستاره های کسب نشده را برای کسب نتیجه بهتر بگیرید و اصطلاحا نقشه را پاکسازی کنید ما دلایل این کار را در ادامه مطلب برای شما بازگو خواهیم کرد ...

تمیز کردن نقشه از حمله های شکست خورده در کلن وار
شاید همیشه در اولین حمله فرض کنید که شما موفق خواهید شد که سه ستاره را در وار کسب کنید ولی اینطور نیست همیشه و مانند شکل زیر شما موفق به کسب سه ستاره نمی شوید !

بکارگیری سربازهای ضعیف و نا مربوط نسبت به نقشه حریف ، مواجه ناگهانی و غیر منتظره با سربازهای کلن کسل حریف ، قطع شدن اینترنت هنگام حمله در وار ، ناراحتی و مریض بودن در هنگام حمله ، دستشویی ناگهانی وسط وار و هنگام زدن حمله ! روبرو شدن شما با یک حریف قدرتمند تر از خودتان و ... دلایلی برای عدم کسب ستاره در وار و شکست است اما هدف من در این مطلب کسب ستاره های کسب نشده است و نه چیز دیگر.

چرا کسب ستاره های از دست رفته مهم هستند؟
هر ستاره در وار ارزش زیادی دارد و مهم نیست که از تاون هال 10 حرفه ایی کسب شده باشد یا از تاون هال 6 مبتدی ، همواره  گرفتن ستاره از افرادلول  پایینتر بسیار راحت است بنابراین اگر دیدید ستاره های بالایی و پایینی کلن حریف باقی مانده است گرفتن ستاره های پایین وار واجب تر و بهتر است.

 چگونه باید ستاره های کسب نشده را بدست آورد؟
شما باید برسی کنید که علت نگرفتن ستاره در اتک های اول چه بوده است.باید با دقت حمله قبل را مشاهده کنید تا بتوانید اتفاقات حمله قبل را تکرار نکنید.اگر دیدید استراتژی در مورد نقشه حریف پاسخگو نیست از استراتژی دیگری استفاده کنید.در همین راستا باید به نکات زیر نیز دقت کنید :

  1. شما باید مطمئن باشید که با حمله به دهکده دشمن که در دفاع پیروز شده است ، می توانید از آن ستاره کسب کنید در غیر اینصورت حمله شما به هدر خواهد رفت.
  2. در حمله باید حریف هایی را بزنید که با شما برابر است ، یا هم شماره ایی خود و یا حریفی در حد و اندازه خود ، چون افراد دیگر و ضعیف تر کلن شما نمی توانند به حریفان قدرتمند حمله کنند و حمله شان با شکست و عدم کسب ستاره است و حمله به هدر می رود.

پس نتیجه گیری کلی اینکه شما باید در اولین حمله خود که یا حریف روبرویی است یا حریفی در حدو اندازه خودتان سه ستاره را کسب کنید و حمله دوم را برای پاکسازی بکار ببرید و به کلن های دشمنی که در دفاع پیروز شده اند و قبل از آن فیلم حمله نفر قبل را ببینید و حریف را سبک و سنگین کنید و نقاط ضعفش را پیدا کنید ، جای تله ها را ببینید ، اشتباه هم کلنی خود را ببینید و سپس با یک استراتژی مناسب نقشه حریف به آن حمله کنید.

مثلا اگر تاون هال شما 10 است بهتر است حمله دوم شما برای پاکسازی به یک فرد با تاون هال 8 باشد که بتوانید ستاره های کسب نشده را بدست بیاورید و این بهترین راه برای پیروزی در جنگ کلن ها در بازی کلش آف کلنز است.

به برای یک دوستی پایدار و داشتن کلن قوی به ما بپیوندید !

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵)


  1. ایا این راسته که کاپ هارو 2600 کنیم به ما 1000 جم می دهد

    ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍

    • پاسخ:

      شما هر لیگ را که بالا ببرید و مثلا از سیلور به گلد بروید به شما جم می دهد.
  2. ممنون.متاسفانه لیدرمون گفت که با بالن نزنم!
    میخواستم درباره اون حمله ی باران اسید مینیون و دراگ ازتون بپرسم که کلیپی از اون دارین؟
    چون خیلی از اون اتک خوشم اومده.

    • پاسخ:

      کلیپ هم اضافه شد.
  3. سلام.خیلی ممنون بابت راهنماییاتون.لطفا مطالبی از استراتژی های حمله برای کلن وار بیشتر بفرستین.و یک سوال:
    من میخوام تو وار با بالن و مینیون اتک بزنم به نظرتون بهترین شیوه ی اسپل در این حمله کدومه؟
    3 تا خشم-2 شفا دهنده 1 خشم-2 خشم 1 شفا دهنده-3 شفا دهنده
    (شفا دهنده لول 2 خشم هم لول 2)
    • پاسخ:

      چون بالون ها قدرت تخریب بالایی دارند اول از همه سعی کنید طلسم سرعت استفاده کنید و اگر ندارید خشم .
      تعداد خشم را بیشتر ببرید و از یک شفا دهنده استفاده کنید.
      البته بیشتر اینها سلیقه ایی است و بستگی به حریف مقابل هم داره و خودتان تصمیم گیرنده اصلی هستید.
  4. حرف شما کاملا درسته ولی ما باید اول به افراد نا وارد توضیح بدیم که چگونه و کدام حریف رو بزنند تا سه ستاره بگیرند بعد اگر نشد برویم و بقیه را که سه ستاره نشده اند را بزنیم
  5. اقا تو رو خدا کمکم کنید.نزدیک سیصدتا جمم پرید.کارگر بیکار نداشتم حواسم نبود یعنی اصن نمیدونم چی شد که دستم خورد زدم جمم رفت که کارگرم بیکار بشه.خیلی کلافه ام.ایا میشه کاری کرد که جمام برگرده؟مثلا اگه به سوپر سل نامه بزنم ممکنه که جمام برگرده؟
    • پاسخ:

      نه متاسفانه ، کاریش نمی شه کرد !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای