آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵

رفع مشکل لود دو دهکده در گوشی های iOS

آموزش های بازی

در بعضی مواقع یک مشکل دیوانه کننده وجود دارد که وقتی دو آیدی مختلف در گوشی های مدل iOS داریم وقتی از آن  دهکده مان خارج می شویم و می خواهیم آن یکی دهکده را لود کنیم دوباره همان دهکده اول لود می شود و نمی توان وارد آن یکی بازی کلش مان شویم حتی پس از پاک کردن و نصب یا ریستارت بازی کلش آف کلنز ، باز هم این مشکل وجود دارد .

در این مطلب چگونگی رفع این مشکل را توضیح می دهیم ، برای حل این مشکل به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

  • رفع مشکل بازی کلش آف کلنز که بر روی یک بازی گیر کرده است در iOS 7 و iOS 8

اگر شما به دنبال یک راه برای لود شدن بازی های خود در iOS هستید ، بدون از دست دادن داده های بازی ، پس این راه ساده را انجام دهید :

1 - دستگاه iOS خود را به کامپیوتر و یا مک خود متصل کرده و توسط برنامه iTunes از داده های خود بک آپ بگیرید.

2- بعد از اتمام بک آپ گیری مسیر زیر را انجام دهید :

open Settins --> General --> Reset --> Erase All Content and Settings --> Erase

3- بعد از ریست کردن ، گزینه Set up as New iPHONE را انتخاب می کنیم.

4- Sign In کنید اکانتی را که می خواهید برای لود شدن دهکده دیگر یا دهکده جدید.

5- بازی کلش آف کلنز را از App Store دانلود کنید.

6- بازی را اجرا کنید.

7- اگر از شما پرسید برای لود شدن یک دهکده موجود ، OK را بزنید تا لود شود.

اگر شما یک بازی جدید را می خواهید شروع کنید ، بعد از پایان قسمت آموزشی بازی کلش ، یک نام برای دهکده انتخاب کنید.

8- Factory Reset کنید گوشی iOS را دوباره ، برای این کار انتخاب کنید Restore from iTunes backup از ستینگ گوشی.

9- پس از اتمام restoration، به Settings بروید و از سیستم یا گیم سنتر خود Log Out شوید.

10- Log in کنید به گیم سنتر برای بارگزاری بازی جدید یا روستای دیگر .

11- بازی کلش آف کلنز را اجرا کنید و اگر از شما روستای جدید را برای لود شدن پرسید فقط کافیست که CONFIRM را تایپ کنید تا بازی لود شود.

این روش در دو دستگاه iOS 7 , iOS 8 تست شده و به خوبی کار می کند.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵)

  1. سلام من دوتا اکانت روی اندروید دارم و چندوقتی که یه ایپد گرفتم میخام جفت اکانت رو هم بر روی اندروید وهم ای او اس داشته باشم چه باید بکنم ایا تو ای او اس نمیشه از طریق جیمیل که بازی روش سیو هست مثل اندروید وارد اکانت خود شد اطلاعات من در زمینه سیستم عامل ای او اس کاملا صفره ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      باید دو تا اپل آیدی بسازید و بعد روی گوشی ios بازی ررانصب کنید و تا تاون هال 4 بازی کنید و بعد بازی را از طریق لینک دیوایس به ایفون انتقال دهید ، آموزشش در سایت هست . لینک دیوایس
  2. سلام وقت بخیر
    بنده یک سال و نیم پیش با اندروید بازی رو ثبت و شروع کردم بعد مدتی از شرکتی جم خرید کردم بعد چند ماه گوشی رو عوض کرده و اپل گرفتم و اپل ایدی هم ساختم و بازی را هم نصب کرده و زمانی خواستم انتقال بدم بهم کد انتقال نمیداد میگفت شما یک بار انجام دادید بعد از کلی تحقیق زنگ زدم به شرکتی که جم گرفته بودم موضوع را گفتم یک اپل ایدی بهم دادن برای گیم سنتر منم یوزر و پسورد و سوالات امنیتی و کلیه اطلاعات مربوط به ای دی روگرفته و عوض کردم مشکلی هم نداشته ایا میشود بازی رو به اپل ایدی خودم انتقال بدم یکی بهم گفت شاید به مشکل بر خورد کنی و با سوپر سل وارد مکاتبه شدم و اعلام کردم میخواهم انتقال بدم البته روی ایدی که ساختم بازی رو نصب و یک هفته بازی می کردم نمتونستم انتقال بدم و گفتم دیگه نمیشه تا اینکه شرکت بهم اون ای دی رو داد سوپر سل گفتم میخوام دهکده قدیمی رو روی اپل ایدی خودم بیارم در حالی که زمان نصب در گوشی جدید وقتی وارد بازی شدم اجازه نمیداد و اسم گذاشتم روی دهکده و همینطور هم مونده الان یک سال میشه به نظر شما امیدی هست
    • پاسخ:

      اگه می خواهید بازی را روی یک اپل آیدی جدید بیاورید - امکانش هست یک در خواست می دهید که می خواهم از اون اپل آیدی آنلینک بشم و بیام روی ایدی جدید  بنویسید »

          i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id

    • پاسخ:

      کاری به ورژن ios ندارد - شما کمی با گوشی تون سرو کله بزنید - بالاخره باید اون اکانت ها را لاگ اوت کنید و  باید بازی را از اپ استور دانلود کرده باشید
  3. سلام،من کلشمو دو هفته پیش پاک کردم،الان دوباره نصبش کردم،میخام وارد اکانتم شم ولی نمیشه،چیکار کنم؟کمکم کنییییید
  4. سلام من یه گوشی اپل 6 دارم که برنامه کلشم روش نصبه.ویه نفر دیگه هم که از اپل آیدیه من استفاده میکنه میتونه به بازیه من از گوشیه خودش دسترسی داشته باشه لطفا اهنماییم کنید چطوری نذارم که بیاد تو بازیه من ممنون میشم


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای