آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

برنده شدن در کلن وار ، قدم به قدم !

استراتژی ها

شما پست های زیادی و مطالب مختلفی در مورد ترفندها و نکاتی برای بردن در جنگ کلن ها را خوانده اید و ما نیز مطالب مشروحی در این مورد در سایت گذاشته ایم ، ولی باز هم می خواهیم مطالبی برایتان شرح دهیم که در جنگ کلن ها به کارتان می آید و توضیحاتی قدم به قدم و ساده برای رسیدن به پیروزی را برایتان شرح خواهیم داد ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

آمادگی در برابر دشمن در روز آماده سازی

زمان انتخاب شده باید مناسب و خوب باشد که تمام افراد در آن موقع آمادگی کامل را داشته باشند.آماده بودن کامل ، اساس و پایه جنگ های کلن وار است و باید آمادگی داشته باشید که این پایه اساس حملات است.

زمان مناسب را برای حمله انتخاب نمایید ، دو چیز برای حمله مهم است : یکی اینکه افراد برای اتفاقات بعدی و پیشبینی نشده ، آماده باشند و ممکنه تاکتیک حمله ها عوض شود و دوم اینکه با لیدر و کولیدر ها برای حملات و همچنین اینکه چه چیزهایی به همدیگر دونیت کنند هماهنگ کنند.

می توان از پیام سر در کلن استفاده کنیم و بفهمیم چه شرایطی در کلن حاکم است و شرایط کلن را بفهمیم که چه کسانی قصد دارند در کلن وار شرکت کرده یا نکرده و یا از حمله های خود استفاده کنند یا خیر و چگونه است !

ضمنا باید در هنگام شروع وار،کلن توسط لیدر یا کولیدر Close شود و اجازه ورود و خروج به اعضا داده نشود ، تا جاسوس یی برای نقشه ها و پیدا کردن تله ها و گزارش دادن به دوستان خود ، وارد نشوند.

شروع درست و صحیح کلن وار

در این زمان باید شما چند قدم برای انجام صحیح کار دارید که یکی از موارد مهم در جنگ کلن ها دونیت کردن نیرو به یکدیگر است.

همیشه نیرویی را دونیت کنید که درخواست داده شده است ، نه نیرویی که شما دلتان می خواهد ، هم به نیرویی که در کلن کسل در نقشه برای دفاع دونیت می کنید و هم نیرویی که موقع حمله به دوستانتان دونیت میکنید .

  1. باید بدانید و بپرسید که چه کسانی نیرو در زمان وار به دیگران اهداء خواهند کرد.
  2. جستجو برای پیدا کردن حریف را آغاز کنید.
  3. بعد از پیدا شدن حریف ، دشمنان خود را مشاهده و نقشه های آنان را بررسی کنید.

 ضربه به دشمن در روز حمله

حالا روز آمادگی به سر رسیده و زمان حمله فرا رسیده است
در روز حمله باید طوری وقت خودتون رو تنظیم کنید که وقت برای دو حمله خود داشته باشید

یک شروع قوی در روز نبرد

شما و همه اعضای کلن باید که هدف شما برای 3 ستاره کردن حریف در حمله اولتان است و همچنین باید حمله خوبی برای جنگ دوم داشته باشید، همه اعضای کلن باید بدانند که هنگامی باید جنگ خود را با حریف اغاز کنند و حریفی را انتخاب کنند که مطمئن باشند سه ستاره خواهند زد و پیروز خواهند شد.

شما باید به افراد مبتدی در کلن وار راهنمایی های کامل و درست کرده ، استراتژی مناسب را برای آنها انتخاب کرده و یاد داده و به آنها نیروهای قوی برای حمله کمک کرد و با دادن روحیه ، حمله خودشان را آغاز کنند  ضمنا باید یاد بدهید به آنها که قبل از رفتن به حمله حتما درخواست نیرو بدهند تا کلن کسل آنها با نیروهای قوی شما و دیگران پر شوند و باید بپرسید که چه نیروهایی برای حمله و پیاده کردن استراتژی شان نیاز دارند .

donation_request_clan_war

نمونه ای از درخواست نیرو برای جنگ کلن ها

شما با رعایت این نکات ساده می توانید حتی تا 100 برد در جنگ کلن ها داشته باشید و همچنین با مطالعه دیگر مطالب سایت در این خصوص ، آمادگی و اطلاعات بیشتری را برای کلن وار بدست آورید و به تجربیات خود اضافه نمایید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. سلام واقعا که عالی بود.
    از وقتی که سایت شما رو دیدم و آموزش هاش رو خوندم و به لیدر کلنمون گفتم میزاره منم تو وار شرکت کنم .
    واقعا ممنون
    • پاسخ:

      خواهش دوست عزیز
  2. با سلام 
    همکار گرامی در صورت تمایل برای استفاده از گزارش های تصویری جالب بدون واتر مارک به همراه ترجمه از منبع اصلی و دریافت اخبار مرتبط با وبلاگ شما به سایت mihanpost.com سری بزنید .
    در صورت تمایل برای همکاری (نویسندگی در سایت) ما را بی خبر نگذارید%
    با آرزوی توفیق و همکاری 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای