آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

طلسم سرعت Haste Spell

طلسم سرعت Haste Spell

Haste Spell

در ادامه روند معرفی اسپل (طلسم) های جدید بازی کلش آف کلنز ، امروز هم طلسم سرعت Haste Spell معرفی شد . طلسم فوق به نیروها اعم از هوایی و زمینی سرعت می دهد و تفاوتی که با طلسم خشم دارد این است که رنج و اندازه آن کوچکتر از طلسم خشم Rage  است و فقط سرعت نیروها را زیاد میکند ولی طلسم خشم ، هم سرعت و هم قدرت نیروها را بیشتر می کرد .

بیشتر از این اسپل برای نفوذ به مرکز دهکده حریف می توان استفاده کرد و یا با سرعت بخشیدن به بالون ها سریعتر تخریب را قبل از نابود شدن بالون توسط ایردیفنس ها به کار برد . در کل می توان گفت که اسپلی مشابه خشم است ولی با مقیاسی کوچکتر و عملکردی کمتر ، برای دیدن فیلم و عملکرد آن و مقایسه با طلسم خشم به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

جدول مشخصات طلسم سرعت

این اسپل را نیز میتوان بر علیه ایرسویپر ها نیز بکار برد و سرعت دراگون ها و بالون ها را که سرعت پایینی دارند را سرعت بخشید که زودتر با نابود کردن ایرسویپر ، نفوذ به مرکز دهکده حریف را هموار کرد.

Haste Spell

در ادامه نیز توجه شما را فیلمی از نحوه عملکرد این طلسم سرعت و مقایسه آن با طلسم خشم جلب می کنم :

Haste Spell

شاید بتوان فردا اول ژوییه را روز آپدیت بزرگ نام گذاری کرد ! پس منابع خود را برای ساختن ساختمان های جدید در راه را هدر ندهید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

  1. سلام.
    توی عکس اولی زیر دقیقا زیر 0% ی گالم کوچولو هست.
    اون چیه جریانش؟؟؟

    • پاسخ:

      چیز مهمی نیست
  2. والا به نظر من این اسپل اضافس چون تا اسپل سرعت هست که تازه قدرت هم زیاد میکنه کسی سراغ این اسپل نمیره ممنون ازسایت خوبتون
  3. داخل تصویر دومسمت راست اون گالم چیه؟؟چرا کنار سربازای دیگه نیست؟؟
    • پاسخ:

      گولم نیست و جاینت است که در طلسم خشم گنده می شود و قوی می شود و اون دو تا جاینت دیگه در داخل نیستند و عادی هستند - سمت چپ هم طلسم سرعت است بر روی جاینت که فقط سرعت را زیاد می کند - فیلمش را ببینید متوجه می شید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای