آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

یک نقشه عالی برای تاون هال 9

نقشه های بازی

این یک نقشه عالی برای تاون هال 9 است ، کاملا عالی و با ده ویژگی شگفت انگیز و ضد سه ستاره شدن است ،این نقشه از نوع تروفی است ، گفتیم که نقشه های تروفی، دیفنس یا دفاعی: برخلاف مپ فارمینگ، در این مدل تاون هال در مرکز مپ قرار می گیرد. این مدل برای افرادی توصیه می شود که نمی خواهند در یک حمله، کاپ زیادی را از دست بدهند، بنابراین در این روش به حفاظت منابع گلد و اکسیر ، توجه زیادی نمی شود و برای افرادی مفید است که می خواهند به لیگ های بالا بروند.

برای دیدن و تشریح نقشه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

مزایای این نقشه :

+ کلن کسل در مرکز و مرکزی پر قدرت

+ ضد هاگ ریدر

+ دارای طرحی گسترش یافته و بزرگ

+ کارگذاری تله ها بصورت عالی

معایب این نقشه :

- به سادگی 50% می شود

- تله ها و تسلاها بصورت متقارن است

- آرچر کویین در مرکز نیست

- دفاعیات پوشش نمی دهند همدیگر را

نحوه عملکرد این نقشه چگونه است ؟

ضد هاگ ریدر

این نقشه حمله هاگ ریدر ها را بصورت قیفی شکل در می آورد و همانطور که می دانید هاگ ریدر بصورت نقطه ایی پیاده می شود و برای نتیجه گیری بهتر این است که تجمعات آنها پخش نشود و جمعی حرکت کنند که این نقشه آنها را از هم جدا می کند و وقتی هم که به مرکز می رسند به خاطر جاینت بمب ها قتل عام می شوند .

ضد حملات هوایی

تمام نقشه توسط ایردیفنس و ویزارد تاور پوشش هوایی کامل داده شده است و تلمبه هوایی هم اگر در قسمت جنوب تقشه قرار گیرد هم مناسب است چون تاون هال از قسمت جنوب در دسترس تر است و با قرار دادن تلمبه هوایی رسیدن به آن مشکل می شود.

ضد گولم

ساختمان های دفاعی بصورت گسترش یافته چیده شده اند و به همین خاطر گولم قادر نیست چند ساختمان دفاعی را به خود مشغول کند و در محدوده آنها قرار نمی گیرد و می توان یورش دشمن را مهار کرد و رسیدن آن به مرکز سخت است و دائم نقشه را دور می زند.

از آرچر کویین و بربر کینگ خودمان هم برای دفاع از مرکز ، منحرف کردن آنها و مقاومت در برابر دشمن به همراه ساختمان های دفاعیمان استفاده می شود.

کارنامه دفاعی

در زیر هم یک کارنامه دفاعی از حملات به این نقشه را برای نمونه برایتان گذاشته ایم که نتوانسته اند آنرا سه ستاره کنند . به نیروهای حمله کننده هم توجه کنید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۵)

  1. آق من اینترانت دارم یعنی انجمن تعطیل باز نمی کنه میشه یک کاری بکنید که از طریق همین پیام ها بفرستم یالاقل یکی که بشه مپ معرفی کرد؟
    • پاسخ:

      خب - یک جا که می تونید عکس ها را آپلود کنید و لینکش را اینجا بذارید و توضیحات هم در قسمت نظرات بنویسید!
    • پاسخ:

      در انجمن میتونید با توضیحات کامل بذارید - لینک انجمن بالای سایت هست.
  2. به دل نگیری ها این مپ رو بردار و بهتر از این هم هست و اگر خودشما فکر کنی می بینی که حرف هام درسته چون مپی که برای اکانتای 9 هم گذاشتم از دو بیشتر نخورده که اونم بیشتر سربازا مکس هوگ رو میشه ستونی مثل دراگ ریخت و اون بمب جاینت ها اگه کنار دفاعی ها باشن بهتره چون کستل جز دفاعی های دیگه هیچ عملی برای کم کردن هیت انجام نمیده
    • پاسخ:

      اکثر مطالب ترجمه شده سایت های خارجی است و خب ، خوب و بد هم دارد - شما هم می تونید نقشه ها تون را بفرستید و توضیحاتش هم را بدهید و در صورت خوب بودن مطلبتون منتشر می کنیم.
  3. دادا این استراتژی هارو هم بردار قدیمی شدن متخصص حمله های وار باور نمی کنی بیا کلن پرشین گلف اکانت دربه در واری کمتر از دو نزدم البته وقتی تاون یازده اومد دیگه دو میشه بپرس بگم که اگه کم بود مشکل من نیست 9ماه ول کلا سه ساله دارمش موقع مدرسه ها هرکی زد نوش جانش چون کسی انلاین نیس فقط سه ماه بازی می کنم در سال (این طلسم ها رو اسپل کن دادا اخه با اون هاگ و طلسم همه می فهمن که زبانت ضعیفه)
    • پاسخ:

      ما سعی میکنیم که فارسی را پاس بداریم و برای آن جایگزین پیدا کنیم تا فرهنگ و ادبستان فارسی بهمون ایراد نگیره !!!
  4. ههههه ضد هاگ نه هوگ بعدم هوگ رو که همیشه روی یک نقطه نمیذارن می تونن سوتونی بریزن با 4اسپل هیل لول6 میشه همه در پناهن دو ضد حملات هوایی میدونید 5 بالن از هر چهار طرف بریزن به علت نزدیکی ایر ها به از کناره ها خیلی راحت می خورن البته با 32تا بالن مپ جمع میشه و گولم اگه یک اسپل جامپ یا والبریکر از جای ویزارد تاور بریزن به راحتی می تواند دفاعی های یک طرف را به خودش مشغول کنه و محض اطلاع اون بمب جاینت هارو در کنار دفاعی ها بزارید بهتره چون اینجوری شاید بگیم ضد هوگ هست (خوب فهمیدی )
  5. سلام ، کاش قسمت کطالب مربوط هم اضافه کنید که وقتی وارد یه موضوع مثل این میشیم ، موضوعات مشابه هم بیاد خیلی عالی میشه 
    • پاسخ:

      در حال حاضر وبلاگ بیان این امکان را نداره
  6. سلام اول می خوام بگم سایت تون منو خوب راهنمایی می کند می خواستم بپرسم که الان که دو ایر سوسپیر بعد از اپدیت جدید وجود دارد دومی رو کجا بزاریم؟
    • پاسخ:

      معمولا در مرکز نقشه قرار دهید و در دو سمت  مخالف و طوری هم طراحی کنید که هنگامی که دراگون ها به سمت ایردیفنس ها می آیند به عقب هل داده شوند تا بیشتر در تیررس ایردیفنس ها قرار بگیرند و از بین بروند.
    • پاسخ:

      چشم
  7. سلام
    لطفا معایب گفته شده علی الخصوص متقارن بودن تسلاها را بیشتر توضیح دهید.


    • پاسخ:

      چشم - منظور اینه که نقشه خوانی دشمن بهتر می شه و جای تسلا های مخفی را حدس می زنه - مثلا دوتا تسلا بالا که بیرون می آد و ظاهر می شه - حمله کننده حدس می زنه که دو تا تسلای دیگه متقارن ش هست و ممکنه از یک زاویه دیگه حمله کنه که اسیر تسلاها نشه ! البته این موارد برای اونایی هست که حرفه ای بازی می کنند - چون ما عادت داریم که وقتی نیروها را ریختیم از یک زاویه و در حال نابودی هست باز هم از روی لج و لجبازی همه نیرو ها را از همون نقطه قوت دشمن خالی می کنیم و وقتی که همه ساختمان های دفاعی اون قسمت را نابود کردیم و خوشحال شدیم و دلمون خنک شد ! می بینیم که ای دل غافل دیگه نیرویی نمونده که بخواهیم منبع دشمنو خالی کنیم ! (:
    • پاسخ:

      بله خوبه ...
  8.  نه این استراتژی بسیاری از تاون هال ششی هاست.ولی نمیدونن چجوری ازش استفاده کنن.
    • پاسخ:

      این نقشه تروفی است و اولش هم توضیح دادیم که چه کاربردی دارند این نوع نقشه ها - و مزیتش این است که شما از هر لیگ به لیگ دیگر بروید بازی به شما جم می دهد و برای افرادی که می خواهند جم بگیرند و به دنبال جم هستند ، مناسب است.
  9. سلام.لطفا استراتژی سرباز های زیر را بذارید برای تاون هال شش با گنجایش سرباز 120 تا:

    3 دیوار شکن
    13 جاینت
    1 هیلر
    15 گابلین
    20 ارچر
    • پاسخ:

      چشم - ولی فکر کنم گذاشتیم ... قسمت استراتژی های حمله و دفاع را در سمت چپ سایت یک نگاهی بندازید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای