آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۷

حرفه ایی شدن در استفاده از طلسم خشم !

طلسم خشم Rage Spell استراتژی ها

سومین طلسم (Spell) که در کارخانه طلسم سازی (Spell Factory) خود می توانید بسازید طلسم خشم یا Rage Spell است و این هم یکی از مهمترین تجهیزات بازی است که ما می توانیم از آن برای تقویت سرعت نیروهایمان و تخریب بیشتر حریف از آن بهره ببریم ، اما آیا می دانید بهترین زمان برای رها کردن آن چه موقع است ؟ می دانید که از این طلسم در مورد کدام نیروهایمان باید استفاده کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم ؟

در این مطلب شما در استفاده از این طلسم استاد خواهید شد ! پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

نحوه رها کردن طلسم خشم

انتخاب محل رها کردن طلسم خشم بصورت صحیح خیلی مهم است . همیشه طلسم را طوری رهاکنید که نیرو هایتان در حال حرکت به آن سمت هستند و درست در محل حضور و روی سر نیروهایتان نزنید و برای درک بیشتر طوری طلسم را بزنید که فقط نیم دایره و یا کمی کمتر از نیم دایره روی سر نیروهایتان باشد و بقیه طلسم ، نیم دایره آن به سمت مسیری باشد که نیروهایتان در حال حرکت به آن سمت هستند . این عمل به طول عمر و نهایت استفاده بهتر از طلسم مان کمک خواهد کرد - همچنین طلسم را خیلی دور تر از نیروهایتان بکار نبرید ، چرا که ممکنه نیروهایتان تا رسیدن به محل طلسم کشته شوند و الکی یک طلسم را از دست خواهید داد بدون هیچگونه استفاده مفیدی !

اگر دارای چندین طلسم خشم هستید باید فاصله زدن ( از نظر مسافت ) طلسم خشم اول تا طلسم خشم دوم ، سه تا چهار کاشی ( اندازه فضای یک ساختمان ) باشد و از لحاظ زمانی هم (Time) باید معمولا چهار ثانیه صبر کنید و بعد طلسم را بزنید .

معمولا طلسم خشم را در لایه دوم دفاعی حریف بکار می برند و مثلا موقعی که نیروهایمان از لایه اول دیوار گذشته اند و در لایه دوم دیوار حریف قرار دارند و در حال تخریب هستند.

می توانید همزمان هم طلسم دیگری در داخل طلسم خشم بکار ببرید مثلا می توانید در داخل طلسم خشم،طلسم شفا دهنده نیز به کار ببرید که همزمان هم نیروهایتان شفا و سلامتی شان بیشتر می شود و هم قدرت و خشم آنها! و برای چند ثانیه نیروهای وحشتناکی را بوجود خواهید آورد هم قدرتی و هم جان سخت!

بهترین سربازانی که می توانید با طلسم خشم بکار ببرید

طلسم خشم را باید با نیروهایی بکار ببرید که سرعت کمی دارند و بوسیله آن می توانید نقطه ضعف آنها را بپوشانید ، اکثرا نیروهایی که سرعت کمی دارند ، داری قدرت تخریبی بالا هستند .

طلسم خشم را می توانید با سربازانی از جمله : P.E.K.K.A - Balloon - Dragon - Giant بکار ببرید ، چرا که آسیب رسانی و قدرت تخریبی آنها بالا است و استفاده از طلسم خشم می تواند قدرتی باورنکردنی به این نیروها برای چند ثانیه بدهد !

مثلا با یک طلسم خشم سطح پنج  و یک عدد P.E.K.K.A سطح سه -  در عرض چند ثانیه تاون هال حریف را خراب کنید !

هیچ وقت طلسم خشم را با سربازانی که دارای سرعت بالا و یا دائم در حال حرکت هستند بکار نبرید مثل : Hog Riders و یا Archer و Barbarian و Goblin و ...

چند چیز که همیشه باید هنگام استفاده از طلسم خشم به یاد داشته باشید :

+ استفاده از دو طلسم خشم بر روی هم ، روی نیروها اثری 4 برابر نمی گذارد و فقط به اندازه یک طلسم خشم اثر می کند ! پس مراقب باشید و طلسم ها را هدر ندهید و روی هم نزنید و با فاصله رها کنید.

+ وقتی از بربر شاه استفاده می کنید در سطح پنج این خودش یک نیروی مشابه طلسم خشم دارد (مشت آهنین)  که چند نیروی بربرین به اطراف بربرشاه میریزد و یک طلسم خشم مخصوص خود دارد ( جدای از طلسم خشم که در اسپل فکتوری داریم ) که اگر در این زمان هم طلسم خشم را بر روی بربر شاه بزنیم نیرو و قدرتش 4 برابر نمی شود .

+ طلسم خشم بر روی طلسم شفا دهنده هم فعال می شود و می توان آنها را روی همدیگر زد.

+ وقتی که طلسم خشم را روی هیرو های خود می زنید ، قد و هیکل آنها بزرگ می شود و رشد می کنند - که این رشد قد چه از مشت آهنین خودشان استفاده کنید و چه طلسم خشم را روی آنها بزنید ، مشاهده می شود . و طلسم خشم را هم می توانید بر روی هیرو ها بکار ببرید و قدرت آنها را دوبرابر کنید قبل از اینکه از قدرت درونی خودشان استفاده کنید.

+ هنگام استفاده از طلسم خشم ، شما یک صدای غرش می شنوید که جذابیت خاصی به بازی و حمله شما می دهد !

اگر هم شما نکته خاصی در مورد طلسم خشم دارید در قسمت نظرات بنویسید و آنرا با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید .

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Rage spell طلسم خشم

نظرات (۷)

    • پاسخ:

      هر کدام که بیشتر مد نظرتون هست برای بازی - ویزارد  اگه زیاد حمله می کنید . اگه کمتر حمله می کنید اسپل فکتوری
  1. آیا میتوان تمام اسپل هارا در کلن وار در یک نقطه انداخت؟
    • پاسخ:

      بله - می تونید - مثلا خشم و هیل را می توان روی هم انداخت که نیرو هم قدرت می گیره و هم سلامتیش بیشتر میشه ...
    • پاسخ:

      بستگی داره - بین گلد 2 تا کریستال 1 - چون در این محدوده همه در حال ه غارت همدیگه هستند و البته زمین مرده هم زیاد پیدا می شه.
  2. سلام مطالب خوبی بود از خدا متعال ارزوزی سلامتی و موفق بودن را میخوام خواهشمند هستیم ما رو لینک کنید با عنوان همه چیز درباره کلش اف کلنز با ادرس clashofclanshack1.blog.ir 
    با تشکر علیپور 
  3. سلام ببخشید  دومین اسپلی که تو اسپل فاکتوری باز میشه هیلینگ اسپله نه ریج اسپل
    • پاسخ:

      ممنون تصحیح می شود
  4. شما نوشتید: دومین طلسم (Spell) که در کارخانه طلسم سازی (Spell Factory) خود می توانید بسازید طلسم خشم یا Rage Spell است. در حالی که سومین طلسم، طلسم خشم است و دومی طلسم شفا بخش است.
    • پاسخ:

      ممنون تصحیح میشه ...
  5. سلام مطالبت خیلی خوب بود امیدارم همیشه موفق باشی میشه لطفا سایت من رو لینک کنی با عنوان  روبیت-دنیای فناوری و با ادرس http://roobit.ir خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای