آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

چگونه در کلن وار با گولم اتک بزنیم ؟

قلعه ی قبیله Clan Castle استراتژی ها

در این مطلب آموزشی خواهیم آموخت که چگونه توسط گولم در کلن وار اتک بزنیم ، در این فیلم ابتدا باید کلن دشمن را خالی کرده که یکی از مهمترین کار ها در کلن وار ها است و سپس با سه عدد گولم از سه طرف آنها را رها می کنیم تا ساختمان های دفاعی را مشغول کرده و به عنوان سپر عمل کرده و پشت سر آنها ویزارد ها را بصورت خطی رها می کنیم و از وال بریکر و ویچ و پکا هم استفاده می کنیم و دشمن را ستاره دار خواهیم کرد ...

برای چگونگی اجرا و چگونگی این نوع حمله به ادامه مطلب که بصورت فیلم و زبان فارسی می باشد را خواهیم دید ...

فیلم آموزش حمله توسط گولم در کلن وار (بصورت فارسی)

برای تماشای فیلم بر روی تصویر کلیک کرده و منتظر بمانید

دانلود فیلم حمله با گولم بر روی عکس زیر کلیک نمایید

دانلود

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها گولم

نظرات (۲۱)

  1. داداش وار که میزنم همش به پستم تان هال 9 میخوره با اینکه تانم هشته و نفز اول کلن ستم دومن اگه اتک وار با گولم بزنم و پکا و ویز بهتره یا با هوگ رایدر سومن اسپل چی ببرم برا تان هشت به تان 9 هم یکی بزارید حتما من اتکمو برنم

    ادرس کلنم



    iran clan th
    • پاسخ:

      استراتژی های مناسب و آموزش با آن در سایت هست و با دوستاتون میتونید تمرین کنید . حمله های دوستانه که به بازی اضافه شده است.
  2. من حتم کلام ولکری و ویزاردو تریح میدم چون هر وقت با این نیرو ها اتک بزنم حریفمو 3 میکن
  3. سلام من دارم کاپ میبرم بالا و 5 روز هر اتکی میزنم از تک استار بالاتر نمیره
    ترکیب نیورهامم اینان:3پکا.2گولم.14ویز.4دیوئار شکن.3 اسپل زلزله.2 هیل
    رک کلن هم :ویز یا جاینت میبرم با ی اسپل زلزله

    یعنی ساده ترین مپ ها رو هم 1 میزنم اونم بزور نمیتونم چرا ایط.ر افت کردم
    • پاسخ:

      حتما حریفاتون سخت شده ! چون هر چی بالا برید حریف سخت تر میشه
  4. من تون هشتم سربازام به این ترتیبن:2گالوم. 2 پیکا. 19 ویز . 2 اسپل جون با یک اسپل قدرت تو رکمم پکا با اسپل اتیشه خودمم ی اتیش میبرم ی ترکیب عالیه بهتون پیشنهاد میکنم
  5. سلام بیاید ب کلنه من لولای بالای هشتاد اسمه کلنمم BEST CLAN خوشحال میشم ب ما بپیوندید دوستان
    در ضمن کلن تازه تاسیس و لول یک هستش و لیدرشم @REZ
  6. سلام!
    من هر موقع با گولم و ویزارد اتک میدم،ویزام همش پخش میشن یه طرف دیگه!
    هیچ وقت عین آدم پشت گولم راه نمیرن!
    چکار کنم؟
    مشکل از منه؟یا طرف مپش رو خوب چینده؟
    درضمن تان هال 8 هستم
    • پاسخ:

      خب طبیعیه - ویزارد و یا هر سربازی پشت سر هم نمی روند و بیشتر موارد جاینت ها پشت سر هم می روند و طراحی بازی به همین صورت است - هر چه نقشه ها باز چیده شوند سرباز ها هم پراکنده می شوند و وقتی اطراف اون قسمتی که حمله کردید-  پاک شد سربازها را می توان به سمت مرکز هدایت کرد . مثلا بعد از اینکار کویین آرچر را رها کنید و یا بربرین کینگ  به سمت مر کز می روند و تا وسایل در اطراف هست - سربازها پخش می شوند.
  7. سلام من لولم 188اگه کمکی از دسم بر بیاد بگید تا جواب سوالاتتون بدم من علی هسم بیس کاشان اگه نیرو مکس هم خواسید بیاید پرشین گلف البته اگه بزارن نخواسینم میام کلناتون رک پر میکنم میرم با تشکر از مدیر سایت که زحمت میکشه ممنون
    • پاسخ:

      از دونقطه و از یک طرف و تقریبا نزدیک به هم
  8. برای کشتن ویچ فقط یه اسپل سم کافیه .
    در ضمن یه سوال: گلم ها رو دوتا رو از یه جا بفرستیم بهتره یا دوجا با فاصله???
    جامپ ببریم بهتره یا 10تا وابرکر???
    کمپم هم220تاست

    • پاسخ:

      از یک طرف مثلا هر دو از قسمت پایین و نباید گولم را یکی از پایین و یکی از بالا رها کنید .
      جامپ بهتره چون والبریکر ممکنه زده بشه.
  9. بسیار بسیار عالى من هم لاوا و بالونم مکثه هم گولم ویزارد ویچ پکام مکثه ولى میتونم به جرات بگم براى یه تاون حال ده با اینفرو سه گولم ویزارد ویچ پکا خیلى بهتر از بالون لاوا هست
    • پاسخ:

      آره !
  10. سلام من با ویچ گلم ویز جیانت اتک می زنم و حتی تان هال 10 رو هم دو ستاره می زنم ولی این استراتژی در 90 درصد موارد نهایت کسب دو ستاره است. بهترین استراتژی حمله در کلن وار به نظر من بالن و لاوا است. موفق باشید
  11. سلام، می بخشید طرف تو کلنش ویچ داره با بربرین کینگ کشتن ویچ جواب میده؟
    • پاسخ:

      اگه بربرین کینگ بتونه به ویچ نزدیک بشه ، که البته مشکله ! چون اسکلت مزاحم زیاد سر راهش قرار می گیره و بربرین کینگ لولش بالا باشه ، بهتر عمل می کنه ..
  12. سلام من تان هال هشت هستم تقریباً فولم ویزم پنجه گالمم دو دوس دارم از دراگ بکشم بیرون برم تو کار گالم ویز پکا ولی سه نمیشه هیچوقت 
  13. آقا من اتکم با گلوم خوبه ولی وقتی طرف ویچ داره تو کستل اصلا خراب میکنم چرا خوب اه لولم ۱۱۲ هس

    • پاسخ:

      باید سعی کنید لول نیروهاتونو بالا برید و قوی تر کنید. تا استقامتشون بیشتر بشه.
    • پاسخ:

      باید محاصره کنیدش و نابودش کنید !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای