آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نحوه Save و Load بازی بر روی دیوایس iOS و Android (فیلم)

آموزش های بازی

در این مطلب نیز با توجه به اینکه هنوز دوستان در مورد چگونگی Save کردن بازی و همچنین Load کردن بازی قدیمی خود مشکل دارند ، آموزش آن را به زبان شیرین فارسی برای دو دیوایس iOS و Android آورده ایم .

امیدوارم که با دیدن این دو فیلم آموزشی دیگر سوالی برای دوستان پیش نیاید !

آموزش ذخیره (Save) بازی کلش آف کلنز و همچنین Load کردن بازی ذخیره شده بر روی دیوایس های Android

دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 3 ثانیه

آموزش ذخیره (Save) بازی کلش آف کلنز و همچنین Load کردن بازی ذخیره شده بر روی دیوایس های iOS

دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 6 ثانیه

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵۲)

  1. با سلام و خسته نباشید
    می خواستم بپرسم که می شه چند تا اکانت رو روی ی اپل آیدی دخیره کرد ؟
    • پاسخ:

      خیر - برای هر بازی باید یک اپل آیدی بسازید.
  2. با سلام ممنون از سایت خوبتون.
    من یه اپل ایدی دارم اما دهکدم روی اون اپل آیدیم نیست .الان من باید به اپل ایدی دیگه درست کنم که روی اون کلشم سیوه؟ لطفا جواب بدید
    • پاسخ:

      اگر اپل آیدی بازی را ندارید ، باید یک اپل آیدی بسازید و سپس بازی جدید را دوباره دانلود کنید و سپس از طریق این بازی با سوپرسل تماس بگیرید و بگید که بازی تون را می خواهید به این اپل آیدی انتقال بدهید چون سیو نیست  و اطلاعات بازی هم می فرستید - اگر موافقت کردن سوالاتی دوباره در مورد بازی می پرسند و مثلا تاریخ ساخت بازی یا رسید خرید جم و ... اگر درست جواب بدهید ، کد بازیابی را می دهند و در بازی می زنید و بازی قدیمیتون روی اپل آیدی جدیدتون لود می شه - اگر هم اطلاعات بازی را نمی دونید که کاری نمی شه کرد
  3. با سلام و خسته نباشید
    یه سوال خدمتتون داشتم من تو اکانت تو گوشیم دارم که هر دوتا رو بازیم سیو بود.یه چند ماهی که بازی نکردم الان میخوام برم تو بازی بازی لود نمیکنه هرکاری میکنم کانکت نمیشه اسم پروفایلمو میزنه ولی بازیو بالا نمیاره ....
    خواهشن اگه راهکاری دارید بهم بدید ممنون میشم
    سپاس فراوان از شما
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپگرید کنید و از یک فیل_تر شکن هم استفاده کنید و نسخه جدید بازی را نصب کنید و فضای گوشی را خالی کنید
  4. با سلام
    کلشمو رو گوشی انروید بوده بعد با لینک دیوایس اوردم رو ایفون یعنی رو هر دوتاش داشتم ولی چند روز بیش ایفونم ریست شد . الان ابل ایدی مربوط به کلشو اصلا یادم نیست دیگه . فقط جیمیلو دارم . چجوری میتونم دویاره ابل ایدیو گیر بیارم ؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      در اینترنت سرچ کنید و راه حل آن را نوشته اند
  5. سلام . اولین گوشی بازی من سیستم عاملش اندروید بود اتقالش دادم به ای او اس الان دوباره میخوام ببرم تو اندروید جواب نمیده راه حلی هست برا انتقال ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید . با تشکر
    • پاسخ:

      باید اپل آیدی که داشتید در گوشی وارد کنید و بازی را از اپ استور دانلود کنید تا بازی لود شود، اگه اپل آیدی نداشتید یا فراموش کردید باید با داشتن اطلاعات بازی درخواست بازیابی کلش را از سوپرسل کنید و بعد از دریافت کدبازیابی ، با داشتن یک اپل آیدی در گوشی و دانلود بازی کلش جدید ، کد بازیابی را در بازی کلش جدید وارد می کنید و بازی قدیمی لود می شود.
      ضمنا لینک دیوایسی که انجام دادید هم فقط یکبار انجام می شود و دیگر نمی توان لینک دیوایس را استفاده کرد.
  6. سلام،تو ios10که گیم سنتر حذف شده چطور میتونیم بازی کلش ذخیر کنیم لطفااااا جواب بدید
    • پاسخ:

      اگه قبلا بازی داشتید و در گیم سنتر سیو بوده ،سیو می شه - نگران نباشید - اپل آیدی بازی را بزنید و بازی را نصب کنید و لود میشه.
  7. ممنون از سایت خوبتون و جوابهاتون، من یه اکانت لول۱۰۶ رو از اندروید میخوام انتقال بدم به اپل که تا چند مرحله اول فقط بازی کردم ولی بعد از اینکه کد میزنم میگه شما تا لول چهار بازی کردین و نمیتونین انتقال بدین؟
    • پاسخ:

      برای انتقال باید در اپل فقط تا لول 4 بازی کنید تا بتوانید انتقال دهید ، نه بیشتر و نه کمتر
  8. سلام خدمت شما،خسته نباشید،من یه بار جم خریدم بازی من الان رو جیمیل اندروید سیو شده،میخوام رو ایفون خانمم ببر،ولی چون ظاهرا جم خریدم از طریق لینک دیواس نمیتونم میزنه دستگاه شما قبلا متصل شده، فقط یک بار میتونید اتصال برقرار کنید ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      شما یا باید جیمیل بازی را شخص دیگری بدهید تا بتواند بازی را روی گوشی خودش لود کند - یا اینکه از طریق سوپرسل اقدام به تغییر جیمیل کنید و باید اطلاعات بازی را داشته باشید مثل تاریخ ساخت بازی - رسید خرید جم و ... با توجه به اینکه این اطلاعات را هم ندارید چاره ایی ندارید جز اینکه جیمیل خود را به خانم خود بدهید!

  9. سلام خسته نباشین ببخشید دهکده من تو گوگل پلیر سیو نشده میخواستم بدونم میشه برگردوندش همه اطلاعات مورد بر اکانت یا کلشم رو هم میدنم ممنون میشم بگین
    • پاسخ:

      بله ، از سوپرسل درخواست کنید و آموزش آن کنار سایت هست . فارسی هم می تونید درخواست کنید تا فارسی پاسخ بدهند.
  10. سلام خسته نباشید
    من ios10
    اپدیت شده و جم سنتر نداره بازی هم با جم سنتر ذخیره میشه حالا چیکار کنم که ذخیره بشه لطفا بهم بگید با تشکر از شما
  11. سلام من یه اکانت لول ۱۰۶دارم اما پاک شده چگونه میتوانم اکانت را برگردانم
  12. سلام
    من یک سالی کلش بازی میکردم رو گوشی اپلم بعد داداشم ی گوشی اپل گرفت و اونم شرو ب بازی کرد و از اونجا ک اون ب گیم سنتر وصل شده بود امروز ک من وصل شدم ی پیام اومد درمورد دهکده اون منم گزینه لوود رو زدم الان اکانت اون برای من بالا میاد چطوری میتونم برم تو اکانت خودم؟؟؟؟
    • پاسخ:

      شما در صورتی می توانید بازی خودتونو لود کنید که قبلا با یک اپل آیدی مختص به خودتون - اون روی گیم سنتر ذخیره کرده باشید و اگر اینکار را نکرده باشید - بازی شما روی گوشی بدون سیو بوده و پاک شده است و برای بازی پاک شده هم باید با داشتن اطلاعات کامل از بازی با سوپرسل تماس بگیرید تا کد بازیابی بازی را بگیرید و روی اپل آیدی خودتون بزنید. آموزش بازیابی اکانت در سایت هست و برای مشکلات خود هم از طریق قسمت پرسش و پاسخ سایت اقدام کنید تا راهنمایی کامل تری شوید.
  13. سلام.از اپل کد لینک دیوایس رو دریافت میکنم و روی دستگاه اندرویدی دستگاه جدید رو میزنم و کد رو وارد میکنم اما وارد اون اکانت نمیشود و مینویسد:"نمی شود دهکده را بازنویسی کرد ....چون دهکده قبلا پیشرفت داشته است نمی توان ان را بازنویسی کرد.رو تان هال 4 هم امتحان کردم"لطفا کمک کنید
    • پاسخ:

      مشکل خود را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید و پاسخ لازم را بگیرید. اینجا کلیک کنید
  14. حامدعسگری

    سلام رمز جیمیلم راهک کردن و داخله کلشم میشوند ومپم راتغییر می دهد توروخدا کمکمکنید سیستم املم هم ای او. اس هستش
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید تا راهنمایی کاملی شوید.
  15. سلام. من یه بار اشتباهی کد لینک دیوایس رو استفاده کردم. الان میخوام بازیو از اندروید به ایفون انتقال بدم چون یه بار استفاده کردم کد نمیده. شنیدم اگه از سوپر سل بخوای کمکت میکنه. میخواستم اگه ممکنه راهنمایی کنین چه پیغامی بدم به سوپر سل. ممنون میشم
  16. با عرض سلام و خسته نباشی من قبلا اکانت کلشمو روی گوشی های اندروید بازی می کردم اما الان یک گوشی ایفون خریدم اپل ایدی ساختم ولی نمی تونم اکانتمو بیارم بالا



    راه حل رو می خوام
    لطفا جواب را ب این ایمیل ایمیل کنید
    k.ahwaz0613@gmail.com
  17. با سلام خدمت شما من قبلا اکانتم هک شد و پس گرفتم الان بازم گیج بازی در اوردم اکانتم هک شد حالا که با سوپرسل مکاتبه میکنم میگه ما قبلا کمکتون کردیم و کاری نمیتونیم براتون انجام بدیم میخواستم بدونم راهی هست که بشه راضیشون کرد تا کمکم کنن؟
    • پاسخ:

      خیر
  18. سلام توروخدا کمکم کنید
    من قبلا یه گوشی سونی داشتم اکانتم و تو اون گوشی بازی میکردم یک بارم لینک دیوایس کردم بردمش تو یه گوشی سونی دیگه
    الان اپل خریدم هرکاری میکنم نمیتونم تو اپل اکانتم و لود کنم خواهش میکنم کمکم کنید
    جیمیلمم وارد میکنم ولی بالا نمیاره اکانتم و
    اگه امکانش هست راه حلسو برام ایمیل کنید که متوجه شم
    ممنون
  19. سلام خدمت شما عزیزان زحمت کش من بازیم حک شده از طریق جمیل تمامی ریکاورئ هایی که گذاشته بودم و پاک کرده و هیچ گونه دسترسی به جمیلم ندارم تا بتونم بازیمو بیارم و کاملا اونو از دست دادم مدت دو سال روی بازیم زحمت کشیدم لطفا اگر راهی برای برگردوندنش هست به من بگین واقعا ممنونتون میشم در کمال نا امیدی این پست و میزارم لطفا اگر راهی وجود داره کمک کنین با تشکر
    • پاسخ:

      آموزشش سمت چپ سایت هست .
    • پاسخ:

      راهنما سمت چپ سایت قرار دارد.
  20. سلام خسته نباشید.
    من کلش رو روی گوشی g700 دارم ولی این گوشی ویروسی شده و کلش ذخیره نشده.الان که میخوام جیمیل بدم به گوشی ویروس نمیذاره چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      باید ویروس را پاک کنید و سعی کنید بازی را سیو کنید ، اگه هم نتونستید باید با دادن اطلاعات بازی به سوپرسل مطابق آموزش کنار سایت ، کد بازیابی بازی را بگیرید و سیو کنید.
  21. سلام من بازی رو رو یک اپل ایدی سیو داشتم حالا اپل ایدیمو عوض کردم چطوری به این ایدیه جدید انتقال بدم که نپره لول ٨٢
  22. سلام ببخشید من اکانتمو روی جیمیل سیو کرده بودم..بعد چن وخت رو گوشیم سیو بود وجیمیلشو پاک کردم الانم رو کامپیوتر که سیو بوده کار میکنه ولی رو گوشیم میزنه پسورد اشتباهه...
    جایی هم که پسوردو عوض میکنه رفتم پسوردشم عوض کردم ولی روگوشیم بالا نمیاد
    به راهنمایی نیاز دارم مچکر میشم
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید و با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم تست کنید
  23. سلام وخ سته نباشید من قبلا روی اندروید بازیمو داشتم حالا اون گوشیو فروختم بازیمم سیو بود و حالا یه اپل اس 4 خریدم خب من که نمیتونم لینک دیویس کنم پس چجوری بازیمو رو اپل بیارم
    • پاسخ:

      خب قبلش باید انجام می دادید حالا یا روی یک گوشی اندرویدی دوستاتون یا با  بلواستکس  کامپیوترتون لینک دیوایس کنید. یا اینکه به سوپرسل بگید بازیتون هک شده و روش بازیابی اکانت هک شده در سایت را بخوانید و کدبازیابی را بگیرید.
  24. سلام خسته نباشین، میخواستم اکانت قبلیم که رو گیم سنتر سیو هست رو پاک کنم و یه اکانت دیگه سیو کنم روهمون گیم سنتر و همون اپل آیدی میشه راهنمایی کنین؟
    • پاسخ:

      باید از سوپر سل بخواهید که این بازی را آنلینک کند از این اپل آیدی روی یک اپل آیدی جدید دیگه و وقتی اینکار را کرد و موافقت کرد - یک بازی جدید دیگه بسازید و روی این اپل آیدی سیو کنید. ولی بهتره که یک اپل آیدی جدید بسازید و یک بازی جدید نصب کنید ، دردسرش کمتره ! چون در مورد اول که گفتیم سوپرسل اطلاعات بازی را می خواهد و بن می کند و ... مراحل اکانت هک شده را باید انجام دهید !
  25. امیرحسین فصیح

    وقتی گزینه sing inرو میزنم لیست اکانت ها نمیاد همه چی رو هم به روز کردم ولی بازم نمیاد ممنون میشم کمکم کنید تو رو خدا به دادم برسیدT_T
  26. سلام . من یه اکانت دارم وقتی می خوام از ای پد به سامسونگ منتقل کنم واسه من تو ای پد لینک نمی یاد چه باید کرد؟
    • پاسخ:

      حتما یکبار از لینک دیوایس استفاده کرده اید - هر دو بازی هم باید سیو باشد
  27. سلام.ببخشید من میخواستم بیینم چطوری اکانتی که بر روی یک گوشی اندرویدی هست بعدش هم به گوگل اتصال هست میشود بیاری رو گوشی ای او اسی خود؟
  28. سلام
    من با گوشی قبلیم بازی تو گیم سنتر اپل سیو بود وقتی گوشی جدید گرفتم بازی رو دوباره نصب کردم ولی لود نشد الان گوشی قبلیم هم باش بازی رو بالا میارم پیغام میده میخواین به تان 1 لود کنید و این بازی اینجا ذخیره نیست در صورتی که موقع ورود خوش آمد هم میگه
    • پاسخ:

      بازی تون را از اپ استور بگیرید و امتجان کنید
  29. سلام.من کلش رو بلواستکس سیو کردم ولی نمیدونم چرا یهو هیچ برنامه ایی اجرا نمیشه.ایا با روش بالا میشه بلو رو حذف و دوباره نصبش کنم و کلش رو لود کنم.
    تو بلو استک رو هر گزینه حتی ستینگ میزنم اجرا نمیشه ولی وقتی از نوار بالا ستینگ رو میزنم میاد یا وقتی پیام میاد اون گوشه بالای بلو میزنم روش برنامه اجرا میشه به نظر شما راهی به جز حذف بلواستک هست.
    خیلی ممنون از سایت خوبتون.
  30. سلام من آیفون دارم
    میخوام اکانتم رو هم روی آیفونم داشته باشم هم روی اندروید م !!!
    چیکار باید بکنم که با هر دو دیوایس بتونم بازی کنم ؟
  31. سلام من ای او اس دارم ریستورش کردم رفتم تو بازی و از اول اومد بعد اومدم بیرون رفتم گیمسنتر اپل ایدیو زدم ولی نیومد کلش 
    الان تو فیلمی که دیدم گفتن وقتی بازی ریخت نریم توش و اول اپل ایدیو بزنیم بعد از تو گیم سنتر بریم تو بازی 
    ممکنه بخاطر اینکه من اول رفتم تو بازی بعد اپل ایدیو زدم نیومده باشه؟
    • پاسخ:

      به هر حال اگه بازی سیو باشه و دوباره مثل فیلم عمل کنید - بازی لود میشه - بازی را هم از اپ استور دانلود کرده باشید و نه جاهای متفرقه
  32. سلام من اکانت رو یک بار رو یه ایفون لینک کردم ولی گوشیم رو عوض کردم و یه ایفون دیگه خریدم از اون گوشیم پاک کردم اکانتمو الان یعنی به هیچ وج نمیتونم دوباره رو این گوشیم باز کنم با وجود پاک کردن از اون یکی گوشی؟؟
    • پاسخ:

      بازی پاک نمی شه و اگه اپل آیدی تون که قبلا توی اون گوشی قبل بودید را در گوشی جدید بزنید بازی بر می گرده - اگر هم نتونستید باید از راهنمای بالا کمک بگیرید- ولی بهتره سعی کنید با اپل آیدی و زدن بازی در گیم سنتر اونو لود کنید
  33. سلام خسته نباشید
    من تو با سیستم عامل اندروید کلش بازی میکردم حالا اپل خریدم نمیدونم باید چطوری رو اپل اکانت جیمیل و باز کنم.
  34. سلام من اکانتم رو سیو کرده بودم و بعد بازیم رو حذف کردم و بعد اینکه نصب کردم رفتم دوباره جیمیلم رو sign in کردم و وقتی رفتم تو بازی کانکتش کردم فقط ی دایره رو صفحه چرخید و هیچ اتفاقی نیوفتاد و هرچی صبر کردم هیچی نشد!!!میشه کمک کنید؟؟؟با فیلتر شکنم رفتم
    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  35. سلام
    روی کوشی قبلیم که سامسونک بوده کلش داشتم که اکانتشم تو کوکل بلی سیو کردم الان میخوام روی أیفون iosاجرا کنم باید جیکار کنم
    ممنون
  36. سلام بازیم بن شده بود و قفل بعد حالا در اومده ئ رئی جیمیلی که سیو کرده بودم دیگه کانکت نیست و وقتی میزنم لول 2 میاره باید چیکارکنم؟
  37. سلام .مرسی از راهنمایی هاتون اکانتم برگشت.فقط میخاستم بدونم این از این کد میشه چندبار استفاده کنیم جواب میده یعنی به جای جیمیل تقریبا؟
    • پاسخ:

      خیر - فقط یکبار  و دیگه مراقب اکانتتون باید باشید دیگه.
  38. سلام من یه اکانت لول40دارم یه اکانت لول18 اکانت لول 18رو قبلا از دست دادم ولی با راهنمایی های شما پس گرفتم و اونو توی جیمیلی که که اکانت لول 40بود رو سیوش کردم حالا اکانت لول 18رو دارم ولی اکانت لول40نمیدونم باید چطوری بدستش بیارم اگه میشه کمک کنید خواشا من بهش احتیاج دارم
    ممنون
    • پاسخ:

      خوب باید یک بازی جدید نصب می کردید و اگه کد به شما داده بودن اون کد را در اون بازی جدید که روی جیمیل جدید سیو کرده بودید می زدید - حالا شما باید برای اون اکانت هم که می خواهید همان آموزش بازپسگیری و جیمیل هک شده را اقدام کنید !
      + ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻞ ﺟﻴﻤﻴﻞ ﻭ ﺑﺎﺯﻯ ﻫﻚ ﺷﺪﻩ در ﻛﻠﺶ ﺁﻑ ﻛﻠﻨﺰ !
  39. سلام من یه آیفون دارم

    یه اکانت لول 64 که تو گیم سنتر هم سیو بود داشتم
     بعد از ریستور آیفون و پاک شدن تمامی اطلاعات بازی کلش رو از اپ استور دانلود و نصب کردم
    ولی متاسفانه برخلاف آموزش بالا قبل از لاگین کردن در گیم سنتر اومدم بازی رو اجرا کردم(به خیال خودم دوباره با همون لول اجرا میشه)وارد بازی که شدم دیدم بازی از اول اومده و متاسفانه همین لول یک رو همون اکانت گیم سنتر همیشگی سیو شده
    لازم به ذکره من این خرابکاری رو قبل از آشنایی با سایت شما و دیدن فیلم بالا انجام دادم
    حالا سوالم اینه میشه اون اکانت لول 64 رو بدون پیام دادن به سوپرسل و مدت ها انتظار کشیدن از روش آسونتری برش گردوند یا نه؟
    خیلی ممنونم از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      شما با همون اپل ایدی وارد گوشی شوید و بازی را دوباره دانلود کنید و نصب کنید و لود کنید -  اگه نشد یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم بکار ببرید  - و نشد - چاره ای ندارید جز همان مکاتبه با سوپرسل!
  40. سلام خسته نباشید.
    من میخوام دو آی دی کلشو تو یه دیوایس IOS بازی کنم وقتی تو گیم سنتر sign out میشم دوباره بازی رو استارت میکنم که میخوام یه آی دی جدید شروع کنم باز هم قبلیه رو باز میکنه موبایلمو هم ریستارت کردم جواب نداد لطفا کمکم کنید

    • پاسخ:

        هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه

      وقتی که گیم سنتر دائم سوال می کند !

  41. salam

    man bazim ro game center save hastesh vali nemitonam enteghalesh bedam ro android

    gmaile appel ido mizanam load nemikone

    va ro goshie appelam kode old devise nemide mamnon misham komakam konid

     

  42. admin zamani man on charkh dande ro mizanam on nemiyad ke seve konam kooomak kon lotfan bekhoda khaste shoam
    • پاسخ:

      فلش پلیر باید آپدیت شود
      ضمنا اجازه دسترسی هم داده شود اگر از فایرفاکس استفاده می کنید
    • پاسخ:

      خوب بازی سیو نبوده حتما که لود بشه - یا جیمیل را عوضی می زنید و بازی روی یک جیمیل دیگه سیو شده که اونو بایدسینک کنید
    • پاسخ:

      خواهش دوست عزیز ...
  43. دوست عزیز تعجب من هم برایه همینه که چرا حذف شده ، با قندشکن هم کار کردم نشد گوگل پلی و پلاس هم بروز کردم نشد ، میخواین یه فیلم از همون صفحه بگیرم و بفرستم؟
    • پاسخ:

      شما از گوگل پلاس تون در بازی دیسکانکت شدید . زیر همون پنجره ایی که باز می شه مربوط به گوگل پلاس هست دو گزینه ورود به سیستم و لغو هست که همونجا دوباره ورود به سیستم را بزنید لغو را نزنید و لوگین بشید مشکلتون همینجاست برای بازی هم اتفاقی نمی افته و روی آن سیو نمی شه - اگه قبلا سیو بوده ... از همونجایی که سیو بوده لود میشه ..

      - البته اکثرا برای ورود به گوگل پلاس هم به  یک ف ی ل ت ر ش ک ن م نیاز پیدا میشه و حتما امتحان کنید.

      در گزینه های موبایل هم در قسمت سینک کردن گوشی و قسمت جیمیل گوشی تون را دوباره دستی کلیک کنید و همه گزینه هایش را سینک کنید ( گوشی با جیمیل )

      زبان گوشی را هم انگلیسی کنید - نسخه جدید کلش را نصب کنید .

      مشکلی نیست و دوباره بازی درست می شه ... فقط ف یل ت ر ش ک ن را اول تست و بعد به گوگل پلاس لوگین بشید و گوشی را هم یک روشن خاموش کنید.
      نسخه های دیگر گوگل پلاس و گوگل پلی را مطابق گوشیتون آپدیت کنید و از نسخه های دیگه استفاده کنید.
  44. سلام من تو نظر قبلیم گفتم بازیم چندروز پیش وصل بود و من چهارتا حساب دارم و همیشه چهارتا حسابمو چک میکنم امروز اینطوری شد که تا اومدم حساب دیگم خواستم برگردم رو جیمیلم زدم اما صفحه ای اومد که وقتی بازی رو تازه میخوای به بازی وصل کنی اومد ، مثل اینکه بازیم از روی جیمیلم حذف شده اما من کاری نکردم که اینطوری شه شما گفتین گوگل پلی و پلاس رو بروز کنم و بیام اینجا کمکتون میکنه اما هیچ کمکی بهم نکرد
    • پاسخ:

      بازی اگه سیو بوده به هیچ عنوان بازی پاک نمی شه - از جیمیل هم حذف نمی شه ! شما نسخه جدید بازی را نصب کنید - و با یک فی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کنید.
  45. Amazing! http://www.myfreegems.com/ - I got free Clash of Clans gems here! Get yours too in less than two minutes!! Everybody is already using free gems from here. (GBD367hprT)
    • پاسخ:

      مسعولیت استفاده با خودتان است.
  46. سلام. مطلبتون خیلی خوب بود.امیدوارم که موفق باشید.

    میخوام شمارو به عضویت در سایت بهترین بازی آنلاین وهیجان انگیز با جوایز نقدی ماهانه دعوت کنم.

    جهت عضویت ابتدا در آدرس  www.Mtravia.com  ثبت نام کنید و سپس جهت کسب اطلاعات بیشتر به این نام کاربری  :  multihunter پیام بدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای