آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

برنامه سویچر سرورهای خصوصی و هک شده کلش آف کلنز

کلش هک شده

Version 3.5

توضیحات زیر را به دقت بخوانید :

این برنامه به شما اجازه اتصال به سرورهای بازی خصوصی و هک شده آنلاین بازی کلش آف کلنز را می دهد ساخته شده توسط سایت Ultrapowa

که بصورت اتوماتیک هاست های خود و اطلاعات خود را به اشتراک می گذارد. در حال حاضر ده سرور را به نمایش می گذارد که توسط کاربران سایت Ultrapowa ساخته شده است. در نظر داشته باشید هنوز این نسخه تکمیل نشده است و بعضی از ویژگی های بازی کلش آف کلنز مثل مسائل مربوط به کلن ها و جنگ کلن ها را ندارد. همچنین به یاد داشته باشید که سرورها همیشه آنلاین نیستند و در آن هنگام شما نمی توانید بازی کنید. این برنامه سعی می کند همیشه خودش را به روز نگه دارد . اگر بازی اصلی تان ایرادی پیدا کرد نگران نباشید شما از مسیر زیر :

Settings->Applications->Clash of Clans  و سپس کلیک کنید بر روی Delete Data و سپس راه اندازی مجدد بازیتون آن را دوباره اجرا کنید.

ویژگی های سرورهای خصوصی و هک شده :

+ جم های بینهایت

+ طریقه استفاده آسان

+ رایگان و در دسترس عموم

جهت دانلود و نحوه اجرا به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

مطالبی را که در بالا خواندید به نقل از سایت سازنده برنامه بود و بطور کلی این برنامه ای که برایتان آورده ایم ، بعد از اجرای آن سرورهای خصوصی و شخصی بازی کلش آف کلنز را برایتان می آورد که با یک کلیک می توانید به آن متصل شوید و از جم و منابع بی نهایت بازی کلش آف کلنز استفاده کنید و از بازی لذت بیشتری ببرید !

قبل از اجرا به این نکات مهم توجه فرمایید :

لطفا در قسمت نظرات سوال های تکراری که نمی شود و خراب است و ... نپرسید ! چرا که این برنامه به سرورهای شخصی متصل می شود که برای خودشان سرور بازی کلش آف کلنز را نصب کرده اند و برای دیگران به اشتراک گذاشته اند و قطع و وصل کردن آن هم دست خودشان است و کاریش نمی شه کرد.

»» نکته مهم

این برنامه هنگام اجرا دیتای بازی کلش آف کلنز اصلی شما را پاک می کند و البته پاک کردن به این معنا نیست که بازی اصلی شما نابود می شود و از بین برود ! برای حل این مشکل اگر خواستید بازی اصلی تان را اجرا کنید ، این برنامه را ببندید و بازی کلش آف کلنز اصلی تان را اجرا کردید و دیدید که بازی قبلی شما از مرحله اول آغاز شد دوباره باید به اکانت گوگل خود متصل شده و بازی را از روی گوگل پلاس خود لود نمایید که نحوه آموزش آن در این قسمت (( اینجا )) قرار داده شده است و البته برای اینکه قسمت قبل یعنی لود شدن بازی اجرا شود مستلزم این است که بازی را قبلا Save کرده باشید روی گوگل پلاس ، که نحوه آموزش Save کردن بازی کلش آف کلنز (( اینجا )) آموزش داده شده است.

همچنین اگر روش های بالا باز هم مشکل ساز بود و بازی اصلی تان نیامد می توانید برنامه سویچر سرور را که قرار داده ایم دوباره اجرا کنید و این سرور را که عکس و مشخصاتش را در زیر آورده ایم از لیست پیدا کرده و روی آن کلیک کنید و بازی اصلی خود را دوباره Load کنید.

به مشخصات IP آن دقت کنید که باید مثل عکس بالا باشد

نحوه نصب برنامه :

----------------------

 ابتدا گوشی خود را روت کنید و از روت بودن گوشی خود مطمئن شوید . (( نحوه روت کردن گوشی ))

 برنامه cocprivateswitch را که در زیر آورده ایم دانلود و نصب کنید.

دانلود برنامه سویچر کلش آف کلنز از سرور UPLOADBOY
حجم:2.94 مگابایت

دانلود برنامه سویچر کلش آف کلنز از سرور PicoFile
حجم:2.94 مگابایت

*راهنمای دانلود فایل از UPLOADBOY*

1- روی لینک بالا کلیک می کنیم

2- از پنجره باز شده در قسمت سمت چپ دانلود با تاخیر ومحدود را انتخاب و کلیک می کنیم.

3- دایره ای ظاهر می شود که زمان است که در حدود 70 ثانیه است و بصورت معکوس کم می شود و صبر می کنیم تا صفر شود.

4- بعد از صفر شدن زمان به جای دایره دکمه ای ظاهر می شود تحت عنوان " ایجاد لینک دانلود " روی آن کلیک می کنیم.

5- کمی پایین تر از صفحه دکمه ای ظاهر می شود بنام " دانلود فایل " که با کلیک بر روی آن فایل را می توانید با سرعت دانلود کنید

******
 برنامه را اجرا کنید و دسترسی روت گوشی که از شما می پرسد به آن بدهید و آنرا تایید کنید و بعد از اجرا شکلی مشابه زیر می آید

که همانطور که گفتیم گزینه اول سرور اصلی کلش آف کلنز می باشد و گزینه های بعدی سرور های خصوصی و هک شده کلش آف کلنز است . سرورهایی هک و خصوصی است که گزینه Online آنها با علامت تعجب (!) باشد  و به این شکل باشد !!Online!!

مثلا ما گزینه سرور سومی را انتخاب می کنیم که با کلیک کردن روی آن چندین سوال و اجازه دسترسی می پرسد که آن را Ok و یا Yes را بزنید ، همانند شکل زیر و همونطور که گفتیم قبلا ،  در این قسمت اطلاعات بازی قبلی هم از روی گوشی تان هم پاک می شود که می توانید دوباره آن را Load کنید ( در صورتی که بازی را قبلا Save کرده باشید ) که توضیح دادیم.

حالا بازی کلش آف کلنز هک شده اجرا می شود و می توانید از منابع جم و طلا و اکسیر بی نهایت آن استفاده کنید که البته هر سرور با سرور دیگر ممکن است در این قسمت متفاوت باشد و سرورها سرعتشان بعضی ها خوب و بعضی ها بد و بعضی ها احتیاج به ف ی ل ت ر ش ک ن غیر رایگان داشته باشند تا اجازه ورود بدهند.

نکته دیگر اینکه باز تکرار می کنم که این بازی به کلش آف کلنز اصلی آسیب یی نمی زند به غیر از اینکه بازی کلش آف کلنز اصلی از روی گوشی تان Clear Data می شود که در صورت یی که بازی را Save کرده باشید و یا سرور اصلی را اجرا کنید ، بازیتان بر می گردد.

نمونه یک سرور کلش آف کلنز هک شده بی نهایت جم

سایت برنامه

Updates

Version 3.5

Released on March 06, 2016

  • FIXFixed update checking function!
  • FIXMinor bug fixes!

Version 3.3

Released on February 26, 2016

  • FIXFixed a connection problem!

Version 3.2

Released on February 25, 2016

  • NEWWe are now using a Custom APK with different package name!
  • NEWAuto APK update if server emulator receive an upgrade

Version 3.0

Released on November 05, 2015

  • FIXMinor bug fix

Version 2.9

Released on September 01, 2015

  • FIXResolved bad formatted list error
  • NOTELess but better servers ;)

Version 2.8

Released on June 30, 2015

  • FIXResolved every crash and switched to a faster hosting, lowers version are not working anymore!
  • NOTETo play on Official Server you now have to click the menu button on your mobile and "official Server"

Version 2.5

Released on May 08, 2015

  • FIXResolved a critical problem, lowers version are not working anymore!
  • NOTETo play on Official Server you now have to click the menu button on your mobile and "official Server"

Version 2.4

Released on April 27, 2015

  • NEWRealtime servers UP and DOWN status! Thanks to ucslist
  • FIXGeneral Fixes
  • NOTETo play on Official Server you now have to click the menu button on your mobile and "official Server"

Version 2.1

Released on April, 2015

  • FIXLittle problem in the "My List"

Version 2.0

Released on April, 2015

  • UPDATEDUser Interface
  • NEWUser can add it's own server to private list.
  • NEWGoogle Plus Login Function.

Version 1.7

Released on February, 2015

  • FIXUpdate function

Version 1.5

Released on November 30, 2014

  • NEWAdded share function!
  • FIXMinor bug fixed

Version 1.4

Released on November 09, 2014

  • NEWAdded update check function!
  • NEWSwitched from AdMob to StartApp!
  • FIXGeneral fix and optimized the code a bit...

Version 1.3

Released on October 21, 2014

  • NEWYou can delete CoC Data from the app!
  • NEWYou more warning and dialog!
  • FIXGeneral fix

Version 1.0

Released on October 17th, 2014

  • NEWInitial Release
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳۷)

    • پاسخ:

      خیر - به علت آنلاین بودن بازی نمی شود ! اگر هم هک شود خیلی سریع برطرف می شود و فرد خاطی بن می شود!
  1. سلام چرا کلش هک شده ی من وقتی بازی می کنم و میام بیرون و وقتی که به بازی سر می زنم مرحله ی کلش به جای اول باز می گرده؟
    • پاسخ:

      چون این بازی ها سیو نمی شوند و به گوگل پلی هم برای save متصل نمی شوند و به همین صورت و تفننی است.
  2. واقعا آفرین به این سایت که چنین کاری کرده است من که واقعا ازشون ممنونم
  3. سلام میگم تو کلش سرور اصلی هم عمل میکنه منظورم اینکه پول و اکسیر جم سرور اصلی هم بی نهایت میشه
    • پاسخ:

      خیر ! اگه بشه که میشه هک !
  4. داداش من این کلش دارم هم نت ش ضعیف هم باهاش اتک نمیشه زذ تو وارم نمیره خواهش میکنم توضیح بدید
    • پاسخ:

      توضیح دادیم این بازی ها کلا ضعیف هستند و سرورهای ناپایدار دارند ! ساعت های مختلف و خلوت باید امتحان کنید و بهتره کلش های هک شده را که گذاشتیم دانلود کنید بصورت مستقیم
  5. سلام جواب بدین خواهشا دوروز پیش بازیم خود بخود بن شد بعد دوروز که باز شد یک روز کار کردم الان خاستم برم تو اکنتم دیدیم لول صدو چهلم شده لول یک بعد بچه ها کلن خبر دادان طرف اکنتمو از کلنم برده چکار کنم وارد بازیمم نمیشه با جیمیل قبلش
    • پاسخ:

      جواب سوالات در انجمن
  6. سلام من چند روز پیش بازیم خود بخود بن شد بعد دوروز بن باز شد و اومد چند روز که بازی کردم یک دفه بازی لول صدوچهلم تبدیل شد به لول یک رو همون جیمیل میزنم لول یک میشه تورخدا کمک کنین
  7. اقا من دو هفته اس که این برنامه رو دارم هر وقت میرم توش انلاین با علامت تعجب نیس خب چیکار کنم
  8. سلام بیست جم رایگان

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    بیست جم رایگان با رفتن به لینک زیر میتونید بیست جم رایگان دریافت کنید ابتدا برین به لینک زیر سپس وارد شین بعد اد گیفت کارت فری بزنید به شانستون از بیست تا سی جم میده تا این ماه فرصت هست یا علی
    *******.ir
    • پاسخ:

      دوست مثلا هکر ! این کلک ها قدیمی شده است !
    • پاسخ:

      لطفا سوالات و مشکلات در انجمن سایت مطرح شود . برای ورود به انجمن << اینجا کلیک کنید >>
  9. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    داش امیر حسین
    اقای هکرم پشمی جات کردی(پشمیجات )
    دمت گرم خیلی با هالی خعععلی بات حال میکنم دمت گرم
    طرف تو نت دوتا مطلب هک خونده تازه اونم نه قشنگ فقط مطنو دیده
    میاد میگه من هکرم
    داداش من تو کلن ***هستم تو تاپ ایرانه بیا شمارتو بده من بات کار دارم
    اسم کلنو پاک کن نمیخام تبلیق شه
  10. اقا ضر اضافی نزن کلش حک نمیشه اینو بفهمین اونی که این بازی رو ساخته خودش سرش میشده که فردا این اتقاق خواهد افتاد پس راه حلشم گذاشته اینا همه جرتو پرته سرور کلش با تیپا از کلش بیرونت میکنه من خودم یه هکر هستم و رشتمم کامپیوتره و از هک زیاد سر درمیارم یه برنامه ساختم که باهاش میشه کلشو هک کرد وی بازم کلش بیرونت میکنه زیاد زحمت نکش (چیزی به اسم هک کلش وجود نداره و خواهد داشت) 
    • پاسخ:

      آقای هکر ! به توضیحات برنامه توجه کنید !
  11. سلام هیچ کدوم از سرورا که جمش بی نهایت نیست.گوشیم روت ایکس مود راحت میاره.مشکل از کجاس؟با اندروید ۵ مشکل داره؟
    • پاسخ:

      اونهایی که جمش رایگان است مشخص شده است که توضیح دادیم و ممکنه بعضی مواقع هم قطع باشد
  12. اقا سلام من روی سرور اصلی رفتم و اومدم بیرون حالا داخل کلش خودم نمیره و میره دوباره تو هک شده لطفا کمکم کنید اینم حمیلیم زود تر جواب بدید erfanzx812@gmail.com
    • پاسخ:

      مطلب بالا را به دقت بخوانید - راهنمایی شده است.
  13. من وقتی برامه رو نسب کردم فقط یک کزینه تو برنامه بود
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • پاسخ:

      بله - بعضی هاش
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      بلی
  14. سلام ببخشید من این رو دان کردم وارد سرور شدم ولی اصلا اکسیر و طلا و جم بینهایت نداشت
    • پاسخ:

      ممکنه وارد بازی هایی شدید که جم بی نهایت ندارند - اونها رو باید پیدا کنید ... و چک کنید
  15. سلام مجدد خدمت مدیر سایت

    به سوال داشتم میخاستم بکم شما قبلا یه پست درباره خرید رایگان جم کلش با appbounty زدید و آموزش لازم رو هم دادید ولی من چند جا آموزش خرید جم با استفاده از یک سایت رو هم دیدم، اینم لینکش توضیحات رو بخونید، من الان 30 دلار توی سایته دارم فقط نمی دونم جنوری ویزا کارت ازش بگیرم و جم کلش باهاش بخرم !
    اینم لینک آموزشش : 
    http://clashofclanz[dot]blog[dot]ir/post/1
    متاسفانه تو همه به سایتا تا همین قدر آموزش دادن ولی نحوه تبدیلش رو به جم توضیح ندادن
    این سوال رو هم به دلیل اینکه شما تجربه یک زیادی در زمینه کلش دارید از تون پرسیدم چون هیچ جا جواب نمیدن !
    با تشکر


    • پاسخ:

      اونجوری که خود سایت اصلی ش نوشته باید دارای حساب خارجی باشید - پی پال و یا پی زا و هر دوشنبه و پنجشنبه مبلغ به حساب شما بنا به درخواستتون  واریز می شه ... بنظرم خودتونو خسته نکنید ، چون این حساب ها در ایران به علت تحریم مسدود است . و داشتن حساب ها مزبور هم خودش مراحل دیگه ای دارد و معلوم نیست اصلا این سایت حتی برای خارجی ها هم واقعیت داشته باشد یا خیر... تبلیغاتش را هم من زیاد می بینم.
      شما Cash Out را در اکانتتون می زنید و سپس پول به حساب خارجی پی پال واریز میشه اگه 15 دلار بشه و بعد از سایتهای دیگه با پولش گیفت کارت گوگل می خرید و کدش را در قسمت خرید جم بازی کلش آف کلنز می زنید و به جم شما اضافه می شه ...
  16. سلام.من کلش داشتم خوب بود ولی من به کلش دیگری از جی میل ارفتم و اون کلش اولی که گفتم خوب بود رفته.توروخدا راه پیدا کردن را به من بگین
  17. سلام من همه این کار ها رو انجام دادم ولی با سوییچر که میرم تو کلش هی ارور نت میده ولی نتم هم وصله و هیچ مشکلی نداره بعد از سوییچر میام بیرون میرم تو کلش همون ارور رو میده ولی نتم هم وصله کلیر دیتا هم کردم حتی با قند شکن رفتم نیومد چه کار کنم؟
    • پاسخ:

      این برنامه را ببندید و بازی کلش آف کلنز اصلی تان را اجرا کردید و دیدید که بازی قبلی شما از مرحله اول آغاز شد دوباره باید به اکانت گوگل خود متصل شده و بازی را از روی گوگل پلاس خود لود نمایید که نحوه آموزش آن در این قسمت (( اینجا )) قرار داده شده است و البته برای اینکه قسمت قبل یعنی لود شدن بازی اجرا شود مستلزم این است که بازی را قبلا Save کرده باشید روی گوگل پلاس ، که نحوه آموزش Save کردن بازی کلش آف کلنز (( اینجا )) آموزش داده شده است.

      همچنین اگر روش های بالا باز هم مشکل ساز بود و بازی اصلی تان نیامد می توانید برنامه سویچر سرور را که قرار داده ایم دوباره اجرا کنید و این سرور را که عکس و مشخصاتش را در زیر آورده ایم از لیست پیدا کرده و روی آن کلیک کنید و بازی اصلی خود را دوباره Load کنید.


      ip :gamea.clashofclans.com

      به مشخصات IP آن دقت کنید که باید مثل عکس بالا باشد



    • پاسخ:

      نوشتیم که چکار کنید ...
  18. آقا من دانلودش کردم رفتم تو کلش هک بود بعد چند دقیقه اومدم بیرون برم کلش اصلیم دیگه از یک ماه پیش نیومد که نیومد کلیر دیتا و همه این کارا رو هم کردم
    • پاسخ:

      گفته بودیم اگر بازی تون سیو است انجام دهید - حتما بازیتون سیو نبوده ... وگرنه باید بازی تون دوباره لود می شد.
    • پاسخ:

      امتحان نکردم ، احتمالا بشه ...
    • پاسخ:

      شاید !!!
  19. من وارد برنامه میشم روت را میزنم فقط روت میشه ولی صفحه سفید میمونه چیکار کنم
    • پاسخ:

      خواهش .
  20. اغا سلام میگم من همه کارارو کردم حتی روت رو هم از اینجا دانلود کردم اما کد رو هم میزنم اما کار نمیکنه همین اول بازی جمش کمه تو رو خدا بگید چیکار کنم!
    • پاسخ:

      خوب سرور های دیگر را که در لیست است را امتحان کنید. شما حتما وارد سرور اصلی بازی شدید.
    • پاسخ:

      این بازی های از نوع جم بی نهایت و سرور خصوصی همینطوری است و نواقصی دارد و مثل بازی کلش اصلی نیست و این ایرادات را دارد.
    • پاسخ:

      توضیح دادیم که . بازی حتما باید save کرده باشید قبلا  ، تا برگردد و چندین بار هم تذکر دادیم.
    • پاسخ:

      خیر نمی شه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای