آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آیا Hero جدیدی در راه است ؟

اخبار و شایعات

در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۱۵ پستی در صفحه رسمی فیسبوک بازی Clash of Clans منتشر شد که در مورد ساخت و مدیریت کلن بود. نکته جالب این پست، تصویر آن است که شک ها و گمانه زنی هایی را در رابطه با این عکس بین طرفداران ریزبین بازی کلش آف کلنز به وجود آورد و شایعات جدیدی را در رابطه با این بازی برانگیخت !!!

برای مطالعه بیشتر وبررسی این موضوع به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

عکس منتشر شده در فیسبوک  Clash Of Clans

همانطور که مشاهده می کنید در پس زمینه این تصویر که یک بیس است، ۳ جایگاه Hero وجود دارد.

جایگاه های Archer Queen و Barbarian King کاملا در تصویر مشخص است ، ولی یک جایگاه دیگر نیز در تصویر قرار دارد که یک کله اسکلت روی آن قرار دارد و مشخص نیست که جایگاه چه Hero جدیدی خواهد بود ؟

با توجه به سیاست سازندگان این بازی که همیشه در صدد اضافه کردن نیروهای جدید به بازی هستند ، جهت جذاب تر نمودن این بازی ، به نظر شما این جایگاه کدام نیرو خواهد بود ؟

جایگاه Hero جدید در بازی کلش آف کلنز

این شایعات و عکس های ساختگی برای بازی کدام یک رنگ حقیقت را به خود می گیرد ؟

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۰)

  1. دوستان هیچ کدوم از اینا نمیان چون اگه بیان سوپرسل میشه بیعرضه ترین شرکت بازی سازی جهان که تقلید کرده
  2. امیر محمد

    من که میگم اگه اسپایدر بیاد عالی میشه چون امکان داره تخم بزاره و از تخم ها بچه به دنیا بیان اونا پس از چند ثانیه بزرگ شن بعد دوباره جدیدا تخم ریزی کنن 
  3. سونیک ک اگه بیاد همه با کلش قهر میکنن چون اصن ربطی ب هم ندارن از نظر زمان و همه چی کینگ هم اگه بیاد گابلینه یا ویزارد ک ویزاردو شک دارم چون قویه و وقتی ی سرباز خودش قویه کینگش نمیاد فقط احتمالا گابلین کینگ هست و سنتائور و اسپایدر ولی بقیه یا خیلی مصنوعین یا علامت اکسیر بنفش معمولی زده جایگاه هم معلومه روش سکه هست و اسکلت ب معنی جایگاهه مرگه ولی اون تخمو شک دارم چون فک نکنم اصن بیاد!ممنون از سایت خوب و ب روزتون
  4. دوستان حضور centaur در بازی قطعی به نظر میرسه...

    yeti هم احتمالش زیاده...

    در ضمن ویزارد یا جادوگر ارشد هم خیلی محتمله واسه هیروی بعدی...

  5. سلام اگه به ور‍‍زن هک کلش توجه کنید می فهمید که همه تروبس ها جایگاه هرو دارند ا آنجا میتولن فهمیدکه این جایگاه هیرو  جایگاه کدام هیرو است...
  6. بنظر من اسپایدر میاد چون هم تخمش هست و چون اسپایدر سم دارد علامت اسکلت دارد 
  7. اگه توجه کرده باشین میبینین که Reaper و Spell mage هنوز لول ندارن ولی بقیشون لول دارن
    چون که Spell mage و Reaper  هنوز نیومده اند هنوز لول ندارن و بقیه همشون کلکه و فوتوشاپ
  8. به نظر من که Reaper و Spell Mage میخواد بیاد و اون جایگاه اسکلتی یا برای ویچ هست یا برای Spell mage
  9. محمد حسین

    دوست عزیز اون شایعه درباره یاسا الکی هست چونکه نوشته دراک اکسیر اما علامت اکسیر گزاشته  بقیع هم خودتون می بینید که چجوریه همش شخصیت کارتونیه سوپر سل تغلید کار نیست فقت ممکنه اون کینگ گویین بیاد با اسپایدر و اون مرده که نصفش اسبه خخخ اسمش یادم رفت با تشکر از شما پیاممو بزارین لطفا
    • پاسخ:

      (»:
  10. سلام دوستان میخواستم بگم که هک بازی کلش کاری نداره  فقط یه برنامه ی معتبر میخواد              هریک از دوستان که میخواد کلشش رو بی نهایت کنم  جیمیل و پسورد اکانتشو بده    ولی گفته باشم که هک بی نهایت منابع اکانتت تا یک ذوز بی نهایت میشه و باید منابعتو تا یک روز استفاده کنی که فردا اگه منابع از دست بدی ابزارهایی رو که  رو ارتقا گزاشتی رو از دست نمیدی اینو مطمعن باش          باتشکر
    • پاسخ:

      ببخشید اگه میشه یک اکانت لول یک برای من بسازید و بعد هکش کنید و بعد پسوردشو و جیمیلشو برای من بفرستید تا تست کنم !!!
       اگه اکانت خودمونو بدیم و پسوردش که به احتمال قوی دیگه باید خوابش را ببینیم ، فایده نداره که !!!؟
  11. ببخشید من جیمیل وبسوورد رئ دادم به کسی والان نمیدونم کجاست بسورد رو هم عوض کرده ومن هم جیمیل بشتیبان هم یادم نمیاد الان میتونم کاری کنم
  12. به نظر من جایگاه مال گوبلین کینگ هستش چون در گوشه اش سکه های طلا هست چون گوبلین دزده اون ها رو اونجا گذاشته 

  13. فکر کنم هیرو  جدیده گوبلین کینگ باشه چون تو جایگاهش سکه های طلا به علاوه یه تخم ، تخم نمیدونم ولی فکر کنم جنا از تو تخم درمیان :D یا اینکه میتونه دراگون کینگ باشه که نسبت به جایی که بهش دادن کمه ولی میتونه نشانه هایه اونم باشه سکه ها که اژدها ها از قبل هم مراقب گنجینه ها بودن و تخم اژدها که نیازی به توضیح دادن نداره همینطور هکس جایگاهش شبی اسکلته و میتونه نماد قدرت اژدها کینگ باشه ولی به هر حال باید دید چیه 
  14. yeti و ریپر سرباز جدیدن ریپر هیرو و یتی سرباز دارک اکسیر هستش
    من خودم گرافیستم و ب4یه کار ها خیلی ضایه هستن که ساحتگیه اما ریپر و یتی کار هر گرافیستی نیست علاوه ریپر اسکلتی و جایگاهش هم اسکلتی بنابر این ......
    • پاسخ:

      فعلا خیر . در حد حدس و گمان هست فعلا  ، و خوب از آپدیت جدیدش هم زیاد نگذشته ... همین اسفند ماه 1393 بود! ولی احتمالا 20  روز دیگه بیاد!
  15. خوشبخت ترین مخلوق خواهی بود
    اگر امروزت را آنچنان زندگی کنی که گویی
    نه فردایی وجود داردبرای دلهره و
    نه گذشته ای برای حسرت..
    اگر برای شاد بودن در پی دلیل نباشی…

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای