آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز ! (Infinity)

کلش هک شده

در این قسمت نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز را آماده کرده ایم بنام Infinity که در این نسخه بازی ، همه چیز بی نهایت است و افرادی که با نسخه ای دیگر مشابه این بازی (Dark Soul) اینجا کلیک کنید و نسخه دیگر بنام (God Of Gem اینجا کلیک کنید مشکل داشتند می توانند این برنامه را امتحان کنند ، این بازی هم مستقل از بازی کلش آف کلنز اصلی می باشد و آسیبی به آن وارد نمی کند .

برای ورود با یک ف*ی*لت*ر*ش*کن قوی و خوب و غیر رایگان احتیاج دارید، همچنین بازی احتیاجی به روت بودن دستگاهتان هم ندارد.

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

در این نسخه امکانات زیر را دارد :

امکانات:

  • امکان چت آنلاین گلوبال
  • امکان چیدن مپ بدون محدودیت
  • امکان ارتقا سرباز ها و اسپل ها تا آخرین سطح
  • امکان حذف اسپل ها و سرباز ها
  • امکان زدن اتک سینگل
  • آپ تایم بالای ۹۰% سرور که باعث می شود به راحتی وارد بازی بشوید.
  • پکا کینگ و ویچ تاور و تان هال ۱۱

مقدار گلد ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰

مقدار الکسیر ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰

تعداد جم ۱۶۰۰۰۰

مقدار دارک الکسیر۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰

نکته مهم : ممکن است برای ورود به بازی پیام :

Connection Error

Unable to connect with server. check your internet connection and try again

را دریافت نمایید ، که طبیعی است و علت آن شلوغی سرور های بازی و سرعت اینترنت شما است و باید در ساعات و روزهای دیگر بازی را امتحان نمایید و انتظار سرورهای قوی بازی کلش آف کلنز اصلی را نباید داشته باشید و لطفا در قسمت نظرات دیگر علت را نپرسید ! و علت همین است که نوشتیم و برنامه یا دستگاه موبایل شما ایرادی ندارد و اگر راه حلی پیدا شد همین جا اضافه می کنیم.

نکته مهم :

برای ورود به این  بازی باید سرور های آن آنلاین باشد . برای اطلاع از زمان آنلاین بودن سرورهای این بازی ابتدا به سایت http://ucslist.net وارد شوید و در صورتی که در لیست آن نوشته بود آنلاین ، آن زمان می توانید بازی را اجرا نمایید ، در صورت آفلاین بودن بازی غیر قابل اجرا است. برای ورود به سایت http://ucslist.net نیز احتیاج به ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن دارید.


لطفا قبل از دانلود و نصب برنامه نکات زیر را بخوانید و سوالات تکراری نپرسید که چرا برنامه اجرا نمیشود ؟ چرا وارد بازی نمی شویم ؟ چرا Error می دهد ؟ که همگی این سوالات را اینجا پاسخ داده ایم و در صورت رفع مشکل ، راه حل آن را نیز در همین جا خواهیم گذاشت ...


سوالات متداول شما :


لینک دانلود بازی کجاست ؟

پاسخ : لینک دانلود در پایین همین صفحه قرار دارد که با کلیک کردن روی آن بازی دانلود می شود ! که لینکها یا در صفحات آپلود رایگان قرار دارد و یا در همین خود وبلاگ قرار داده ایم ، برای دانلود سریعتر باید ف ی ل ت ر ش ک ن خود را قطع نمایید و سپس فایل را دانلود کنید.

آیا این بازی به نسخه کلش  اصلی ایرادی وارد می کند و ما با استفاده از این بازی، در کلش آف کلنز اصلی بن می شویم ؟

پاسخ : خیر ! این بازی یک بازی جداگانه است و سرور های بازی ها نیز جدا است ، این نوع بازی ها بیشتر برای تفریح به کار می رود.

من هر کاری می کنم به بازی وارد نمی شوم ! چه کار کنم ؟

پاسخ : این بازی به علت شلوغ بودن و همچنین ضعیف بودن سرورهای بازی ، در ساعات شلوغ با مشکل ورود به بازی روبرو است ، تنها چاره این است که صبح های زود به بازی کانکت شوید و یا در ساعات مختلف امتحان کنید. همچنین در بعضی از ساعات سرور های بازی قطع می شود که می توانید با مراجعه به این سایت از وضعیت وصل یا قطع بودن سرورهای بازی مطلع شوید. (http://ucslist.net) - همچنین بعضی مواقع هم با وصل بودن سرورهای بازی نمی توان به بازی وارد شد که باز هم ناشی از شلوغ بودن سرورهای بازی است که توضیح دادیم چکار کنید.

اطلاع از وضعیت سرور بازی :

در صورتی که در شکل زیر وضعیت سرور بازی Online نوشته شده باشد بازی را اجرا کنید و وارد شوید و در صورتی که Offline نوشته بود ، نمی توانید به بازی وارد شوید و در ساعتی دیگر مراجعه کنید.


وضعیت سرور نسخه چهارم (Project ZaP (iNfiNiTY

جهت دریافت فایل روی عکس زیر کلیک نمایید

دانلود


برای دانلود دیگر بازی های هک شده و مود شده کلش آف کلنز اینجا کلیک کنید


تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Infinity

نظرات (۷۵)

    • پاسخ:

      بله - البته باید نسخه های جدید را نصب کنید و یا اینکه ممکن است کلا سرورهایشان بسته شده باشد.
  1. داداش گلم آخه چرا این وقتی بازیو باز میکنم میگه اینترنت شما مشکل داره ولی من یکی از بهترین اینترنت ایران رو دارم اینترنتم هیچ مشکلی نداره چرا بازی ایراد میگیره باید چیکار کنم باز بشه خواهش میکنم راهنمایی کن
    • پاسخ:

      ممکن است کلا سرورهایشان بسته شده باشد و کلا این بازی ها مشکل اتصال دارد. نسخه های دیگه را امتحان کنید.
    • پاسخ:

      خب روی دانلود بزنید دانلود میشه !!!
  2. با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم نصخه ی هک شده ای هست که که پکا کینگ ،ویزارد کینگ ،ویچ تاور،بربرتاور و...نداشته باشه و مث کلش اصلی خودمون باشه و هک باشه و بشه به جز کلن های لول 10توی کلن های کلش اصلی مون بریم اگه هست لطفا لینک بزارید و اگه نیاز به روت کردن گوشی هستش لطفا راهنمایی کنین چگونه روت کنم مدل گوشی من =(S3 neo (GT-19300I من توی کار های نرم افزاری زیاد وارد نیستم اگه امکانش هستش لطفا به طور کامل توضیح بدید اگه جواب منو بدید (بینهایت لایک دارید)
    • پاسخ:

      روت کردن کاری تخصصی است و اگر بلد نیستید نباید خودتان انجام دهید - قسمت سمت چپ سایت در قسمت موضوعات و  نسخه های هک شده کلش آف کلنز -  که در بین آنها موجود است همانی که دنبالش هستید
  3. میشه منظورتون از صبح زود رو بگید ساعت چند بیام (دقیق می خوام) برا وارد شدن فیلترشکن می خواد
    • پاسخ:

      نسخه های دیگر را امتحان کنید که خلوت تر است - سمت راست سایت - کلش آف کلنز هک شده را بزنید و بقیه را امتحان و نصب کنید - این نسخه یک مقدار بد اجرا می شود.
  4. برای من تو بلو استکس باز نمیشه آخرین نسخه اش را هم گرفتم دانلود کانکت میشه لود هم میشه ولی داخل نمیره
    • پاسخ:

      نسخه های دیگر کلش هک شده را بگیرید.
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      اینها را امتحان کنید (( کلیک ))
    • پاسخ:

      با این  رایگان ها یک مقدار مشکل سازه ! بعضی ها بازی کرده اند.
    • پاسخ:

      خیر
  5. کلش اسرائیلی

    یعنی اونقدر نصب کردم و نشد پدر دراومد مسخره بازی داداشی 
    • پاسخ:

      متشکر !
  6. وقتی واردبازی میشم پایین مینویسهGoingToNewinfinity از7صبح بودددددتاساعت10ونیم تازه فیلترشکن همنداشتم بعدکه نظرات رو خوندم فلترشکن پولی نصب کردم ولی بازم نیومدوهمونGoingToNewinfinityرونوشت ونیومد لطفابدادم برسیدددددددددددددد!!!!!
     
    • پاسخ:

      فک کنم نسخه جدیدش را باید دانلود کرد ... صبر کنید اگه اومده بود می زاریم ...
  7. یک سوال چرا من وقتی برای اپدیت کردن نسخه جدید میزنم میگه شکیبا باشدی وهرچقدر صبر میکنم هیچی به هیچی فامیل های من هم هات اسپات شیلد دارن و در بازی میرن  و من هم هات اسپات شیلد دارم ولی نمیشه داخل بازی برم یک کاری کنید دارم دیوونه میشم
    • پاسخ:

      برای دانلود باید ف ی ل ت ر ش ک ن را خاموش کنید.
      اجرا و مشکلات را هم بالا توضیح دادیم - کاری دیگر از دست ما ساخته نیست دیگه ...
    • پاسخ:

      توضیحات بالا را بخوانید
    • پاسخ:

      چون نداره !
    • پاسخ:

      از همین ها که می فروش
    • پاسخ:

      توضیح دادیم ... نسخه جدیدش را هم در سایت گذاشتیم از نسخه های دیگر استفاده کنید

      اینجا را ببینید ...
    • پاسخ:

      نسخه جدید را دانلود کنید - توضیحات لازم را داده ایم
  8. سلام حاجی
    حاجی من میرم تو بازی میزنه اپدیت جدید اومده چیکار کنم؟
    با فیلتر شکنم زدم نیاوورد
    :/
    • پاسخ:

      متاسفانه فایل های با حجم بالا را در وبلاگ نمی شه گذاشت و قبول نمی کنه و مجبورم در آپلود سنتر های دیگه بذارم.
  9. کیارش برومند

    سلام خسته نباشید من بازی رو اوردم ولی ارور میده میگه آپدیتش اومده باید چکار کنم؟
    • پاسخ:

      نسخه های دیگر را دانلود کنید که در سایت هست
       اینجا
    • پاسخ:

      توضیحات بالا را بخوانید !
  10. چرا نمیتوانم این و دانلود کنم چرا بازی گاد اف جم اپدیت نمیشه میخوام بازی کنم خواه‍ش میکنم به من بگو چجوری بگید دیگه لطفا
    😢😢😢😢😢
    • پاسخ:

      چندین نسخه متفاوت گذاشتیم - اینها همینطورین - قطع و وصل می شن.
    • پاسخ:

      صبح زود - ورژن های دیگر را هم امتحان کنید و جدیدتر
  11. سلام ببخشید لینکش کجاست لینکشو بزارید بعد این سایت پرشین گیگ فیلتر شکن باید داشته باشیم ماله من صفحه سایتش باز نمیشه
    • پاسخ:

      خیر اتفاقا فیلتر شکن نمی خواد ! لینک دانلود هم زیرش هست و دوباره هم می گذاریم
  12. من اون دو نسخه رو دارم اما این نسخه رو میخوام چون دادم پسر خالم راحت با فیلتر شکن هاتسپات رفت داخلش من این نسخه کلشو برای اندروید 5.0.1 میخوام
    72169
    • پاسخ:

      از ورژن های دیگر این برنامه های کلش که در سایت هست استفاده کنید ، مشکلی با نسخه های اندروید نداره ...
    • پاسخ:

      لینک دانلود ش در پایین همین صفحه هست !
  13. سلام وقتی روی گزینه ای که فلش رو به پایین داره برای دانلود رو میزنم مینویسه لطفا شکیبا باشید در ضمن فیلتر شکنم هم خاموش است
    • پاسخ:

      بعضی از ساعات دیگر دوباره امتحان کنید
  14. سلام وقتی که میخوای بریدم تو سایت و ببینی که سرورش فعال است یا نه اصلا چیزی به اسم clash of infinityنمیاره 
  15. سلام معمولا این بازی ها به خواطر شلوغی سرورشون صبح ساعت نه برید بالا میاد من از سه نسخه ساعت نه صبح استفاده میکنم بدون نیاز به فیلترشکن
    • پاسخ:

      باید در ساعات مختلف امتحان کنید تا سرور شون خلوت باشد و راه دهد
    • پاسخ:

      مشخص نیست ، باید چک کنید.
    • پاسخ:

      مشخص نیست ، باید چک کنید.
  16. توروخداراهنماییم کنید بافیلترشکن پولی هم رفتم توی لودینگش گیرمیکنه چیکارکنم اخه توی ساعت های مختلف هم امتحان کردم توروخداجواب بدین
    • پاسخ:

      من که ندیدم ...اگه هم باشه کلن های مخصوص به خود همان بازی است و نمی تونید به کلن های اصلی بازی کلش آف کلنز وارد شوید .
    • پاسخ:

      خیر کلا همه چیزش جدا از بازی کلش آف کلنز است و مانند این است که یک بازی جداگانه را بازی می کنید.
  17. سلام
    خیلی ممنون عالیه ولی هی نمیاره اکثرا...
    وقتی که مینویسه going to new inifity دیگه نمیاره چرا؟
    • پاسخ:

      ف ی ل ت ر ش ک ن خود را خاموش کنید
  18. ببخشید یه سایت معرفی کنید که فیلتر شکن داشته باشه و بخرم من دیشب دان کردم وقتی نصب کردم وارد شد بدون فیل تر ش ک ن ودا صبح ساعت هشت هی میرفتم از بازی بیرون هی وارد میشدم مشکلی نداشت ولی امروز نمیرسه داخلش نمیدونم چرا میشه راهنمایی کنید؟
    • پاسخ:

      روی برنامه های شبیه ساز اندروید در کامپیوتر نصب می شه ، مثل بلو استکس
  19. با سلا م و عرض ادب       این بازی با فیلرشکن های از جمله 
    سایفن ۵ و هات اسپات  به داخل بازی میرود 
    دو فیلتر شکن را از فروشگاه پلیر گوشی هم میشه دانلود کرد
    • پاسخ:

      خیر ، امکان ورود با موارد بالا کم است.
  20. ‫علی خرم گهر‬‎

    داداش واسه دانلودش چقدر باس صبر کنم؟
    هرچی وامیستم نمیاره ک میگه صبور باشید
    • پاسخ:

      باید ف ی ل ت ر  ش ک ن خود را قطع کنید و سپس از پرشین گیگ دانلود کنید.
  21. سلام دادا لطفا تو از هر فندق شکنی استفاده میکنی که میتونی بری تو بازی اونو به ایمیل من بفرست یا اصلا اسمشو ایمیل کن ممنون میشم
    Mehrann96@gmail.com 
    • پاسخ:

      من خریده ام ...   باید فندق شکنتون از پروتکل های   Ke*rio , iT*unn*el , Ht*t*ps  و ...داشته باشد که اکثرا دارند ، از اینها می توانید بخرید.
    • پاسخ:

      این ف ی ل ت ر ش ک ن های مجانی اکثرا با این برنامه ها  مشکل دارند ، به هر حال می توانید تست کنید.
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      بیشتر برای تمرین کردن و آشنایی با بازی به درد می خوره !
    • پاسخ:

      ممنون از توجه شما ...
    • پاسخ:

      بله ، البته با شلوغ بودن سرور ممکنه ورودش طول بکشه و یا اصلا وارد نشه ، فی ل.ت.ر شک.ن هم باید از این رایگان ها نباشد.
    • پاسخ:

      خیر
  22. بازی خراب کردین رفته دیه با فیلترشکن پولی سه ساعت رفتم پول دادام خریدماخرشم هیچی
    • پاسخ:

      احتمالا دوباره درست می شه ... یا ورژن های دیگر می آید ...
    • پاسخ:

      باید از سایتهای دیگر بخرید ! مجانی هاش  هم جواب نمی دهد !
  23. سلام. خسته نباشید لطفا کمک کنید من صبح دانلود کردم یک بار رفتم توش بعد اوندم بیرون ببینم النلاین باری لا افلاین بعد دیگه تو نرفت الا یا ارور نت نداری میده یا لودینگ فیلد میزنه من چی کار کنم
    • پاسخ:

      باید در ساعات مختلف امتحان کنید ... ممکنه در حال تغییرات در سرورشان باشند باید بعدا تست کنید.
    • پاسخ:

      باید در گوگل جستجو کنید و بخرید , ما نمی تونیم معرفی کنیم ! البته باز هم به علت شلوغ شدن سرورش مشکل ورود دارد !
    • پاسخ:

      بله ! این بازی جدای از کلش آف کلنز اصلی تان است و ربطی به آن ندارد و مشکلی ایجاد نمی کند.
  24. من با ها.ت اپا.ت.شیل.د.امتحان کردم همش پیغام کانکت ارور میده یکی بسازین که فیل.تر.شک.ن.نخواد این نسخه هارو از کجا میارین اصلا چرا اصلا فیل.تر.شک.ن.میخوادگاد اف جم هم لودینگش تا نصف پر میشه دیگه نمیاد با ها.تاس.پات.شیل.د هم رفتم چیکار کنم ایا ایا نسخه ای که به فیل.تر.شک.ن.نیاز نداشته باشه ندارین عایا
    • پاسخ:

      چون با IP این فیل ت ر شکن های مجانی مشکل دارد .... با هات اس پ ا ت هم همینطور ...
      فعلا در حال حاضر خیر فقط با فی ل تر ش ک ن می شود وارد بازی شد.
    • پاسخ:

      بلی، حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای