آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش تصویری و کامل نرم افزار BlueStacks

آموزش ها


آموزش نصب برنامه از سایت پاتوق یو


 

امروز به عنوان اولین پست بخش آموزش ، آموزش کامل نرم افزار Blue Stacks که اکثر دوستان در بخش دانلود باهاش مشکل داشتند به صورت مرحله به مرحله و فارسی برای شما عزیزان قرار داده ایم ،

خوب اولین باید بدونیم این نرم افزار اصلا چی هستش Blue Stacks نام نرم افزاری فوق قدرتمند و بسیار عالی جهت نصب نرم افزارهای اندروید روی کامپیوتر هستش ، شاید بگید شبیه ساز اندروید یعنی چی ، فرض رو بر این می ذاریم که شما گوشی اندروید ندارید و یا دوست دارید یکی از نرم افزارها ، بازی ها و یا هر تم اندروید روی روی کامپیوترتون اجرا کنید ، خوب این توضیح کوچک از نرم افزار بلو استکس می ریم برای نصب این نرم افزار بسیار قدرتمند روی ویندوز .

توجه :
قسمت نظرات این مطلب غیر فعال است.

مشکلات و سوالات خود را در انجمن سایت  (( اینجا کلیک کنید )) مطرح نمایید و پاسخ بگیرید.

آموزش نرم افزار Blue-Stacks بلو استکس

سیستمی که شما نیاز دارید که بلو استکس BlueStacks رو روش نصب کنید :

- نصب روی تمامی ویندوز های XP سرویس پک ۳ به بالا ( البته برای xp سرویس پک دو هم توضیحات خاصی داره که بتونید روش نصب کنید ولی به هیچ عنوان توصیه نمیشه )

- نصب روی تمامی ویندوزهای ویستا ، ۷ ، ۸ و ۸٫۱

- رم سیستم باید حتما ۲ گیگ به بالا باشد

- احتیاج به فضایی روی هارد دیسک ۹ گیگ به بالا ( اگه درایو c شما ۹ گیگ نداره بهتره نرم افزار روی سایر درایو ها نصب بشه )

- آخرین نسخه کارت گرافیک سیستم باید نصب باشه ( حتما آپدیتش کنید ، در غیر اینصورت هنگام نصب خود نرم افزار روی downlodnig گکیر می کنه و حدود ۱ ساعتی بادی منتظر بمونید و چون خود نرم افزار دانلودش می کنه احتمال ناسازگاری با ویندوز شما و درست کار نکردن نرم افزار خواهد بود)

برای نصب نرم افزار اولی باید شما نرم افزار رو نصب کنید برای نصب روی اجرای نرم افزار های اندروید در کامپیوتر با BlueStacks AppPlayer کلیک کرده ، نرم افزار را دانلود ( نسخه آفلاین رو دانلود کنید ) و از حالت فشرده خارج نمایید ، اکنون باید با اجرای فایل Setup شروع به نصب نرم افزار کنید.

مراحل نصب به صورت تصویری و تفکیک شده همراه با بررسی مشکلات از قسمت :

 ۱- بعد از اجرای فایل Setup با پنجره نصب باز میشه طبق تصویر زیر تیک I Accept The Terms iin The Licence Agreement رو بزنید و روی Next کلیک کنید.

آموزش BlueStacks تصویر شماره 1

۲- حالا به مرحله دوم نصب می رسیم ، اگر دوست دارید نرم افزار در حالت پیشفرض شما یعنی درایو C یا هر مسیری که خود نرم افزار تعیین کرده نرم افزار نصب بشه روی Next کلیک کنید در غیر اینصورت طبق عکس زیر روی Change کلیک کرده و مسیر دلخواه خود را برای نصب تعیین کنید

آموزش نصب BlueStacks تصویر شماره 2

۳- در بخش سوم مراحل نصب به قسمتی می رسیم که دو گزینه داره به نام های App Store Accses و App Notifations بهتره هر دو تاشون تیک داشته باشند پس از این مرحله هم روی Install کلیک کنید ، سپس چند لحظه صبر کنید و برای برخی ویندوز یک پیام برای تایید نصب ظاهار میشه روی Yes کلیک کنید.

آموزش BlueStacks تصویر شماره 3

۴- تصویر زیر نیز زمانی را نشان میدهد که نرم افزار روی سیستم شما در حال نصب می باشد بستگی به نوع سیستم و ویندوز زمان نصب فرق می کنه با توجه به مشصخات بالای سیستم ما نصب حدود ۲۰ ثانیه طول کشید این زمان برای ویندوزهای پایین و همچنین سیستم های ضعیف بین ۱ تا ۵ دقیقه طول خواهد کشید.

آموزش نصب BlueStacks عکس شماره 4

بخش های نرم افزار BlueStacks :

بعد از نصب نرم افزار وارد محیط نرم افزار که می شوید شاید یه خورده برای شما گیج کننده باشد ، خصوص برای کسانی که تاح الا داشتن اندروید را تجربه نکرده اند ، ما در این بخش آموزش به بخش های این نرم افزار خواهیم پرداخت.

نکته :دوستان عزیز لطفا دقت داشته باشید که این ویندوز نیست بلکه اندروید است ! شاید بگید این چه حرفیه منظور بنده این توقع نداشته باشید کلیک راست در اندروید فعال باشد ، شما همواره برای هر کاری کلیک چپ ماوس را نگه می دارید و یا روی گزینه ها کلیک می کنید کلیک راست در این محیط کار نخواهد کرد پس دقت کنید

- محیط نرم افزار به صورت تصویر زیر می باشد پس ما روی هر قسمت یک پیکان گذاشته ایم و شماره کنا آنها قرار دارد بهتر است با توجه به شماره ها توضیحات زیر را دنبال کنید ( روی عکس زیر کلیک کنید و توضیحات رو بخونید ) :

پیکان شماره ۱ ) کار بستن نرم افزار را بر عهده دارد.

پیکان شماره ۲ ) بزرگ ( تمام صفحه کردن ) یا کوچک کردن محیط نرم افزار با F11 کیبورد هم انجام می شود.

پیکان شماره ۳ ) کار عکس برداری یا اشکرین شات گیری از محیط بلواتکس رو بر عهده دارد

پیکان شماره ۴ ) رفتن به محیط نرم افزارهای نصب شده توسط شما

پیکان شماره ۵ ) برگشت به صفحه اصلی نرم افزار

پیکان شماره ۶ ) برگشت به یک مرحله عقب تر در نرم افزارهای مختلف و یا بازی ها

پیکان شماره ۷) دسترسی به هر آنچه در نرم افزار وجود دار ( تنظیمات نرم افزار ، نرم افزالرهای نصب شده و …)

پیکان شماره ۸ ) با نگه داشتن کلیک چپ در این قسمت و کشیده آن به پایین پروسه های در حال اجرا مثلا دانلود نرم افزار یا بازی توسط نرم افزار مطلع می شوید.

فارسی سازی محیط نرم افزار و اضافه کردن زبان فارسی به کیبورد نرم افزار :

شاید تمامی شما هم دوست داشته باشید محیط نرم افزار BlueStacks را فارسی کنید( البته توصیه نمیشه چون شاهد هنگ نرم افزار بودیم بعد از فارسی سازی ولی تست کنید شاید برای شما مشکلی پیش نیاد ) و لازم است بدایند اگر برای وبگردی از این نرم افزار استفاده می کنید نخواهید توانست زبان فارسی در نرم افزار تایپ کنید مگر اینکه زبان فارسی به کیبورد نرم افزار اضافه کنید مراحل کار هم راحت می باشد پس با ما باشید.

۱- اکنون در مرحله قبل که محیط نرم افزار را به صورت پیکان شرح دادیم  طبق عکس مرحله قبل روی پیکان شماره ۷ کلیک کنید.

۲- طبق عکس زیر روی Blustake Setting کلیک کنید.

 صفحه تنظیمات BlueStacks

۳- طبق عکس زیر روی Change Languge کلیک کنید و بعد از کلیک زبان فارسی را انتخاب کنید

عکس تنظیثمات بلو استکس

۴- برای اینکه هم زبان فارسی رو اضافه کنید می توانید در عکس قبلی روی Change Keaboard Seeting کلیک کنید و در بخش language زبان فارسی رو انتخاب کنید.

آموزش نصب بازی و نرم افزار روی نرم افزار :

۱- نصب نرم افزار و بازی های مختلف روی BlueStacks بسیار راحت می باشد ، نرم افزار ها را دانلود می کنید و فایل Apk نرم افزار فقط با کلیک روی آن نصب می شود.

۲- برای نصب بازی های دیتا دار :

- ابتدا یک فایل منیجر مانند Es File Manger رو از این لینک فایل منیجر قدرتمند آندروید ES File Explorer روی نرم افزار نصب کنید.

- حالا بازی که دیتا دارد فایل apk اون رو نصب کنید و دیتای بازی رو در محل زیر کپی کنید C:\ProgramData\BlueStacks\UserData\SharedFolder ( دقت کنید فولدر Program Data در حالت مخفی می باشد باین خاصیت مشاهده فایل مخفی در ویندوز فعال باشد ) ، حالا نرم افزار ES File Manager که روی BlueStacks توضیح دادیم رو باز کنید در قسمت Search فایل منیجر این فولدر رو تایپ و سرچ کنید bstfolder هم اکنون در فولدر باز شده دنبال BstSharedFolder هر |آنچه کپی کردئه اید اینجا قرار دارد دیتای بازی رو می توانید با نگه داشتن کلیک چپ ماوس و ظاهر شدن منوی کوچک روی COPY کلیک می کنید ، حالا با زدن دکمه uP بالای  فایل منیجر به مسیر عقب تر که معمولا sdcard است باز می گردید با زدن Menu -> Operation -> Paste اطلاعات کپی شده اینجا قرار می گیرند.

پیشنهادات و آموزش ها خاص نرم افزار :

۱ – اگر دوست دارید از یکنواختی ظاهر نرم افزار خلاص شوید و ظاهری زیبا و ساده به این ابزار بدهید پیشنهاد ما به شما استفاده از این لانچر می باشد دانلود سولو لانچر برای اندروید Solo Launcher  هستش حتما نصبش کنید محیطی زیبا و راحت به Blustacks شما می بخشه.

۲- کسانی که آنتی ویروس NOD 32 دارند نرم افزار بازار برای آنها کار نمی کند برای حل این مشکل آدرس bzrcdn.net را در لیست سفید آنتی ویروس قرار بدند مشکل حل میشه.

مرکز کنترل ، ریستارت و تغییر حالت BlueStacks :

در مراحل قبل شرح دایدم که چجوری میشه نرم افزار رو بست ، ولی با بستن نرم افزار معمولا این ابزار به طور کامل بسته نمی شود و باعث میشه بعدها مشکلاتی نظیر بسته شدن یکدفعه ای نرم افزار بوجود بیادش ، این ابزار دارای یک مرکز کنترل می باشد ، این مرکز کنترل در سینی ویندوز کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد و شما با کلیک راست روی ان می توانید نرم افزار رو کنترل کنید عکس زیر و توضیحات کامل با توجه به فلش ها داده شده :

آیکون بلو اتکس در سیستم ترای

۱- Report Problem : ارسال مشکلات نرم افزار به سازنده آن.

۲- Restart : ریستارت کردن نرم افزار ( وقتی که نرم افزار هنگ می کند یا لود نمی شود و یا در حالت instalizing گیر می کند ) توصیه می شود.

۳- Rotate Portrait Aps : حالت چرخش صفحه سه که خودش سه حالت دارد با زدن گزینه اول AUtomatic تعیین می کنید وقتی نرم افزاری احتیاج به چزخش صفحه داشت انجام شود ، حالت diasbale غیر فعال می کند و حالت Enable فعال می شود حالت اول پیشنهاد می شود.

۴- App installed که الان برای ما یک عدد ۵ جلوش هست یعنی ۵ نرم افزار و بازی نصب شده

۵- check for update : اطلاع از نسخه جدید نرم افزار

۶- quit : خروج از نرم افزار

سوالات متداول :

چرا وقتی روی آیکون نرم افزارها مثلا وایبر در صفحه اصلی بلواتسکس کلیک میکنم ارور market not found. search web for installation reciper? می دهد ؟ این چند مدت که اموزش رو گذاشتیم سوالات تکراری زیاید با مضمون ذکر شده توی نظرات قید شده ، دوستان عزیزم شما اگه اموزش ها رو می خونید ۱۰۰% خودتون به حل این مشکل پی می بردید اما ، دقت کنید در اموزش بالا ما اومدیم محیط نرم افزار را برای شما کاملا تشریح کردیم ، وقتی شما روی آیکون های ردیفت دوم به بعد در نرم افزار کلیک می کنید با این ارور مواجه می شوید ! اشتباه نکنید این آیکون ها نصب شده نیستند اینا رو باید از طریق گوگل پلی دانلود کنید و نصب کنید ! برای دانلود از گوگل پلی باید گوگل سینک کنید و با ای پی غیر ایرانی برید و …. ! فقط و فقط ردیف اول مربوط به نرم افزارهای نصب شده شما هستند ، در قسمت بخش های نرم افزار BlueStacks  آموزش بالا پیکان شماره ۴ شرح دادیم ( تصویر زیر فلش شماره ۴ ) که رفتن به نرم افزارهای نصب شده توسط شما !

 آموزش حل مشکل برعکس شدن مسنجر لاین در BlueStacks : با تشکر از کاربر عزیز e3776 که در نظرات این آموزش رو گذاشته بودند و ما هم به دلیل اهمیت زیاد اموزش را به پست اضافه می کنیم . برای حل مشکل مانند تصویر زیر روی Bluestaks Setting کلیک کنید

صفحه تنظیمات BlueStacks

هم اکنون روی Manage Application کلیک کنید مانند تصویر زیر :

maange-app

هم اکنون لیست نرم افزارهای نصب شده برای شما باز می شود که جلوی انها دو گزینه هستش شما نرم افزارهیا که مشکل کج شدن صفحه را دارد ( مثلا line ) تیک جلوی تبلت ان را فعال کرده و روی done کلیک کنید. ( در عکس زیر ما وایبر را در حالت تبلت قرار داده ایم )

Tablet-app-bluestaks

آموزش فارسی نویسی در بلواستکس :

برای نسخه های ۰٫۹ به بالا راهی نیست که با کیبورد فیزیکی فارسی تایپ کرد فقط می تونید با کیبورد خود بلواستکس و به صورت لمسی یا با کلیک ماوس فارسی تایپ کنید برای نسخه ۰٫۸ تا ۰٫۸٫۷ می تونید از روش زیر استفاده کنید

۱ ابتدا این نرم افزار رو دانلود کنید و روی بلواتسکس خودتان نصب کنید ، به بخش تنظیمات bluestaks برید و اوناج قسمت  Language&input سپس تیک External Keayboad helper رو بزنید در عکس زیر با کادر مشخص کردیم ، بعدش روی قسمتی که با عکس زیر نوشتیم کلیک کنید

1

۲- مانند عکس زیر قسمت مشخص شده را به Persian تغییر دهید.

2

۳- خوب وارد نرم افزاری مثل وایبر یا هر نرم افزاری کهی می خواهید باهاش فارسی تایپ کنید بشید مانند عکس زیر روی اون کیبورد کوچک کنار ساعت کلیک کنید و سپس مانند عکس زیر تیک External Keayboard pro رو بزنید

3

چرا دکمه های برگشت و بستن و … از پایین صفحه Bluestaks من حذف شده :

معمولا بلواستکس روی ویندوز های xp همواره دارای گیر و گرفت های زیادی هستش ، اصلا پیشنهاد نمیشه روی ویندوز xp نصب بشه خصوصا xp سرویس پک ۲  ، اگر در هر ویندوزی این مشکل را داشتید اول باید بدانید کارت گرافیک شما باید آپدیت باشه ، گرافیکتون کمتر از ۱ گیگ نباشه ، رم هم حتما بالای ۲ گیگ باشه ، روی نسخه های سیستم های ضعیف تر از این نصب نکنید که با شکست مواجه میشید ، اگر همه کاری کردید ، سیستمتون قوی هم هستش ولی بازم دکمه ها نمیاد یکبار بلواستکس رو ریستارت کنید اگه بازم نیومد حذف و نصبش کنید و اگر بازم نیومد نسخه های قدیمی تر رو نصب کنید. در ضمن مشاهده شده بعد از فارسی کردن بلواستکس هم این مشکل بوجود می آید .

چرا بلواستکس من روی Instaling گیر میکنه و وارد نمیشه :

بنده توی سایتشون که بررسی کردم و تمام چیزایی که گفتن باعث این مشکل میشه خلاصه وار شرح میدم :

۱ – مشکلات ویندوز : معمولا در ویندوز های قدیمی این مشکل بوجود می آید.

۲ . گیر دادن انتی ویروس ، آنتی ویروس رو کلا غیر فعال کنید احتمالا مشکل از آنتی ویروس هم باشه در ضمن  با بیت دیفندر کلا مشکل داره

۳- تعدد نصب و حذف بلواستکس : اگه دو یا سه بار بلو استکس را حذف و نصبب کرده اید با این مشکل مواجه می شوید ، چاره کار اینه با نرم افزار مخصوص حذف کامل نرم افزار ها بلو استکس را حذف کنید و بعد از ریستارت دوباره نصب کنید اگه بازم مشکل بود باید ویندزو عوض کنید.

۴- ضعیف بودن سخت افزار های سیستم : باید از حداقل هایی که بالا عرض کردیم سیستم شما برخوردار باشه

۵- سر اخر اگه بعد از مدتی با این مشکل مواجه شدید یکبار بلواستکس رو ریستارت کنید احتمالا حل بشه

BlueStacks و سرعت بالا آمدن ویندوز :

معمولا بعد از نصب نرم افزار خیلی از کاربران از سرعت بالا آمدن ویندزو خود شکایت دارند برای حل این مشکل برای کاربران ویندوز ۸ در سرچ ویندوز این گزینه تایپ شود msconfig.exe و برای کاربران ویندوز ۷ و xp در run ویندوز این گزینه تایپ شود msconfig سپس روی اینتر کیبورد کلیک کنید. اکنون به سربرگ Start up بروید کاربران ویندوز ۸ بعد از رفتن به این سربرگ باید روی open task manager کلیک کنند ، حالا هر چی مربوط به blustaks می باشد را diasble کنید مشکل حل خواهد شد.

 پی نوشت : حتما انتظار یک دستگاه اندروید کامل را از این ابزار نداشته باشید چون این یک شبیه ساز می باشد و دارای کم و کاستی هایی به طبع خواهد بود ، شاید برخی نرم افزارها و بازی ها روی این نرم افزار کار نکنند و این مقصر ما نیستیم و باید گفت شرکت سازنده هم نیست چون این یک شبیه ساز است نه خود سیستم عامل !

آموزش به دلیل طولانی بودن ، ممکن است دارای غلط های املایی باشد از شما بابت این امر پوزش می طلبیم !

منبع


آموزش نصب و دانلود برنامه از سایت فارسروید

– بهترین نرم افزار اجرای بازی ها و برنامه های اندروید برروی کامپیوتر!
اخرین نسخه ی منتشر شده + آموزش نصب و اجرا به صورت تصویری!

BlueStacks – بلواستیک بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی برروی ویندوز است که با نصب آن برروی کامپیوتر شخصی خود می توانید سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و تمامی بازی ها و برنامه های اندرویدی را از طریق کامپیوتر اجرا کنید! شاید شما از کاربرانی باشید که مایلید برنامه ها و بازی هایی را که از سطح اینترنت دانلود می کنید را قبل از اینکه برروی موبایل خود نصب کنید ان را تست کرده و از بابت بدون مشکل بودن خیالتان راحت شود ما به شما نرم افزار عالی بلو استیک را پیشنهاد می دهیم که تا به امروز هزاران بار توسط کاربران فارسرویدی درخواست داده شده بود و تصمیم گرفتیم نسخه ی کاملا آفلاین ان را خدمت شما معرفی نماییم!

شاید در سطح اینترنت نسخه های مختلفی از این نرم افزار را مشاهده کنید که نیاز به دانلود دارند و حتی اگر نیاز به دانلود نداشته باشند روت شده نیستند ؛ نسخه ای از نرم افزار BlueStacks را که ما برای شما قرار داده ایم نسخه ی بدون نیاز به اینترنت است و بدون هیچ گونه دانلودی و کاملا آفلاین اجرا می شود و بهترین و کامل ترین نسخه ی موجود است.

برخی از ویژگی ها و امکانات نرم افزار BlueStacks اندروید :

* اجرای همه بازی های اندرویدی (چه با دیتا و چه بدون دیتا)

* اجرای همه ی برنامه ها و اپلیکیشن های اندرویدی بدون مشکل

* شبیه سازی محیط اندرویدی در پنجره ای به صورت تمام صفحه

* نصب آسان و بدون هیچگونه دانلود و یا دشواری در کار کاربر

نسخه ای از برنامه ی کاربردی BlueStacks را که ما برای شما قرار داده ایم دارای سه ویژگی عالی روت شده، مود شده و کاملا آفلاین است و دارای حجمی معادل۲+۴۰۰ مگابایت است که ان را به همه کاربران دوستدار شبیه سازی اندروید پیشنهاد می دهیم که فارسروید ان را در اختیار شما قرار می دهد.

توجه داشته باشید که :

۱ - نسخه ی پیش رو از برنامه BlueStacks نسخه روت شده است به گونه ای که برنامه هایی که نیاز به روت دارند نیز برروی کامپیوتر شما اجرا شده و بخوبی کار میکند!

۲ - با نصب شدن این نرم افزار برروی ویندوز شما ؛ تمامی برنامه ها و بازی هایی که با فرمت APK هستند به صورت اجرایی در می آیند و با کلیک برروی ان ها اقدام به نصب ان ها می نمایید!

 

دانلود BlueStacks - نرم افزار بلواستیک اندروید!

 

 

روش نصب برنامه در چند قدم ساده :

۱ – ابتدا فایل فشرده را از پایین همین صفحه دانلود کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پس از خارج شدن از حالت فشرده برروی فایل نصبی کلیک کنید تا با پنجره زیر روبرو شوید :

 

مرحله اول نصب نرم افزار BlueStacks - تصویر 1

 

۲ – تیک گزینه ی I Accept The terms in the licenec agreemevt را بزنید و برروی دکمه ی Next کلیک کنید :

 

مرحله دوم نصب نرم افزار BlueStacks - تصویر 2

 

۳ – پس از کلیک برروی دکمه ی Next با صفجه زیر روبرو می شوید که مسیر نصب را مشخص می کنید. بدون دست زدن به چیزی برروی دکمه ی Next  کلیک نمایید تا به مرحله اخر نصب برسید :

 

مرحله سوم نصب نرم افزار BlueStacks - تصویر 3

 

۴ – در این صفحه نیز به هیچ تنظیماتی دست نزنید و برروی دکمه ی Install کلیک کنید و منتظر بمانید تا نرم افزار برروی سیستم شما نصب شود. پس از تمام شدن نصب با صفحه ی زیر روبرو می شویدکه با کلیک برروی دکمه ی Finish به نصب خاتمه دهید.

 

مرحله چهارم نصب نرم افزار BlueStacks - تصویر 4

 

  – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – -

 

روش اجرای برنامه در چند قدم ساده :

پس از نصب نرم افزار BlueStacks و زدن دکمه ی Finish به صورت خودکار برروی صفحه اصلی کامپیوتر (دسکتاپ) شما دو آیکون اضافه می شود که با کلیک برروی آیکون Start BlueStacks ان را اجرا کنید تا با صفحه ی زیر روبرو شوید :

 

اموزش اجرای نرم افزار BlueStacks - تصویر 1

 

پس از باز شدن پنجره ی بالا صبر کنید تا شبیه ساز اندروید را برروی کامپیوتر خود مشاهده کنید! این هم صفحه ای از شبیه ساز اندروید برروی سیستم شما :

 

اموزش اجرای نرم افزار BlueStacks - تصویر 2

 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید نرم افزار لاکی پتچر نیز برروی سیستم عامل اندرویدی شما نصب است می توانید برنامه هایی که نیاز به روت دارند را نیز برروی سیستم خود داشته باشید!


آموزش فارسی کردن شبیه ساز سیستم عامل اندروید BlueStacks :


فارسی کردن سیستم عامل BlueStacks بسیار آسان میباشد . برای فارسی کردن شبیه ساز اندروید در کامپیوتر خود مراحل زیر را انجام دهید :

۱. گزینه ” All Apps ” را از بالای سمت راست نرم افزار انتخاب کنید :

f1

۲. در این بخش گزینه ” BlueStacks Settings ” را انتخاب نمایید :

f2

۳. در صفحه باز شده میبایست گزینه ” Advanced Settings ” را انتخاب کنید :

f3

۴. حالا بر روی گزینه ” Language & Input ” کلیک کنید :

f4

۵. در این صفحه بر روی گزینه ” Language ” کلیک کنید :

f5

۶. از بین زبان های موجود , زبان فارسی را پیدا و آن را انتخاب کنید :

f6

۷. تبریک !! اکنون زبان شبیه ساز اندروید شما فارسی شده است : – )

f7

سینک‌کردن Clash of Clans بوسیله اکانت گوگل در Bluestacks

    توجه : چنانچه ورژن جدید بلواستک را از سایت رسمی دانلود کنید و مراحل نصب را پشت سر بگذارید، نیازی به کارهای زیر نیست. زیرا ورژن جدید و رسمی بلواستک بهینه شده به صورت خودکار قابلیت ثبت اکانت گوگل را دارا می باشد. (روی ویندوز 7 و 8 تست شده)

قبل شروع آموزش به نظرم لازمه که چندتا نکته ساده رو یادآوری کنم.

اول اینکه Bluestacks رو حتما از سایت Bluestacks یا سایت های رسمی دانلود ایرانی دانلود و نصب کنید و به‌ هیچ وجه از نسخه‌های از قبل روت‌شده یا آفلاین استفاده نکنید چون موقع ساخت اکانت گوگل اCertificate گوگل رو معتبر تشخیص نمی‌دن. پس بهتره که از نسخه‌ی رسمی استفاده کنید.

دوم اینکه اگه تو تنظیمات اکانت گوگل تون App passwords رو فعال دارید، باید از یه رمز جداگونه برای Bluestacks استفاده کنید.

سوم اینکه اگه برنامه ی خاصی برا سینک کردن (برنامه های گوگل) قبلا نصب کردید، در صورت امکان پاک کنید و از همین برنامه هایی که برای دانلود گذاشتم استفاده کنید.

و آخرین نکته هم اینکه برای دانلود برنامه های مورد نیاز از لینک‌های زیر استفاده کنید و بهتره که از لینک‌های دیگه استفاده نکنید.

خب دیگه بریم سراغ آموزش. برای شروع Google Play Games رو دانلود و نصب کنید.

Google Play Services و Google Services Framework رو هم دانلود و نصب کنید.

بخش اصلی کار انجام شده و اگه تا الان بازی Clash of Clans رو نصب نکردید اونم نصب کنید. قبل از اجرای بازی وارد تنظیمات بشید، از قسمت Manage Accounts از بالای راست صفحه Add account رو انتخاب کنید. گزینه‌ی Google رو انتخاب کنید و اطلاعات اکانتتون رو وارد کنید. اگه  اطلاعات رو درست وارد کنید آیدی گوگلتون مثل عکس پایین نشون داده میشه.

حالا می‌تونید وارد بازی بشید و از تنظیمات بازی با اکانت گوگلتون وارد بشید. اگه برای سینک‌کردن مشکلی داشتید و این گزینه کار نکرد می‌تونید Google Plus رو دانلود و نصب کنید و عموما نیازی به اینکار نیست.

گویا برای سینک‌کردن بازی به Google play store هم نیاز است. این برنامه رو هم دانلود و نصب کنید.

با توجه به اینکه این روش چندین بار و توسط چند نفر تست شده است، در صورت بروز مشکل و از بین رفتن بازی شما هیچ مسئولیتی بر عهده ما نیست.

نکات:

  1. برای اجرای این برنامه نیاز به سیستمی با حداقل 2 گیگ رم و سی پی یو 2 هسته ای خواهید داشت و همچنین درایور کارت گرافیک را نیز باید به آخرین نسخه ارتفا دهید تا نرم افزار بدون مشکل اجرا شود.
  2. جهت نصب بازی ها و برنامه ها باید فایل های Apk را توسط اپلیکیشن HD-ApkHandler.exe که در محل نصب برنامه قرار دارد باز کنید تا به صورت خودکار نصب شوند.
  3. اندروید این نسخه روت شده است.

آموزش نصب یک برنامه آندروید (با پسوند APK) در نرم افزار BlueStacks:

1. ابتدا نرم افزار BlueStacks را دانلود و نصب کنید.
2. فایل نصب با پسوند APK را اجرا کرده و برنامه به صورت خودکار برنامه یا بازی مورد نظر را نصب می‌کند.
برای دسترسی به برنامه‌های نصب شده، می‌توانید از داخل پوشه Apps بر روی Desktop آن‌ها را اجرا کنید.

نحوه دسترسی مستقیم به SDCard در نرم افزار BlueStacks: (برای کپی فایل و Data)

  1. ابتدا یک نرم افزار مدیریت فایل نصب کنید، برای مثال برنامه ES File Manager
  2. از برنامه کاملاً خارج شوید.
  3.  عکس ها و فایل‌هایی که میخواهید وارد BlueStacks کنید را در شاخه ی C:\ProgramData\BlueStacks\UserData\SharedFolder کپی کنید.
  4. وارد BlueStacks شده و ES File Manager را اجرا کنید.
  5. به دنبال فولدر BstSharedFolder بگردید. (این فولدر معمولا در storage/SDcard/windows قرار دارد.)
  6. تمام اطلاعاتی که در BlueStacks کپی کردید را باید این جا مشاهده کنید.
  7. عکس ها و اطلاعاتی را که میخواهید در برنامه‌ها از آن ها استفاده کنید را از این پوشه انتخاب کنید.
  8. روی آن‌ها کلیک کرده و نگه دارید تا یک منوی کوچکی ظاهر شود و بر روی Copy کلیک کنید.
  9.  با زدن دکمه UP یک مرحله به قبل برگردید (معمولاً SDCard است).
  10. از طریق Menu -> Operation -> Paste اطلاعات خود را این جا کپی کنید.

 

– اگر قصد نصب بازی خاصی را دارید که فایل Data مخصوص دارد، باید فایل Data را مطابق دستور در محل صحیح کپی کنید.

 

توجه مهم: نسخه قرار داده شده به طور کامل Root شده و دسترسی کامل Root و SuperSU دارد.

نکته: قبل از نصب این نسخه، ابتدا نسخه قبلی را به صورت کامل حذف کنید و ویندوز را ریست کنید.



    توجه : در برخی مواقع گزارش شده که  برای استفاده از بلو استاکس نیاز به حذف آنتی ویروس بوده ؛ و حتما قبل از نصب بازی و نصب بلو استاکس ، آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید

آموزش حذف ارور One Time Setup در بلو استکس


 در نرم افزار شبیه ساز اندروید بلو استکس هر چند لحظه یکبار یک ارور به نمایش در میاید که از شما میخواهد مراحلی را دنبال کنید. این ارور بسیار آزار دهنده است و شما را اذیت میکند. شما به سادگی میتوانید این مشکل را برطرف کنید.
در این مطلب آموزش حذف ارور One Time Setup در بلو استکس را برای شما آماده کرده ایم.
نرم افزار بلو استکس را اجرا کرده و گزینه All Apps را انتخاب کنید.
حال گزینه Bluestacks Settings را انتخاب کنید.
اکنون بر روی آخرین گزینه یعنی Advanced Settings کلیک کرده تا تنظیمات بیشتر و پیشرفته تر نرم افزار باز شود.
از گزینه های نمایش داده شده، بر روی برنامه ها (Apps) کلیک کرده تا لیست برنامه های این نرم افزار نمایش داده شود.
اکنون ما قصد داریم برای جلوگیری از نمایش پیغام One Time Setup ، برنامه Apps Sync را پیدا کرده و آن را غیر فعال کنیم. برای این کار با کلیک کردن و کشیدن موس به سمت چپ به قسمت “همه” یا All بروید تا لیست تمامی نرم افزار نصب شده روی Bluestacks نمایش داده شود.
برنامه Apps Sync را پیدا کرده و بر روی آن کلیک میکنیم.
برای غیر فعال کردن این برنامه بر روی گزینه “غیر فعال کردن” یا Disable موجود در بالای صفحه کلیک کرده تا این برنامه غیر فعال شود.
اکنون به دنبال برنامه BS-services بگردید و آن را نیز غیر فعال کنید.

*دانلود برنامه حذف نوار بلواستکس که هنگام بازی کلش مشکل ایجاد می کند.*

http://uploadboy.me/zbelm20jfq5p/Hide-System-Bar.apk

پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید
پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید
پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید

لینک دانلود برنامه‌ها :

دانلود Google Play Games

دانلود Google Play Framework 

دانلود Google Play Services

دانلود Google Plus

دانلود Google Playstore

دانلود بلو استاکس

@نصب همه ی فایل های بالا بر روی بلو استاکس الزامیست@

فیلم سینک کردن Bluestacks به اکانت گوگل

دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 45 ثانیه


روش تغییر اندازه برنامه بلواستکس


فیلم آموزشی تغییر اندازه بلواستکس با دستکاری در رجیستری

دانلود فیلم

می توانید از دوبرنامه زیر هم استفاده کنید :

شاید برای شما هم پیش امده که میخواین بلو استکس را کوچک یا بزرگ کنید. یا شاید هم خواستید محل ذخیره فایل ها را تغییر بدید.  دو برنامه بسیار کم حجم به شما معرفی کنم.

برنامه اول

دانلود فایل
حجم: 597 کیلوبایت
توضیحات: برنامه ای برای تغییر سایز بلواستکس

برنامه دوم

دانلود فایل
حجم: 1.1 مگابایت
توضیحات: برنامه ای برای تغییر سایز بلواستکس

توجه :
قسمت نظرات این مطلب غیر فعال است.

مشکلات و سوالات خود را در انجمن سایت  (( اینجا کلیک کنید )) مطرح نمایید و پاسخ بگیرید.


Www.ClashOfClansGame.IR

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۴۶)

  1. سلام.من مشکلم تو این برنامه اینه که نمیتونم تو بازی هایی مثل کلش آف کلنز در بازی زوم کنم.اگر راهنمایی کنید ممنون میشم.
    • پاسخ:

      با کلید crtl  و + و -    میشه زوم کرد.
  2. سلام من ریختم بلو استکو خوب کار میکرد بعد دو روز اون دکمه هایی که پایین صفحه مثل گوشی بود رفت منظورم همون دکمه های خروجو ایناست بعد بازی هایی که میریزم توش میخوام اجرا کنم یه وری میاره بازیو چیکار باید کنم ؟
    • پاسخ:

      مشکلات را در انجمن مطرح کنید
  3. چجوری غیر فعال کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مشکلی پیش نمیاد اگه غیر فعالش کنم؟
    • پاسخ:

      مشکل که ممکنه سیستمتون در آینده ویروسی بشه ! - به هر حال بهتر با یک نفر که آشنا است تماس بگیرید تا براتون نصب کنند و مشکلتون را حل کنند هر ویروس یابی باید از تنظیماتش غیر فعال شود ...
  4. سلام خسته نباشید
    تورو خدا بهم بگید چجوری باید نت برنامه رو روشن کنم؟؟؟؟؟؟؟
    جمیلمو میزنم همیش مینویسه
    • پاسخ:

      آنتی ویروس یا فایر وال ویندوز را غیر فعال کنید
  5. من رم کامپیوترم 1 هست تا 2 روز پیش کار میکرد پاک کردم الان دیگه هیچ نسخه ای روش نصب نمیشه چیکار کنم یه کمکی کنید ممنون میشم
    • پاسخ:

      درست پاک نشده است و فایلهای دیتا را هم پاک کنید و بهتر است ویندوز را هم عوض کنید
  6. ای خدا خسته شدم هرکاری میکنم درست نمیشه
    دلم میخواد یکی بیاد درستش کنه :(((((((
    کلش نصب نمیشه این برنامه هایی هم که میگی اصن لینک دانلودشون رو پیدا نمیکنم مخصوصا گوگل پلی سرویس ولی گوگل پلاس و جیمیل و یه چنتا دیگه وصلند
    • پاسخ:

      بلواستکسی که نصب کرده اید را ابتدا پاک کنید و این را نصب کنید

      BlueStacks 0.9.30 Build 4239

      نسخه روت شده و منتخب - کامل و با نصب آفلاین


  7. سلام من هرچی سعی میکنم کلش رویه بلواستکسم نصب نمیشه بازار رو روش نصب کردم برنامه های بازار روش نصب میشه حتی کلش اف کینگز هم نصب میشه ولی لینک کلش واسم نمیاد تو بازار
    خود کلش رو جدا گونه نصب کردم ولی بازم نصب نشد ارور میده هی
    • پاسخ:

      یک بلواستکس دیگه استفاده کنید - احتمالا این بلواستکس نسخه گوگل پلی ش قدیمی باشه ...
  8. سلام من تازه بلو استیکس رو دانلود کردم نصب شده ولی وقتی میخوام برم ستینگ و اکانت گوگل بزنم همش میگه جدید یا موجود واردم میکنم بازم میگه جدید یا موجود
    تو این موندم چیکار کنم ؟
    • پاسخ:

      از طریق براوزش به جیمیلتون متصل شوید و وارد جیمیل شوید (MAIL.GMAIL.COM ) در براوز تون توی بلواستکس تایپ کنید و داخل جیمیل شوید و دوباره بعد امتحان کنید
  9. سلام من می خواستم بدونم اگه برنامه BlueStacks پاک کنم ویه ورژن دیگه رو بریزم برنامه هایی ک نصب کردم روش و تنضیماتی ک کردم پاک می شه یانه ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      هنگام پاک شدن و آنیستال برنامه از شما می پرسد که دیتاهای قبلی را نگه دارم یا خیر و شما بلی را بزنید - البته ممکنه باز براتون مشکل بوجود بیاد و ایراد بگیره
  10. سلام
    چرا تو بلو استک زمانی که آدرس و پسورد جیمیلمو میدم پیام
    This can take a few minutes
    رو نشون میده و جیمیل مو باز نمیکنه
    باید چکار کنمن تا درست بشه؟؟؟؟
    • پاسخ:

      یک بلواستکس دیگه امتحان  کنید یا گوگل پلی ش را آپدیت کنید - ممکنه ف ی ل ت ر ش ک ن هم تاثیر داشته باشه - سرویس دهنده اینترنتی را عوض کنید
  11. سلام من برنامه بلواسی رو روی لب تاب نصب کردم وبازی کلش رو .ولی ایمیلمو تو گوگل پلیروارد نکردم الان لول 53هستم میخوام واردش کنم ارور میده میگه خدمات گوگل پلیر دستگاه شمارو پشتیبانی نمی کنه چیکارکنم که نصب بشه؟اگه نصب نشه چی؟اگه بلواستی رو کامل حذف کنم لول 53میپره وازاول بایدشروع کنم یانه ازهمون لول 53 شروعشه؟اگه ویندوزم رو عوض کنم چی؟ لطفا کمکم کنید یا جیمیل یا ایمیل به همین ادرس بدین
    am6602266
  12. ببخشید باز مزاهم میشم روت شده ی بلواستکس بهتر است یا نسخه ی افلاینش ؟ بعشدشم تلگرام میشه داخل بلواستکس ریخت
    • پاسخ:

      هم روت شده و هم آفلاینش با هم دیگه خوبه - تلگرام هم قبلا باید در یک گوشی نصب شود و اجرا شود و بعد روی بلواستکس نصب کرد - البته تلگرام نسخه کامپیوتر ش هم هست .
  13. چه شکلی میشه کلش رو نصب کرد هر کاری میکنم نمیشه نصبش کردم بعدش اشتباهی یک برنامه ی خودشو حذف کردم علامتش شبیح خود بلواستک فقط روش یک علامت اندروید اونو حذف کردم چیکار کنم که که دوباره برگرده خواستم دوباره نصب کنم اختار داد گفت بلواستکس قبلا نصب شده خواستم کلا حذف کنم نشد اخطار داد چیکار کنم حالا اون برنامه برگرده لطفا زود جواب بدید...
    • پاسخ:

      شما بلواستکس را دوباره نصب کنید و سیستم را یک روشن خاموش کنید و بعد بلواستکس را اجرا کنید و بازی کلش را که دانلود کردید را کلیک کنید روی آن و خودش نصب می شه - بعد هم اگه بازی تون قبلا سیو بوده - لودش کنید که راهنماش در سایت هست
  14. سلام
    من رو این برنامه clash of clans رو نصب کردم اما تو قسمت چت بازی نمی تونم فارسی تایپ کنم
    آیا راه کاری داره ؟ ممنون
    • پاسخ:

      گوشی باید فارسی را ساپورت کنه و کیبرد فارسی نصب کنید- اکثرا فارسی هم تایپ می کنند و مشکلی ندارند
  15. با سلام من یک بار بلو ستکس رو باز کردم خیلی عالی بود ولی حالا باز میکنم هیچ کدوم از پیکان هاش نمیاد کمکم کنید توروخدا
    • پاسخ:

      دوباره نصب کنید و یا از ورژن دیگه استفاده کنید - بلواستکس بیشتر مواقع قاط می زند.
  16. سلام من برای سیو اکانت گوگلم که میرم و next رو میزنم بعد از یه مدت ارورcan not establish a reliable connection رو میده من تاریخ رو هم به روز کردم و حتی از you tub هم برای اتصال به اکانت گوگل استفاده کردم اما همین ارور میاد میشه راهنمایی کنین درضمن لینک یه vpn که روی بلو استکس کار بده رو برام بذا رین

    • پاسخ:

      سرویس اینترنتی تون مشکل داره سرعت کمه ... vpn روی سیستمتون فعال بشه روی بلو استکس هم فعاله و حتما نباید روی بلواستکس باشد .برای این مساله هم باید سرچ کنید و گذاشتن این نوع لینک ها ممنوعه برای ما .
  17. ببخشید وقتی بلو استاکو نصب میکنم اصلا معلوم نیست کجا میرود چه کنم؟
    • پاسخ:

      ممکنه ایراد از وینذوز باشه - نسخه های آفلاین در سایت ما را نصب کنید :

      نسخه روت شده و منتخب - کامل و با نصب آفلاین


  18. با سلام من مدتی میشه که از این نرم افزار استفاده می کنم ولی یه مشکلی دارم یک دفه که بستمش دیگه باز نشد توی همون جایی که نوشته initializing میمونه و دیگه باز نمیشه چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      باید نسخه بلواستکس را تغییر دهید
  19. سلام
    من بلواستکس رو نصب میکنم ولی تا نصف راه میاد بعد اروور میده
    • پاسخ:

      نسخه دیگری را نصب کنید
  20. سلام، برنامه لاین واسه من بر عکس باز میشه توی تنضیمات اپ که میرم تیکه تبلت میزنم بعد که اکی میکنم باز بر میگرده و روی تیکه دیفولت و این پیامو میده
    if you wish to apply the sittings changed for this app, you shoould restart it
    لطفا راهنمای کنین

    برگرفته شده از clash-of-clans-game.blog.ir
  21. سلام آقا من تمام کارهایی رو که برای فارسی تایپ کردن نوشتین رو انجام دادم اما تو بلواستکس من اون شکل کیبورد پایین نیست که اونو بزنم مممنون میشم بگین چیکار کنم
    • پاسخ:

      گوگل را آپدیت کنید . بلواستکس را عوض کنید
  22. سلام، برنامه لاین واسه من بر عکس باز میشه توی تنضیمات اپ که میرم تیکه تبلت میزنم بعد که اکی میکنم باز بر میگرده و روی تیکه دیفولت و این پیامو میده
    if you wish to apply the sittings changed for this app, you shoould restart it
    لطفا راهنمای کنین
  23. سلام.من این برنامه رو داشتم چون هنگ کرده بود پاک کردم اما دیگه نمیتونم نصب کنم.این ارور رو میده.لطفا راهنمایی کنین
    a later version of bluestacks app player is already.setup will now exit
    • پاسخ:

      درست برنامه را پاک نکردید و با تعویض ویندوز مشکل تون هم حل میشه
  24. سلام .کلش روی بلو استک نصب کردم ولی وقتی بازش میکنم بازی بالا نمیاد.قبلا بالا میومد و بازی میکردم.بلو استک هم 3 یا 4 بار از سایت های مختلف دانلود کردم بازم این مشکل دارم...مرسی 
  25. سلام و خسته نباشید.من قبلا بلو استکس را روی ویندوزxpداشتم ویندوز پرید و ویندوز سون نصب کردم الان وقتی میخوام برناخمه بلو استکس نصب کنم ارور میده تا نصف نصب میشه یک هو ارور میده مینویسه:
    Hmm...it seems bluestacks APP Player0.9.7.4101superuser Bseasy couldn't be installed on this computer.we'd love to fix the problem-can you help us? serach your computer for the file:
    c:\users\helma\appdata\local\temp\msib74.log and email it to us at support@bluestacks.com.thnks
    • پاسخ:

      یک نسخه دیگر بلو استکس را نصب کنید
  26. سلام چرا نمیشه با بلواستکس توی اینستاگرام فیلم اپلود کرد؟راهی هست برای اپلود فیلم توی اینستاگرام با کامپیوتر؟
  27. سلام  چرا من نمیتونم در بلو استیک فیلم ببینم صدا هس ولی تصویر نیس میشه راهنماییم کنید با تشکر...
    • پاسخ:

      دوباره نصبش کنید - دلایل زیادی هم دارد - در اینترنت سرچ کنید
  28. نمیاد توی برنامه سینگ میاد جمیلو میزنم بعد مینویسه  loging in بعدش  نمیاد هر چقدر وایسی
    • پاسخ:

      بلواستکس دیگه نصب کنید
  29. سلام. خسته نباشید. من یکماهه بلو استیکو روی لب تابم دارم و خیلی هم راضیم ... نه مشکل هنگ و نه مشکل دیر لود شدن داره... ولی الان وقتی روی هر کدوم از بزنامه ها در بلو استیک( تلگرام/ بازاز/ بازیها) کلیک میکنم اجرا نمیشه و فقط میتونم از کشویی بالای صفحه وقتی تو تلگرام یا واتس آپ  پیام دارم واردفقط همین دو تا برنامه بشم... کمک کنید لطفا
    • پاسخ:

      احتمالا فایلها آسیب دیده و یا یک آپدیتی ناخواسته صورت گرفته که آنرا خراب کرده - اگر برنامه های مشکل دار را دوباره نصب کردید و مشکل پابرجا بود باید کلا بلواستکس را دوباره پاک و دوباره نصب کنید
  30. سلام من تو کلش وقتی دکمه دیسکانتکت رو میزنم لیست نمیاره که ایمیلمو تیک بزنم.ایمیلمو تو گوگل سرویس و جیمیل زدم.و وقتی میخام تو اد اکانت بلواستکس ایمیلمو بزنم مینویسه couldnt sign
  31. سلام خسته نباشید علت این ارور چیه؟لطفا راهنمایی کنید در تصویر زیر ارور مشخص شده
    http://uupload.ir/files/y218_eror000.png

    • پاسخ:

      نسخه دیگری از بلواستکس را نصب کنید
  32. اکبر اژدری

    با سلام

    من نسخه شما رو هم روی 2 دستگاه کامپیوتر نصب کردم متاسفانه هیچ برنامه ای اجرا نمیشه .در زمان نصب اینترنت و آنتی ویروس قطع و غیر فعال بود . نرم افزار سریع و بدون ارور نصب میشه . سرعت اجرا عالی به محض اینکه ی نرم افزار نصب میکنم یا نرم افزار نصب نمیکنم آدرس ایمیل رو میدم و اکانت ایجاد میکنم نرم افزار غیر فعال میشه . ی بار هم هیچی نصب نکردم  بلواستکس رو بستم و باز کردم دیگه کار نکرد . خودم که نمیدونم مشکل چیه . از نظر سخت افزار هم مشکلی ندارم سیستم جدید و به روز هست . ویندوز 7 جنیون و اکتیور روش نصب کردم.

    • پاسخ:

      پس ممکنه ایراد از ویندوز باشه 
  33. اکبر اژدری

    باسلام و احترام

    دیروز هیچ برنامه ای توی بلواستکس اجرا نمیشد . امروز از سایت اصلی نرم افزار آنلاین رو دانلود و نصب کردم . خیلی سریع و عالی اجرا میشد . وقتی کلش نصب کردم و بعد گوگل پلی گیم رو نصب کردم دقیقا شد مثل دیروز . هیچ برنامه ای رو اجرا نمی کرد . احتمالا یا اشکال از کلش هست یا از گوگل پلی گیم . در صورت امکان راهنمایی بفرمائید .

  34. با سلام من وقتی برنامه بلو استیک رو اجرا میکنم بعد از کلیک روی برنامه ها بالا نمیاد تازه اینجوری شده در ضمن اون برنامه های غیر فعال گوگل پلی هم پاک شدن و نیستن میخواستم بدونم باید چیکار کنم 
    با تشکر
    • پاسخ:

      دوباره باید بلواستکس را نصب کنید - بلواستکس تون آسیب دیده
  35. علی علیزاده

    سلام بخوام بعضی نقاط صفحه رو تو بلواستک تنظیم کنم رو کیبورد باس چه کنم؟
  36. سلام من چند وقته این شبیه ساز اندروید رو دارم و یک دفه اون دکمه های پایینش همینطور اون نوار ابزار بالا رفتن هر کاری هم می کنم نمیان میدونید مشکلش چیه؟ لطفا جواب رو به ایمیلم بفرستین

  37. سلام 
    خسته نباشید 
    ببخشید این برنامه رو من قبلا داشتم و قشنگ باهاش کار میکردم ولی نسخه قدیمش بود
    تا وقتی که بازی کلش آو کلنز من نسخه جدیدش اومد واس آپدیت بعد میخاستم که آپدیتش کنم یهو زد نوشت گوگ پلی نوشت خراب شد نمیدونم از کار افتاد ، یه همچین چیزی.
    بعد از برنامه که یه بار در اومدم دیگه نتونستم برم توش.
    نمیدونم چش شده میخام پاکش هم کنم پاک نمیشه .
    این ورژن جدیده برنامه رو هم که ریختمش بعد از تموم شدن ریختن این پیام واسم میاد :
    dotnet version2 is required install bluestacks app player. please instal it and try again.
    آره این میاد واقعا دارم دیوونه میشم لطفا کمکم کنین.
    توروخدا.
    • پاسخ:

      باید بلواستکس را کامل پاک کنید چون هنوز نصب هست و ناقص پاکش کردید. با این برنامه های uninstaller و تعمیرات رجیستری و ... درست پاکش کنید.
  38. سلام من برنامه رو نسب کردم و اجرا شد اما زمانی که میخوام برنامه از خود برنامه دانلود کنم به من میگه که باید به اکانت وصل شم من هم اکانت رو انتخواب میکنم اما ارور میده چی کار کنم من

    • پاسخ:

      متوجه نشدم ! چی به چی شد !
    • پاسخ:

      BlueStacks 0.9.30 Build 4239

      نسخه روت شده و منتخب - کامل و با نصب آفلاین

    • پاسخ:

      بعضی مواقع اینطوری میشه و با نصب مجدد مشکل حل میشه
  39. ببخشید بلو استیکس من خودکار دانلود میکن باید چیکار کنم تا به صورت خودکار دانلود نکنه ؟ مرسیییی ممنون اگه زود جواب بدین
    • پاسخ:

      نسخه آفلاین بلواستکس را نصب کنید.
  40. سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
    من دانلودش کردم ولی صفحه سفیده
    واون شکل رنگی رو نداره
    چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  41. سلام...ببخشید من چطوری میتونم شماره های گوشیمو تو بلواستکس ذخیره کنم تا توی برنامه هایی متث واتش اپ یا بیتالک راحت شماره ها نمایان باشه؟ضمنا من گوشیم اندرویدی نیس...ممنون 
    • پاسخ:

      باید ابتدا در گوشی خود اقدام کنید و سپس در بلواستکس هم برنامه را نصب کنید و موقع شماره دادن - شماره خود را بدهید و کد ارسالی را در بلواستکس بزنید - بعضی از برنامه ها هم نسخه دسک تاپ دارند که می توانید استفاده کنید.
  42. سلام اگه میشه بگید چجوری ممکنه کلش اف کلنز رو وارد برنامه بلو استیک کنیم یعنی من فایلشو تو کامپیوتر دارم باید از تو بلو استیک دانلودش کنم یاراهی هم داره؟اگه میشه سریع جواب بدین.
    • پاسخ:

      شما مثل فایلهای معمولی دانلود کنید و بعد برنامه بلواستکس را اجرا کنید - بعد توی کامپیوتر روی فایل کلش کلیک می کنید و صبر می کنید و بعد آیکونش در بلواستکس اضافه می شودو توی بلو استکس روی آیکونش می زنید و بازی اجرا میشه.
  43. سلام من بلواتکس نصب کردم ولی زمان اجرای برنامه بیتاک صفحه اتوماتیک برنمیگرده و صفحه افقی است میشه راهنمایی کنید چکار کنم ممنون 
    • پاسخ:

      با برنامه هایی که در این رابطه ساخته شده استفاده کنید - توی اینترنت سرچ کنید و مثلا سرچ کنید برنامه چرخاندن صفحه بلواستکس
  44. سلام.من روی بلو استیکم دوتا اکانت کلش داشتم.از وقتی که google playاپدیت شدش دیگه نمیتونم برم داخل یکی از اکانت ها دلیش هم اینه که بلو استیک نمیتونه به سرور های گوگل وصل بشه.در ضمن گزینه بازگشت به تنظیمات کارخانه رو در بلو استیک نمیتوانم پیدا کنم.لطفا جوابتونو بهmhg7813@gmail.comارسال کنید
    • پاسخ:

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  45. سلام اقا تورو خدا مشکلم را حل کنید میخواهم به سوپرسل بگم اکانتم را سیو کنه بلد نیستم چجوری بهش بگم تبلتم گوگل پلی را ساچورت نمیکنه تو رو خدا جواب را به ایمیلم بفرست
    • پاسخ:

      چاره ای ندارید باید یک گوشی بخرید که گوگل پلی را ساپورت می کنه و بدون اون فایده نداره.
  46. با عرض سلام.من از نسخه 0.9.34.4500بلو استکس استفاده می کنم.بعد تقریبا سه هفته است که وقتی می خواهم کلش رو باز کنم بالا نمی آید.حتی آرم شرکتش هم بالا نمی آید.
    لطفا راهنماییم کنید.
  47. چرا وقتی بلو استیک را نصب میکنم این مشکل چند روز هست برام پیش امده قبلا مشکلی نداشتم ولی الان بازی کلش رو نمیخونه وقتی میخواد بازی رو اجرا کنه هی میره داخل بازی هی در میاد دوباره میره داخلش این کار هی تکرار میشه لطفا جواب بدین لطفا سریع
    • پاسخ:

      نسخه جدید کلش را که گذاشتیم جدیدا دانلود کنید
    • پاسخ:

      از یک بلو استکس دیگه استفاده کنید و نصب کنید
  48. ستار رشیدپور

    سلام
     من چجوری فیلترشکن رو فعال کنم تو بلو استکس شما کدوم فیلتر شکن رو پیشنهاد میکنید چون من  سایفو و هاسپت شیلد رو نصب کردم وصل نمیشدند لطفا بهم بگید ممنون
    • پاسخ:

      خارج از بلو استکس فعال کنید در بلواستکس که اجرا می کنید هم فعال میشود - از همین ها که می فروشند باید تهیه کنید
    • پاسخ:

      خوب باید آپدیت کنید ! چرا نداره  دیگه !
    • پاسخ:

      نصب میشه - نسخه آفلاین را بگیرید
  49. ببخشید من چه  کار کنم تا هم گوگل پلی استور نصب شود و هم خدمات گوگل پلی 
    لطفا زود به من پاسخ دهید

    • پاسخ:

      بلواستکس جدید را بگیرید خودش نصبه و میتونید  گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  50. من یه سوال مهم داشتم:
    من روی دکمه ضبدری که پایین صفحه بلو استکس هست کلیک کردم
    بعد نوار پایینی که دکمه های اندرویدی رو داشت حذف شد
    و دیگه نمییاد
    چیکارکنم که دوباره درست بشه؟؟؟

    حتما جواب بدید
    ممنون
    • پاسخ:

      معمولا با ریستارت درست میشه
  51. سلام.وقتی برنامه رو باز میکنم بعد از چند دقیقه شروع میکنه به شدت حجم اینترنتم رو میخوره نمیدونم از کجا غیر فعال کنم دانلودش رو.لطفا کمکم کنید.ممنون.
  52. سلام.من چند وقتیه که نمی تونم با بلواستیک وارد بازی کلش شم.قبلا راحت باز میکرد ولی روی گوشی امتحان کردم اومد.مشکل از بلواسیتکه؟(من مشکلم فقط در این برنامه س بقیه برنامه ها به خوبی اجرا میشه.لطفا زود جواب بدید.ممنون از سایت خوبتون)
  53. سلام چیکار کنم وقتی وارد بازی میشم کیبرد لبتابم کار نمبکنه دیگه فقط با موسم نمیشه بازی کرد خواهش میکنم کمکم کنید
    • پاسخ:

      تنظیمات را حتما به هم زدید و نمی شه دقیق راهنمایی کرد دلایل مختلف داره - بهتره بلواستکس را دوباره نصب کنید
  54. سلام .من کلشو توو بلو بازی میکردم اما امروز هر چی کلشو میزنم بالا نمیاد لطفا توضیح دهید ممنون از سایت خوبتون
  55. سلام.

    من یه چند وقتی بود بازی کلش رو نصب کرده بودم و به خوبی بازی می کردم، دیروز بلواستکسو باز کردم دیدم همه برنامه ها پاک شده و بلواستکس مثل روز اول شده . مشکل از چیه؟

    • پاسخ:

      احتمالا خودش اتوماتیک آپدیت شده و تنظیمات را به هم زده - اکثرا برای بلواستکس دار ها - یک سری اتفاقات عجیب و غریب افتاده این چند روزه !
  56. من کلش اف کلنز رانصب کردم  ولی وقتی کامپیوترم را ریستارت کردم بالا نمیومد بعدش اگه بخوام همونجا که بودم بیارمش باید چی کار کنم
    • پاسخ:

      نسخه جدید کلش را نصب کنید و بازی را سیو کنید
  57. طبق پیش بینی خودم با آپدیت کارت گرافیکی هم نشد !

    جالب اینجاست که وقتی بلو استک رو  آنی استال کامل و دوباره نصب میکنم کلش بار اول بالا میاد اما به محض بستن و باز کردن مجدد اون دیگه صفحه باز نمیشه و سیاه میشه .


    واقعا" دیگه نمیدونم باید چکار کنم تمام راههای همین سایت رو هم رفتم .

    قبلا" یعنی تا چند روز پیش چنین مشکلاتی نداشتم !


  58. Salam khaste nabashid.
    Chera vaghti clasho baz mikonam az blustacks hang mikone ya ye safheye siyah miyad? Pak kardam 2bare az site rasmish gereftam ama baz hamon mosjkelo dare. Ghablan kar mikardam ba hamin pc nemigonam vhikar konam ??!!
  59. تا حدودا” چند روز پیش بازی کلش رو بر روی بلواستکس به راحتی اجرا میکردم اما متأسفانه چند روزی هست که وقتی کلش رو میخوام بالا بیارم صفحه سیاه میشه و هیچ اتفاقی نمی افته !!!

    چندین مرتبه بلواستکس رو به شکل کامل و با نرم افزارهای مختلف آنی استال کردم و دوباره نصب کردم ، بازی کلش رو هم چندین پاک کردم و دوباره نصب کردم ، تمام راه ها رو رفتم غیر از البته آپدیت کارت گرافیکم ، به این دلیل این راه رو انتخاب نکردم چون خیلیها که در طی این چند وز این مشکل رو داشتند به من گفتند با آپدیت کارت گرافیکی هم همچنان مشکل سیاه شدن صحه بلواستکس هنگام اجرای کلش پابرجاست .

    واقعا” معضلی شده این اتفاق در چند روز اخیر ، لازم به ذکره که  گرافیکی من nvidia geforce 9600gt هست .

    آیا واقعا یک راه حل اساسی و قطعی برای این مشکل وجود داره ؟ راهنمایی بفرمایید
    • پاسخ:

      سلام
      اتفاقا بهترین راه آپدیت گرافیک هست!
  60. وقتی روی ستاپ کلیک میکنم اصلا به نصبشم نمیرسه که یه اروری درباره ی مموری میاد و باز نمیشه
  61. من با ورژن BlueStacks_0.9.34.4500 و Clash-of-Clans-7.156.5 بازی را انجام میدادم اما یک بار موقع اجرا کلش بالا نیومد و صفحه سیاه میاد، چه کاری باید بکنم.
  62. سلام
    مدتی بلو استکس داشتم کلش بازی میکردم ولی بعدش ارور میداد گوگل پلی متوقف شده منم نسخه جدید نصب کردم ولی بازم وقتی کلشو باز میکنم صفحه سیاه میاد فقطم با کلش اینطوریه
    • پاسخ:

      بلواستکس را عوض کنید
  63. سلام  من از 1000 جا بلواستکسو دانلود کردم و همه رو  حذف و  نصب کردم(درست حذفش میکنم مشکله اینشم نیست) ولی تا واردش میشم شروع میکنه دانلود کردن و ترافیک اینترنتم به فتا رفت واسه این که دانلودش متوقف بشه هی باید ریستارتش میکنم شاید میگی مشکل از دیتاشه ولی فک نکنم باشه چون 1 2 3 ساعت ام گذاشتم دانلود کنه ولی هیچی تا دوباره اجراش میکنم دوباز روز از نو روزی از نوع شروع میکنه به دانلود کردن نزدیکه 1 2 گیگ از شارش اینترنتم امو خورد نیمیدونم هر راهه حلی بود امتحان کردم یه چند بارم کل اپ هاشو + نرم افزارای توشو حذف کردم ولی باز تغییری نکرد اگه چیزی در این رابطه میدونید خواهش میکنم بهم بگید
    • پاسخ:

       موقع نصب اینترنت را قطع کنید و نسخه آفلاین را نصب کنید
  64. سلام اغا ببخشید من چند روز پیش رو بلو استک کلش بازی میکردم ولی الان صفحه کامل سیاه میشه حتی نسخه جدید کلشم گرفتم فایده نداره این در حالی که بازی های بقیه کامل بالا میاند
    • پاسخ:

      مشکل سیاه شدن صفحه را توضیح دادیم
  65. برنامه را دانلود کردم ولی وقتی میزنم رو اون فایلی که باید نصب شه یه ایکنی میاد و تا صد درصد میره ولی بعدش یه ایکن سیاه میاد بعد میپره بیرون . قبلا هم این برنامه را نصب نکرده بودم . میشه راهنماییم کنید چرا اینجوری میشه؟
    • پاسخ:

      با یک فی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید
    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  66. سلام من همه ی کارهایی که گفتید انجام دادم ولی زمانی که وارد کلش میشم تا نصفه پر میشه بعد میاد بیرون
    • پاسخ:

      شما کلش را دوباره نصب کنید
  67. سلام اقا من میخوام سیو کنم میگه این مورد در کشور شما در دست رس نیس چی کار کنم؟
    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  68. سلام خواهش می کنم هر چه سریعتر به من کمک کنید مشکل من این است که بازی کلش را در بلو استیکس بازی می کردم و سیو هم بود حالا از دیروز میزنم روش که بره در بازی ولی تصویر کامل سیاه میشه و نمی ره این حالی هست که بازی های دیگر اجرا میشه لطفا تا دیر نشده کمک کنید
    • پاسخ:

      ورژن جدید بازی کلش را از سایت بگیرید و امتحان کنید
  69. سلام مشکل من اینه وقتی روی بلواتکس کلیک میکنم صفحه ی استارت بلواتکس میا ولی سریع بدون هیچ اروری میره راستی جدیدن ای مشکل برام پیش اومده اگر نسخه جدید بلواتکس را نصب کنم اکانت کلشم حذف میشه
    لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      اگه بازی سیو باشد - خیر حذف نمیشه
  70. سلام
    توی بعضی بازی ها با فشار دادن یه کلید توی کیبرد یه نقطه خاصی تاچ میشه...
    امکانش هست که بتونیم جای تاچو تغییر بدیم یا اضافه کنیم؟؟؟
    ممنون میشم اگه جواب بدین
    • پاسخ:

      با برنامه های جانبی برای این کار ساخته شده که بشه و دو تاش تو سایت گذاشتیم
  71. روی برنامه ای می زنم نصب نمی شه لطفا کمک کنید برنامه ی بلم استکم نصب کردم
    • پاسخ:

      نسخه های دیگر بلواستکس را امتحان کنید
  72. سید محمد خادم

    سلام من نسخه جدیدشودانلودکردم ونصبش کردم ولی بازش که میکنم میاد ولی اگه با موس روش کلیک نکنین پس ازچندثانیه صفحه بلو استیک سیاه میشه و یه مشکل دیگه هم برنامه هارو اجرا نمی کنه
    • پاسخ:

      برای رفع این مشکل باید قبل از باز کردن بلو استکس اینترنت خود را قطع کرده. برنامه BlueStacks را باز کنید. و کلید های Ctrl+Alt+Delete را هم زمان فشار دهید و گزینه Start Task Manager را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید، در قسمت Applications تمامی موارد مربوط به BlueStacks را با کلیک کردن بر روی آن ها End Task را زده و وارد قسمت Processes شده و تمامی موارد مربوط به BlueStacks را End Process کرده و بر روی دسکتاپ خود راست کلیک کرده و Refresh را زده و دوباره بلواستکس را بصورت Run as administrator اجرا کنید.(برای این کار باید بر روی برنامه کلیک راست کنید و Run as administrator را انتخاب نمایید.)


      نکات مهم:

      1. برای اجرای این برنامه نیاز به سیستمی با حداقل 2 گیگ RAM (رم) و CPU(سی پی یو) 2 هسته ای  و سیستم عامل: ویندوز XP، ویستا، 7، 8 (32 بیتی، 64 بیتی) خواهید داشت و همچنین درایور کارت گرافیک را نیز باید به آخرین نسخه ارتفا دهید تا نرم افزار بدون مشکل اجرا شود.

      2. جهت نصب بازی ها و برنامه ها باید فایل های apk. را توسط اپلیکیشن HD-ApkHandler.exe که در محل نصب برنامه قرار دارد باز کنید تا به صورت خودکار نصب شوند.
       

      توجه : در برخی مواقع گزارش شده که برای استفاده از بلو استکس نیاز به غیر فعال کردن آنتی ویروس بوده ؛ و حتما قبل از نصب بازی و نصب بلو استکس ، آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
    • پاسخ:

      بلواستکس را دانلود کنید و اجرا کنید برنامه کلش هم دانلود کنید و روی آن کلیک کنید در دسک تاپ کامپیوتر - بازی نصب میشه.
  73. سلام خواهش میکنم کمک کنید من نرم افزار دان کردم ولی وقتی میزنم ک توی کامپیوتر اجرا شه مارور میده میگ باید اپدیت شه چیکارکنم
    • پاسخ:

      نسخه جدیدش را یا از سایت اصلی ش بگیرید و یا نسخه های دیگر که در سایت که گذاشتیم
  74. سلام من برنامه بازار و کلش رو دانلود کردم اما وقتی بازشون میکنم خود برنامه bluestecks باز میشه و برنامه ها اجرا نمیشن 
    باید چی کار کنم؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      باید برنامه کلش را نصب کنید - بهتره از یک نفر که با کامپیوتر آشنایی دارد کمک بگیرید
  75. سلام.آقا من کلش اف کلنزم پاک شده از روی بلو استک حالا که میخوام برگردونمش طرف ازم اسم دستگاهمو میپرسه.منم گفتم با کامپیوتر بلواستک ولی نمیفهمه منظورمو:/ اگه وقتی آن میشم بلواستک با نام گوشی آن میشه.اسم مدلشو بگید مرسی از بلو استک 0.9.8 استفاده میکنم.ممنون از راهنماییاتون
    • پاسخ:

      برنامه cpu z را نصب کنید و مدل شبیه سازی را می نویسه - بنویسید سامسونگ s4 اگه پیدا نکردید.
  76. سلام من بلو استکو نصب می کنم و کلش اف کلنزم روش نصب می کنم ولی وقتی واردش می شی یه صفحه ی سفید میاره دیگه هیچی نماره 
    سیستممونم خیلی بابلاست
    • پاسخ:

      احتمالا درایورهای کار گرافیک تون باید آپدیت شود و نسخه های دیگر بلواستکس را نصب کنید مخصوصا از سایتش مستقیم نصب کنید
  77. سلام  من میخوام واتس اپ رو روی لپ تابم نصب کنم این نرافزار رو هم دانلود کردم ولی نمیتونم نصب کنم پسورد میخواد پسورد شو باید از کجا بیارم  تو رو خدا کمکم کنین من تو این چیزا سردر نمیارم 
    • پاسخ:

      اول باید روی یک گوشی نصب کنید و راه اندازی بشه - بعدا روی بلواستکس نصب بشه و پسورد به گوشی میاد
  78. سلام میخواستم بگم شما گفتین تو نسخه های جدید نمیشه بلواستکس رو کاری کرد که با کیبرد فیزیکی فارسی نوشت ولی من آخرین نسخه ی بلو استکس رو دارم همون کارایی که گفتینو انجام دادم فارسی شد
  79. سلام من اینستگرام نصب میکنم مینویسهapk Installation failed : INSTALL_FAILED_INSUFFICIENT_STORAGE
    • پاسخ:

      نسخه قبلی را پاک کنید - یکی دیگه دانلود کنید دوباره
  80. سلام دوست عزیز ,
    مشکلم اینه که چجوری باید در کنترل بازی های بلو استک تغییر ایجاد کردن . مثلا من بازی هام فقط با موس کار میکنه و سخته که کنترلشون کنم.
    تشکر
    • پاسخ:

      خوب شما بازی هایی را نصب کنید که احتیاجی به لمس کردن  نباشد و بازی هایی را نصب کنید که بتوان آنها را با موس کنترل کرد - این مشکل ها را با جستجو در اینترنت می توانید راه حلش را پیدا کنید
  81. سلام دوست عزیز خوبی من نزدیک یک هفته اس همش میخوام کلش رو روی سیستم نصب کنم نمیشه برنامه  بلواستکس رو گرفتمم سیستمم قوی هستش ولی نمیدونم چرا از گوشیم به سیستم بازی کلش رو انتقال میدم نمیشه رو برنامه بلواستکس نصب کرد میشه راهنمایی ام کنید
    • پاسخ:

      بلواستکس را از سایتش بگیرید و آخرین نسخه را نصب کنید - درست میشه 
  82. سلام.
    من دانلود و نصب کردم بار اول ک باز میکنه خوبه اما وقتی میبندمش و بازش میکنم صفحه هی چشمک میزنه و دکمه های پایین ک بک و هوم هستن نمیان پرا؟
    • پاسخ:

      راه حل 1 : باید یه ربع وایستی تا نرم افزار channel هارو لود کنه و حالت چشمک زن قطع بشه

      راه حل 2 :برای این مشکل فقط یه راه حل وجود داره به پوشه نصب رفته و فایل handeler رو پیدا کرده و اون رو با نوت پد باز کنید و در جستجوی نوت پد گزینه های channel رو پاک کنید اگه در فایل نصبی همچین گزینه ای وجود نداره تنها یه روش باستانی وجود داره این که اول اینترنت رو قطع کنید و بعد نرم افزار رو اجرا کنید و بعد از ورود به منوی برنامه ها نت رو باز وصل کنید و استفاده کنید توجه داشته باشید که اگه به صفحه کانال ها دوباره وارد شوید باز شروع به چشمک میکنه و باید دوباره وارد بشید
      این تنها روش خلاضی از کانال ها هستش موفق باشید

      راه حل 3 : یک بلو استکس دیگه نصب کنید و تست کنید و یا کارت گرافیک را آپدیت کنید.
    • پاسخ:

      نسخه های دیگه را تست کنید ... از اینترنت قطع شوید موقع نصب 
  83. سلام و با تشکر از سایت خوبتونو من ویدئوها رو که دانلود میکنم یا اجرا نمیکنه با اینکه صدا داره اما تصویر نداره
    • پاسخ:

      اشکال از پلیرتون هست - عوض کنیدش یا آپدیت کنید
  84. سلام
    من خیلی وقته با بلواستکس کار میکنم اما امروز وقتی خواستم بلواستکت رو باز کنم گزینه ی ( Bluestacks StartLancher has stopped working ) میاد و بعد از چند ثانیه میره و بلواستکس باز نمیشه. چیکار باید کنم؟
    • پاسخ:

      قاطی کرده حتما یا یک فایلش آسیب دیده - دوباره نسخه دیگری را نصب و اجرا کنید
  85. سلام ببخشید من یکبار برنامه بلو استک رو نصب کردم وبعد ازدو سه روز اونوپاک کردم ودوباره اونو دانلود کردم وقتی میخوام نصب کنم ارور میده لطفا راهنمایی کنید با تشکر
    • پاسخ:

      کامل حتما پاک نشده 
  86. سلام دوست عزیز 
    من از بلواستک استفاده میکنم اما بعد از چند دقیقه برنامه رو میبنده و دوباره باز میکنه این مشکل وسط بازی کلش رخ میده (وقتی که ربات کلش و فعال میکنم)لطفا بگید چیکار کنم ممنون
    • پاسخ:

      تنظیمات را دستکاری کردید - دوباره نصبش کنید
  87. سلام چجوری بازی روآپدیت کنمclash of clans میزنم رو آپدیت میزنه خطای شبکه
  88. mohammad kalantari

    سلام من برنامه رو نصب کردم تا دو هفته هیچ مشکلی نداشت ولی جدیدا" هر چی کلیک میکنم بالا نمیاد!
    چیکار کنم؟؟؟
    • پاسخ:

      دوباره نصبش کنید - احتمالا خراب شده .
  89. سلام ببخشید سوالی داشتم:

    من این نرم افزار را نصب کردم و کلش هم باهاش بازی میکنم به ایمیلم سینگ هم شدم. فقط اگر من بخواهم ویندوز را عوض کنم آیا نقشه من کلا حذف میشة؟ و آیا در ویندوز جدید میشه سیو نقشه را دوباره آورد؟
  90. من رو کامپیوتر نصب کردم نسخه ی روت شده رو ولی الان نمیدونم چجوری به نت وصلش کنم لطفا کمکم کن!!!
    • پاسخ:

      شما اجرا کنید و خودش متصل میشه ...
  91. سلام دوست عزیز من وقتی تو برنامه میرم کلاً کیبوردم کار نمیکنه مشکلش کجاست

    • پاسخ:

      نسخه های دیگر بلو استکس را تست کنید.
  92. سلام. برنامه بلواستکس من نصب شده کلش هم اومده بالا اما وقتی میخوام سینک کنم به گوگل ازم گوگل پلی میخواد. گوگل پلی هم دانلود کردم اما این نسخه از بلو هیچ کدوم رو بالا نمیاره.. وقتی هم که از طریق کلش میخوام گوگل پلی رو نصب کنم از طریف فروشگل گوگل میره بعد میگه: " کشور شما این مورد را ندار"

    ممنونم از کمک شما.
    • پاسخ:

      ازطریق توضیحات صفحه از اینجا دانلود کنید
      www.farsroid.com/google-play-services/
  93. سلام ممنون از سایت خوبتون

    می خواستم بدونم برای سیو کلش نسخه ی روت شده خوبه یا روت نشده

    بعد اگر نسخه ی روت شده بود کلش حذف نمی شه منظورم      بلو استکس هست

  94. سلام من بلواستک رو دانلود کردم بدون هیچ مشکلی بالا می یاد اما وقتی بازی دانلود می کنم با nopedباز می شه و هیچی نیست تروخدا راهنماییم کنید ویندوز7
    • پاسخ:

      تنظیمات ش به هم خورده ! و باید تنظیم کنید که برنامه ها با چه چیز باز شوند !
    • پاسخ:

      ورژن  آخر بلواستکس را بگیرید ، نصب می شه!
  95. سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    چطور میشه موقعیت یاب بلو استکس رو فعال کنم؟
    • پاسخ:

      این گزینه فکر نکنم صحیح نشون بده...
    • پاسخ:

      متشکر دوست عزیز
    • پاسخ:

      بله - برنامه اش را دانلود کنید و نصب کنید و بازی کنید و یا اگر روی گوشی دارید اون هم مثل کلش یک قسمت دارد که جیمیل را می دهید و بازی لود میشه
  96. من میخوام اینستاگرام رو نصب کنم روی بلو استاکس که مینیویسه فایلد شده چه کار کنم؟ سایتتون عالیه
    • پاسخ:

      خوب یک نسخه دیگر اینستاگرام سالم را نصب کنید
  97. سلام من بلواستکس روت شده رو نصب کردم و از تنظیمات به گوگل سینک کردم ولی در گوگل پلاس سینک نمیشه برنامه بسته میشه من اخرین ورژنشو نصب کردم ولی باز نمیشه. میشه بگید از چه؟
    • پاسخ:

      ویندوز 7 باشد - یک فی ل ت ر ش ک ن هم فعال کنید
  98. سلام.ممنون از سایت بسیارخوبتون.من نمیتونم از بلواستکس چیزی دانلود کنم .چون برنامه ای که برای خود بلو استکس است (دانلودها)نداره ........چکار کنم؟

    • پاسخ:

      یا نسخه جدید را دانلود کنید - یا از یک فایل منیجر از سایت های اندرویدی دانلود کنید
  99. سلام . بنده وقتی Manage Account  میزنم این صفحه میاد :
    http://www.uplooder.net/img/image/99/e228c25695950a21e83ec3082f5f5008/HD-Frontend_2015-06-16_08-23-15-65.bmp

    و وقتی به قسمت "موجود" میرم میگه اتصال برقرار نشد !

    اگه مشکل از BlueStacks هست باید پاک کنم برنامه رو ؟ چون در صورتی پاک کردنش Clash هم پاک میشه . لطفا کمک کنید
    • پاسخ:

      شما اول زبان بلو را روی انگلیسی بزارید - یک ف ی ل ت ر ش کن هم امتحان کنید -و گوگل پلاس و گوگل پلی گوگل استور - جیمیل را هم از سایتهای مختلف اندرویدی سرچ کنید و بگیرید و نصب کنید - یک ریستارت کنید
  100. سلام کدوم نسخه بلو استکس نصب کنم تا نرم افزار هایی داخل بلو استکس قدیمی رو حذف نکنه
    • پاسخ:

      شما باید back up بگیرید و یا موقع پاک کردن بلواستکس وقتی پرسید که اطلاعات و دیتا حذف شود ؟ خیر را بزنید - بهتر است آنلاین را بگیرید و از سایت اصلی خودش دانلود کنید که احتیاج به ف ی ل ت ر ش ک ن دارید برای اینکار - چون ایران را تحریم کرده است.
  101. سلام من برنامه نقطه خط رو نصب کردم حالا میگه ارتباط با اینترنت برقرار نیست در صورتی که کلش و بازار کار میکنن چه طور درستش کنم نقطه خطو
    • پاسخ:

      نقطه خط را من نمی دونم چه برنامه ایی هست ؟ و ما اینجا مشکلات کلش آف کلنز را پاسخگو هستیم ! با ساپورت و سازنده نقطه خط تماس بگیرید !
  102. سلام. نرم افزار بلواستکس من تو تنظیمات backup & reset نداره .
    چون من میخوام بازی کلش رو سیو کنم در مرحله اخر یه اروری میده  بصورت can not establish a reliable connection از یه سایتی خوندم برای رفع این مشکل باید تو تنظیمات تو قسمت backup & reset یبار دیگه Factory Resetکنن. من الان این گزینه رو ندارم چیکار کنم ارور دست شه.
    لطفا راهنمایی کنین.
    • پاسخ:

      نصب نمی شه - فقط روی گوشی کار می کند.
  103. amirhossein shafiee

    ببخشیدمن انقدر زه میشم. من با تغیی سایز بلو استکس مشکل دارم که هیچ بوتی کار نمیکند و فقط میگه ریستارت یور کامپیوتر که ریستارت هم کردم ولی نشده لطفا کمکم کنید
    • پاسخ:

      باید نسخه روت شده بلواستکس را دانلود کنید - تو سایت گذاشتیم - زبانش را هم انگلیسی کنید اگه فارسی هست
  104. سلام
    برنامه رو نصب کردم
    ولی میام که اجراش کنم کلا بالا نمیاد
    راهنمایی میخوام
    • پاسخ:

      برنامه را پاک کنید و دوباره نصب کنید ! ویندوز را هم عوض کنید !
    • پاسخ:

      خواهش می کنم
  105. سلام لطفا کمک کنید این برنامه های تغییر اندازه کار نکرد ک هیچ بلو استکس هم دیگه بالا نمیاد برنامه های زیادی توش ریختم لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      خوب شما ممکنه ایراد ویندوز داشته باشید. و یا بلواستکس را مطابق همان برنامه تغییر اندازه به حالت اول برگردانید- یا ویندوز تون را ریکاوری کنید
  106. سلام برای من اون فلش های پایین صفحه بلو استاکس نمیاد چه کاری باید انجام دهم جوابتون رو به جیمیلم بفرستین
    • پاسخ:

      کدوم فلش ها !؟ اگه منظورتون اون علامت های پیکان { ----> } قرمز رنگه ! که اونها یعنی اینجا را کلیک کنید و یا ببینید ! منظور اشاره کردن است و نباید هم که بیاید !
  107. با سلام
    من یه سوال داشتم؟
    من چطوری می تونم برای برنامه ی BLUSTACKS یک تصویر 
    زمینه بگذارم
    • پاسخ:

      تنظیماتش را باید تغییر بدهید - و بک گراند بزارید - در اینترنت و گوگل سرچ کنید دوست عزیز !
  108. سلام چرا من هرچی سرویس گوگل پلیر نصب میخوام بکنم نصب نمیشه ترو خدا کمکم کنید چون تو کلش لول 55 هستم
    • پاسخ:

      نسخه های جدید بلواستکس را نصب کنید که خودش نصب شده است و مشکلی ندارد - با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کنید - زبان بلو استکس هم فارسی نباشد.
  109. ببخشید من برنامه رو از جای دیگه ای دانلود کردم ولی وقتی برای نصب اقدام می کنم عکس مراحل پیرینت رو می یاره.چی کار کنم ویندوز کامپیوتر 7 هست.راهنمایی کنید لطفا.
    • پاسخ:

      قاطی کرده ! پاک کنیدش - دوباره نصب کنید و اینترنت را هم موقع نصب قطع کنید- مشکل دوباره بود ایراد از ویندوز است باید تعویض کنید ویندوزتون را .
  110. سلام بنده این نرم افزار رو روی ویندوز 8.1 نصب کردم اجرا میشه ولی مدل لپ تاپ من  ASUS  با صفحه تاچ هست.توی این برنامه تاچش کار نمیکنه.راهی وجود داره فعالش کرد؟
    • پاسخ:

      این  برنامه فکر نکنم برای تاچ طراحی شده باشه ، بیشتر با موس و کیبرد همخوانی داره ...
  111. سلام مرسی از سایت خوبتون
    تروخدا کمک کنید من کلش اف کلنس بازی میکنم بعد نمیتونم سیوش کنم ارور میده اگه اپدیت بلو استکسوجدیدشو بریزم بازی ها پاک نمیشه
    • پاسخ:

      اگه بلو استکس را آپدیت کنید و پاکش نکنید - خیر-
       محض اطمینان از بلواستکس هم بک آپ بگیرید
  112. سلام 
    من وقتی بلو استیک رو نصب میکنم برای بار اول که باهاش کار میکنم عالیه اما کافیه کامیوتر را رستارت کنم منوی هوم که کامل هید میشه و تصویر زمینه ام چشمک میزنه
    ممنون میشم کمکم کنید
    • پاسخ:

      ایراد از ویندوزتونه ، عوضش باید بکنید و یک ویندوز دیگر نصب کنید ، قبلش هم بلواستکس را پاک کنید و یکی دیگرشو نصب کنید ببینید هنوز این مشکل را دارید؟
    • پاسخ:

      نه مشکلی نیست - بفرست راهنماییت می کنم ...
    • پاسخ:

      اون مطلب را بخوانید که آموزش هست - نوشتیم چه کنید - به هر حال شما یک کاری کرده اید که مخالف قوانین سوپرسل هست ( بازی روی بلواستکس) و اگه اونها بفهمند از طریق سروراشون و بررسی کردن هاشون ، کاری از دست ما ساخته نیست ! ما راه حل های ممکن را نوشتیم ... ممکنه بشه و یا ممکنه نشه !
  113. 1.ای داش قربون حرفت خوب یادم انداختی کلش من قبلا اپدیتش اومد نسخه جدید رو که نصب کردم کلشم پاک نشد حالا ب نظر تو اگه نسخه جدید بلو استیک رو نصب کنم پاک میشه/2.داش ب نظر شما اگه یک روز ان نشم بعد ب مسعولین کلش با گوشی  پی بدم که کلشم حذف شده با این کار میتونم بندازمش رو گوشی آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز !
    • پاسخ:

      البته اگه نسخه بلواستکس جدید را روی قدیمی نصب کنید ، اطلاعات پاک نمیشه - ولی با این وجود بک آپ بگیرید و فردا اطلاعات تون پاک شد نگید تقصیر من بوده !!! ... شما اگه بازی تون سیو نیست می تونید اقدام کنید برای برگرداندنش بوسیله آموزش داده شده و فقط  توی ایمیل به ساپورت بازی  نگید از بلواستکس استفاده کردید و در آموزش نوشتیم چه کنید ...
  114. عزیز من از کلش یه بک اپ گرفتم ولی نمیدونم کجا افتاده تو کامپیوترم ولی تو تیتانیوم رو کلش که میزنم بک اپش با تاریخش هست گزینه ریستوری هم فعاله.حالا اگه نسخه جدید blue stak رو نصب کنم این بک اپ توی تیتانیوم حذف میشه؟/خود برنامه تیتانیوم چی حذف میشه؟/عزیز اگه حذف نمیشن و من همه کار ها رو انجام دادم نسخه جدید هم نصب کردم اون وقت ریستوری کلش رو هم زدم شما مطمانید از اول نمیاد؟}تو رو خدا اینقد مزاحم میشم لطفا جوابمو بدید
    • پاسخ:

      والله من نمی تونم بگم که روند کار حتما درست از آب در بیاد ، به هر حال شما بازیتون سیو نشده است و بازی که سیو نشده اصلا به درد نمی خوره ! چون هر لحظه امکان پریدنش هست ... حتی اگه این کارها و بک آپ هم درست از آب دربیاد چند وقت دیگه کلش آف کلنز که بازی را آپدیت می کند ، مطمئن باشید بازیتون می پره ! شما اول و آخر باید از راهنمای زیر استفاده کنید و روی یک جیمیل بازی را ذخیره کنید که دردسر نداشته باشید... حالا امروز ذخیره کنید بهتر است از اینکه یک ماه دیگه که کلی زحمت کشیدید ، بازی تون بپره !

      آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز !
  115. داداش من با کامپیوتر کار میکنم ارور گوگل پلی میده بعد من همه برنامه هایی که برای سینک کردن کلش با blue staks{گوگل پلی هم جزاشونه}رو پیشنهاد دادید نصب کردم نصب کردم فایده نداشت.حالا هم titaniom bakeup رو که گفته بودید نصب کردم.ولی ازش بلد نیستم استفاده کنم{bake up که میگیرم کجا می افته}تو رو خدا کمکم کن درستش کنم
  116. سلام.اول مرسی که جوابمو دادید. تو رو خدا کمکم کنید من از نسخه belu stak 9.1.4057 استفاده میکنم لولم هم 40 الان بعد تمام برنامه هایی که برای سینک کردن کلش گفتید رو دان کردم ولی وصل نشد میگید اگه نسخه جدید بلو استیک رو نصب کنم حذف میشه تو رو خدا یه راهی جلو پا من بزارید اگه حذف بشه میمیرم.چطور سینکش کنم
    • پاسخ:

      خوب باید جیمیل یی را که قبلا با اون بازی را ساختید - پیدا کنید ... با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کنید. از بلواستکستون هم می تونید بک آپ بگیرید و بعد از نصب دوباره بک آپ را روی بلواستکس بریزید. طریقه بک آپ :
      اگه نسخه ی روت شده ی بلواستکس داشته باشی تیتانیوم بکاپ نصب کن و از نرم افزارهات بکاپ بگیر بعد پوشه ی titanium backup رو به پوشه ی share folder کپی کن و یه جا تو هاردت نگه دار دفعه ی بعد که بلواستکس نصب کردی این پوشه رو دوباره انتقال بده ( برگردون تو sdcard) دوباره تیتانیوم نصب کن و بکاپ هات رو ریستور کن ...

      ولی اول و آخر اگه نتونستید با ید از روش زیر اکانتتون را سیو کنید روی یک جیمیل دیگه با روش زیر
      آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز !

  117. dadash bazam damet garm
    mesle hamishe karam rah oftad
    thx a lot
    faghat  ye bar dg begam
    shayad yadet rafte :d
    age momkene ye amozeshe juzei
    az clashboot bezar
    damet garm
    • پاسخ:

      یادم نرفته ! نصفشو نوشتم فعلا ! 
  118. سلام بری من بعد از تموم شدن نصب این قسمت میاد و اصلا هم نمیره حتی یه بار 2 ساعت هم صبر کردم ولی نرفت http://www.dl.farsroid.com/app-pic/BlueStacks-Install-6.jpg
    • پاسخ:

      باید صبر کنید و ممکنه رم سیستمتون کم باشه - یک ریستارت کنید - اینترنت را هم قطع کنید - و اگه مشکل بود اون یکی بلو استکس را بگیرید و بینید این مشکل را دارید - در غیر اینصورت باید ویندوزتون را عوض کنید -
    • پاسخ:

      اگه بازی کلش سیو نشده باشد - بله از اول میاد ! اگه سیو شده باشد روی گوگل پلاس _ ایمیل را که بزنید بازی از ادامه میاد.
  119.  Bebakhsid man vaghti gmail mo vared mikonam in piamo mide

    Can't establish a reliable data connection to the server 


    This could be a temporary problem or your phone may not be provisioned for data services.if it continues call customer care 
    • پاسخ:

      برنامه بلواستکس را آپدیت کنید - گوگل پلی  و ... را هم آپدیت کنید - زبان را روی انگلیسی بزارید -
  120. سلام من میرم تو جیمیل این پیامو میده (خدمات Google Play که برخی از برنامه های شما به ان وابسته است توسط دستگاه شما پشتیبانی نمیشود لطفاً برای دریافت کمک با سازنده تماس بگیرید ) خواهش میکنم بگید باید چیکار کنم 
    • پاسخ:

      باید برنامه گوگل پلی و... را که لینکش را گذاشتیم دانلود کنید و یا کلا بلواستکس جدید روت شده را که لینکش هست را دانلود کنید و نصب کنید.
    • پاسخ:

      اشکال از بلواستک است نسخه جدید و آپدیت هایش را نصب کنید / سیستمتون هم باید قوی باشد.
  121. پیمان منشازاده

    سلام
    قبل از هر چیز از سایت خوبتون تشکر میکنم و بهتون یه خسته نباشید جانانه میگم ؛ بابت اینکه کاملا پشتیبانی میکنید اعضاء رو  و از طرفی هم احترامی هست که مخاطب میزارین و این واقعا ستودنیست
    سپاسگزارم

    • پاسخ:

      با تشکر از توجه شما .

چندرسانه ای