آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش کسب سه میلیون لوت در یکساعت !

استراتژی ها

 در این آموزش به شما یاد خواهیم داد که چطور میتوانید در هر ساعت سه میلیون لوت به دست بیاورید !!!
این یکی از بهترین روش های دریافت غنایم دشمن هست ...

برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید

روش حمله کردن . . .

در این نوع استراتژی هجومی شما باید سازنده های دشمن رو مورد حمله قرار بدید
یعنی مخازن پر حریف رو بزنید بترکونید

 آماده سازی سربازان :

بوست زدن وقعا" با ارزش است ...

بدون جم : در این صورت کار شما کمی سخت میشود ولی باز هم میتوانید شکیبا باشید
زمان به دست آوردن غنایم در این روش کمی بیشتر است ولی باز هم میتوانید مخازن خود را پر کنید.
دو عدد از باراکس هاتون رو با بربرین پر کنید دو عدد رو نیز با آرچر و دو عدد باراکس سیاه رو هم با مینیون .

همراه با جم : دو عدد از باراکس های خودتون رو بربرین بسازید و دو عدد از باراکس های خودتون رو هم با آرچر پر کنید. باراکس سیاه رو هم با مینیون پر کنید (باراکس سیاه رو بوست نکنید.)

 
بهترین لیگ برای شما کدام است ؟

تاون هال هفت : لیگ سیلور
تاون هال هشت : لیگ گلد
تاون هال نه : گلد یک و یا کریستال
تاون هال ده : کریستال یک تا به بالا . . .
 
شما میتوانید . .

شما میتوانید از نرم افزار X-Mod استفاده کنید و سرچ های خود را به صورت زیر انجام دهید :
300.000 طلا
150.000 اکسیر

همیشه سربازخانه های خودتون رو بعد از فول شدن کمپ هاتون فول کنید تا بعد از اتکتون سرباز جدید ساخته بشه ...

هرگز تسلیم نشید. . .

هرگز به روستای خودتون برنگردید سربازهای شما در حال ساخت سرباز هستند پس سربازهای ساخته شده حیف میشن یعنی زمان شما از بین میره.هرگز به روستای خود برنگردید و هرگز امیدتون رو از دست ندید ...

 روش حمله

    1-اول از همه سربازهای کلن کستلتونو رها کنید
    2-بربرهارو رها کنید
    3-آرچرهاتونو رها کنید تا بربرها به صورت پراکنده نقش سپر گوشتی رو داشته باشند


 تصاویر حمله با و نتایج آن را به روش B.A.M را مشاهده می نمایید :




تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۸۳)

  1. سلام من احساس میکنم اکانتم رو لینک کردن سر یه گوشی دیگه و میخوام از اینکه ۲ نفر سر یه اکانت باشن جلو گیری کنم لطفا کمک کنید مرسی
    • پاسخ:

      تنها چاره شما این است که مشکلتونو با سوپرسل در میان بگذارید تا بررسی کنند ، به زبان فارسی هم می تونید پیام بدهید. مطلب نحوه تماس با سوپرسل در سایت موجود است
  2. امیرمسعود محربی

    با سلام
    بنده یه اکانت تاون 11 از یکی از دوستان بم رسیده ولی نمی دونم نیرو چی بسازم یا چطور اتک بزنم باش؟
    لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      سوال کلی پرسیده اید و باید بیشتر مطالب سایت را بخوانید و از تجربیات دیگران استفاده کنید چون بازی یک فرمول ندارد و باید مسائل زیادی را تجربه کنید تا راهکار بازی را پیدا کنید
  3. حسین برزگر

    سلام ، پیشنهاد میکنم نرم افزار ایکس مود رو دان نکنید، این برنامه باعث میشه شما رو ردیابی کنند، خودم دان کردم هشدار داد که شما رو با این برنامه میتونن ردیابی کنند...
  4. اینو به کسایی میگم که تنهال 9 فول به بالا هستن. بچه ها فقط کاپ ببرید بالا. پایین فکر میکنید منابع خوبی داره ولی بالا علاوه بر اینکه خوبم پیدا میشه یه عالمه منابع بهتون میده. تا میتونید خودتونو به تیتان برسونید.. راحتم میرسید فقط باید مپتونو ضد اتک بچینید
    موفق باشید
  5. با سلام من میخواستم یه سوال ازتون بپرسم

    تاون حالم لول۷ هستش در لیگ طلا سطح ۲هستم چگونه میتونم در عرض دو ساعت پانزده هزار اکسیر سیاه به دست بیاورم ؟
    • پاسخ:

      خب معمولا خیلی سخت است و باید نیمه های شب حملات خود را آغاز کنید که منابع پر است و سعی کنید با سرچ های زیاد و سریع و بوست کردن پادگان ها و استفاده از نیروهای ارزان قیمت مثل بربر و آرچر و جاینت که سریع آماده شوند ، به زمین های مرده که مدتی کسی به آن سر نزده است حمله های سریع کنید. و کالکتورهای پر را هدف قرار دهید
  6. من تو لیگ کریستال هستم تنهال هشت باچی برا کاپ و لوت برم اتک
    • پاسخ:

      http://www.xmodgames.com
      استفاده از آن باعث بن شدن بازی تان می شود
  7. سلام من تان 8 هستم لیگ مستر اصلا بهم لوت نمیده همش تان 11 یا 10 بهم میده چیکار کنم
    • پاسخ:

      کاپتونو بیارید پایین ! خیلی رفتید بالا - کلا بعد از آپدیت مقداری لوت کمیاب شده است
  8. سلام. مکس تاون9 هستم تازه رفتم تاون 10 وضعیت لوت واقعا خرابه.طوریکهبا کاپ1800 فقط ماکس 10 برام میاد مجبورم کاپم بیارم 1200 تا اتکایی بیاد که بتونم بزنمشون .اونم با 30 تا 40 تا سرچ که واقعا ادم از کلش زده میشه(30 تا *900=21000 .لطفا جوابتون رو به ایمیلم بفرستید.... ممنون...
  9. با سلام . من یه سسؤال داشتم ، همه کلن ها دنبال افرادی هستن که کاپ بالا دارن حالا چه طور میشود، کسی کاپ با داشته باشه بتواند اتکی بزند که لوت و کاپ بالایی داشته باشد؟
    • پاسخ:

      بیشتر به این خاطردنبال کاپ بالا هستند که اولا نشان دهنده فعال بودن طرف است که توانسته کاپ را بالا بره و تبحرش را تا اندازه ایی در نبردها می رسونه و اینکه کاپ پایین ها معمولا مبتدی به شما می آیند و باعث دردسر هستند و آموزش و سوال پرسیدن و ... که اعصاب دیگر اعضا را خرد می کنند!
  10. باسلام خدمت مدیر سایت
    یکی از دوستان گفتن تغییر زبان برای لوت خوبه یا نه : به نظر من که خوبه چون من زبان کلشو موقع اتک عوض میکنم لوت بیشتر در شب هست و در زبان اسپانیایی
    موقع سرچ ناامید نشوید بعد از اینکه لوت گیر اوردید بعدش بعد از 4 یا 5 سرچ لوت گیر میاد
  11. سلام خدمت مدیر عزیز این سایت.میخواستم چند تا سوال از شما داشته باشم.1_آیا اگر زبان اکانتمو تغییر بدم میتونم لوت های بالا بگیرم؟
    2_کاپمو برا لوت بالا ببرم بهتر است یا پایین بیارم؟{در ضمن تان هالم هشت است}
    3_با چه ترکیبی اتک بزنم بهتر است؟{ویزارد5,جاینت5,اسپل جون 3,پکا2,دراگ 3,اسپل رعد 4,ارچر و بربر 4,هیلر1,گوبلین 3,دیوار شکن 2,کینگ 6}
    4_میخواستم بدونم چیامو اول اپ کنم بیشتر به کارم میاد ؟
    5_با چی اتک بزنم کینگمو سریع تر اپ کنم چون آبروم داره جلو دوستام میرود
    6_با چی اتک بزنم گلد و اکسیر زیاد بهم بده

    با تشکر فراوان از مدیریت محترم سایت...
    • پاسخ:

      1. خیر تاثیری ندارد.
      2. باید در یک محدوده معین کاپو بگذارید . یک مطلب در اینباره در سایت هست که هر تاونی روی چه کاپی تنظیم کند.
      3. معمولا برای جمع آوری لوت و اکسیر و طلا ، از سربازهایی استفاده باید کرد که زود آماده می شوند و ارزان هستند ، ترکیبی که من استفاده می کنم معمولا 5 تا 6 جاینت می سازم و 50 درصد بربر و 50 در صد آرچر  در محدوده خودم سرچ می کنم تا زمین های مرده پیدا کنم که ممکنه سرچی طولانی باشد و معمولا زمین هایی که کالکتور های آن پر و یا نیمه هستند از 4 طرف حمله می کنم ابتدا جاینت را به عنوان سپر و سپس بربر ها و سپس ارچر ها ، معمولا اگه نتونستم مته اکسیر سیاه را بزنم و نیروهام از بین رفتند از ، طلسم رعد و برق بر روی انها استفاده می کنم و مطمئن باشید که با صرف وقت و حوصله بسیار ، موفق خواهید شد .
      آپ کردن نیرو و تجهیزات هم دلبخواه است و معمولا آنهایی را آپ کنید که بیشتر استفاده می کنید و یا زمینتان بگردید ببینید کدام ساختمان اول خاصیت آپدیت شدن دارد و به محض اینکه وسیله ایی قابلیت آپدیت را داشت ، همان را آپدیت کنید و صبر نکنید که مثلا 1 ملیون طلا دیگه جمع کنید که یک وسیله دیگه را آپدیت کنید ، چرا که با حملات به دهکده ، منابع خودتان را که به سختی جمع کردید را از دست می دهید ، پس منتظر نباشید !
  12. من تو ی کلش زیاد حرفه ای نیستم میخواستم بدونم توی هر کلنی عستیم چه طوری ماکسیمم بشیم؟ ممنون میشم توضیح بدید
    • پاسخ:

      منظور از ماکسیمم چیست ؟
  13. باسلام من یه سوال داشتم ایا با بالا بردن مخزن ها درصد منابعی که برای دشمن نمایش داده میشه بیش تر میشه؟
    • پاسخ:

      خیر
  14. سلام.من نرم افزاری مانند xmodبرای تایین لوت اتک هام لازم دارم که نیازی به روت کردن گوشی نداشته باشه ممنون میشم اگه کمکم کنید
  15. سلام من لولم 43 هست اشتباه کردم تاون اپ کردم الان تاونم 9 هست و لوت ها که برام میاد همشون لول بالای 80 هستن و پول اکسیراشون تو مخزنشونه و جاش وسطه منم نمیتونم بزمش بنظرت پیکار کنم ارچرم 4 هست بربر 4 مینیون 1 تا پکا هم باز کردم خواهش میکنم کمک کنید
    • پاسخ:

      خوب کار خاصی نمی شه کرد و باید کم کم حمله کنید و به مرور  لول سربازاتون را قوی کنید و بیشتر اکسیر بنفش جمع کنید. کالکتور ها را با گوبلین بزنید.
  16. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    **** **** *** ***** *** ****** من تان ۱۰ هستم روزی ۶میلیون لوت جمع میکنم
  17. سلام .ممنون بابت راهنمایی های عالیتون.ی سوال خیلی وقته ذهن منو درگیر کرده.خواهشا و لطفا سریع تر جوابمو بدین خیلی ممنون میشم.فول اپ تاون ۹ هستم و لولم 113 هستش.فقط دیوار هام نصفشون لول ۷ ه و نصف دیگشون لول هشت هست.سرباز هامم فول اپه.تاونمو بزنم بره ده؟فقط میترسم لوت کم گیرم بیاد.ممنون میشم راهنمایی کنین
    • پاسخ:

      مسلما با بالا بردن تاون هال لوت کم می شود و درصد غارت آن هم طبق قاون و بالانس بازی کم می شود - بهتره تا مکس نشدید (حتی در دیوارها ) تاون هال را ارتقاء ندهید
  18. سلام. من تاون 11 هستم. لول 145. تازه اومدم تاون 11 اصلا منابع نمیده. چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید. ممنونم
  19. با سلام
    من تاه هالم 10 است بالول82 با کسی ک لولش 65تا80 تان هال 9 است حاظرم عوض کنمش09153382016
    • پاسخ:

      لوت در تاون هال های پایین بهتر است و سعی کنید در هر کلنی که هستید ماکسیمم شوید و بعد تاون هال را ارتقا دهید و بالا بیایید .
  20. سلام...من خواهش دارم برای تان ۱۱ لوت خوب یاد بدین که اشک خیلیا رو در اوورده که حتی باعث شده اکانتاشون رو بفروشن...۴ تا از دوستام این کارو کردن و اکانت تان ۱۱ رو فروختن و ۱۰ خریدن
    ممنون میشم بگید
  21. سلام خسته نباشید ممنون به خاطر سایت خوبتون .من تاون هال هشت ام تا الان لوتم افتضاح بود اما از وقتی که زبان بازی زو گذاشتم رو پنجمین زبان از اخر همه ی اتکام بالا سیصد هزارتای اینو برا دوستانی گفتم که تاون هشت اند پنجمین زبان از اخر عااااااالی لوتش واسه تاون هشت.
  22. سلام.نمیدونم این سوالی که میپرسم ربطی به این موضوع شما که درمورد لوت منابع هست باشه یانه ولی خب یه کلش باز هستین میتونی کمک کنین.من تانهالم نه هستش و چهارکارگره هستم.فول اپ رسیدم ب تانهال نه اما تنها مشکلم کارگر پنجمه که ندارم.هر جمی هم ک دستم میرسه استفاده میکنم.راه حلی دارین که بتونم کارگر پنجو زودتر بگیرم.جم دونات اینفرنو کریستالم گرفتم و خرج کردم.واقعا خنده داره کارم.راه حلی دارین که بتونم کارگر پنجو بگیرم.اگه کمکم کنین واقعا ممنونتون میشم.
    • پاسخ:

      خب جم یک چیز وسوسه کننده است ! به نظرم یک مقدار جمع کنید و کمبودش را یک بسته جم از سایت های فروش جم  بخرید ...
  23. سلام خواستید از این روش استفاده کنید سی صد هزار تا فک نکنم کمتر بده archhog آرچر هوگ ۱۰۰ آرچر ۲۰ هوگ سه تا اسپل هیل بدون نیاز به جم
  24. سلام ممنون از اموزش خوبتون بعد از عرض سلام من یه اکانت لول 85 داشتم که یه نامرد ازم دزدید به بهانه تعویض کردن حالا راه برگشت داره؟ مدرکم دارم!
    • پاسخ:

      مطلبی در همین مورد در سایت هست و در قسمت اسلایدر بالای سایت هم می باشد.
  25. سلام چجوری میتونم با ایکس مود میزان لوت رو برای سرچ تعیین کنم شما بالا گفتی سرچ هاتون رو با گلد ۳۰۰هزارتا و اکسیر۱۵۰ هزار تا....خواستم بدونم چجوری با ایکس مود این کار رو کنم با تشکر
    • پاسخ:

      آموزش کامل ایکس مود در سایت هست ، به آن آموزش مراجعه کنید ، توضیح داده شده است.
  26. من کاپم سیلوره تان هالم 7 ایکس مود هم ندارم چیکار کنم ممنون از سایت خوبتون
  27. برای من اصلا لوت خوب نمیاد (کم تر از 100000 تا) مشکل از چیه اکه میشه پاسخ بدید
    • پاسخ:

      مطالب سایت را بخوانید ...
  28. سلام ببخشید نمیدونم ربط داشته باشه یا نه من یک اکانتی خریده بودم در لول 118 الان در 130 هکش کردن البته اصلا رمز رو از وقت خرید عوض نکرده بودم الان تو رو خدا یک کاری بگین من اکانتمو بر گردونم. با تشکر ادمین سایت لطفا زود جواب بدین
    • پاسخ:

      برای اکانت خریداری شده کاری نمی توان کرد
  29. سلام



    برنامه ی ایکس مود نیاز به روت داره؟


    به نظرتون زبان تاثیری برای منابع داره؟اگه داره چه زبانی بهتره؟





    ممنونم بابت راهکارتون واقا عالی بود.

    • پاسخ:

      بله - خیر
  30. سلام من اصلا برام منابع گیر نمیاد که بخوام اتک بزنم گوشیمم روت نیست لطفا راهنمایی کنید
  31. سلام یه سوالی داشتم فقط زود جواب بدین من تان هال 8 هستم میخوام لوت زیادی بگیرم اولا تو کدوم کاپ باشم دوما با چی اتک بزنم ممنون میشم جواب بدین.
    • پاسخ:

      مطابق نظر یک خواننده سایت :
       تاون هشتم الان تو سیلور عالیه بعضی وقتها پایین تر هم میام
  32. سلام دوستان عزیز من فریدون هستم اکانت Jupiter... 1تاون حال ده هستم من با کمپ بیست جانیت ۶۰تا دزد و۴۰تا آرچر و ۴۰تا هم بربر برای اتک لوت نیرو میسازم خوب لوت عالی لوت هست بتونیم ۴۰۰ تا سکه و اکسیر توش باشه من از تاون شش بدون ابگرید دفاع یه سره اومدم تا ده اولویت من لابلاتور قوی بود به سرعت نیروهای اتک لوت با وار ابگرید اولویت گذاشتم کاپ بازیم رو روی ۶۵۰تنظیم میکنم وبه سربازخانه هام جم میدم و شروع به اتک زدن میکنم لوت کم برای من روی ۳۰۰ هست و لوت عالی بالی ۴۰۰ تا امروز کارگر بیکار نداشتم و ابگرید من تازه بعد ۷ماه رسیده به مکس نه و چنتا هم استارت ده زدم این بود تا این ابگرید جدید که تا مروز خراب بود زبان فرانسه راستی میزارم امروز باز روش سریع بدست آوردم با توجه به جنس سربازاتون اتک میده فقط بربر بسازید با اسپل خون فقط توی کاپ ۶۰۰ زبان فرانسه فقط کولکتر ها میده اونم عالی ۳۰۰ کمترینشه تست کنین کلن من برای دیدین اکانتم برای اثبات حرفام princ of persia و اکانت جوپیتر وان کارگر بیکار دیدین توی این لول بازی من ایمیل من هست فقط ایرانی ها باید قوی باشن باشرایط سخت بازی نت بد خیلی اذابم داده توی وار یا جنگل پس استفاده کنین دوستانم
  33. سلام من تازه تانهال نوه هستم اصلا اتک خوب پیدا نمیکنه تو یهفته با جیانت بربر ارچر هیلر میزنم اما هیچ ی از هفته پیش تا حالا ی میلون جمع کردم اگه میشه اگه خونری اینو این جیمیل کاریم هستalirezake24@gmail.com منو راهنما کن و برنامه ایکس مود را بفرست و بگوک روت چ ضرر های داره ممنون ازت
    • پاسخ:

      لطفا سوالات و مشکلات در انجمن سایت مطرح شود . برای ورود به انجمن << اینجا کلیک کنید >>
  34. سلام الان من حالم ۱۱ هرکاری میکنم نمیتونم لوت گیر بیارم چی کار کنم با وار زدن دارم ارتقا میدم کمک کنید لطفا
  35. اونایی که ربات دارن و تاون هال نه به پایین هستن کاپ هشت منابع خوبی میده ولی من تازه امروز ده شدم نمیدونم واقعا چه کاپی خوبه واسه پیدا کردن دید بیس ؟
  36. اپدیت جدید چقد افتضاحه.تو اپدیت قبلیه اتکام زیر 300 هزار تا نبود الان شده 100 هزار اونم با 70 هزار خرجی که مپ داره
  37. سلام . من از روشی که برای کسب لوت گذاشتین استفاده کردم تسلیمم نشدم اما بعد از نیم ساعت گشتن هیچ لوتی نمیتونم پیدا کنم نمیدونم مشکل کجاست فقط تنها راه بدست اوردن لوت اینه که اتک کامل بزنم که اونم صرف نداره چون کلی اکسیر و سکه خرج میکنم تا دویست هزار تا گیرم بیاد لطفا راهنمایی کنید..
    • پاسخ:

      روش بازی تغییر کرده است باید تاون هال را بزنید دیگه و کاپتون را ببرید بالا
  38. واقعا واقعا از وقتی ورژن هشت کلش امده خیلی خیلی ....افتضاح تروخدا کمک کنید
  39. من دوسه روزه اومدم تاون 10 باورکنین شاید دویست پنجاه تا سرچ میکنم فایده نداره!!یبارم گذاشتم ربات اومدم دیدم گولدم خالی شده از بس ربات بیچاره سرچ کرده...حالا این هیچی...لوت هم باشه تو مخازن حریف اونم با همه دفنس مکس!!نیروهای تاون نهم که پسشون بر نمیان...حالا موندم مشکل از تاون دهه یا اپدیت:/
    حتما کلش باس تغییر بده اگر نه خیلی کاربراشو از جمله من از دست میده...
  40. واقعا افتضاح شده اپدیت جدیده باگه بازی من که امیدوارم بهش رسیدگی کنن چون واقعا غیر قابل تحمله تانحال نهم فقط با لوت وار خودمو تاکین میکنم
  41. سلام. بابا بازی دیگه گندشو در آورده.خیلی بد شده. باید یه فکری بکنن.این مدلی دیگه کسی جز پولدارها بازی نمیکنه. یعنی کاری کردن که مجبور بشی جم بخری و شیلد بخری کلا" پولی شده بازی.من تاون 10 هستم.فقط توپهام مونده بزنم فول بشم برم سراغ 11 ولی دیگه چیزی برای زدن پیدا نمیشه جز اینکه با استراتژی قوی بری داخل مپش.تو 35 درصد لوت میده.یه ترفندی بهتون میگم بچه ها که فقط از ایرانی جماعت بر میاد.سعی کنید تاون هالتون رو داخل مپ یه جایی بزارین که بتونن با آرچر یا مینیون بزنن بعد هر چی باراکس و گلد مین و اکسیر کلکتور و کارگر خونه و لابراتوار و اینجور چیزار رو طوری تو مپتون طراحی کنید بزارین که وقتی واس خاطر تاون هال زدنتون اون 35 درصد رو بزنن بدون اینکه منابع شما رو ببرن و 12 ساعت شیلد رو بگیرین.تا اون موقع دفاعهای شما هم نیروهاشو زدن و کم شده.حداقل یخورده کم از طلا و اکسیرتون رو میبرن. من تست کردم قشنگ جواب داد. خواستین تست کنین.ترفند خوبیه.ممنون از سایت شما جناب مدیر.
  42. محمد مهدی

    بابا آبدیت جدید کلش واقعا افتضاحه
    اصلا لوت نمیده
    200 هزار باس اکسیر سرباز سازی کنی +200 هزار تا سرچ گلد بعد حدااکثر لوتی که بهت میده 200 هزارتایس اونم چی فول تاون نه یا ده!
    اگه اینطور پیش بره کاربران کلش خیلی کم میشن!
    دخل و خرج نمیخونه!
    • پاسخ:

      در سایت ما هست
  43. سلام.این آپذیت جدید خیلی خیلی خیلی بد شده لوووووووت نیییییییست به خداااااا.اینجوریییی باشه باید بازی رو تو تان 10 مکث کنار بزارم
    • پاسخ:

      انشالله درست میشه ... خیلی ها ناراضی هستند و قطعا سوپرسل یک کارهایی در آینده می کند
  44. این آپدیت جدید خیلی بد شده اصن لوت نمیده باید کلا طرفو صاف کرد توی تان 9 به بالا که افتضاحه ولی تان پایین خوب جواب میده
    • پاسخ:

      لوت که هست ! منتهی باید حملات با نیروهای زیاد کنید ! موقع سرچ هم بازی در سطح خودتون حریف را پیدا می کند و مثل قبل نیست و یک مقدار بازی سخت شده است
  45. سلام از وقتی ورژن جدید اومد دیگه لوت نیست من تان هال ده هستم میشه راهنمایی کنید کاپم چند باید باشه؟
    • پاسخ:

      لوت که خوبه - منتهی دیگه باید حملات با نیروهای کامل انجام دهید با استراتژی های قوی که درسایت گذاشتیم و سعی شود تاون هال زده بشه - مثل کلن وار باید بازی کنید دیگه !
  46. درود,
    دوسته عزیز من چند تا اکانت دارم,به نظرت سرور بن میکنه؟
    اگه بن میکنه,هر کدومو جداگانه بازی کنم با دستگاهه جدا حل میشه؟
    ممنون از راهنماییتون
    • پاسخ:

      غیر قانونی هست و خب روی این مساله زیاد گیر نداده و بن نکرده است
    • پاسخ:

      در http://picofile.com آپلود کنید و لینکش را بفرستید
  47. دستتون درد نکنه من توی دوساعت اخیر بدون ایکس مد 4 میلیون گلد و 3و نیم میلیون اکسیر بدست آوردم
  48. سلام ببخشید اینکه میگن باید واسه نصب ایکس مد باید گوشیتو روت کنی یعنی چی؟.و چجوری باید این کارو انجام داد؟.
    ممنون
    • پاسخ:

      نحوه روت کردن در سایت و همچنین در اینترنت موجوده و باید راهنمای اونو سرچ کنید
  49. سلام . من با بلواستک بازی میکنم . و ایکس موود نیاز ب روت داره . چیکار باید بکنم . لطفا کامل توضیح بدید. ممنون
    • پاسخ:

      ایکس مود روی بلواستکس نصب نمی شود.
  50. سلام من تون هال هفت هستم فکر می کردم بازیمو خراکردم نهولی همین کارو کردم .الان تون هال 7 فولم
  51. سلام لول 105 هستم یک ماهی میشه تان حالم نه شده اصلا لوت برام نمیاره اگه راهی چیزی دارید بگید . تانم هشت ک بود لوت کمتر از 400 نمیزدم
    • پاسخ:

      با رفتن به تاون هال های بالا تر مقدار لوت هم نسبت به تاون هال قبل کم می شود البته .
  52. سلام من با بلو استکس بازس میکنم . از وقتی ک با بلو استکس بازی میکنم اصلا دیگه برام لوت نمیاره ربطی ب اینا داره لطفا ذاهنمایی کنید تان حال نه هستم
    • پاسخ:

      خیر باید سرچ کنید و زمان هایی سرچ کنید که لوت زیاد اسا و از این سایت استفاده کنید برای زمان لوت :
      محاسبه بهترین زمان برای غارت
  53. اقا چرا وقتی نسخه جدید کلش رو نصب میکنم البته در اکس مود، بعد ک لانچ رو میزنم دیگ کلشم بالا نمیاره فقط ی صفحه سیاه اولا کار میکرد، یعنیرمشکل از از اکس موده؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      دلیل که زیاد داره - روت نبودن گوشی - اندروید 5 - ناسازگاری با گوشی - ورژن قدیمی بازی یا ایکس مود و ...
  54. مهدی پیران

    سلام این روش کاملا کارسازه من توی یک ساعت 1800000طلا جمع کردم واقعا ممنون ولی کاپم از کریستال به گلد سقوط کرد
  55. سلام نمیدونم چرا گوگل پلیم اپدیت نمیشه و تو هیچ جا نمیشه اپدیتش کنم و اصلا نیست هیچ جا
    • پاسخ:

      ببینید گوشی تون گوگل پلی را ساپورت میکنه معمولا GLX ها این مشکل را دارند 
  56. واقعا عااالی بود 
    با این که تققررریبا حرفه یی بودم ولی دو تا نکته توپ یاد رفتم 
    1.که نا امید نشیم و به مپ بر نگردیم چون زمان از دست میدیم 
    2.این که مینیون با دمیج بالاش برای لوت زدن مفیده 
    خیلی تشکررر
  57. با سلام ممنون از سایت خوبتون یه سوال مینیون تو این اتک به چه دردی میخوره؟؟  همون بارچ خوبه دیگه مینیون میخوایم چیکار
    • پاسخ:

      مینیون هم به خاطر قدرت تخریبش - خوب است و خوب این یک استراتژی دیگه است و اون استراتژی شما بارچ است.
  58. سلام منبلد نیستم از xmode استفاده کنمْچیکار باید بکنم؟ لطفا راهنمایی کنید

    • پاسخ:

      آموزشش در سایت هست - بخوانید
  59. سلام خیلی از سایت ها در باره ی تغییر زبان حرف میزنن که میگن مثلا تو ژاپنی در شبا لوت زیاده 
    به نظرتون راسته ؟
    • پاسخ:

      نه - درست نیست . و فرقی نمیکنه ...
  60. سلام
    من نرم افزار x-mod را دانلود کردم ولی نمی دانم در چه قسمتی از ان باید تنظیم کنم که چه مقدار لوت می خواهم لطفا راهنماییم کنید
    با تشکر
    • پاسخ:

      آموزش ایکس مود در سایت هست - ببینید
  61. سلام مگه با ایکس مود میشه به طور واقعی حمله کرد یعنی هر حمله ای که می کنی به طور واقعی ذخیره می شه ؟؟؟
    • پاسخ:

      حمله واقعی میشه کرد و مثل همان حمله واقعی بدون ایکس مود است و از نیروهای خودتون استفاده می شود نه بیشتر و فقط جای تله ها و تسلاها نمایش داده می شود
  62. آقا این چه وضعشه دوباره ابدیت جدید اومده ما که تاون ده هستیم اصلا لوت گیر نمیاد اگه بخواد اینجوری ادامه پیدا کنه دیگه کسی بازی نمیکنه خواهشا یه کاری بکنید که لوت تاون ده درست بشه
  63. من یه چیز جدید یاد گرفتم که اگر صبح ها زبان رو روی چینی بزارید و ظهر ها روی آلمانی و شب ها روی اسپانیایول بزارید بهترین لوت رو میده چون معمولا آن ها در آون وقت خوابند
  64. سلام.پست عالی بود.
    دادا فقط یه سوال.توی ایکس مود باید طلا و اکسیرو روی چند بزاریم تا سربع یه لوت خوب پیدا کنه؟؟؟؟چون واسه من خیلی طول میکشه تا سرچ کنه و بعد از یه ساعت که کلی طلا هم هدر میده تا یه مپ پیدا حتی لوتش با اونی که من وارد کردم هم کمتره

    • پاسخ:

      بهتره که فقط یک گزینه را تنظیم کنید تا سریعتر پیدا کنید - مثلا طلا را یک مقداری بگذارید و اکسیر و اکسیر سیاه را صفر کنید و هر سه را با هم تنظیم نکنید و اعدادش را هم خیلی نجومی ! در نظر نگیرید و عدد های کمتر و جستجوی سریعتر بهتر است شما بایدبه لوت مثلا 150000 طلا راضی باشید توی این اوضاع کمبود لوت !
  65. بچه ها برای اینکه لوت زیاد پیدا کنید کاپتونو تو لیگ سیلور سه یادبرنز یک  بزارید هر تان هالی هم که باشید لوت خوبی میده
    • پاسخ:

      بله - چون سریعتر به هدفتون می رسید - البته برای جستجو هم طلا کم می شود
  66. سلام برای نصب برنامه x mod game  باید گوشی رو روت کنیم و ایا بازی هک نمیشود؟
    • پاسخ:

      بازی هک به هیچ عنوان نمی شه  .... و برای ایکس مود باید گوشی حتما روت باشد و این برنامه هم هک نمی کند !
  67. من اصلا این چن روزه کلشم باز نمیشه هر موقع باز میکنم میگه 'کلش متوقف شده است' لطفا راهنمایی کنین '!!!??!??
    • پاسخ:

      نسخه جدید کلش که گذاشتیم در سایت را دانلود کنید و همچنین نسخه گوگل پلی خود را آپدیت کنید
  68. سلام 
    من تان هال 8 هستم لول 69 
    برام لوت خوب  نمیاد چی کار کنیم
    کاپ روبه چه اندازه بیارم 
    • پاسخ:

      بازی هست دیگه ... بعضی وقتا کمبود لوت است ! باید مستمر بازی کنید و ببرید.
  69. دیااکو ابراهیمی

    اخه بعضی اوقات مخزن ها تو وسطه و اکسیر ساز و طلا ساز هم خالیه اون موقع دیگه این روش جواب نمیده.
    • پاسخ:

      بیشتر این مورد برای لول های پایین بکار می رود باید کاپ را کم کنید و به لول های پایین کوچ کنید و همچنین  باید سرچ کنید تا نقشه مورد نظر تون پیدا شود .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای